Koupě Espace V-prosím radu
Koupě Espace V-prosím radu
Ahoj, chtěl bych poprosit o radu. Vybírám ojetinu Espace V r.v. 2018-19. Náhrada za Ford S-Max, chci změnu, ale S-max je výborné auto.
1) Co se týče motorizací- preferuji benzín kvůli kultivovanosti, ale dieselu se úplně nebráním. Zkusil jsem projet krátce 1.6 TCe a 1,8 TCe- ten silnější se mi líbil podstatně víc, snad se mi podaří zkusit i 1.6dCi. Ten se mi papírově zdá dost slabý- rád mám výkonovou rezervu na předjíždění, dálniční kopce apod. Ale v recenzích i ten docela chválí a je nejširší výběr. 2.0 dCi je zatím málo a auta hodně drahá. Nějaká doporučení- zejména problémy těchto motorů, o spotřebu celkem nejde, najedeme asi 20 tis. km ročně? Převodovka EDC údajně také lépe funguje s benzíny (6 vs. 7 st.)-má k tomu někdo něco?
2) Výbava- sedačky pokud kožené, tak s odvětráváním, jinak radší látka/kůže, což ale značí nižší výbavu myslím. Infotainment- jak je to s Apple Carplay- někde se v inzerátech udává, někde ne- byla to výbava za příplatek, resp. lze dodělat dodatečně? Bez toho bych auto asi nechtěl.
3) 4Control- zkusil jsem, pouze krátce- zdá se mi ok. Co spolehlivost a případné opravy?
4) Tažné zařízení- potřebuji kvůli nosiči kol. Většina aut nemá. Dodatečná montáž bez problémů, je nutný autorizovaný servis?
5) Podvozek- v autě 1.6 TCe s najetými 140 tkm mi přišel takový hodně houpavý, nic moc (možnost opotřebení silenbloků, tlumičů nebo normál?). Ten v 1.8TCe Initiale Paris byl asi adaptivní, to si nejsem jistý, ale daleko lepší, jistější (taky měl 4control). Jak je to s výdrží a cenou adaptivních tlumičů?
Budu vděčný za všechny rady, díky.
1) Co se týče motorizací- preferuji benzín kvůli kultivovanosti, ale dieselu se úplně nebráním. Zkusil jsem projet krátce 1.6 TCe a 1,8 TCe- ten silnější se mi líbil podstatně víc, snad se mi podaří zkusit i 1.6dCi. Ten se mi papírově zdá dost slabý- rád mám výkonovou rezervu na předjíždění, dálniční kopce apod. Ale v recenzích i ten docela chválí a je nejširší výběr. 2.0 dCi je zatím málo a auta hodně drahá. Nějaká doporučení- zejména problémy těchto motorů, o spotřebu celkem nejde, najedeme asi 20 tis. km ročně? Převodovka EDC údajně také lépe funguje s benzíny (6 vs. 7 st.)-má k tomu někdo něco?
2) Výbava- sedačky pokud kožené, tak s odvětráváním, jinak radší látka/kůže, což ale značí nižší výbavu myslím. Infotainment- jak je to s Apple Carplay- někde se v inzerátech udává, někde ne- byla to výbava za příplatek, resp. lze dodělat dodatečně? Bez toho bych auto asi nechtěl.
3) 4Control- zkusil jsem, pouze krátce- zdá se mi ok. Co spolehlivost a případné opravy?
4) Tažné zařízení- potřebuji kvůli nosiči kol. Většina aut nemá. Dodatečná montáž bez problémů, je nutný autorizovaný servis?
5) Podvozek- v autě 1.6 TCe s najetými 140 tkm mi přišel takový hodně houpavý, nic moc (možnost opotřebení silenbloků, tlumičů nebo normál?). Ten v 1.8TCe Initiale Paris byl asi adaptivní, to si nejsem jistý, ale daleko lepší, jistější (taky měl 4control). Jak je to s výdrží a cenou adaptivních tlumičů?
Budu vděčný za všechny rady, díky.
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon kvě 10, 2021 10:37
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ahoj, koupil jsem v říjnu 2020 Espace r.v. 2016, čili mám teprve malé zkušenosti a nemám tak odpovědi na všechny Tvé dotazy, ale aspoň něco:
1) Mám 1.6 dCi automat a jede lépe než můj předchozí vůz Opel Vectra 1.9, když jedu sám, tak si nemohu na nedostatek výkonu stěžovat, když vezu kompletní pětičlennou rodinu a kufr plný zavazadel, tak občas musím zahajovat předjíždění s předstihem, aby automat podřadil (nebo si podřadit ručně).
2) Sedačky mám kožené (výbava Initiale Paris), teprve v posledních dnech zažívám jejich zahřívání na slunci. Nic od Apple nemám, take neporadím, ale zrovna nedávno mi v servisu upgradovali SW na verzi 7.x, a tak jsem už rozběhl Android Auto (s pomocí návodu z RNews.cz)
3) 4Control = zatím OK, servis ještě nebyl třeba, tak nevím
4) Tažné zařízení = teď mi ho v autorizovaném servisu (nevím, jestli je pro toto autorizovaný nutný, možná ne) montovali také kvůli nosiči kol. Jen mi před montáží tvrdili, že mi přestane fungovat otevírání zadních dveří podkopem, ale to mi buď už před tím nefungovalo, nebo se mi to nepodařilo rozchodit, takže mi to teď ani nechybí. Jinak se dají dveře (mého) kufru otevřít tlačítkem pod volantem a nebo na kartě (tak se říká el. klíči)
5) Výdrž a cenu tlumičů ještě nevím. Ale jinak je to pohodlné auto na klidné rodinné plavby.
Zatím bych svých pár měsíců s tímto vozem shrnul, že jsem velmi spokojen. A fakt se mi to auto líbí, skoro bych řekl že čím dál víc
Mám ale i jednu negativní (aspoň pro mě) informaci, tempomat lze totiž nastavit na max. 140 km/hod., což sice v ČR "nevadí", ale v Německu by se hodilo mít možnost nastavit i víc...
Úplně nejlepší funkce je ale možnost nastavení profilu řidiče a to včetně nastavení polohy sedadla řidiče, což velmi vítám já i manželka, která to má nastavené ale úplně jinak než já. Takže jen sedneme za volant, přepneme na svůj profil, byl-li tam ten druhý, a všechno se to přešteluje. Nezkoumal jsem ještě, co všechno lze do nastavení profilu zahrnout, ale předpokládám, že i nastavení asistentů, barvy podsvícení, atd. Podstatné je sedadlo řidiče a zpětná zrcátka (kromě vnitřního).
Ještě jsem si taky ze zvědavosti předplatil služby Tomtom Traffic, takže vestavěné mapy si umí přes někde v autě zabudovanou SIMku samy získat přes data info o provozu (bez nutnosti připojovat mobil). Vestavěná navigace má oproti libovolné aplikaci promítané pomocí Android Auto z mobilu výhodu, že zobrazuje info o nejbližších odbočkách i na Head Up displayi nad volantem (tohle ale asi není v každé výbavě), což je fajn.
Tak snad jsem Ti trochu pomohl. Ať dobře vybereš!
1) Mám 1.6 dCi automat a jede lépe než můj předchozí vůz Opel Vectra 1.9, když jedu sám, tak si nemohu na nedostatek výkonu stěžovat, když vezu kompletní pětičlennou rodinu a kufr plný zavazadel, tak občas musím zahajovat předjíždění s předstihem, aby automat podřadil (nebo si podřadit ručně).
2) Sedačky mám kožené (výbava Initiale Paris), teprve v posledních dnech zažívám jejich zahřívání na slunci. Nic od Apple nemám, take neporadím, ale zrovna nedávno mi v servisu upgradovali SW na verzi 7.x, a tak jsem už rozběhl Android Auto (s pomocí návodu z RNews.cz)
3) 4Control = zatím OK, servis ještě nebyl třeba, tak nevím
4) Tažné zařízení = teď mi ho v autorizovaném servisu (nevím, jestli je pro toto autorizovaný nutný, možná ne) montovali také kvůli nosiči kol. Jen mi před montáží tvrdili, že mi přestane fungovat otevírání zadních dveří podkopem, ale to mi buď už před tím nefungovalo, nebo se mi to nepodařilo rozchodit, takže mi to teď ani nechybí. Jinak se dají dveře (mého) kufru otevřít tlačítkem pod volantem a nebo na kartě (tak se říká el. klíči)
5) Výdrž a cenu tlumičů ještě nevím. Ale jinak je to pohodlné auto na klidné rodinné plavby.
Zatím bych svých pár měsíců s tímto vozem shrnul, že jsem velmi spokojen. A fakt se mi to auto líbí, skoro bych řekl že čím dál víc
Mám ale i jednu negativní (aspoň pro mě) informaci, tempomat lze totiž nastavit na max. 140 km/hod., což sice v ČR "nevadí", ale v Německu by se hodilo mít možnost nastavit i víc...
Úplně nejlepší funkce je ale možnost nastavení profilu řidiče a to včetně nastavení polohy sedadla řidiče, což velmi vítám já i manželka, která to má nastavené ale úplně jinak než já. Takže jen sedneme za volant, přepneme na svůj profil, byl-li tam ten druhý, a všechno se to přešteluje. Nezkoumal jsem ještě, co všechno lze do nastavení profilu zahrnout, ale předpokládám, že i nastavení asistentů, barvy podsvícení, atd. Podstatné je sedadlo řidiče a zpětná zrcátka (kromě vnitřního).
Ještě jsem si taky ze zvědavosti předplatil služby Tomtom Traffic, takže vestavěné mapy si umí přes někde v autě zabudovanou SIMku samy získat přes data info o provozu (bez nutnosti připojovat mobil). Vestavěná navigace má oproti libovolné aplikaci promítané pomocí Android Auto z mobilu výhodu, že zobrazuje info o nejbližších odbočkách i na Head Up displayi nad volantem (tohle ale asi není v každé výbavě), což je fajn.
Tak snad jsem Ti trochu pomohl. Ať dobře vybereš!
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon kvě 10, 2021 10:37
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ještě dodám, že spotřeba je o něco vyšší, než jsem čekal. Dlouhodobý průměr od koupě vozu mám asi 8,2 l/100 km, nejníž jsem se mezi dvěmi tankováními (beru vždy plnou) dostal na 7,4. To když jsem měl zrovna jenom nepospíchací cesty po D1. Nezkoušel jsem ještě jet vyloženě na spotřebu - to by se asi šlo dostat níž...
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Díky za informace, už jsem skoro nedoufal, že se někdo ozve. Informace pro mě přínosné. Možnosti navigace takto supr. Realita je bohužel taková, že tyto mladé ojetiny rychle mizí a nabídka je velmi omezená tady v ČR. Ty starší ročníky a vyšší nájezdy taky rychle padají na ceně- je to kvůli problémům se spolehlivostí? Díky za info o motoru, asi by mi taky stačil 1.6 DCi, ale chci vyzkoušet. Ten tempomat max 140, to se mi tedy nelíbí, dálnice jezdívám obvykle 150-160 tacho a na dlouhé cesty si to bez tempomatu neumím představit. Bez adaptivního se obejdu, ale to omezení... Jinak profily, jak říkáš, to zní výborně, přesně tak bych si to představoval.
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Cena tlumiče pro verzi Initiale Paris je cca 7/resp. 8,5 tisíc Kč bez daně. Spolehlivost je při běžné péči výborná (jak u benzinu tak i nafty). Běžná spotřeba 6,5-7,0 litru nafty, 8-9 litrů benzinu (1,6 TCe i 1,8 TCe který jede svižněji).
6° EDC byla u nafty 1,6 dCi 118 kW a 2,0 Blue dCi (krom méně rozšířené, nejčastěji dovozové 1,6 dCi 96 kW s manuálem).
7° byla u benzinových 1,6 TCe a 1,8 TCe.
Obě převodovky mají mokré spojky a při pravidelných výměnách oleje dle předpisu (ideálně ještě dříve) jsou velmi spolehlivé.
4Control je sám o sobě bezproblémový, neboť je to jeden elektromotor, dvě táhla a 4 silentbloky + 2 těhlice - Laguny III dostaly toto řešení již před více než deseti lety a ani po té době nejsou na tento systém stížnosti.
Obecně vzato jsou klesající ceny příjemné pro kupující ojetin, neboť z Renaultu jde obecně "strach", který nám - kupujícím ojetin umožní koupit super auto za super cenu.
6° EDC byla u nafty 1,6 dCi 118 kW a 2,0 Blue dCi (krom méně rozšířené, nejčastěji dovozové 1,6 dCi 96 kW s manuálem).
7° byla u benzinových 1,6 TCe a 1,8 TCe.
Obě převodovky mají mokré spojky a při pravidelných výměnách oleje dle předpisu (ideálně ještě dříve) jsou velmi spolehlivé.
4Control je sám o sobě bezproblémový, neboť je to jeden elektromotor, dvě táhla a 4 silentbloky + 2 těhlice - Laguny III dostaly toto řešení již před více než deseti lety a ani po té době nejsou na tento systém stížnosti.
Obecně vzato jsou klesající ceny příjemné pro kupující ojetin, neboť z Renaultu jde obecně "strach", který nám - kupujícím ojetin umožní koupit super auto za super cenu.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Díky moc, takovéhle informace jsem přesně sháněl. Cena adaptivních tlumičů lepší, než bych tipoval. Uvidíme. Alternativou je Insignia kombi, nevím, jak to dopadne, hodně to záleží na manželce.... Ona s tím bude tak 40% jezdit.
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Insignii asi raději ponechme bez komentáře.....co se týče prostoru, pohodlí i komfortu je Espace V trošku jinde - zejména Initiale Paris je skvěle vybavená a fakt za rozumný ceny.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ano, je to trochu jiný typ auta, to je jasné. Ale pokud stačí prostorově, tak Insignie umí být taky skvěle vybavené a výborně jezdící auto. Jel jsem oběma. Espace a rozumné ceny? No s ohledem na vysokou cenu nového asi jo, ale ojetiny brutálně ztrácí během pár let na hodnotě. A nějak se obávám koupit tak složité, elektronikou prošpikované auto s najetými 150 tkm bez záruky. A asi nejsem sám, proto ten pokles ceny. Vím, co stojí poctivě servisovat starší BMW, tohle má být auto "z rozumu", kde bych nerad nějak finančně krvácel. Ale Espace je prostě krásný kus auta, to je bez debat.
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ještě dotaz- ten Apple Carplay- někde jsem četl, že jeho aktivace je SW záležitost, update R-Link. Je to tak nebo je to složitější? U mnoha ojetin se neudává, tak jestli lze dodělat. A opravdu vždy ten tempomat jen do 140 km/h? A když je adaptivní tempomat, lze přepnout na klasický? Díky za odpovědi.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Zdravím,
adaptivní tempomat nelze přepnout na klasický, klasický nelze přepnout na adaptivní. U mě se mi nepodařilo Apple Car spustit, nevím kde dělám chybu, ale na telefonu iphone 8 v.s. 14.6 mi chybí menu Apple Car.
Ještě mám dotaz R link 2 je připojeno 3G síť? Nyní se 3G síť u nás vypíná, co bude s R-link 2 poté?
adaptivní tempomat nelze přepnout na klasický, klasický nelze přepnout na adaptivní. U mě se mi nepodařilo Apple Car spustit, nevím kde dělám chybu, ale na telefonu iphone 8 v.s. 14.6 mi chybí menu Apple Car.
Ještě mám dotaz R link 2 je připojeno 3G síť? Nyní se 3G síť u nás vypíná, co bude s R-link 2 poté?
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Zdravím,
zde odpověď z Renaultu:
...
reaguji na Váš dotaz ohledně datového připojení Vašeho multimediálního systému R-LINK 2.
Dle vyjádření výrobce podporuje telekomunikační jednotka s celý systém R-LINK 2 také připojení pomocí sítě 2G (Edge, GPRS). Pokud tedy dojde k vypnutí 3G, potom využije vozidlo pro připojení přes 2G síť, která je dostatečná pro fungování služeb ve voze. Funguje to takto již nyní, když se nacházíte v místě, kde 3G není dostupné.
zde odpověď z Renaultu:
...
reaguji na Váš dotaz ohledně datového připojení Vašeho multimediálního systému R-LINK 2.
Dle vyjádření výrobce podporuje telekomunikační jednotka s celý systém R-LINK 2 také připojení pomocí sítě 2G (Edge, GPRS). Pokud tedy dojde k vypnutí 3G, potom využije vozidlo pro připojení přes 2G síť, která je dostatečná pro fungování služeb ve voze. Funguje to takto již nyní, když se nacházíte v místě, kde 3G není dostupné.
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ahoj, vlastním cca třičtvrtě roku Espace V 2019 Tce225, spokojenost zatím plná.
Motor jako takový je krásně klidný a silný, spotřeba se u nás pohybuje kolem 9,5/100, ale máme spíš kratší trasy. Když jsme ho vezli domů, tak na dálnici při tempomatových 134km/h byla spotřeba 8,5
Převodovka řadí rychle a hladce, jen rozjezdy jsou někdy trochu s cuknutím. Žádné potíže ale jinak nejsou, 4control funguje bez problémů a jak už bylo zmíněno, do Laguny se montuje 10 let a nikdo si nestěžuje, tak nemám obavu.
Android Auto a Apple CarPlay je podporovaný oficiálně až snad někdy od roku 2018, starší je možné určitou úpravou rozchodit snad také, na RNews.cz k tomu bylo info. Zatím mám stále předplacené Live služby k navigaci a určitě budu před vypršením prodlužovat, je to výborný pomocník.
CO se týká kombinace kůže/látka, tam je to dané výbavou. Pokud v látce, nepůjde o Initiale Paris, ale nějakou nižší výbavu, kde toho bude ale chybět více (pro mě byl třeba zásadní 4control kvůli manévrovatelnosti). U našeho už jsou sedadla i odvětrávaná, dá se to poznat podle fotky panelu tlačítek pod displayem - na krajích jsou buď vždy 2 menší tlačítka, nebo po jednom větším. 1 tlačítko - pouze vyhřívání, 2 - vyhřívání a klimatizování.
Profily s nastavením polohy sedadel a zrcátek jsou fajn, dá se upravit i barevné osvětlení. Jen škoda, že při nastartování nezůstane jízdní režim, který byl naposledy. Vždy se dá Neutral. Start/Stop se aktivuje vždy po nastartování, ale dá se vypnout jedním tlačítkem pod displayem.
Co se týká tažného zařízení, tady na fóru jsem četl, že si ho někdo nechal dělat mimo autorizák a otevírání podkopem mu funguje i tak. V autorizáku mi nabízeli obyčejné ručně sundávají (labutí krk) s prací za cca 12, elektricky výkoplné by vyšlo asi na 30. V obou případech prý přijdu o podkop. Zatím jsem nenechal dávat, možná časem.
Edit: Tempomat je myslím od 50 do 140, vždy adaptivní, fáze 2 už umí od 0 do 160
Motor jako takový je krásně klidný a silný, spotřeba se u nás pohybuje kolem 9,5/100, ale máme spíš kratší trasy. Když jsme ho vezli domů, tak na dálnici při tempomatových 134km/h byla spotřeba 8,5
Převodovka řadí rychle a hladce, jen rozjezdy jsou někdy trochu s cuknutím. Žádné potíže ale jinak nejsou, 4control funguje bez problémů a jak už bylo zmíněno, do Laguny se montuje 10 let a nikdo si nestěžuje, tak nemám obavu.
Android Auto a Apple CarPlay je podporovaný oficiálně až snad někdy od roku 2018, starší je možné určitou úpravou rozchodit snad také, na RNews.cz k tomu bylo info. Zatím mám stále předplacené Live služby k navigaci a určitě budu před vypršením prodlužovat, je to výborný pomocník.
CO se týká kombinace kůže/látka, tam je to dané výbavou. Pokud v látce, nepůjde o Initiale Paris, ale nějakou nižší výbavu, kde toho bude ale chybět více (pro mě byl třeba zásadní 4control kvůli manévrovatelnosti). U našeho už jsou sedadla i odvětrávaná, dá se to poznat podle fotky panelu tlačítek pod displayem - na krajích jsou buď vždy 2 menší tlačítka, nebo po jednom větším. 1 tlačítko - pouze vyhřívání, 2 - vyhřívání a klimatizování.
Profily s nastavením polohy sedadel a zrcátek jsou fajn, dá se upravit i barevné osvětlení. Jen škoda, že při nastartování nezůstane jízdní režim, který byl naposledy. Vždy se dá Neutral. Start/Stop se aktivuje vždy po nastartování, ale dá se vypnout jedním tlačítkem pod displayem.
Co se týká tažného zařízení, tady na fóru jsem četl, že si ho někdo nechal dělat mimo autorizák a otevírání podkopem mu funguje i tak. V autorizáku mi nabízeli obyčejné ručně sundávají (labutí krk) s prací za cca 12, elektricky výkoplné by vyšlo asi na 30. V obou případech prý přijdu o podkop. Zatím jsem nenechal dávat, možná časem.
Edit: Tempomat je myslím od 50 do 140, vždy adaptivní, fáze 2 už umí od 0 do 160
Lukáš
Espace V r.v.2019 ph.1 1.8Tce
ex: Grand Espace 2006 ph.2 1.9dCi 88kW
Espace V r.v.2019 ph.1 1.8Tce
ex: Grand Espace 2006 ph.2 1.9dCi 88kW
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ahoj, akorát kupuju Espace V 1.6 dci 160. Zvažoval jsem ještě S-maxe, ale tam hodně lidí nedoporučovalo Powershift a v rozumné výbavě si člověk trochu připlatí. Nicméně se mi podařilo zjistit, že Powershift od Forda(a Volva) je vlastně hardwarově EDC u Renaultu. Obojí od Getragu - resp. od té nové firmy, co Getrag převzala nebo co.
Co se chci zeptat....samozřejmě jsem četl tuny článků o tom, jak se dvojspojky ničí v koloně. V koloně jezdím docela často. S manuálem si to zařídím vždy tak, abych nedrhnul nějak spojku. Ale jak to udělat u automatu? Když pustím brzdu, je u EDC (DW6) už spojka sepnutá? Nebo musím ještě přidat plyn? Máte někdo best practice pro tuto převodovku konkrétně?
A případně netušíte, proč Powershift byl tak poruchový a o EDC se tolik nepsalo nebo se dokonce psalo, že je spolehlivá (samozřejmě při rozumných výměnách oleje) ? Jde mi vyloženě o DW6 (tj. 6 stupňů , max 450Nm). Předpokládám, že ty 7stupňovky budou mít malinko jinou charakteristiku.
Díky
Co se chci zeptat....samozřejmě jsem četl tuny článků o tom, jak se dvojspojky ničí v koloně. V koloně jezdím docela často. S manuálem si to zařídím vždy tak, abych nedrhnul nějak spojku. Ale jak to udělat u automatu? Když pustím brzdu, je u EDC (DW6) už spojka sepnutá? Nebo musím ještě přidat plyn? Máte někdo best practice pro tuto převodovku konkrétně?
A případně netušíte, proč Powershift byl tak poruchový a o EDC se tolik nepsalo nebo se dokonce psalo, že je spolehlivá (samozřejmě při rozumných výměnách oleje) ? Jde mi vyloženě o DW6 (tj. 6 stupňů , max 450Nm). Předpokládám, že ty 7stupňovky budou mít malinko jinou charakteristiku.
Díky
Espace V, 4control, 1.6dci 118kw 160k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Na kolonu zásadně Asistenta a ať si s tím auto poradí - udržuje vzdálenost, hlídá pruh i rychlost. Vlastně co mám Esp V jsem občas za kolonu i trochu rád, stihnu se osvěžit/najíst a řízení převezmu zase až kolona skončí, v případě dálnice ani to.
Jen teda tipuju že 1.6 dci nebude IniTiaLe a nejspíš bude Ph1 a starší ročník a ne Ph2. Jsou tam obrovské rozdíly. Pokud bych se snad měl bát u Ph1 o převodovku, tak N je vždy při ruce. Nevím však o tom, že by se tyto převodovky nějak kazily. Samozřejmě že když při D pustím brzdu tak se začne pomalu rozjíždět. Asistent opravdu skvělá věc na kolony, umí i úplně zastavit pokud je potřeba.
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Díky za odpověď, jo je to ph1. Byl jsem si vědom, že ph2 je mnohem lepší, ale taky bych zaplatil pár stovek tisíc navíc. Ale říkám si, že jestli tenhle rok vyjede poslední Espace, tak třeba za 5 let bych mohl zkusit 5letej kousek z konce výroby.
Taky jsem zvědavej, co se vylíhne z Australu, kterej by měl bejt i ve větší veru á la Espace.
Taky jsem zvědavej, co se vylíhne z Australu, kterej by měl bejt i ve větší veru á la Espace.
Espace V, 4control, 1.6dci 118kw 160k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Ex (fnuk): Laguna III grandtour, 4control, 2.0dci 127kw 172k
Ex. Laguna III liftback, Bose 4control, 2.0dci 96kw 130k
Ex. Megane III grandtour, gt style, 1.2Tce 85kw 115k
Ex. Clio III grandtour, 1.2 55kw 75k
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Jasně, záleží na co člověk narazí a co mu dává smysl a může si dovolit.
Já pouze trochu srovnal Ph1 a Ph2 a ač to zvenku vypadá skoro stejně, uvnitř je změn požehnaně. Většina k lepšímu.
S těmi ojetými se trochu obávám aby vůbec byl výběr a jestli to lidi budou pouštět, když nebude nástupce. V naftě to však bude jistě mnohem menší potíž sehnat než v benzínu.
Austral je zatím jeden velkej otazník. Pár obrázků již venku je, ale ten nejdelší podvozek zatím jen na papíře. To bude ještě pár let trvat. Obávám se, že i v nejdelší/největší verzi bude o něco menší než Esp V. Kdo bude chtít prostor, asi bude muset začít víc koukat po modelech typu Traffic Spaceclass/Passenger apod. Tam mám ale já osobně problém s naprostou absencí benzínových motorů. A bude hůř, ať už ten Austral dopadne jakkoliv, vždy to bude jen čisté elektro.
U Koleose a Grand Scénicu mne moc mrzí že nestihl ani jeden dostat Easy Link, jinak by se v benzínu dal uvažovat. A Talismanů Grandtour se silným benzínem a Easy Linkem je taky jak šafránu, i když víc než silných benzínových Espace V.
Já pouze trochu srovnal Ph1 a Ph2 a ač to zvenku vypadá skoro stejně, uvnitř je změn požehnaně. Většina k lepšímu.
S těmi ojetými se trochu obávám aby vůbec byl výběr a jestli to lidi budou pouštět, když nebude nástupce. V naftě to však bude jistě mnohem menší potíž sehnat než v benzínu.
Austral je zatím jeden velkej otazník. Pár obrázků již venku je, ale ten nejdelší podvozek zatím jen na papíře. To bude ještě pár let trvat. Obávám se, že i v nejdelší/největší verzi bude o něco menší než Esp V. Kdo bude chtít prostor, asi bude muset začít víc koukat po modelech typu Traffic Spaceclass/Passenger apod. Tam mám ale já osobně problém s naprostou absencí benzínových motorů. A bude hůř, ať už ten Austral dopadne jakkoliv, vždy to bude jen čisté elektro.
U Koleose a Grand Scénicu mne moc mrzí že nestihl ani jeden dostat Easy Link, jinak by se v benzínu dal uvažovat. A Talismanů Grandtour se silným benzínem a Easy Linkem je taky jak šafránu, i když víc než silných benzínových Espace V.
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Ahojte, stale uvazujem o predaji Megan 4 Grand Cupe 2018, no kedze ho mam ako nove auto, velmi sa ho nechcem zbavit. Potreboval by som vsak radu na Epaca 5 a jeho kupou, narodili sa nam dvojcata a tak 5 ludi sa nezmesti do kazdeho auta tak oberam sa po MPV a to vid odkaz je to benzin, rad by som siel do benzinu, lebo auto bude vyuzivane na kratke trasy skoro kazdy den. https://www.aaaauto.cz/cz/renault-espac ... 5MEALw_wcB Co si o tom myslite ci mam do toho ist. V spolocnosti mi pisali ze to auto sa nachadza v Polsku. Ja by som ho prihlasil v CZ na znacky. Aby som sa vyhol kadejakym poplatkam na Sk. ak to este vobec funguje tie poplatky. Este raz dik za radu
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Brat auto z bazaru, k tomu jeste z aaa, a aby toho nebylo malo tak preprodej z polska, to chce hodne odvahy. Jako nerikam, ze je to auto spatne, ale takovemu stylu nakupu bych se ja urcite vyhnul. Druha vec je dnesni nenasyceny stav trhu a aktualni “ne”nabidka.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Koupě Espace V-prosím radu
samozrejme ze beriem rady, v pohode, momentalne sam neviem ake auto kupit, tak sa radsej spytam. Jasne je ze AAA praktiky som si uz vela precital na nete. poskytuju tam aj nejaku zaruku, samozrejeme v papieroch je u nich pisane k comu ta zaruka je , prave rozmyslam aj od nejakej spolocnosti alebo cez nameho z dovozu z nemecka, len tam sa bojim utopenych aut a postupne odchazanie elektroniky... Dnes uz clovek na nove auto nema pri ich podmienkach. A pravdu povediac jazdenky sa bojim. mal som fabiu combi 2 2008 od nova, tu som posunul tatkovi, ja som si 2018 kupil megana grand cupe od nova a som zatial spokojny ci uz v prvom alebo druhom pripade. Este som rozmyslal nad Fordom Galaxy ale tazko povedatkotasekh píše: ↑úte bře 22, 2022 12:55Brat auto z bazaru, k tomu jeste z aaa, a aby toho nebylo malo tak preprodej z polska, to chce hodne odvahy. Jako nerikam, ze je to auto spatne, ale takovemu stylu nakupu bych se ja urcite vyhnul. Druha vec je dnesni nenasyceny stav trhu a aktualni “ne”nabidka.
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Zdravím Vás pánové,
jdu si k vám pro radu s koupí espace. Můžete poradit na co si dát pozor při koupi ojetiny?
Na výběr moc není, buď moc najeto nebo moc peněz... Zatím mám tyto dva favority, jeden benzín jeden naftu.
https://auto.bazos.cz/inzerat/149822217 ... pace-v.php
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... /166069991
V plánu je nájezd tak 10.000km za rok. Budete to auto pro manželku. Na co by jste si dali pozor a který by jste poradili?
Nebo nevíte ještě o nějakém espacu co by byl na prodej na rozumný peníz s nájezdem do 130tkm?
jdu si k vám pro radu s koupí espace. Můžete poradit na co si dát pozor při koupi ojetiny?
Na výběr moc není, buď moc najeto nebo moc peněz... Zatím mám tyto dva favority, jeden benzín jeden naftu.
https://auto.bazos.cz/inzerat/149822217 ... pace-v.php
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... /166069991
V plánu je nájezd tak 10.000km za rok. Budete to auto pro manželku. Na co by jste si dali pozor a který by jste poradili?
Nebo nevíte ještě o nějakém espacu co by byl na prodej na rozumný peníz s nájezdem do 130tkm?
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Odkial mate informacie o spolahlivosti EDC? Mne uz prevodovku stihli vymenit, vydrzala asi 39 000 km na Scenicu a to jazdim len dlhsie trasy, ziadne kolony.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Scenic IV Premiere Edition byla úvodní edice Scenicu, tedy rok 2016-2017. Z této doby se určitá série EDC převodovek měnila v rámci záruky. Jinak jsou EDC převodovky spolehlivé.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon led 15, 2024 16:39
Re: Koupě Espace V-prosím radu
Dobrý den,piggy píše: ↑úte srp 03, 2021 11:57Ahoj, vlastním cca třičtvrtě roku Espace V 2019 Tce225, spokojenost zatím plná.
Motor jako takový je krásně klidný a silný, spotřeba se u nás pohybuje kolem 9,5/100, ale máme spíš kratší trasy. Když jsme ho vezli domů, tak na dálnici při tempomatových 134km/h byla spotřeba 8,5
Převodovka řadí rychle a hladce, jen rozjezdy jsou někdy trochu s cuknutím. Žádné potíže ale jinak nejsou, 4control funguje bez problémů a jak už bylo zmíněno, do Laguny se montuje 10 let a nikdo si nestěžuje, tak nemám obavu.
Android Auto a Apple CarPlay je podporovaný oficiálně až snad někdy od roku 2018, starší je možné určitou úpravou rozchodit snad také, na RNews.cz k tomu bylo info. Zatím mám stále předplacené Live služby k navigaci a určitě budu před vypršením prodlužovat, je to výborný pomocník.
CO se týká kombinace kůže/látka, tam je to dané výbavou. Pokud v látce, nepůjde o Initiale Paris, ale nějakou nižší výbavu, kde toho bude ale chybět více (pro mě byl třeba zásadní 4control kvůli manévrovatelnosti). U našeho už jsou sedadla i odvětrávaná, dá se to poznat podle fotky panelu tlačítek pod displayem - na krajích jsou buď vždy 2 menší tlačítka, nebo po jednom větším. 1 tlačítko - pouze vyhřívání, 2 - vyhřívání a klimatizování.
Profily s nastavením polohy sedadel a zrcátek jsou fajn, dá se upravit i barevné osvětlení. Jen škoda, že při nastartování nezůstane jízdní režim, který byl naposledy. Vždy se dá Neutral. Start/Stop se aktivuje vždy po nastartování, ale dá se vypnout jedním tlačítkem pod displayem.
Co se týká tažného zařízení, tady na fóru jsem četl, že si ho někdo nechal dělat mimo autorizák a otevírání podkopem mu funguje i tak. V autorizáku mi nabízeli obyčejné ručně sundávají (labutí krk) s prací za cca 12, elektricky výkoplné by vyšlo asi na 30. V obou případech prý přijdu o podkop. Zatím jsem nenechal dávat, možná časem.
Edit: Tempomat je myslím od 50 do 140, vždy adaptivní, fáze 2 už umí od 0 do 160
chtěl bych si koupit Espace V 1.8, Tce225, píšete že jezdíte krátké trasy.
Kolik je to Km?
Nevím zda auto kupovat, protože 80% použití bude 13km ráno a 13 km odpoledne.
Pak, dovča hory 1x , moře 1 x, a 6 x Praha,+ výlet mimo.
Jakou mohu čekat spotřebu na takto krátké tratě ?
Momentálně vlastním Grand Scenic 2011, benzín 1.6, 81 kw, spotřeba na takto krátké tratě 9 - 9,2 L.
Před Scenic jsem měl Espace 2005, naftu, 1,9, spotřeba 9 L, bylo to kus auta proto uvažuji o koupení Espace V, ale v benzínu.
Re: Koupě Espace V-prosím radu
R-21 - Laguna II 1.9 dci 88 kW - Laguna III GT 131kW - Trafic III - Espace V 1,6dci Initiale - Espace V 2,0dci Initiale
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů