Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Dobrý den,přeji všem v clubu Pohodový a úspěšný Nový rok 2020.
Prosím dokáže někdo poradit.Mám půl roku Espace V. motorizace 1,6 dci.Nyní se mi objevila na display hláška Kontrola emisního systému.Má s tím někdo zkušenost.Předem děkuji za odpověd.
S pozdravem Duma
Prosím dokáže někdo poradit.Mám půl roku Espace V. motorizace 1,6 dci.Nyní se mi objevila na display hláška Kontrola emisního systému.Má s tím někdo zkušenost.Předem děkuji za odpověd.
S pozdravem Duma
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Bez diagnostiky treba aspoň vešteckú guľu
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Mám stejný problém včera jsem byl na diagnostice a vyházelo to více chyb tak tam v pondělí auto vezu údajně by to mohlo být i tím že baterie je tak na hraně a kolísá napětí a to auto musí mít baterku stále ok prostě v jiném autě by ta baterka byla v poho ale v Espace V ne tak doufám že to bude "jen toto" každopádně to tam mají proměřit atd.
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Na Espace sú časté chyby slabou, alebo zlou batériou. Niekedy to spôsobí, že nenastartuješ. Treba vtedy odpojiť na chvíľku batériu.
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Mám ten istý motor 1,6 dci ale v Mégane a mám v aute teraz merač napätia.Ráno má bateria 11,6 -11,8 V a nemám zatiaľ problémy.Napätie je nízke napriek tomu,že týždenne nabehám cca 900 km,takže má sa kedy dobiť ale nedobije,kvôli tomu,že si to elektronika stráži.Žeby v Renaulte bol s tým problém iba v Espace V. ?kravjec píše: ↑sob led 18, 2020 19:25Mám stejný problém včera jsem byl na diagnostice a vyházelo to více chyb tak tam v pondělí auto vezu údajně by to mohlo být i tím že baterie je tak na hraně a kolísá napětí a to auto musí mít baterku stále ok prostě v jiném autě by ta baterka byla v poho ale v Espace V ne tak doufám že to bude "jen toto" každopádně to tam mají proměřit atd.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Chlapi...bateria, bateria a len bateria. Včera som kupil novú štart/stop bateriu a všetko je v poriadku. Vypisovalo mi to stále chyby, sekalo s autom a problém je vyriešený. Batéria u tohoto auta vydrží max 2 roky. šílená elektronika...
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Tak mně tam udělali něco ze softwarem a baterie se prý zatím měnit nemusí a zatím dobrý klep,klep
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Veľmi záleží na štýle jazdy. Možno to nový soft vyrieši.
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
To mi vysvětli jezdím jak dálnice tak město?
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Batéria sa naviac dobíja pri brzdenie motorom (dojazd do križovatky, jazda dole kopcom a pod) pri akceleracii aby bol čo najvyšší výkon a najnižšie emisie sa berie prúd z batérie (nedobija) pri ustálenej jazde sa zas berie iba z alternátora. Je to zložitejšie a záleží od stavu nabitia akumulátora, ale pre základné pochopenie stačí.
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Tak to moc dlouho netrvalo a je to tu zase, ráno po startu kontrolka "klíč"(servis) a "vrtulník" a hláška zkontrolujte vstřikování a systém emisí mezi tím si problikává STOP a START jak se mu líbí hodil jsem to na nabíječku odpoledne jsem ujel cca.20km svítilo pak zastávka a už dobrý tak fakt nevím jestli mám vyměnit baterku ,kdybych si byl jistý tak vyměním a neřeším ale vyhodit 4 tisíce a mít stejný problém?...
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Kup normální baterku, vypni start-stop a to "inteligentní" dobíjení. Možná ani po tom zásahu novou baterku potřebovat nebudeš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Když jsem to v servisu chtěl aby mi to zrušili tak mi řekli že to nejde
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
V servisu ti to neudělají, ale jsou zde koumáci co umí čarovat v diagnostice. Případně zkusit natrvalo propojit kontakt kapoty a odpojit snímač proudu na akumulátoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Koumáci hlaste se )
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Nejsi jediný koho to irituje, projdi sekci Clio IV, Captur, Megane IV, tam to hoši řešili. Jak se toho zbavit.
viewtopic.php?f=116&t=95718&start=25
viewtopic.php?f=115&t=93649
search.php?keywords=start-stop&fid%5B0%5D=117
viewtopic.php?f=116&t=95718&start=25
viewtopic.php?f=115&t=93649
search.php?keywords=start-stop&fid%5B0%5D=117
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Díky
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Stop start a řízené dobíjení.
"Věc" naprosto k ničemu. Jediným pozitivem (pro značku, nikoliv zákazníka) je snížení emisí CO2 při homologaci, zákazník pocítí pouze nevýhody.
První a hlavní nevýhodou je výdrž baterie.
Doby, kdy baterie z výroby (třeba bílý Panasonic v Subaru, Toyotě atd.) vydržela 15 let jsou pryč. Dnes je výdrž 3-4 roky a můžete být rádi.
Příčinou je princip funkce stop start i samotné řízené dobíjení.
Stop start vypíná a zase startuje motor tak často (zejména s automatem), že baterie se ani nenaděje a její kapacita poklesla na úroveň, kdy zvládne v pohodě další starty ale už je fajn jí trochu té "šťávy" přidat. Alternátor jí tedy začne smažit jako zběsilý aby dobití proběhlo rychle, úbytek výkonu byl co nejkratší (ten úbytek pocítíte spíše u 1,0 SCe v Loganu než u 2,0 Blue dCi v Koleosu).
To je ovšem pro výdrž baterie ten nejhorší možný scénář (rychlé vybití, rychlé nabití, udržování příliš malé kapacity), který mnohdy končí výjezdem asistence (a 3 dny jste bez auta), výdajem za baterii a stresem z nenadálé situace která přijde vždy v tu nejnevhodnější chvíli, znáte to.
Dříve alternátory nabíjely po celou dobu jízdy aby baterie byla pořád nabitá na maximum. Dnes alternátory nabíjejí pouze pokud poklesne kapacita baterie a nebo když je zátěž konstantní a zapojení alternátoru nebude ubírat tolik výkonu.
Čili přejet autem republiku taky někdy znamená, že nabití baterie je na stále stejné úrovni, což by dnes člověk nečekal ale je to tak.
Velmi pomohou tři věci:
Deaktivace stop-startu (tedy po každém startu zmáčknout tlačítko): motor poběží pořád a baterie bude ušetřena od neustálého vybíjení a nabíjení.
Brzdění motorem: tohle dokáže eliminovat dopady řízeného (inteligentního) dobíjení, které nijak vypnout vůbec nejde. Jízda se zařazenou rychlostí (bez toho aniž stojíte na brzdě či plynu) zapojí do hry alternátor, který začne baterii dobíjet dle starých pořádků, což její kondici opravdu pomůže. Dálniční sjezdy, dlouhé táhlé sjezdy z kopce, dojezdy do vesnic kdy 300m před cedulí sundáte nohu z plynu.
Tyhle situace pomohou baterii, pošetří brzdy a mírně sníží i spotřebu paliva.
Dobíjení baterie kvalitní externí nabíječkou (od cca 1500 Kč): - dnes mají lidi běžně 2-3 auta, investice do nabíječky se rychle vrátí, protože prodlouží život všem bateriím.
Bohužel ani dvouletá záruka na baterii není spásou, protože utýraná baterie se pozná na testeru (který prodejci baterii samozřejmě mají) a řeknou, že poškození baterie způsobilo dlouhodobé vybití a ne konstrukční (výrobní) problém.
A kdyby někdo nechtěl koupit originální baterii EFB (tedy baterii pro vozy se stop-startem) a myslel si, že "systém" převeze s obyčejnou baterií (a ještě ušetří), tak zadržte. Běžná baterie není schopná dlouhodobě pobrat veškerý proud, který ji alternátor dá a dojde zkráceně řečeno k rozpadu desek uvnitř akumulátoru a v této situaci Vám samozřejmě bude i záruka na nic (tester to opět pozná a záruka nebude uznána).
Nezbývá než se o baterii starat a pomocí nabíječky si ji hýčkat ať vydrží hezkých pár let sloužit.
"Věc" naprosto k ničemu. Jediným pozitivem (pro značku, nikoliv zákazníka) je snížení emisí CO2 při homologaci, zákazník pocítí pouze nevýhody.
První a hlavní nevýhodou je výdrž baterie.
Doby, kdy baterie z výroby (třeba bílý Panasonic v Subaru, Toyotě atd.) vydržela 15 let jsou pryč. Dnes je výdrž 3-4 roky a můžete být rádi.
Příčinou je princip funkce stop start i samotné řízené dobíjení.
Stop start vypíná a zase startuje motor tak často (zejména s automatem), že baterie se ani nenaděje a její kapacita poklesla na úroveň, kdy zvládne v pohodě další starty ale už je fajn jí trochu té "šťávy" přidat. Alternátor jí tedy začne smažit jako zběsilý aby dobití proběhlo rychle, úbytek výkonu byl co nejkratší (ten úbytek pocítíte spíše u 1,0 SCe v Loganu než u 2,0 Blue dCi v Koleosu).
To je ovšem pro výdrž baterie ten nejhorší možný scénář (rychlé vybití, rychlé nabití, udržování příliš malé kapacity), který mnohdy končí výjezdem asistence (a 3 dny jste bez auta), výdajem za baterii a stresem z nenadálé situace která přijde vždy v tu nejnevhodnější chvíli, znáte to.
Dříve alternátory nabíjely po celou dobu jízdy aby baterie byla pořád nabitá na maximum. Dnes alternátory nabíjejí pouze pokud poklesne kapacita baterie a nebo když je zátěž konstantní a zapojení alternátoru nebude ubírat tolik výkonu.
Čili přejet autem republiku taky někdy znamená, že nabití baterie je na stále stejné úrovni, což by dnes člověk nečekal ale je to tak.
Velmi pomohou tři věci:
Deaktivace stop-startu (tedy po každém startu zmáčknout tlačítko): motor poběží pořád a baterie bude ušetřena od neustálého vybíjení a nabíjení.
Brzdění motorem: tohle dokáže eliminovat dopady řízeného (inteligentního) dobíjení, které nijak vypnout vůbec nejde. Jízda se zařazenou rychlostí (bez toho aniž stojíte na brzdě či plynu) zapojí do hry alternátor, který začne baterii dobíjet dle starých pořádků, což její kondici opravdu pomůže. Dálniční sjezdy, dlouhé táhlé sjezdy z kopce, dojezdy do vesnic kdy 300m před cedulí sundáte nohu z plynu.
Tyhle situace pomohou baterii, pošetří brzdy a mírně sníží i spotřebu paliva.
Dobíjení baterie kvalitní externí nabíječkou (od cca 1500 Kč): - dnes mají lidi běžně 2-3 auta, investice do nabíječky se rychle vrátí, protože prodlouží život všem bateriím.
Bohužel ani dvouletá záruka na baterii není spásou, protože utýraná baterie se pozná na testeru (který prodejci baterii samozřejmě mají) a řeknou, že poškození baterie způsobilo dlouhodobé vybití a ne konstrukční (výrobní) problém.
A kdyby někdo nechtěl koupit originální baterii EFB (tedy baterii pro vozy se stop-startem) a myslel si, že "systém" převeze s obyčejnou baterií (a ještě ušetří), tak zadržte. Běžná baterie není schopná dlouhodobě pobrat veškerý proud, který ji alternátor dá a dojde zkráceně řečeno k rozpadu desek uvnitř akumulátoru a v této situaci Vám samozřejmě bude i záruka na nic (tester to opět pozná a záruka nebude uznána).
Nezbývá než se o baterii starat a pomocí nabíječky si ji hýčkat ať vydrží hezkých pár let sloužit.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Tak jsem na baterce odpojil na mínusové svorce ten konektor, STOP Start se sice vypnul ale zároveň mi svítí servisní klíč a hláška Zkontrolovat akumulátor
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Jediná šance je přeprogramovat limity napětí. Jak je to v těch odkazech, tam jsou i koumáci co si s tím hrají.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Ahojte, mám Espace 12/2017, dovoz Francúzsko, najazdených 150 tisíc km. Všetko v poriadku, zatiaľ super, len tá baterka už raz skončila, nenaštartoval som. Musel som cez káble druhým autom. Mám doma nabíjačku na baterky, nemám problém baterku dobíjať, len sa mi ju nechce vyťahovať z auta. Má niekto skúsenosť s nabíjaním vo vozidle? Musím ju odpojiť, alebo stačí len pripojiť nabíjačku? Mám tam dokonca taký výčnelok na plusovom pole, určený na uchytenie svorky.
motorkár, turista, dialkový bývalý
pionier
perák
čínsky choper
Freewind
Fazer600
Strom650
TDM900
Supertenere1200 ešte mám
trabant
škoda120
oltcit
forman 2x
octavia 2x
thalia
peugeot308
espace V, ročník 2017, to mám teraz najnovšie, do roboty aj na turistiku
pionier
perák
čínsky choper
Freewind
Fazer600
Strom650
TDM900
Supertenere1200 ešte mám
trabant
škoda120
oltcit
forman 2x
octavia 2x
thalia
peugeot308
espace V, ročník 2017, to mám teraz najnovšie, do roboty aj na turistiku
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Stačí pripojiť. Nemusíš vyberat. Ale dal by som ju zmerať či nemá nízku kapacitu
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
zdeno 255, ahoj, ďakujem. od vtedy ako zlyhala funguje stále bezpečne a vtedy to bola mimoriadna situácia. bol som cez weekend na jednej akcii, v januári, v polsku , spal som v aute a celý weekend som v kuse auto otváral a zatváral, aj studený a krátky štart, plus komplet všetko vysvietené, tak viem, že som dal baterke zabrať. teraz som zrušil všetko, čo berie elektriku, využívam ten dojazd brzdenie motorom a baterka ide, dokonca ked zabudnem vypnúť štart-stop, tak sa na križovatke motor zastaví, čo si myslím, že auto vyhodnocuje ako, že môže to urobiť a baterka je nabitá. je to moje prvé takéto elektrikou nabité auto, tak som v prvotnom šoku...
motorkár, turista, dialkový bývalý
pionier
perák
čínsky choper
Freewind
Fazer600
Strom650
TDM900
Supertenere1200 ešte mám
trabant
škoda120
oltcit
forman 2x
octavia 2x
thalia
peugeot308
espace V, ročník 2017, to mám teraz najnovšie, do roboty aj na turistiku
pionier
perák
čínsky choper
Freewind
Fazer600
Strom650
TDM900
Supertenere1200 ešte mám
trabant
škoda120
oltcit
forman 2x
octavia 2x
thalia
peugeot308
espace V, ročník 2017, to mám teraz najnovšie, do roboty aj na turistiku
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Zdravím neviete náhodou či sa dá vymazať hláška "previesť servis" a svieti oranžový kľúčik cez palubný počítač alebo treba ísť do autorizovaného servisu? Dik
R-21 - Laguna II 1.9 dci 88 kW - Laguna III GT 131kW - Trafic III - Espace V 1,6dci Initiale - Espace V 2,0dci Initiale
Re: Renault Espace V. 1,6 dci r.v.2015
Na YouTube je postup
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů