změna parametrů nových motorů
změna parametrů nových motorů
Koukal jsem na nový ceník Kadjara a zjistil jsem ,že u vozů, které se zadají nově do výroby jsou jiné hodnoty točivého monentu a tím i rozmezí otáček,max. rychlost ,zrychlení a spotřeba Jsou tam i jinak posazené výbavy a celkově Kadjar podražil.
Nový ceník https://cdn.group.renault.com/ren/cz/pd ... -price.pdf
Staré ceníky https://ulozto.cz/tamhle/nszDfpaFjmqK/n ... v-13-59-27
Nový ceník https://cdn.group.renault.com/ren/cz/pd ... -price.pdf
Staré ceníky https://ulozto.cz/tamhle/nszDfpaFjmqK/n ... v-13-59-27
Kadjar 1,3 TCE 140k,INTENS, 10/19
Fluence 1,6 110k,Technofeel,8/12 ,prodáno
Scenic I 1,6 , 10/01,prodáno
Clio I 1,4 ,1991,prodáno
Fluence 1,6 110k,Technofeel,8/12 ,prodáno
Scenic I 1,6 , 10/01,prodáno
Clio I 1,4 ,1991,prodáno
Re: změna parametrů nových motorů
Ano, pro rok 2021 je zmena i u dacie. Napr duster ma snizeny vykon z TCe100 na TCe90, ze vsech prevodovek jsou ted sestirychlostni, cena vystoupala asi o 10k kc nahoru... Trh se holt meni, emise a zakaznika je treba skrtit .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: změna parametrů nových motorů
Opravdu, trh se hold meni a nereaguje pouze na chute zakazniku, ale i na jejich sny o nulovych CO2 a NOX.
Tech malo nas, ignorantu, s tim nic neudela. Takze ceny nahoru a nahoru a az zacnou platit automobilky pokuty za nademise, tak opet nahoru. A az zacnou voleni zjistovat, ze se jim nedostava zpotrebnich dani z PHM, tak daji na elktriku, vodu a vzduch.
Tech malo nas, ignorantu, s tim nic neudela. Takze ceny nahoru a nahoru a az zacnou platit automobilky pokuty za nademise, tak opet nahoru. A az zacnou voleni zjistovat, ze se jim nedostava zpotrebnich dani z PHM, tak daji na elktriku, vodu a vzduch.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: změna parametrů nových motorů
Nevěřím, že elektrika ten souboj vyhraje.., zatím v ní nikdo nevidí budoucnost, krom jELIT z EU.
Renault Kadjar TCe 1.3 117 KW Intens 11/2019, Modrá Iron
Re: změna parametrů nových motorů
Ale prd Za 10 let budem všichni kupovat elektromobily. Kdybych měl peníze, tak si ho koupím hned nebo aspoň hybrid, protože je to zkrátka lepší pohon.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: změna parametrů nových motorů
Lepsi je, chtel bych tim jezdit, charakteristika vykonu je uzasna, 50 kW motor staci, ale dej mi k tomu i dojezd alespon 700 km, nabiti do 15 minut a cenu treba do 30 % nad auto se spalovacim motorem - to je bohuzel ale sci-fi nejen ted, ale i v budoucnu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: změna parametrů nových motorů
Ta cena je velké mínus, na druhou stranu moji rodiče kupovali v 97 Scenic za téměř stejnou cenu jako já Kadjar před dvěma lety, platy jsou přitom minimálně dvojnásobné než v 97, špatně se nemáme. Ale tím nechci říct, že to problém není, elektromobil bych si teď dovolit nemohl. Ten dojezd se zvyšuje mílovými kroky. Dnešní plug in hybridy s pidi bateriemi oproti elektromobilům mají dojezd na úrovni elektromobilů před 5 lety. Za 10 let bude dojezd zas někde jinde.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: změna parametrů nových motorů
možná, že po válce v Evropě se vrátíme znovu ke spalovacím motorům.., i tak šel u nich pokrok hodně rychle dopředu! Měli to nechat přirozenému vývoji a né zmatkovat s baterkama, když Evropa se podílí na znečištění světa jen trapnými 8 %. To hlavní obdarování od lepšolidí z EU teprve přijde, statisíce propuštěných, řada zajetých automobilek skončí, nebo bude mít velké potíže. Ani jejich slučování to nemusí zachránit. A to bude mít dopad samozřejmě na všechno, přijde nevyhnutelně velká krize, kterou si momentálně nikdo nechce připustit.., pak to bouchne!!! a jsme opět na začátku.. Takže už nikdy žádné RVHP, ale hlavně už nikdy takovou totalitní a fašistickou EU - ŽÁDNOU!, založenou na korupčních dotacích! Omlouvám se, ale vše souvisí se vším.
Renault Kadjar TCe 1.3 117 KW Intens 11/2019, Modrá Iron
Re: změna parametrů nových motorů
A pak lidi zapomenou a pod zaminkou dobrych umyslu se zase vytvori neco jako EU a bude se vse opakovat... Ale to je sumak, vzdycky to tak bylo a bude, pro me je ted dilema, kdy objednat noveho dustera, hned po novem roce, nebo pul roku rok pockat, ale zase aby mi nezkrachovali . Stejne to dopadne tak, ze koupim noveho dustera a mesic pote predstavi dustera grand, ktereho bych chtel vice...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: změna parametrů nových motorů
Copak nevíš, že když si pořídíš nové auto tak musíš přestat sledovat aspoň na 2 roky novinky z automobilového světa?
A jen pro upřesnění panové, jsme na renault foru, takže na EU si běžte stěžovat na forum parlametních listů, sputnik apod., až zas tolik všechno se vším nesouvisí Maggicu a ikdyby jo, tak tohle (apokalyptické fantasmagorie) určitě není vodný prostor, kde to probírat
A jen pro upřesnění panové, jsme na renault foru, takže na EU si běžte stěžovat na forum parlametních listů, sputnik apod., až zas tolik všechno se vším nesouvisí Maggicu a ikdyby jo, tak tohle (apokalyptické fantasmagorie) určitě není vodný prostor, kde to probírat
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: změna parametrů nových motorů
Zasadni rozhodnuti v automotiv nevychazeji z pozadavek zakazniku, ni vyvojaru, ale uredniku, kteri se chteji zavdecit, nevim komu.
Vse je pod vlivem nejakeho lobingu a proto mi nejde do palice, jak to, ze jedno z nejsilnejsich vyrobnich odetvi pro bezneho spotrebitele. Automotiv je fackovany ze vsech stran a aby toho nebylo malo, tak si cizopasi i v ramci vlastnich skupin.
Vse je pod vlivem nejakeho lobingu a proto mi nejde do palice, jak to, ze jedno z nejsilnejsich vyrobnich odetvi pro bezneho spotrebitele. Automotiv je fackovany ze vsech stran a aby toho nebylo malo, tak si cizopasi i v ramci vlastnich skupin.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: změna parametrů nových motorů
A co je na tom špatného? Když Volvo zavádělo do sériové výroby pásy, tak se lidi smáli, že je to pitomost a když se zavádělo zákonem povinné zapnutí bezpečnostních pásů tak lidi řvali, že je to tyranie a omezování svobody. Nebýt předpisů, tak dnes sice kupuješ novou dáčku za 200 000 Kč, ale neměla by airbag, ani ty pásy. Možná by to byla větší svoboda, ale na silnicích by chcípali chudáci co nemají peníze. Tomu, že se automobilky mají špatně se musím smát. Když občas médii projde mediánová mzda nebo výše odměn dělníku ve Škodě, tak já s doktorátem si o takových penězích můžu nechat v Česku tak maximálně zdát.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: změna parametrů nových motorů
kadliiik - Nechci tě urazit, ale než něco nazveš "apokalyptickou fantasmagorií", měl by ses dovzdělat. Podle řady studií vědců, zatěžují elektomobily více ovzduší než ty na benzín a naftu, tudíž proto výše píši, že se to mělo nechat přirozenému vývoji a né na hlavách pomatených elit EU, kteří vůbec neví která bije!! natož co vlastně chtějí. A nebo ví moc dobře co chtějí, ale určitě nic dobrého pro lidi v Evropě! Neboj, to není jen z mé hlavy, krátké komenty z tisku - „Nulové emise”, to je tradiční zaklínadlo elektrických aut. Není pravdivé ani v případě emisí CO2 nebo NOx, neboť elektřina pro elektromobily nevzniká z ničeho, v případě pevných části je situace ještě složitější." a další - "Jako by ovšem nestačilo, že přínos elektromobilů je pochybný z hlediska emisí CO2 a NOx, jeví se být dokonce záporný z hlediska emisí pevných částic. Jejich vdechování (zejména hovoříme-li o částicích PM10 a PM2,5) je přitom prokazatelně rakovinotvorné, neboť ač nejsou okem postřehnutelné, usazují se v plicích, kde mohou napáchat značné škody. Proto současné spalovací motory plnící jakoukoli normu Euro 6 (a ty dieselové i Euro 5b a novější) prakticky žádné negenerují, benziny i diesely s filtry pevných částic dokonce vzduch čistí, neboť přefiltrovávají vzduch, který používají při spalování." a další - "Jinými slovy, vliv elektromobilů na celkové emise pevných částic bude čistě negativní a nenadělá s tím nikdo nic. Když si k tomu přidáme, že přírodu bude zatěžovat jejich vývoj, jejich výroba či příprava nezbytné infrastruktury, nejsme si jisti, kde kdo spatřuje jejich ekologický přínos. A to se ani nebavíme o jejich celkově kratší životnosti dané omezenou životností akumulátorů či problematikou akumulátorů samotných. Možná by bylo vhodnější všímat si všech pro a proti, nikoli slepě mířit za jedním cílem ignorujíc veškeré další dopady." Já na rozdíl od tebe, bych si elektromobil nikdy nekoupil, snažím se myslet i chovat se ekologicky a taky bys měl pochopit, že ekologie a výroba aut s politikou sakramentsky souvisí!! a můžeš to díky svobodě slova probírat zde na foru, i na Parlamentních listech! Zatím můžeme..
Renault Kadjar TCe 1.3 117 KW Intens 11/2019, Modrá Iron
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů