Kadjar 1.2 tce Intense

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » sob zář 12, 2015 09:00

Tak zakládám, snad tedy, nové téma,,, na konci Října oficiálně přestupuju od Grand Scenica III do nového Kadjara,,, doufám že tu nebudu sám na příspěvky,,, :shock: :shock: :shock:
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

ampapa
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: ned bře 13, 2011 12:13
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od ampapa » sob zář 12, 2015 14:53

Zdravím tak ja jsem majitelem Kadjara už od 1.8.2015 a mužu říct za mě že absolutní spokojenost, pohodlí, prostor celkový dojem super. Přesedláno z scenic III .
Reanult Fluence 2011 1,6 16v černá barva
Renault Scenic 2013, 1,6 16v, barva červená rubín
Renault Kadjar 2015 1,2 Tce bílá barva Intense
Renault Kadjar 2016 1,2 Tce bílá batva night & day

sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » sob zář 12, 2015 17:06

Supr, někde jsem četl ze trochu plasty jsou slyšet, tak snad to nebude hrůza a benzín nebo diesel ??? No tema je 1.2 tce tak asi benzín :D ,,, co spotřeba ??? Já jsem Scenic grand opustil protože už nemusíme vozit kočárek, ale jinak jsem byl spokojen a za měsíc jde do světa. 6 let sloužil,,,,
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

ampapa
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: ned bře 13, 2011 12:13
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od ampapa » ned zář 13, 2015 09:43

No benzin 1,2 spotreba mesto 8litru kratke vzdalenosti, jinak 6,5 ale neni jeste zajety....plasty neslysim cili si myslim ze to bude v pohode. celkovy dojem super.....krasny pohodlny perfektni sedacky.... Ja scenic mel 2 roky a jak jsem uvidel Kadjar tak to byla laska na prvni pohled.... :D
Reanult Fluence 2011 1,6 16v černá barva
Renault Scenic 2013, 1,6 16v, barva červená rubín
Renault Kadjar 2015 1,2 Tce bílá barva Intense
Renault Kadjar 2016 1,2 Tce bílá batva night & day

sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » ned zář 13, 2015 11:04

Jo vypadá krásně ale přiznám se ze je to hlavně pro ženu bo jsem často pryč ale i tak sem byl nadsenej když jsem si do něj sednul a projel se, samozřejmě nemohl jsem vyzkoušet možnosti motoru ale doufám že půjde minimálně podobně jako 1.4 tce ,,, dálnice bral 9 litrů při 145 tak snad tady budem na 8 , o něco míň,,,, hodně bezproblemovych kilometrů přeju,,,,
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

ampapa
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: ned bře 13, 2011 12:13
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od ampapa » ned zář 13, 2015 11:31

Díky, myslím že budou bezproblemové. A ten motor je dost živej ja měl 1,6tku benzín a oproti tomuto co mám teď to byl lenoch. A kde to budete kupovat? Myslím u kterého autosalonu?
Reanult Fluence 2011 1,6 16v černá barva
Renault Scenic 2013, 1,6 16v, barva červená rubín
Renault Kadjar 2015 1,2 Tce bílá barva Intense
Renault Kadjar 2016 1,2 Tce bílá batva night & day

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od amat » ned říj 18, 2015 04:09

Doplnili jsme recenzi o test Kadjaru 1.2TCe: http://rnews.cz/?p=688
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » pát říj 30, 2015 20:32

Tak je Kadjar doma a lidí to má velkej čumák !!! Do garáže s grand Scenicem sranda ale tady jsem slepej na předek, jako senzory sranda , pomůže to , ale jak to nevidím sám před auto, tak mám bobky, no chce to se trochu otrkat,,,,, jinak cesta první ze salonu domů plus žena zkouška, svítí tam 6.8/100.,,, najeto 52 km
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od amat » sob říj 31, 2015 00:42

Gratuluju ke koupi nejlepšího auta ve svém segmentu! Gratuluju rovněž k odvaze jít do 1.2TCe - je to opravdu skvělý motor a za mě musím říct, že ta jízda se mi zdála daleko komfortnější než s 1.6dCi. Tak ať to skvěle slouží a dělá jen radost!
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » sob říj 31, 2015 06:55

Najedeme 12 tisíc ročně, diesel je pro nás nesmysl, snad i kdyby byl za stejnou cenu, ta 1.6 dci je o 100 kg těžší a 4x4 o víc jak 200 kg, na zrychlení tabulkovym z 0-100 to znát není bo kroutak je u dieslu níž, ale při jízdě třeba 70 a nutnosti okamžitě akcelerovat je na tom ten benzín lépe,,, i když zase druhá strana ekonomicka, je spoustu lidí co maj naftu zdarma nebo za pár korun od někoho, tak pak je zase volba na 16 dci,,,,
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Zefek » sob říj 31, 2015 20:12

Myslím, že doba, kdy byla nafta za pár korun od někoho, už je dávno pryč. Spousta věcí je dnes sledovaných.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » sob říj 31, 2015 21:07

Máš pravdu ze vše se zdokonaluje i sledování těchto machinací ale říká se ze celej sever čech jezdí na červenou zemědělskou naftu z Německa :-) ,,, je pravda že i policie tam má profi pojjzdny laboratoře a kontrolujou nádrže,,, ,,,,, teď k věci, dnes výlet Brno Nymburk přes Havl.Brod, dálnice 130 tempomat, mezi vesnicemi do 100 a určitě jsem se neloudal,,, obchvat Čáslav oprava koberce, semafor 8 minut snad čekání,,, ale to stejně motor se vypíná díky tomu start-stop systému a výsledná spotřeba 7,6l/100,,,, Tak po zajetí by to snad mohlo padnout k 7 litrum,,,,, kola R19 takže asi 0,2 litru žíznivější než R17 plus minus nevím
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Šamša » úte lis 17, 2015 22:07

Systém start - stop lze jednoduchým způsobem trvale vypnout, článek zde: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=115&t=72433
Po zkušenostech ať již zde uvedených, nebo i u majitelů Fordů je tento systém naprosto idiotský v hustém provozu ve městech, kde je nutno vyčkávat na mezeru a rychle vyrazit pro přejetí křižovatky nebo pro zařazení a najednou chcíp a než motor naskočí už je mezera v niveč.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Zefek » úte lis 17, 2015 22:35

Nevím, pokud vyčkávám na mezeru, obvykle mám zařazeno a čekám s vyšlápnutou spojkou. Motor zhasne až ve chvíli, kdy je neutrál a je puštěná spojka. Pokud je provoz tak hustý, že je potřeba rychlého rozjezdu, tak než bych zařadil, už by bylo zase plno. To je pro mě argument neargument.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od amat » stř lis 18, 2015 02:52

Jojo, tohle mají u renaultu dobře vyřešeno (nevím jestli to tak je i u jiných značek). Když potřebuji zastavit a hned vystřelit, nebo čekám na mezeru, tak přece vždy stojím na spojce s nachystanou jedničkou. V takové situaci motor nikdy nechcípne. Co jsem absolvoval u renaultu zkušenosti se start stopem, tak ten motor nabíhá vždy naprosto bleskově, dokonce i u L3 2.0dCi Energy. Neměl jsem nikdy pocit, že bych díky tomu vystřelil pozdě z křižovatky - ikdyž jsem potřeboval ostrý start. I při ostrém rozjezdu ze semaforu, než sešlápnu spojku a hodím tam kvalt, tak motor bleskově naskočí.

Osobně jsem z S&S nadšený a mrzí mě, že jej moje 2.0dCi nemá, protože zejména při celodenním ježdění po městě to dokáže skutečně uspořit palivo. Nehledě na to, že na semaforech aspoň netrpíte vibracemi motoru (byť jemnými).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Zefek » stř lis 18, 2015 07:03

A u automatu se musí zařadit N, ne? Na D motor vrčí dál.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od amat » stř lis 18, 2015 12:42

Co jsem zkousel Espace V, tak S&S funguje i na D. Jde o to, aby nebyl zarazen zadny kvalt a spojka byla ve vychozi poloze. Takze dojedes na semafory brzdis a motor chcipne jeste nez uplne zastavis. Tusim, ze musis stat na brzde, protoze kdyz ji uvolnis, tak EDC simuluje tzv. plizeni. (zaradi jednicku, necha klouzat spojky a auto se sune pomalu vpred).

Dluzno dodat, ze tady jsem jiste zdrzeni registroval. Neni to vsak tim, ze by auto startovalo pomaleji nez L3 se S&S. Je to dano automatem... U manualu totiz nejakou dobu trva nez vyslapnete spojku zaradite kvalt a seslapnete plyn. Kdezto u automatu stojite na brzde a okamzite presunete nohu na plyn, za tak kratky okamzit, se to proste nestihne dat do pohybu. K tomu se pricte jeste drobna prodleva nez EDC zaradi kvalt. Na druhou stranu u Espace toto odpoustim, protoze to proste neni auto na sprinty, ale na cestovani v absolutnim komfortu (OT: Jeste jsem nikdy nejel v komfortnejsim aute, i celkove mekka dvojka je proti nemu hotove prkno).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Šamša » úte lis 24, 2015 00:06

Absolvoval jsem cestu necestu jako spolujezdec v novém Fordu Mondeo, cukalo se před naší domovinou v koloně, každou chvíli motor chcípnul a zima jak v prde*i, když motor nejede tak to prostě i netopí. Já bych si na to nezvyknul, byl jsem rád, že jsem z toho vypadl jak cukrář. Stání na spojce, to je jak pravidlo z Švýcar, jak dlouho ty vypínací ložiska vydrží(tam se stojí na křižovatce se zařazeným kvaltem). Za mne je to další zbytečnost, jen aby se dohonila papírová spotřeba.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Novotka » úte lis 24, 2015 08:58

S A6 v automatu rychlejsi vyjezd z krizovatky bez semaforu tragedie. Nez se to rozjede tak mam strach ze me neco veme z boku. To mi pripomelo rozjezd s.plne nalozenou Oktavkou v kombiku s 55 kw na krizovatkach adrenalin jak krava.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Šamša » úte lis 24, 2015 23:16

Jo pro upřesnění, bylo to v automatu, tak každé zastavení v koloně bylo následováno vypnutím motoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od DDT » sob lis 28, 2015 00:17

A zkusili jste stat na brzde jen tak zlehynka? Kdyz ji mate zmacknutou jen tak aby to auto jen tak tak stalo, motor nezhasne.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

sequeuno
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned lis 22, 2009 19:52
Bydliště: Brno

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od sequeuno » čtv pro 10, 2015 15:32

Tak další sdílení spotřeby paliva , tentokrát zimní R17 provoz město děti školy plus jiný další přesuny a zatím 6,9 takže o proti R19 je tam určitě rozdíl,,,, ujeto 1200 km ještě to možná padne trochu,,,
Grand Scenic III 1.4tce 130 ps 7-2009
Kadjar 1.2tce 130 ps 10-2015

Paddy
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned pro 20, 2015 08:45

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Paddy » ned pro 20, 2015 09:01

V listopadu koupen Kadjar 1,2 Tce 97 kW v flamme červené barvě. Přešel jsem ze Scenic II 1,9 Dci 88 kW.
Důvodem k přechodu z nafty na benzín byla většina jízd po městě a blízkém okolí a hlavně filtry FAP.
Zatím naprostá spokojenost. Zrychlení do rychlosti asi 90 km/h daleko větší, nad 90 km bych řekl že zrychloval
Scenic více. Ale i 1,2 TCE na šestku a v otáčkách kolem 2000 vyjede bez podřazení dost velké stoupání.
Uvidím, co udělá ještě přezutí, teď jezdím na zimních 17 palcových kolech, letní mám 19.-ky.
V autě je naprostý klid, stop start vypínám, motor není absolutně slyšet. Při vyšších rychlostech pouze obtékající vzduch.
Najeto mám zatím 2000 km a spotřeba ve městě 7,5 až 8 l, mimo město v průměru 6,7 l.
Dalo by se říci že preferuji trochu sportovnější jízdu, při klidnější jsem delší trasu udělal i za 6,2 l.
U 1,2 tce je poznat nižší váha motoru a oproti těžkému předku scénika s dieslem daleko snáze projíždí zatáčky.
Takže zatím spokojenost

Nalimecek
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte led 05, 2016 08:21

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Nalimecek » úte led 05, 2016 08:38

Zefek píše:Nevím, pokud vyčkávám na mezeru, obvykle mám zařazeno a čekám s vyšlápnutou spojkou. Motor zhasne až ve chvíli, kdy je neutrál a je puštěná spojka. Pokud je provoz tak hustý, že je potřeba rychlého rozjezdu, tak než bych zařadil, už by bylo zase plno. To je pro mě argument neargument.
Stojis na spojce jo? Hmmm :-)

Nalimecek
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte led 05, 2016 08:21

Re: Kadjar 1.2 tce Intense

Příspěvek od Nalimecek » úte led 05, 2016 09:00

Zdravim, tak ja take novym majitelem Kadjar 1.2TCe. Trochu divoky prestup s naslapeneho Mondea 2litr nafta, ale chtel jsem zmenu a neco vyzsiho. Byla to revoluce, protoze jsem mel nekolik fordu v nafte, sel bych do Kugy, ale nemohl jsem si ji dovolit. Projel jsem hodne salonu a Kadjar byl jediny, ktery mi sedl, citil jsem se v ne!m nejlepe. Mam najeto par stovek kilometru, takze jen zakladni recenze.
Neni to Mondeo to je jasne, ale to poskakovani po silnici mi dost vadi, snad si zvyknu, byl jsem dloha leta zvykly na dokonaly ppodvozek. Rizeni je trochu desive bez zpetne vetsi vazby, ale neni to zase tak hrozne. Zpracovani a design mi prijde perfektni. Benzin na pohodu, bez turba bych benzin proste nemohl koupit. Jezdim mnohem kratsi trsy, proto jsem uz nevolil naftu. Chybi mi kroutak, ale zase je to asi o zvyku, uz nejsem zavodnik, takze v poho.

Ten klicek /karta ci co to je, to vymyslel nejaky Demeter. Aspon kdyby to melo poutko jako mobil. Jak pisu pro me to byla velka zmena, takze mohu dost kritizovat, no uvidime. :-)))

Odpovědět

Zpět na „Renault Kadjar“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti