Kadjar 1.2 tce Intense
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte srp 02, 2011 13:40
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Přátelé mám Intens 1.2 TCE manuál. Jezdím převážně po Praze, případně po dálnici. Najeto cca 4 tisíce, spotřebu mám zatím 10-11. Nějak nevím po jakém městě jezdíte se spotřebami okolo 7l Ale faktem je, že nejezdím zrovna ekonomicky a mám těžší nohu. Prvních 1500 km jsem samozřejmě jezdil piánko v nízkých otáčkách.
Ze zkušeností s koncernem VW a TSI, tak po 5 tisících šla vždycky spotřeba rapidně dolů. Tak uvidíme
Pro porovnání s Golfem 7 1.2 TSI jsem jezdil stejné trasy 7-8l, v záběhu to bylo 8-9, ale těžko srovnávat přesně. Co se týče výkonu, tak je to tak akorát. Pro běžné cestování určitě víc než v pohodě. Rychlé přesuny nejsou problém, ani na dálnici. Dynamika je asi jako Golf 7 se slabší 1.4 TSI.
Jinak tankuju pouze Maxxmotion 100 nebo Verva 100, se starty v -10 žádný problém. Co mě velmi mile překvapilo je jak se jednotka velmi rychle zahřívá. Podle mě má el. příhřev, protože jinak to snad není možné... Mám ještě winter packet s vyhřívaným čelním sklem, což je aktuálně velmi příjemné Jen vyhřívaný volant bych ocenil, ale to už bych chtěl moc
Ze zkušeností s koncernem VW a TSI, tak po 5 tisících šla vždycky spotřeba rapidně dolů. Tak uvidíme
Pro porovnání s Golfem 7 1.2 TSI jsem jezdil stejné trasy 7-8l, v záběhu to bylo 8-9, ale těžko srovnávat přesně. Co se týče výkonu, tak je to tak akorát. Pro běžné cestování určitě víc než v pohodě. Rychlé přesuny nejsou problém, ani na dálnici. Dynamika je asi jako Golf 7 se slabší 1.4 TSI.
Jinak tankuju pouze Maxxmotion 100 nebo Verva 100, se starty v -10 žádný problém. Co mě velmi mile překvapilo je jak se jednotka velmi rychle zahřívá. Podle mě má el. příhřev, protože jinak to snad není možné... Mám ještě winter packet s vyhřívaným čelním sklem, což je aktuálně velmi příjemné Jen vyhřívaný volant bych ocenil, ale to už bych chtěl moc
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Adame, viz můj podpis: https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 43342.html
ja jezdim taky 90% po Praze... vetsinou mam zapnuty EKO a lehkou nohu..
ja jezdim taky 90% po Praze... vetsinou mam zapnuty EKO a lehkou nohu..
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
TO Adamzprahy:" Co mě velmi mile překvapilo je jak se jednotka velmi rychle zahřívá. Podle mě má el. příhřev, protože jinak to snad není možné"
Nechapem. Na mojom 1.2TCe mam teraz cca 9500km, a v ziveote som nejazdil s motorom ktory sa tak pomaly zohrieva ako tento. A naopak tak tychlo chladne.
Predpokladam ze to Tvoje rychle zahrievanie ma na svedomi ten WInter Paket. Chalani, napiste sem svoje skusenosti zo zohrievanim motora pri tychto minusovych teplotach.
Mne v pohode trva aj 10-12 km pri -10°C dokial sa teplota motora dostane na polovicu (teda teplomer nieco ukaze)
Nechapem. Na mojom 1.2TCe mam teraz cca 9500km, a v ziveote som nejazdil s motorom ktory sa tak pomaly zohrieva ako tento. A naopak tak tychlo chladne.
Predpokladam ze to Tvoje rychle zahrievanie ma na svedomi ten WInter Paket. Chalani, napiste sem svoje skusenosti zo zohrievanim motora pri tychto minusovych teplotach.
Mne v pohode trva aj 10-12 km pri -10°C dokial sa teplota motora dostane na polovicu (teda teplomer nieco ukaze)
Skoda Octavia 1.6i Combi LX
Renault Kadjar 1.2 TCe 130 ZEN,White Glacier,Pack Parking + Klima+ 8.1l/100km
Renault Kadjar 1.2 TCe 130 ZEN,White Glacier,Pack Parking + Klima+ 8.1l/100km
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Já winterpacket nemám a na polovinu (2 segmenty) normální teploty to vyskočí po cca 3km když nastartuju cca v -10st..
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Aj ja citim, ze dlhsie sa motor zohrieva, predtym 1,3 63kW sa zahrial na prevadzkovu teplotu za 3-4 km a teraz cca 5-6km, ale aspon prdel sa mi zohrieva skor /vyhrievanie sedadiel:-)/ Ten volant s vyhrievanim by bol fajn, no riesia to rukavice. Mozno je to aj tym, ze su teraz predsa len krutejsie mrazy....
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Nomne sa zohreje teraz az po 13km, az vtedy mam komplet vsetky palicky, ale zas na druhej strane kuri dobre, nemam pocit zeby mi bola zima a to som isiel aj pri -24. Winter packet nema vplyv na zohrievanie, jedine toho zadku
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Prve závady, koženku okolo radiacej páky mám deravu ako ementál a parkovacie senzory si robia čo chcú
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Senzory je vhodne ocistit,predpokladam, ze je to spinou, mne tiez raz trocha divne ukazovali a po wapke isli uz OK.
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
To Boja . Koženku kolem šajtrpáky uš mám taky zralou na výměnu , je ve 3 místech děravá . A to mám auto 2 měsíce a najeto cca2300 km .
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Ale to je mucha . Horší je že auto od prvopočátku táhne lehce doprava . Nevím , třeba to dělají jenom ruské gumy Nokian které jsem dostal k vozu zdarma . Ale po přečtení italského fora , kde několik majitelů řeší stejný problém , začínám mít obavy .
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Senzory musia držať hubu pokiaľ mam zaradeny 2,3 ti prevod. stupeň, aspoň podĺa mňa teda to bordelom asi nebude, no a tá koženka jednoducho "luxus" od výroby
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Ja mam Nokian wrd4 a auto sedi ako uliate, podla mna su to dobre pneu, aj v testoch boli velmi chvalene. Ale ta paka to naserie....mam auto mesiac, zatial drzi, ale budem to sledovat, kedze s tym mate take blbe skusenosti
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
ja mam najazdene cca 6300km a kozenka okolo paky ja stale ako nova..zatial ziadny problem....co sa tyka tych pneumatik Nokian tak s tymi som tiez spokojny..a Nokian je finsky vyrobca a nie rusky.
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
To peto22 . Tak schválně , podívej se na tu pneu a zjistíš že tam máš stejně jako já napsáno made in russia . Finské Nokiany jsou určeny pro náročnější trhy . Tím ale neříkám že jsou ty pneu špatné , naopak jsou celkem tiché a po sněhu jedou docela dobře . Ale znáš to stačí jedna guma
" mimo osu " a je problém . A rusové mají problém ,se západem kvůli sankcím . A pak se to odráží taky na kvalitě práce a zboží . Navíc je obecně známo jak Nokian podvádí při testech pneu . Do testů jsou dodávány kusy které mají pramálo společného s tím co následně kupuješ v obchodě .
Viz stryko gůgl . Napsáno uš o tom bylo hodně .
" mimo osu " a je problém . A rusové mají problém ,se západem kvůli sankcím . A pak se to odráží taky na kvalitě práce a zboží . Navíc je obecně známo jak Nokian podvádí při testech pneu . Do testů jsou dodávány kusy které mají pramálo společného s tím co následně kupuješ v obchodě .
Viz stryko gůgl . Napsáno uš o tom bylo hodně .
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte srp 02, 2011 13:40
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
petrf: situaci s takovými poruchami u nového auta opravdu nezávidím, každopádně vše hned reklamuj a nedej se
Lokiu: pokud to nestojíš v koloně, tak bych být tebou zkusil reklamaci. 10-12 km na ty první dvě čárky je strašně moc.
Kolegové tady i bez winter packetu potvrzují celkem rychlé zahřívání.
Já ty km nedokážu říct přesně, protože většinou ještě čekám na rozmrazení čelního skla, tzn. cca minuta a půl stání s trochu zvýšenýma otáčkama (asi 1300). Každopádně i bez čekání na rozmrazení čelního skla začne jít z ventilace pocitově teplý vzduch rychle, konkrétně hned když vyjedu na kopec (cca 500m). Ostatně využívání těchto příhřevů a stání na rozmrazení budou i částečně důvodem mé celkové vyšší spotřeby.
Pro porovnání - v Golfu 7 1.2 TSI to zdaleka tak rychle netopilo, tam až když byla teplota chladící kapaliny nad nějakých 60 stupňů (asi naše 2 čárky) tak to začalo trochu hřát.
Lokiu: pokud to nestojíš v koloně, tak bych být tebou zkusil reklamaci. 10-12 km na ty první dvě čárky je strašně moc.
Kolegové tady i bez winter packetu potvrzují celkem rychlé zahřívání.
Já ty km nedokážu říct přesně, protože většinou ještě čekám na rozmrazení čelního skla, tzn. cca minuta a půl stání s trochu zvýšenýma otáčkama (asi 1300). Každopádně i bez čekání na rozmrazení čelního skla začne jít z ventilace pocitově teplý vzduch rychle, konkrétně hned když vyjedu na kopec (cca 500m). Ostatně využívání těchto příhřevů a stání na rozmrazení budou i částečně důvodem mé celkové vyšší spotřeby.
Pro porovnání - v Golfu 7 1.2 TSI to zdaleka tak rychle netopilo, tam až když byla teplota chladící kapaliny nad nějakých 60 stupňů (asi naše 2 čárky) tak to začalo trochu hřát.
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Rychlé topenií mohu taky potvrdit , alespon pokud to srovnám s octa2 1.6 mpi .
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Tak schvalne som si pozrel tu pneumatiku a ja tam mam teda napisane Made in Finland. Ano o podvadzani pri testoch som cital aj ja ale to sa malo diat do roku 2014 takze uz by teoreticky malo byt vsetko ok...samozrejme nehovorim ze to tak aj je ..ale ja s tymi pneumatikami zatial ziadny problem nemampetrf píše:To peto22 . Tak schválně , podívej se na tu pneu a zjistíš že tam máš stejně jako já napsáno made in russia . Finské Nokiany jsou určeny pro náročnější trhy . Tím ale neříkám že jsou ty pneu špatné , naopak jsou celkem tiché a po sněhu jedou docela dobře . Ale znáš to stačí jedna guma
" mimo osu " a je problém . A rusové mají problém ,se západem kvůli sankcím . A pak se to odráží taky na kvalitě práce a zboží . Navíc je obecně známo jak Nokian podvádí při testech pneu . Do testů jsou dodávány kusy které mají pramálo společného s tím co následně kupuješ v obchodě .
Viz stryko gůgl . Napsáno uš o tom bylo hodně .
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Hlasim takisto dieru v kozenke okolo paky nabehanych 17 000km od 5/2016 ... mate niekto tip co s tym ?
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Reklamace v Renault. Mel jsem to na prvnim Kadjaru pri 10000km. Bez problemu vyrizeno.
Reanult Fluence 2011 1,6 16v černá barva
Renault Scenic 2013, 1,6 16v, barva červená rubín
Renault Kadjar 2015 1,2 Tce bílá barva Intense
Renault Kadjar 2016 1,2 Tce bílá batva night & day
Renault Scenic 2013, 1,6 16v, barva červená rubín
Renault Kadjar 2015 1,2 Tce bílá barva Intense
Renault Kadjar 2016 1,2 Tce bílá batva night & day
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Celý týždeň v januári 2017 v noci mínus 8 C , auto ráno štartuje v poho .Nalimecek píše:Tak dnes u nas v noci -8 stupnu, auto rano nenastartovalo ((((
Pauza po nekolika startech a pak naskocilo. To se mi nestalo nikdy v zadnem aute co jsem mel. Doufam, ze to od nej byla jen nejaka legrace.
Renault Kadjar TCe 130
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Ja zaparkujem a odchádzam od vozidla cca 2-3 m auto automaticky sklopí zrkadá. Kartu používam v režime automatické otvorenie auta po príchode a stlačení tlačitka na klučke dverí.muWme píše:Bohužel jen tlačítkem, i když bych taky uvítal automatiku ale asi by to musel být zásah do elektroniky ve dveřích napojení na tlačítko zamykání, nechce se mi do toho zasahovat.tompecz píše:No jo, ale je to nepříjemné
Ještě dotaz, sklápění zrcátek jde i automaticky, nebo se musí pokaždé stisknout tlačítko ?
Díky
Renault Kadjar TCe 130
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
ano a tak to aj funguje.ampapa píše:Melo by se to samo zamykat a sklapet zrcatka...konecne jako spravny renault...a ne nissan
Renault Kadjar TCe 130
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Potvrdzujem"09freds píše:Kde je problém ,levý stěrač lze zvednout dostatečně vysoko pro oškrabání okna viz:
http://www.rajce.net/f1118442028
a pro výměnu stírátka je návod v manuálu:
Stírátko předního stěrače 1
Při zapnutém zapalování a zastaveném
motoru zcela sklopte páčku stěračů: stírátka
se zastaví se v poloze oddálené od kapoty.
Nadzvedněte rameno stěrače 3 a stiskněte
tlačítko 2 pro uvolnění stírátka.
Zpětná montáž
Nasuňte stírátko na rameno až do připnutí.
Ujistěte se, že je správně zajištěná. Sklopte
rameno stírátka stěrače s maximální opatrností.
Při zapnutém zapalování uveďte páčku
stěračů do polohy zastavení. Stírátko na
straně řidiče musí být vždy nad stírátkem
spolujezdce. Pokud tomu tak není, nechte
proběhnout jeden pohyb stěračů tam a zpět
při vyšší rychlosti než cca 7 km/h.
Poznámka: Před opětovným nastartováním
vozidla sklopte stírátka stěračů na čelní sklo,
abyste zabránili případnému poškození
kapoty nebo stěračů.
Páčku stierača daj dole a oba stierače ti vybehnu do polohy ku kraju okna , odtial ich môžeš utrieť , vymeniť ...
Renault Kadjar TCe 130
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
No, najazdene akurat 10500km, a diera v kozenke oko paky. Zatial jedna asi 1-1.5cm dlha.
Inak to zohrievanie: Na octa 1.6MPI mi pri rovnakych podmienkach trva (resp prejdem) do plneho zohriatia tolko ako na Kadjarovy do polovice zohriatia (teda ukaze 2 segmenty) - toto som nezavysle overoval 2x. Ono ked sa kadjarik dostane na tie 2 segmenty tak uz je dnu celkom teplo ked mam kurenie na 26 stupnov, takze toto je OK. Akurat predpokladam ze za mojou spotrebou (aktualne priemer 8.5l/100) je prave to pomale zohrievanie. Cochvila navsteva servisu = budem riesit.
Inak to zohrievanie: Na octa 1.6MPI mi pri rovnakych podmienkach trva (resp prejdem) do plneho zohriatia tolko ako na Kadjarovy do polovice zohriatia (teda ukaze 2 segmenty) - toto som nezavysle overoval 2x. Ono ked sa kadjarik dostane na tie 2 segmenty tak uz je dnu celkom teplo ked mam kurenie na 26 stupnov, takze toto je OK. Akurat predpokladam ze za mojou spotrebou (aktualne priemer 8.5l/100) je prave to pomale zohrievanie. Cochvila navsteva servisu = budem riesit.
Skoda Octavia 1.6i Combi LX
Renault Kadjar 1.2 TCe 130 ZEN,White Glacier,Pack Parking + Klima+ 8.1l/100km
Renault Kadjar 1.2 TCe 130 ZEN,White Glacier,Pack Parking + Klima+ 8.1l/100km
Re: Kadjar 1.2 tce Intense
Ahoj . Kluci dnes jsem zjistil že pokud stojím na volnoběh a přidám plyn tak se ozve ťuknutí jako kdyš klepneš kladívkem do kovu . Uvnitř vozu je to slyšet jenom nepatrně , taky proto jsem si toho všiml asy aš nyní , ale venku je to docela dost a udělá to vždy . Jak budete mít chvilku skuste to někdo prosím , jestli Vám to taky tak dělá . / motor 1.2 / díky moc.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů