Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
TomasPinkas
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: čtv bře 09, 2017 12:00

Re: Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Příspěvek od TomasPinkas » čtv bře 25, 2021 10:32

Zde je návod na rozvody který mám ale je třeba sada na aretaci třeba tato nebo nějaká podobná.
1. obrazek
2. obrazek
3. obrazek

Pavliss
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned kvě 15, 2022 12:33

Re: Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Příspěvek od Pavliss » ned kvě 15, 2022 12:44

Ahoj. Mám též docela velké problémy s autem. Vlastním Mástra 2.5 dci 88kw r.v. 2009. Auto mi neustále tlakuje do chladiče, po odpuštění tlaku z chladiče se voda vrátí do původní hodnoty. Jinak auto nevaří, teplota stabilní, topení se nezazvdušní. Do oleje voda nejde a ani olej do vody. Nikde nic neteče a z výfuku taky voda nejde. Chladič není ucpaný. Na autě je nová vodní pumpa, ale žádné zlepšení se nekoná. Tlaková zkouška taky nic neodhalila.
Nedělalo to z Vás někomu na autě???
Díky za odpověď.
Pavel

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Příspěvek od kotasekh » ned kvě 15, 2022 16:00

Nech udelat test na splodiny v expanzce. Vypada to, ze pres prasklinu ve valci/v hlave se vyfukove splodiny tlaci do chlazeni, tim padem to tlakuje.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

djoulls
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon pro 08, 2014 07:35

Re: Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Příspěvek od djoulls » pon úno 27, 2023 23:45

Dobrý den. Nebyl by na Vás telefon?? Prasknul mě řetěz na Master valník 2016 motor M9T 702
Můj telefon je 608977009

RadimVacula
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 03, 2024 21:15

Re: Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Příspěvek od RadimVacula » sob úno 03, 2024 21:44

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat. Mám zcela nového Mastera. Najeto 3000km. Prolínal olej na guferu prs rozvodů, docákaný motor od oleje. Opraveno (snad dobře) bez komplikací v záruce. Zajímá mě ale, jak náročná oprava je výměna gufera na rozvodech, jestli musí motor ven a hlavně jestli se demontáží toho všeho v omezeném prostoru nemohou odstartovat nějaké další problémy nebo něco poškodit. Také se mi již podruhé stalo že při startu ukázal počítač poruchu brzdového systému a kontrolku stop. Po zamčení, odemčení a restartu samo zmizelo..děje se to? v čem by mohl být problém? Moc děkuji za odpověď. Radim Vacula

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Master III 2.3 dci potkaný motor. Podělím se o zkušenosti.

Příspěvek od kotasekh » ned úno 04, 2024 09:48

Pri startu muze vyskocit porucha abs/brzdoveho systemu z duvodu podpeti na baterii, coz u novych aut s inteligentnim dobijenim muze nastat kdykoliv. Neznamena to, ze je spatna baterie nebo dobijeni, jen se shodou nahod baterie dostala do ne uplne nabiteho stavu a dalsi jizda to spravi. K tomu prvnimu dotazu - to asi nikdo neodpovi, jak slozite to je, zalezi na konkretnim motoru, vybave atd., a v servisu stejne nejedou podle slozitosti, ale podle servisniho manualu. Takze i kdyz tu nekdo napise, ze se to gufero da vytahnout s motorem v aute, tak to neznamena, ze v autorizaku motor netahaji ven z auta.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů