Porucha prístrojovej dosky
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon bře 04, 2019 10:09
Porucha prístrojovej dosky
Zdravím užívateľov.
Má z Vás niekto problém s prístrojovou doskou?
Kúpil som Kadjar 110dci Adventure v máji 2018. Auto fungovalo bez problémov až kým neprišli mrazy. Po odstavení vozidla na dlhšiu dobu, hlavne z večera do rána a pri poklese teplôt pod bod mrazu sa mi resetuje prístrojová doska. Spočíva to v tom, že sa vzhľad prepne do nastavenia 1 a jazyk na prístrojovej doske sa nastaví na Poľštinu (zrejme defaultne nastavenie). V poľskom jazyku sa zobrazujú iba údaje na prístrojovej doske, na R-linku ostáva nastavenie nezmenené. Po tom, čo nastavím vzhľad prístrojovej dosky a jazyk na Slovenčinu, opäť po odstavení vozidla na dlhší čas, niekoľko hodín v mraze sa prístrojová doska znova resetuje.
Bol som u predajcu uplatniť reklamáciu, tam mi niečo robili so software, ale vôbec to nepomohlo. Momentálne už druhý mesiac čakám na dodanie novej prístrojovej dosky a jej výmenu, ale neviem, či to pomôže. S vozidlom sa jazdí každý deň, štartuje bez problémov, takže problém s batériou sa vylučuje. Máte s rovnakou poruchou niekto skúsenosti?
Má z Vás niekto problém s prístrojovou doskou?
Kúpil som Kadjar 110dci Adventure v máji 2018. Auto fungovalo bez problémov až kým neprišli mrazy. Po odstavení vozidla na dlhšiu dobu, hlavne z večera do rána a pri poklese teplôt pod bod mrazu sa mi resetuje prístrojová doska. Spočíva to v tom, že sa vzhľad prepne do nastavenia 1 a jazyk na prístrojovej doske sa nastaví na Poľštinu (zrejme defaultne nastavenie). V poľskom jazyku sa zobrazujú iba údaje na prístrojovej doske, na R-linku ostáva nastavenie nezmenené. Po tom, čo nastavím vzhľad prístrojovej dosky a jazyk na Slovenčinu, opäť po odstavení vozidla na dlhší čas, niekoľko hodín v mraze sa prístrojová doska znova resetuje.
Bol som u predajcu uplatniť reklamáciu, tam mi niečo robili so software, ale vôbec to nepomohlo. Momentálne už druhý mesiac čakám na dodanie novej prístrojovej dosky a jej výmenu, ale neviem, či to pomôže. S vozidlom sa jazdí každý deň, štartuje bez problémov, takže problém s batériou sa vylučuje. Máte s rovnakou poruchou niekto skúsenosti?
Re: Porucha prístrojovej dosky
Toto vyřeší jen servis. Sám zkušenost nemám. Více se asi dočteš zde viewtopic.php?f=117&t=111584
Renault KADJAR 1.2 Tce 96kW + Pack klima plus, navi, parking, outdoor, Red Flame; 10/2016 -
Renault MEGANE III Grandtour 1.6 74kW; 03/2011 - 10/2016
Renault MEGANE III Grandtour 1.6 74kW; 03/2011 - 10/2016
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon bře 04, 2019 10:09
Re: Porucha prístrojovej dosky
...tak som si prešiel celú odporúčanú diskusiu a vyzerá to skutočne na chybnú prístrojovú dosku s jediným riešením jej výmeny. Už je objednaná viac ako mesiac, tak sa snáď čoskoro dočkám.
Samozrejme veľké ĎAKUJEM
Samozrejme veľké ĎAKUJEM
Re: Porucha prístrojovej dosky
Zdravím
ja mám podobný resp. rovnaký problém. Kúpil som v 08/2018 Kadjara 1,2 /96 kW benzin r.v.2017, po príchode prvých mrazov som si všimol ,že sa mi prehodil typ otáčkomeru a vynulovalo sa všetko spotreba, dojazd....presne ako píšeš vyššie.Akurát mám to stále v slovenskom jazyku. Išiel som do servisu na ročnú prehliadku a samozrejme som to tam uviedol. Bolo mi povedané,že to bude softwarova chyba a po aktualizácii v servise to sa určite odstráni. Samozrejme sa to neodstránilo, hneď ďaľšie ráno všetko zmenené. Bol som znova v servise a znovu treba aktualizovať celý systém, auto tam bolo dva dni a nepodarilo sa im to opraviť. Nakoniec mi bolo povedané, že sa to rieši s centrálou renaultu a bude poslaný nejaký "aktualizačný súbor" pre moje VIN-ko. Samozrejme čakám, že sa niekto ozve, ale slovenská klasika nikto nevolá, tak som zavolal znovu do servisu a bolo mi povedané na počudovanie, že to je normálne, že sa to prepína, podľa nejakej novej normy. Technik bol niekde na nejakom školení a riešili to tam.......Chcel so spraviť uživateľskú aktualizáciu systému a nebolo mi to odporučané teraz robiť, lebo majú nejaké problémy s databázami a môže sa stať, že mi nebude fungovať rádio a celý stredový panel, mám čakať oni sa mi ozvú. Za výmenu prístrojovky nebolo zmienky ani jeden krát, síce som uvádzal, že mi to začalo robiť až pri prvých mrazoch, dovtedy to šlapalo bez problémov. Uvidím, ak prestane mrznúť ako sa to bude spravať.
Neviem čo si mám o tom celom myslieť, či mám skúsiť druhý servis alebo ....zvyknúť si na to
ja mám podobný resp. rovnaký problém. Kúpil som v 08/2018 Kadjara 1,2 /96 kW benzin r.v.2017, po príchode prvých mrazov som si všimol ,že sa mi prehodil typ otáčkomeru a vynulovalo sa všetko spotreba, dojazd....presne ako píšeš vyššie.Akurát mám to stále v slovenskom jazyku. Išiel som do servisu na ročnú prehliadku a samozrejme som to tam uviedol. Bolo mi povedané,že to bude softwarova chyba a po aktualizácii v servise to sa určite odstráni. Samozrejme sa to neodstránilo, hneď ďaľšie ráno všetko zmenené. Bol som znova v servise a znovu treba aktualizovať celý systém, auto tam bolo dva dni a nepodarilo sa im to opraviť. Nakoniec mi bolo povedané, že sa to rieši s centrálou renaultu a bude poslaný nejaký "aktualizačný súbor" pre moje VIN-ko. Samozrejme čakám, že sa niekto ozve, ale slovenská klasika nikto nevolá, tak som zavolal znovu do servisu a bolo mi povedané na počudovanie, že to je normálne, že sa to prepína, podľa nejakej novej normy. Technik bol niekde na nejakom školení a riešili to tam.......Chcel so spraviť uživateľskú aktualizáciu systému a nebolo mi to odporučané teraz robiť, lebo majú nejaké problémy s databázami a môže sa stať, že mi nebude fungovať rádio a celý stredový panel, mám čakať oni sa mi ozvú. Za výmenu prístrojovky nebolo zmienky ani jeden krát, síce som uvádzal, že mi to začalo robiť až pri prvých mrazoch, dovtedy to šlapalo bez problémov. Uvidím, ak prestane mrznúť ako sa to bude spravať.
Neviem čo si mám o tom celom myslieť, či mám skúsiť druhý servis alebo ....zvyknúť si na to
Re: Porucha prístrojovej dosky
Zdravím
Já jsem měl ten samí problém a konečně po třech aktualizacích software mě včera vyměnili přístrojovou desku. Teď už jen čekám na pořádný mráz. Nevím jestli to je jen domněnka, ale mám pocit, že po tom nechtěném restartu se zvýšila i spotřeba
Já jsem měl ten samí problém a konečně po třech aktualizacích software mě včera vyměnili přístrojovou desku. Teď už jen čekám na pořádný mráz. Nevím jestli to je jen domněnka, ale mám pocit, že po tom nechtěném restartu se zvýšila i spotřeba
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon bře 04, 2019 10:09
Re: Porucha prístrojovej dosky
Taaakže, výmena prístrojovej dosky prebehla minulý týždeň v piatok. Odvtedy sme mrazy v Košiciach nemali, ale už bolo chladnejšie okolo nuly a nastavenia ostali stabilné, pritom pred výmenou prístrojovky sa táto nulovala aj pri tejto teplote. Zatiaľ spokojnosť.
Tvrdenie o ktorom píše Stano SK, že sa systém má nulovať hovorí o nekompetentnosti servisu. Aj ja mám zlé skúsenosti z minulosti v Renaulte v našom meste, preto som auto tentokrát kúpil a servisujem ho v Michalovciach - Winkler. Tam majú úplne iný prístup k zákazníkovi. U mňa systém reinštalovali iba raz pri prvej reklamácii. Keď som ráno opäť zažil reset, ihneď ma objednali na výmenu prístrojovky a to po jedinom krátkom telefonáte, bez výhovoriek a stupidných výmyslov. Bolo mi povedané, že v prístrojovke musel byť studený spoj, ktorý sa rozpájal pri nízkej teplote. Výmenu prístrojovky vykonali za jednu hodinu. Mechanik, ktorý tvrdí, že reset užívateľských nastavení je v poriadku, aj keď sa to deje iba pri teplotách pod bodom mrazu, je absolútne nespôsobilý, odporúčam zmeniť servis. Na výber je ich dosť. Nenechajte zo seba robiť debilov, veď ste za auto dali nemálo peňazí.
Stano SK držím palce.
Tvrdenie o ktorom píše Stano SK, že sa systém má nulovať hovorí o nekompetentnosti servisu. Aj ja mám zlé skúsenosti z minulosti v Renaulte v našom meste, preto som auto tentokrát kúpil a servisujem ho v Michalovciach - Winkler. Tam majú úplne iný prístup k zákazníkovi. U mňa systém reinštalovali iba raz pri prvej reklamácii. Keď som ráno opäť zažil reset, ihneď ma objednali na výmenu prístrojovky a to po jedinom krátkom telefonáte, bez výhovoriek a stupidných výmyslov. Bolo mi povedané, že v prístrojovke musel byť studený spoj, ktorý sa rozpájal pri nízkej teplote. Výmenu prístrojovky vykonali za jednu hodinu. Mechanik, ktorý tvrdí, že reset užívateľských nastavení je v poriadku, aj keď sa to deje iba pri teplotách pod bodom mrazu, je absolútne nespôsobilý, odporúčam zmeniť servis. Na výber je ich dosť. Nenechajte zo seba robiť debilov, veď ste za auto dali nemálo peňazí.
Stano SK držím palce.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon bře 04, 2019 10:09
Re: Porucha prístrojovej dosky
Dnešný postreh - v noci mrzlo, ranná teplota -4 podľa palubného teplomeru. Užívateľské nastavenia sa načítali v pohode, takže porucha odstránená výmenou prístrojovky.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon bře 04, 2019 10:09
Re: Porucha prístrojovej dosky
...ešte jedna príjemná zmena po výmene prístrojovej dosky - keď sa minie palivo natoľko, že ostane svietiť už iba posledný dielik palivomeru, ten sa zmení z bielej na červenú farbu. Síce človek aj tak vidí, že má málo paliva, ale takto to lepšie upozorňuje na potrebu dotankovania ešte pred tým, ako začne akusticky upozorňovať na rezervu. Pred výmenou mi dieliky palivomera svietili nabielo až do dna, trochu to asi napodobňuje analógový palivomer, ktorý má na spodnej úrovni červenú plochu. Celkom príjemné a v aute zase niečo nové
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti