Porucha prístrojovej dosky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Kadjar - Stanislav
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 04, 2019 10:09

Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Kadjar - Stanislav » pon bře 04, 2019 10:27

Zdravím užívateľov.
Má z Vás niekto problém s prístrojovou doskou?
Kúpil som Kadjar 110dci Adventure v máji 2018. Auto fungovalo bez problémov až kým neprišli mrazy. Po odstavení vozidla na dlhšiu dobu, hlavne z večera do rána a pri poklese teplôt pod bod mrazu sa mi resetuje prístrojová doska. Spočíva to v tom, že sa vzhľad prepne do nastavenia 1 a jazyk na prístrojovej doske sa nastaví na Poľštinu (zrejme defaultne nastavenie). V poľskom jazyku sa zobrazujú iba údaje na prístrojovej doske, na R-linku ostáva nastavenie nezmenené. Po tom, čo nastavím vzhľad prístrojovej dosky a jazyk na Slovenčinu, opäť po odstavení vozidla na dlhší čas, niekoľko hodín v mraze sa prístrojová doska znova resetuje.
Bol som u predajcu uplatniť reklamáciu, tam mi niečo robili so software, ale vôbec to nepomohlo. Momentálne už druhý mesiac čakám na dodanie novej prístrojovej dosky a jej výmenu, ale neviem, či to pomôže. S vozidlom sa jazdí každý deň, štartuje bez problémov, takže problém s batériou sa vylučuje. Máte s rovnakou poruchou niekto skúsenosti?

Uživatelský avatar
r_chadim
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: úte říj 18, 2016 11:44

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od r_chadim » pon bře 04, 2019 10:50

Toto vyřeší jen servis. Sám zkušenost nemám. Více se asi dočteš zde viewtopic.php?f=117&t=111584
Renault KADJAR 1.2 Tce 96kW + Pack klima plus, navi, parking, outdoor, Red Flame; 10/2016 -
Renault MEGANE III Grandtour 1.6 74kW; 03/2011 - 10/2016

Kadjar - Stanislav
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 04, 2019 10:09

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Kadjar - Stanislav » pon bře 04, 2019 14:09

...tak som si prešiel celú odporúčanú diskusiu a vyzerá to skutočne na chybnú prístrojovú dosku s jediným riešením jej výmeny. Už je objednaná viac ako mesiac, tak sa snáď čoskoro dočkám.

Samozrejme veľké ĎAKUJEM :D

Stano SK
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř bře 06, 2019 18:34

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Stano SK » stř bře 06, 2019 19:18

Zdravím
ja mám podobný resp. rovnaký problém. Kúpil som v 08/2018 Kadjara 1,2 /96 kW benzin r.v.2017, po príchode prvých mrazov som si všimol ,že sa mi prehodil typ otáčkomeru a vynulovalo sa všetko spotreba, dojazd....presne ako píšeš vyššie.Akurát mám to stále v slovenskom jazyku. Išiel som do servisu na ročnú prehliadku a samozrejme som to tam uviedol. Bolo mi povedané,že to bude softwarova chyba a po aktualizácii v servise to sa určite odstráni. Samozrejme sa to neodstránilo, hneď ďaľšie ráno všetko zmenené. Bol som znova v servise a znovu treba aktualizovať celý systém, auto tam bolo dva dni a nepodarilo sa im to opraviť. Nakoniec mi bolo povedané, že sa to rieši s centrálou renaultu a bude poslaný nejaký "aktualizačný súbor" pre moje VIN-ko. Samozrejme čakám, že sa niekto ozve, ale slovenská klasika nikto nevolá, tak som zavolal znovu do servisu a bolo mi povedané na počudovanie, že to je normálne, že sa to prepína, podľa nejakej novej normy. Technik bol niekde na nejakom školení a riešili to tam.......Chcel so spraviť uživateľskú aktualizáciu systému a nebolo mi to odporučané teraz robiť, lebo majú nejaké problémy s databázami a môže sa stať, že mi nebude fungovať rádio a celý stredový panel, mám čakať oni sa mi ozvú. Za výmenu prístrojovky nebolo zmienky ani jeden krát, síce som uvádzal, že mi to začalo robiť až pri prvých mrazoch, dovtedy to šlapalo bez problémov. Uvidím, ak prestane mrznúť ako sa to bude spravať.
Neviem čo si mám o tom celom myslieť, či mám skúsiť druhý servis alebo ....zvyknúť si na to :D :x :D

Pable
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř bře 06, 2019 21:58

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Pable » stř bře 06, 2019 22:11

Zdravím
Já jsem měl ten samí problém a konečně po třech aktualizacích software mě včera vyměnili přístrojovou desku. Teď už jen čekám na pořádný mráz. Nevím jestli to je jen domněnka, ale mám pocit, že po tom nechtěném restartu se zvýšila i spotřeba

Kadjar - Stanislav
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 04, 2019 10:09

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Kadjar - Stanislav » úte bře 12, 2019 21:22

Taaakže, výmena prístrojovej dosky prebehla minulý týždeň v piatok. Odvtedy sme mrazy v Košiciach nemali, ale už bolo chladnejšie okolo nuly a nastavenia ostali stabilné, pritom pred výmenou prístrojovky sa táto nulovala aj pri tejto teplote. Zatiaľ spokojnosť.
Tvrdenie o ktorom píše Stano SK, že sa systém má nulovať hovorí o nekompetentnosti servisu. Aj ja mám zlé skúsenosti z minulosti v Renaulte v našom meste, preto som auto tentokrát kúpil a servisujem ho v Michalovciach - Winkler. Tam majú úplne iný prístup k zákazníkovi. U mňa systém reinštalovali iba raz pri prvej reklamácii. Keď som ráno opäť zažil reset, ihneď ma objednali na výmenu prístrojovky a to po jedinom krátkom telefonáte, bez výhovoriek a stupidných výmyslov. Bolo mi povedané, že v prístrojovke musel byť studený spoj, ktorý sa rozpájal pri nízkej teplote. Výmenu prístrojovky vykonali za jednu hodinu. Mechanik, ktorý tvrdí, že reset užívateľských nastavení je v poriadku, aj keď sa to deje iba pri teplotách pod bodom mrazu, je absolútne nespôsobilý, odporúčam zmeniť servis. Na výber je ich dosť. Nenechajte zo seba robiť debilov, veď ste za auto dali nemálo peňazí.
Stano SK držím palce. 👍

Kadjar - Stanislav
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 04, 2019 10:09

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Kadjar - Stanislav » stř bře 13, 2019 16:07

Dnešný postreh - v noci mrzlo, ranná teplota -4 podľa palubného teplomeru. Užívateľské nastavenia sa načítali v pohode, takže porucha odstránená výmenou prístrojovky.

Kadjar - Stanislav
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 04, 2019 10:09

Re: Porucha prístrojovej dosky

Příspěvek od Kadjar - Stanislav » úte bře 19, 2019 09:02

...ešte jedna príjemná zmena po výmene prístrojovej dosky - keď sa minie palivo natoľko, že ostane svietiť už iba posledný dielik palivomeru, ten sa zmení z bielej na červenú farbu. Síce človek aj tak vidí, že má málo paliva, ale takto to lepšie upozorňuje na potrebu dotankovania ešte pred tým, ako začne akusticky upozorňovať na rezervu. Pred výmenou mi dieliky palivomera svietili nabielo až do dna, trochu to asi napodobňuje analógový palivomer, ktorý má na spodnej úrovni červenú plochu. Celkom príjemné a v aute zase niečo nové :D

Odpovědět

Zpět na „Renault Kadjar“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti