Protože internety jsou plné hejtů na SUV, že mají vysoké těžiště a jsou tak mnohem hůře říditelná, měli bychom si připomenout, že svět motorů a auto.cz není dobré brát vždy úplně vážně.
Kadjar je opravdu dobře říditelné auto, což ví ostatně každý, kdo do něj kdy sedl. Tady je výsledek losího testu s Kadjarem na kolech R17 215/60. Kadjar to projel rychlostí 81 km/h, což je rychlost, kterou běžně nezvládají kombíky německé prémie a byl vždy dle komentáře skvěle říditelný. Tak k tomu videu:
https://www.youtube.com/watch?v=WRvJCUAUa1o
Svět motorů či auto.cz ještě vždy hodnotí podle tzv. etalonu třídy, což je podle nich to nejlepší auto v dané třídě - zpravidla vůz Škoda. Protože SUV jsou podle nich hrozná a když se chce člověk občas projet po polňačce, má si radši koupit zvýšený kombík, můžeme proti Kadjaru postavit Škodu Octaviu Scout. Tento skvěle ovladatelný kombík do terénu dá ovšem losí test pouze v podprůměrných 75 km/h, viz. video:
https://www.youtube.com/watch?v=dyiFw0DGoK0
nesmysly o vysokém těžišti
nesmysly o vysokém těžišti
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: nesmysly o vysokém těžišti
O víkendu jsem ho prohnal klikaticích a sedí fakt pěkně.
Kadjar 1,3 TCE 140k,INTENS, 10/19
Fluence 1,6 110k,Technofeel,8/12 ,prodáno
Scenic I 1,6 , 10/01,prodáno
Clio I 1,4 ,1991,prodáno
Fluence 1,6 110k,Technofeel,8/12 ,prodáno
Scenic I 1,6 , 10/01,prodáno
Clio I 1,4 ,1991,prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů