Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s poruchou mazacího čerpadla? Vyměnil jsem vše, čidlo, olej, filtr, stále hlásí že nemaže.
Kontrolka se rozsvítí až při vyšších otáčkách, někdy při 1600 někdy více...
Sundali jsme vanu, sací koš v pořádku, nic ucpaného, zbývá jen čerpadlo.
Je zde nějaká hřídel, která odchází jako u octávek?
Dále jsme to zatím nerozhodili.
Díky za info
máte někdo zkušenosti s poruchou mazacího čerpadla? Vyměnil jsem vše, čidlo, olej, filtr, stále hlásí že nemaže.
Kontrolka se rozsvítí až při vyšších otáčkách, někdy při 1600 někdy více...
Sundali jsme vanu, sací koš v pořádku, nic ucpaného, zbývá jen čerpadlo.
Je zde nějaká hřídel, která odchází jako u octávek?
Dále jsme to zatím nerozhodili.
Díky za info
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Trafic 2dci 66kW NEMAŽE
Nejlépe by bylo změřit konkrétní tlak oleje budíkem(měřidlem) a při konkrétních otáčkách.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
To ano ale k čemu to bude, když tam těch 0,6bar co spíná snímač prostě není.
Mě by spíš zajímalo, zda někdo řešil závadu přímo na čerpadle, která tam očividně asi bude.
Mě by spíš zajímalo, zda někdo řešil závadu přímo na čerpadle, která tam očividně asi bude.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Jak víš, že to tam není? Protože to svítí? To není zrovna spolehlivá metoda. Proč jsi nevyměnil třeba přístrojovku? I tou to přece může být ... Bez toho měření nevyloučíš elektrickou poruchu od snímače k přístrojovce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
No chyba přístrojovky, má přeci při startu autodiagnostiku, toto mě připadá jako nejméně pravděpodobná chyba teda.
Proč by to hlásilo až při vytočení motoru, to bych řešil, pokud by mě to svítilo furt a hned po startu.
A pokud by byl přerušený kabel, nemělo by to hlásit vůbec nic, jelikož snímač rozepne při překročení požadovaného tlaku.
Trochu proti zdravému rozumu ale je to tak.
Proto i píšu tento dotaz, pokud se opravdu sere u tohoto elektronika, tak to zadeklujeme a ještě přeměříme.
Proč by to hlásilo až při vytočení motoru, to bych řešil, pokud by mě to svítilo furt a hned po startu.
A pokud by byl přerušený kabel, nemělo by to hlásit vůbec nic, jelikož snímač rozepne při překročení požadovaného tlaku.
Trochu proti zdravému rozumu ale je to tak.
Proto i píšu tento dotaz, pokud se opravdu sere u tohoto elektronika, tak to zadeklujeme a ještě přeměříme.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
A co když kabel není přerušený, ale má odřenou izoloaci a při vibracích se dotýká kostry? U dvojkových lagun občas problikává kontrolka dobíjení, i když je vše ok a dělá to přístrojovka. Už to tady spousta lidí řešila výměnou alternátoru. A blikající kontrolku tlaku oleje už jsem tady na fóru taky potkal.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Jj tohle mě také napadlo. Jenomže kontrolka se rozsvítí a svítí dokud nechcípneš stroj, jakmile nastartuješ opět nesvítí. U prodřené izolace bych očekával náhodné problikávání.
Nicméně zítra bude manometr tak se to změří. Pak písnu jak to dopadlo. Nikdo se zatím neozval, že by řešil přímo čerpadlo, tak snad to bude nějaké menší zlo.
Nicméně zítra bude manometr tak se to změří. Pak písnu jak to dopadlo. Nikdo se zatím neozval, že by řešil přímo čerpadlo, tak snad to bude nějaké menší zlo.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Změř to za studena po 1000 otáčkách a pak po zahřátí zase po 1000 otáčkách.
Technická nóta pro motor M9R - motor ohřát na 80°C a tlak oleje: volnoběh: mezi 1,2 baru a 1,8 baru; 3 000 ot/min: mezi 4,5 baru a 6,5 baru
Technická nóta pro motor M9R - motor ohřát na 80°C a tlak oleje: volnoběh: mezi 1,2 baru a 1,8 baru; 3 000 ot/min: mezi 4,5 baru a 6,5 baru
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Tak opravdu nemaže. Na 3000 asi 0,4bar.. Níže skoro nic...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Rozhoď spodek motoru, koukni zároveň na šály ojnic a kliky, zda nejsou načatý. Vyteklá šála, může taky potentovat tlak mazání. Turbo asi taky dostalo čočku bez tlaku oleje, tak též zkus vůli na hřídeli.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Trafic 2dci 66kW 2006 NEMAŽE
Takže prasklá pružina v čerpadle na přetlakáči. V servisu jsou jelita a koupili celé nové čerpadlo. Určitě věděli že to má pojišťák a nekoukli na to. Já jsem elektrikář, takže tohle neznám. Čerpadlo naštěstí nestálo mnoho... Kdyby měl nekdo zájem, mám ho k prodeji, stačí vyměnit pružinu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů