Stránka 1 z 1

2.5 DCI 120 G9U kontrolka žhavenia a servisu

Napsal: sob srp 19, 2017 11:04
od Ibanex
Zdravim Vas,
uz dlhsiu dobu mi svieti kontrolka žhavenia a servisu. Na vykone alebo na starte absolutne nic necitit auto ide krasne. Diagnostika mi pise chybu 488H/1160(Undocumented Code) a DF118 (EGR Solenoid Valve Servo Control Circuit) ktore samozrejme sa hned vratia po zmazani. Dokladam ze EGRko uz je vymene. Nemate s tym nahodou nejake skusenosti?
Jedna sa o Renault Master 2008. Dakujem

Re: 2.5 DCI 120 G9U kontrolka žhavenia a servisu

Napsal: úte srp 22, 2017 17:08
od Zdeňár
Ahoj,

zkus si nastavit vyměnu oleje, taky mi svítil servis a kontrola žhavení ... Motor měl pocit, že má přiliš řídký olej (máš filtr pevných částic) auto si pamatuje studené starty a pošet startů a podle toho vyhodnocuje kvalitu oleje. Já dávám "longlife" takže si nastavím interval i bez výměny oleje ... Jinak bych to dělal po každých 4000 - 5000 ... Snad Ti to pomůže

Re: 2.5 DCI 120 G9U kontrolka žhavenia a servisu

Napsal: úte srp 22, 2017 21:21
od EfineSS
Tyhle motory neznám. Ale nejspíš tam taky bude chladič výfukových spalin před kterým bude klapka (spaliny přímo do sání, nebo přes výměník). Ta je ovládaná podtlakově, elektropneumatickým ventilem. A ten ventil máš ty v chybě.

Re: 2.5 DCI 120 G9U kontrolka žhavenia a servisu

Napsal: pon srp 28, 2017 09:24
od Ibanex
Nazdar Zdenar, jj skusal som to ako prve no nepomohlo :/
Zdeňár píše:
úte srp 22, 2017 17:08
Ahoj,

zkus si nastavit vyměnu oleje, taky mi svítil servis a kontrola žhavení ... Motor měl pocit, že má přiliš řídký olej (máš filtr pevných částic) auto si pamatuje studené starty a pošet startů a podle toho vyhodnocuje kvalitu oleje. Já dávám "longlife" takže si nastavím interval i bez výměny oleje ... Jinak bych to dělal po každých 4000 - 5000 ... Snad Ti to pomůže

Re: 2.5 DCI 120 G9U kontrolka žhavenia a servisu

Napsal: pon srp 28, 2017 10:08
od Ibanex
Zdravim EfineSS,
pravdepodobne mas pravdu... otvoril som chladic, aspon som ho precistil (mimochodom som na nom nasiel peknu dieru ktoru som dal zavarit vid: http://www.imgup.cz/images/2017/08/28/2 ... 100035.jpg)...
ale viacmenej budem musiet vymenit ten cely kus na nasavacom potrubi(http://www.imgup.cz/images/2017/08/28/s-l500.jpg). Nenasiel som tam ziadny polamany kabel alebo zniceny konektor.
Dakujem
EfineSS píše:
úte srp 22, 2017 21:21
Tyhle motory neznám. Ale nejspíš tam taky bude chladič výfukových spalin před kterým bude klapka (spaliny přímo do sání, nebo přes výměník). Ta je ovládaná podtlakově, elektropneumatickým ventilem. A ten ventil máš ty v chybě.