Motor zhasne pri vyžších otáčkach.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
borcinko
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv kvě 20, 2010 14:15
Bydliště: Levice

Motor zhasne pri vyžších otáčkach.

Příspěvek od borcinko » stř úno 01, 2017 22:31

Ahoj. Potreboval by som poradiť. Motor je 2,5 CDTI 99kw. Diagnostika pise chybu p0191 snimac tlaku v podavacej liste, prerusovany signal. Dnes mi to zacalo blbnut. Proste pri prudsom rozbehu (predbiehanie) mi motor zhasne. Ale pokial ho drzim do 2400-2500 otacok je vsetko ok. Ked zhasne, viem ho hned normalne nastartovat... zo zaciatku mi to robilo kazdu chvilu, ale to bolo sposobene palivovym filtrom. Tesnenie zacalo prepustat a tahal si vduch. Ale po vymene celeho filtra aj s tesneniami vzduch uz neprisava len zhasina, ked zoslapnem plyn.
Opel Vivaro 2,5 CDTi 99kW, 6st., 2005
Renault Megane II Grandtour 1,9 dCi 88kW, 6st., 2005,
6,3 l/100km (70%mesto)

borcinko
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv kvě 20, 2010 14:15
Bydliště: Levice

Re: Motor zhasne pri vyžších otáčkach.

Příspěvek od borcinko » stř úno 01, 2017 22:51

Este takto sa spytam. Balonik na naftu ma byt za chodu motora tvrdy, alebo sa s nim da normalne pumpovat? A ma v nadrzi aj nejake podavacie cerpadlo, alebo len vysokotlake? A mohol mi zostat vzduch v rozdelovacej liste a ten robi sarapatu s tlakom?
Opel Vivaro 2,5 CDTi 99kW, 6st., 2005
Renault Megane II Grandtour 1,9 dCi 88kW, 6st., 2005,
6,3 l/100km (70%mesto)

matesdci
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát říj 27, 2017 17:47

Re: Motor zhasne pri vyžších otáčkach.

Příspěvek od matesdci » ned pro 09, 2018 19:52

Jak to dopadlo?? Čím to bylo? Mám úplně stejný problém. Dikas

borcinko
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv kvě 20, 2010 14:15
Bydliště: Levice

Re: Motor zhasne pri vyžších otáčkach.

Příspěvek od borcinko » sob led 19, 2019 10:21

Takto. Problém bol v tom, že som na Shell natankoval prémiovu naftu a do nej som dal aditiv VIF. A keď už bolo menej nafty, jednoducho zhrčkavela a neprechádzala dobre cez filter a auto išlo len pri malých otáčkach. Jednoducho sme vymenili filter a na slovnafte som doplnil plnú nádrž a pridal do nafty preplach diesloveho motoru od liqui-moly. Motor sme nechali bežať na voľnobehu asi 15 minút, nech sa to prečistí a od vtedy šľape všetko ako ma. Ale tankujem už len na Slovnafte a od vtedy ide bez problémov. Zrejme Shell nafta a aditiv si nerozumejú...
Opel Vivaro 2,5 CDTi 99kW, 6st., 2005
Renault Megane II Grandtour 1,9 dCi 88kW, 6st., 2005,
6,3 l/100km (70%mesto)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Motor zhasne pri vyžších otáčkach.

Příspěvek od Šamša » sob led 19, 2019 18:30

Spíše to vypláchlo parafín z nádrže.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů