Změna vrtání z 2.8 na 3.0

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Tomule
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte lis 05, 2013 19:30
Bydliště: Prachatice

Změna vrtání z 2.8 na 3.0

Příspěvek od Tomule » úte zář 05, 2017 20:39

Ahoj Chlapi.Napadlo mě že bych zkusil zvýšit obsah na svém master 2.8 dti.Čeká mě komplet přetěsnění,tak jsem si řikal jestli stim náhodou někdo nemá zkušenost.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Změna vrtání z 2.8 na 3.0

Příspěvek od kotasekh » úte zář 05, 2017 21:25

To se dneska jeste dela? Znamenalo by to vymenu pistu, coz by znamenalo asi i upravu vstrikovani, pokud maji pisty jiny spalovaci prostor. A nove pisty by musely pasovat na stare ojnice.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů