Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Dobrý den, ahoj ,
mám Renault Trafic 1,9 dCi / 100 r.v.2004 .. Nebudu tady vypisovat co vše jsme tam měnil to bych tady byl hodně dlouho.
Hlavní problém: klasicky jezdím, zaparkuji doma, za dva dny sednu brzy ráno do auta,že pojedu do práce, z ničeho nic se mi rozsvítí kontrolka STOP .. Motor se točí,ale nechytne .. Netuší někdo čím by to mohlo být prosím ? Čekám na známého až sežene diagnostiku, ale nevím jak to dlouho bude trvat ..
Budu rád za každou radu ..
Děkuji Předem Lukáš B.
mám Renault Trafic 1,9 dCi / 100 r.v.2004 .. Nebudu tady vypisovat co vše jsme tam měnil to bych tady byl hodně dlouho.
Hlavní problém: klasicky jezdím, zaparkuji doma, za dva dny sednu brzy ráno do auta,že pojedu do práce, z ničeho nic se mi rozsvítí kontrolka STOP .. Motor se točí,ale nechytne .. Netuší někdo čím by to mohlo být prosím ? Čekám na známého až sežene diagnostiku, ale nevím jak to dlouho bude trvat ..
Budu rád za každou radu ..
Děkuji Předem Lukáš B.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Je potřeba změřit diagnostikou tlak na rampě při zapnutém klíčku, zda pomocné čerpadlo natlačí alespoň 2 bary a při startování musíš mít alespoň 200 bar. Pokud ne, příčina může být vadným vstřikem, kdy mu nafta přetíká do přepadu, dá se zjistit tak, že odpojíš přepady vstřiků, odpojíš konektory vstřiků ucpeš hadičku přepadů, nebo zlomíš a zajistíš zdrhovačkou a zkusíš někoho ať ti zkusí startovat. Z přepadů nesmí jít nafta nebo max prosakovat, nesmí jít čůrek. Pokud i to bude OK, tak může být špatný O kroužek regulátoru tlaku.bohis92 píše:Dobrý den, ahoj ,
mám Renault Trafic 1,9 dCi / 100 r.v.2004 .. Nebudu tady vypisovat co vše jsme tam měnil to bych tady byl hodně dlouho.
Hlavní problém: klasicky jezdím, zaparkuji doma, za dva dny sednu brzy ráno do auta,že pojedu do práce, z ničeho nic se mi rozsvítí kontrolka STOP .. Motor se točí,ale nechytne .. Netuší někdo čím by to mohlo být prosím ? Čekám na známého až sežene diagnostiku, ale nevím jak to dlouho bude trvat ..
Budu rád za každou radu ..
Děkuji Předem Lukáš B.
Další případ může to dělat vadné čidlo kliky nebo vačky. Diagnostika vyhodnotí jako, že nedošlo k synchronizaci, nebo slabý signál.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Takže opraveno .. Byl to snímač otáček na klice ... 1000,- i s prací ..
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Dobry den panove,
sednu do Trafica 1,9, po otoceni klicku naskoci a hned chcipne. Vice pokusu, pokazde stejne.
Zadne zobrazeni chyby. Co diagnostika, nevim, nemam.
Balonek tvrdy, po otevreni odvzdusnovaku nafta vystrikne.
Vcera nekolik bezproblemovych startu a par kilometrove jizdy.
V aute je jeste zbytek rocni nafty, kdyz jeste chytala vcera, mela by i dnes, tady chybu nevidim, take teplota v poslednich dnech max -2.
Auto parkuji na chalupe a motor mam obcas zadupany od kuny, ze bych si ji dovezl domu a kousala az ted?
Mel nekdo podobny problem?
Diky
sednu do Trafica 1,9, po otoceni klicku naskoci a hned chcipne. Vice pokusu, pokazde stejne.
Zadne zobrazeni chyby. Co diagnostika, nevim, nemam.
Balonek tvrdy, po otevreni odvzdusnovaku nafta vystrikne.
Vcera nekolik bezproblemovych startu a par kilometrove jizdy.
V aute je jeste zbytek rocni nafty, kdyz jeste chytala vcera, mela by i dnes, tady chybu nevidim, take teplota v poslednich dnech max -2.
Auto parkuji na chalupe a motor mam obcas zadupany od kuny, ze bych si ji dovezl domu a kousala az ted?
Mel nekdo podobny problem?
Diky
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Zkusil jsi eter při startu ?
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Nezkusil, ten si asi snupnu ja.
Koupil jsem do bandasky V Power naftu. Zitra vyliju z filtru pred tim vymackam balonek a co je na ceste a kdyz sezenu nejakou dalsi ruku, tak zkusim pri startu mackani balonku. Jeste jsem zkusil trikrat start a brblala to o nejakych par otacek dyl, jiz jsem myslel ze pobezi a prd. Chcipalo i s pridanim plynu.
Dela to stejne, jako kdyz u MIII odejde O krouzek na prepoustecim ventilu u cerpadla.
Koupil jsem do bandasky V Power naftu. Zitra vyliju z filtru pred tim vymackam balonek a co je na ceste a kdyz sezenu nejakou dalsi ruku, tak zkusim pri startu mackani balonku. Jeste jsem zkusil trikrat start a brblala to o nejakych par otacek dyl, jiz jsem myslel ze pobezi a prd. Chcipalo i s pridanim plynu.
Dela to stejne, jako kdyz u MIII odejde O krouzek na prepoustecim ventilu u cerpadla.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Zkus eter nejdřív Jak se to nerozběhne, může to být čerpadlo atd...Ale chce to diag.
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Napred vyzkousim pumpovani balonkem, tim bych teoreticky potvrdil v jakem stavu je nizkotlake cerpadlo.
Pokud pojede, je chyba az v nadrzi. Predpokladam, ze pak musi nadrz ven.
Pokud nepojede, tak bude jeste veseleji.
U Megana III diagnostika takovou chybu neukazala. Vyhozene prachy za odtahovku a diagnostiku u Renaultu.
Pokud pojede, je chyba az v nadrzi. Predpokladam, ze pak musi nadrz ven.
Pokud nepojede, tak bude jeste veseleji.
U Megana III diagnostika takovou chybu neukazala. Vyhozene prachy za odtahovku a diagnostiku u Renaultu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
No nevím, ale když máš balonek, nepoužívá se čerpadlo a obráceně. Když je čerpadlo, není balonek potřeba. Diagnostika ti ukáže tlak a to je důležitý. Myslím tlak paliva Jak píšu, zkus eter. Tlak mít můžeš, ale prostě ecu nepustí start. Ale komu není rady, tomu není pomoci
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Radu rad prijmu.
ECU start pusti, motor chyta rychle, po par sekundach zhasne. Takze nejaky starovaci sprej netreba. Nikdy jsem ho nepouzival, ani u karburatoru, tak s nim nemam zkusenost. Logicky bych nepouzil u preplnovanych benzinaku. A u dieselu jiz vubec ne. Pro pouceni jsem si nasel clanek na https://www.garaz.cz/clanek/startovaci-spreje-21004365
a uvadeji:
Vůbec největší nebezpečí zdůrazňované samotnými výrobci sprejů se ale týká vstřikování startovacích sprejů do dieselových motorů se žhavicími svíčkami – tedy prakticky do všech. U nich se totiž palivo vzněcuje kombinací tlaku a teploty, a vysoce vznětlivý ether tak může shořet předčasně, ještě než píst dojde do horní úvrati. V takovém případě hrozí ohnutí ojnice a další fatální poškození motoru.
Ze jsou cerpadla, co saji a co tlaci, je mi jasne. Od dob prvniho dieselu Laguna II z 2001, ziji v predstave, ze si saje.
K Traficu zadne manualy nemam. Podarilo se mi vyhrabat oficialni servisni manualy Renault v ceskem jazyce pro LII od roku 2001 a navozuje dojem, ze by mohlo byt tlacne cerpadlo i pri verzi s balonkem. Treba by mohlo spinat az po nastarttovani.
V 1 Motor a prislusenstvi, kapitola 13 DODÁVKA PALIVA - VZNĚTOVÉ MOTORY. Pritom je tam schema dopravy paliva u zazehoveho motoru a vice listu pro zazehove. Na strane 13-8 je uvedeno, ze plati pro vsechny motory a popisuje kontrolu dopravovaneho mnozstvi na cerpadle nadrze.
Asi potrebovali zmast amatery, aby jim nefusovali do remesla. Oproti manualum k LIII, kde michaji obrazky levo a pravostranne, ze chvili vrtim s pocitacem a hledam, kde je sever.
Odchytl jsem nekoho, kdo mi aspon jednou startoval a ja tlacil balonek a stejne chciplo. Prepokladam, ze dodavka nafty do vysokotlakeho cerpadla je OK.
Prolezl jsem noty, opet k LII, je to asi podobne. Jedine, co jsem nasel, ze motor nastartuje a hned na volnobeh chcipne je uvedena vymena regulatoru tlaku paliva.
Prosel jsem 63 stran Diagnostiky a interpretace zavad, coz me jeste vice znechutilo se v tom hrabat pred barakem.
Asi pujde na odtahovku a do Renaultu. Jeste aby prezil nejakou dobu bez papuce v obytme zone, kde nesmi parkovat delsi, jako pet metru.
ECU start pusti, motor chyta rychle, po par sekundach zhasne. Takze nejaky starovaci sprej netreba. Nikdy jsem ho nepouzival, ani u karburatoru, tak s nim nemam zkusenost. Logicky bych nepouzil u preplnovanych benzinaku. A u dieselu jiz vubec ne. Pro pouceni jsem si nasel clanek na https://www.garaz.cz/clanek/startovaci-spreje-21004365
a uvadeji:
Vůbec největší nebezpečí zdůrazňované samotnými výrobci sprejů se ale týká vstřikování startovacích sprejů do dieselových motorů se žhavicími svíčkami – tedy prakticky do všech. U nich se totiž palivo vzněcuje kombinací tlaku a teploty, a vysoce vznětlivý ether tak může shořet předčasně, ještě než píst dojde do horní úvrati. V takovém případě hrozí ohnutí ojnice a další fatální poškození motoru.
Ze jsou cerpadla, co saji a co tlaci, je mi jasne. Od dob prvniho dieselu Laguna II z 2001, ziji v predstave, ze si saje.
K Traficu zadne manualy nemam. Podarilo se mi vyhrabat oficialni servisni manualy Renault v ceskem jazyce pro LII od roku 2001 a navozuje dojem, ze by mohlo byt tlacne cerpadlo i pri verzi s balonkem. Treba by mohlo spinat az po nastarttovani.
V 1 Motor a prislusenstvi, kapitola 13 DODÁVKA PALIVA - VZNĚTOVÉ MOTORY. Pritom je tam schema dopravy paliva u zazehoveho motoru a vice listu pro zazehove. Na strane 13-8 je uvedeno, ze plati pro vsechny motory a popisuje kontrolu dopravovaneho mnozstvi na cerpadle nadrze.
Asi potrebovali zmast amatery, aby jim nefusovali do remesla. Oproti manualum k LIII, kde michaji obrazky levo a pravostranne, ze chvili vrtim s pocitacem a hledam, kde je sever.
Odchytl jsem nekoho, kdo mi aspon jednou startoval a ja tlacil balonek a stejne chciplo. Prepokladam, ze dodavka nafty do vysokotlakeho cerpadla je OK.
Prolezl jsem noty, opet k LII, je to asi podobne. Jedine, co jsem nasel, ze motor nastartuje a hned na volnobeh chcipne je uvedena vymena regulatoru tlaku paliva.
Prosel jsem 63 stran Diagnostiky a interpretace zavad, coz me jeste vice znechutilo se v tom hrabat pred barakem.
Asi pujde na odtahovku a do Renaultu. Jeste aby prezil nejakou dobu bez papuce v obytme zone, kde nesmi parkovat delsi, jako pet metru.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
A prave v tu chvili je vhodna ta zatracovana diagnostika… Tlak na railu je dost dulezity. Pokud je vyssi nez pozadovany, ecu motor vypne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
S tou zatracenou diagnostikou se take musi umet. Ja jsem svuj vyvoj ukoncil dvoukomorovym karburatorem s automatickym syticem.
Nastesti jsem ji od te karburatorove doby potreboval minimalne a vzdy ve znackovem a stejne na prd. Vse na Lagunach dvojkach. Pokazde jsem si nakonec opakujici chybu dohledaval śam na kabelazi. Ta nedokonala a poruchova LII z roku 2001 me vsak nikdy nenechala stat, maximalne padala do nouzaku a stale v rodine jezdi.
Kdyz sundam kryt z 2,0 dCi, nebo 1,4 tCe, tak chvili ziram, co tam vsechno narvali, o cem nemam ani paru a je mi jasne, ze se po zastaveni motoru rozplacu a hodim na odtahovku. U Megana jsem to udelal jednou, veril v zazracnou moc diagnostiky a ta jim stejne nic neukazala. S Traficem to zkonci asi podobne. Pokud se mezi svatky trochu otepli, tak prolezu kabelaz, jestli mi kuna neco nenacala a nektery konektor neni OK. Na odtahovku az pak.
Nastesti jsem ji od te karburatorove doby potreboval minimalne a vzdy ve znackovem a stejne na prd. Vse na Lagunach dvojkach. Pokazde jsem si nakonec opakujici chybu dohledaval śam na kabelazi. Ta nedokonala a poruchova LII z roku 2001 me vsak nikdy nenechala stat, maximalne padala do nouzaku a stale v rodine jezdi.
Kdyz sundam kryt z 2,0 dCi, nebo 1,4 tCe, tak chvili ziram, co tam vsechno narvali, o cem nemam ani paru a je mi jasne, ze se po zastaveni motoru rozplacu a hodim na odtahovku. U Megana jsem to udelal jednou, veril v zazracnou moc diagnostiky a ta jim stejne nic neukazala. S Traficem to zkonci asi podobne. Pokud se mezi svatky trochu otepli, tak prolezu kabelaz, jestli mi kuna neco nenacala a nektery konektor neni OK. Na odtahovku az pak.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Diagnostika by ted byla skvela v tom, ze by ukazala tlak na railu. A hned by se vedelo. Ale pokud by nekdo jen vycetl pamet zavad, bylo by to zase asi k nicemu. Proto se s ni musi alespon trochu umet, koukat na live data a podobne. A jelikoz to ve spouste servisu neumi, tak je supr se to naucit sam, je to lehci nez ten dvoukomorovy karburator.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
co imob.? druhý klíče zkoušels?
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Druhy klic jsem sice nezkousel, ale predpokladam, ze kdyby byla chyba v nem, nenaskocil by motor ani na tech par sekund.
Cert vi, pro jistotu vyzkousim.
Vcera vylezlo slunce, ja za nim, nez jsem rozbalil vercajk, tak krom hromu a blesku, vse ostatni. Mozna mi Jezisek donese odstraneni problemu. Moh by.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Ježíšek by ti mohl nadělit Renclip. Dá se sehnat za 4000+- Kč. Nebo aspoň Delphi. Ta je levnější, ale není na toto auto určená přímo.
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Tohle mi kdysi dělala stará 1,9 dci 100, byl prodřený drát-izolace, občas to zkratovalo na kostru, na hoře na motoru je takový malý svazek, vede to k těm svíčkám, nebo co to je, jsou tam čtyři na ohřev vody při studeném motoru...
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
ještě mě napadlo, nemáš třeba ve zkratu svíčky příhřevu motoru? zapíná po chvíli, po splnění podmínek pro spuštění....
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Ja ti nevim. Bud jsem nevsimavy, nebo ja to predehrivaci monstrum v motoru, jako je videt na videu:magadafagada píše: ↑stř led 03, 2024 13:32ještě mě napadlo, nemáš třeba ve zkratu svíčky příhřevu motoru? zapíná po chvíli, po splnění podmínek pro spuštění....
https://www.youtube.com/watch?v=h-iX0NTJGGo
vubec nemam. Mam pod autakem original predehrivaciho bufika. Nemam paru, jestli funguje.
Zatim jsem sel nejlevnejsi a nejdostupnejsi cestou. Prolezl jsem, kam jsem se dostal, kabelaz, konektory, nove O krouzky na regulatoru. Bezezmen.
TT Car jeste silvestruje a maka az od pristiho tydne.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
osciloskop výpomůže.
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Zatim osciluji i bez osciloskopu. Az zacne makat znackovy servis, tak bude i ta diagnostika.
Tady je video, kde nema predehrev. https://www.youtube.com/watch?v=yXaZWb1Bzsc
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
No dnes už nejde běhat kolem auta se šroubovákem. Minimální výbavička je nutností. Dík osciloskopu jsem teďopravil auto s malým výkonem ale ne diagu jinak bez poruch.a to si chci ještě pořídit toto : cena 9000+-
https://www.youtube.com/watch?v=LWCcuQs ... =KROFTOOLS
https://www.youtube.com/watch?v=LWCcuQs ... =KROFTOOLS
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Chtel jsem vedet, co je v tom regulatoru tak slozite a staci par pracovnich pomucek a pristroju a da se opravit.
https://www.youtube.com/watch?v=gSOBw1gcELQ
Tady ho nekdo zkousi takovym zpusobem:
https://www.youtube.com/watch?v=GTzi0cdR9jg
Na azbukovych strankach je to zajimave tema.
https://www.youtube.com/watch?v=gSOBw1gcELQ
Tady ho nekdo zkousi takovym zpusobem:
https://www.youtube.com/watch?v=GTzi0cdR9jg
Na azbukovych strankach je to zajimave tema.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Trafic se projel na odtahovce do servisu
Diagnostika prej ukazala chybu spojeni k vaze vzduchu, nebo neco podobneho. Nechtelo se jim hrabat v kabelazi, tak hned nahodili novou vahu a jede.
Diagnostika prej ukazala chybu spojeni k vaze vzduchu, nebo neco podobneho. Nechtelo se jim hrabat v kabelazi, tak hned nahodili novou vahu a jede.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault trafic kontrolka STOP / NESTARTUJE
Fakt to byla jenom váha vzduchu ?
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů