Zdravím Vás tady všechny.
Chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neporadil s problémem u mého vozu Renault Trafic 2.0 DCI 66kW,r.v.2009.
Asi cca před týdnem mě začlo auto zlobit. Ráno jsem nastartoval,start normál,ale auto hned chcíplo a na displeji se objevilo červené STOP a červený CHECK motoru,nevěnoval jsem tomu pozornost a auto znovu nastartoval a vše v normálu,auto běželo v normálu. Po rozjezdu cca 1km pomalou jízdou pro zahřátí se tato chyba ukázala znovu,červené STOP na displeji a k tomu červený CHECK motoru,auto chcíplo. Zajel jsem tedy ke krajnici,znovu nastartoval a auto opět chytlo na otočení chyby zhasly a auto celý den jelo v normálu. Na druhý den,se toto opakovalo opět v tom samém sledu. Tak jsem zajel na diagnostiku,kde načetli tyto chyby:
DF052 - řídící obvod vstřikovače
DF025 - předehřívací obvod
DF891 - skupina1,vstřikovací napájení,zkrat na kostru
Proto se chci zeptat jestli se stím již někdo tady nesetkal u svého vozu. Je pravda,že se toto všechno děje pouze při studeném motoru,za tepla auto jezdí bez problému celý den a tato chyba se už neobjeví.
Zatím uděláno: výměna kabelového svazku ke vstřikovačům,výměna žhavícího relé,výměna žhavících svíček ale po ránu pořád tento problém.
Děkuji všem za příspěvěk k tomuto problému.
Renault Trafic 2.0DCI 66kW padá do nouzáku
Re: Renault Trafic 2.0DCI 66kW padá do nouzáku
dobrý den někdy se mi rosvití na traficu kontrolka servis během dne
Re: Renault Trafic 2.0DCI 66kW padá do nouzáku
zacal by som od kontroly konektorov okolo riadiacej jednotky v motorovom priestore, tiez osadenia poistiek, ci niektora nie je uvolnena, alebo zaoxidovana. ked su zhavicky v kybli, svieti kontrolka zhavenia, zislo by sa premerat, ci boli dobre. hnusne chyby vie urobit voda ked natecie cez spodny lem predneho skla
Renault Trafic 1,9 dCi 100
vyroba 2003, typ FL
motor 74kW typ F9WQU760
vyroba 2003, typ FL
motor 74kW typ F9WQU760
Re: Renault Trafic 2.0DCI 66kW padá do nouzáku
Zdavim, chci se zeptat jestli jsi to s tim nouzakem vyresil a jestli ano, tak v cem byl zakopany pes.
Ja mam ten samy motor, a mam s nim jiny problem, nekdy mi nenaskoci na prvni sup, nekdy ani na druhy sup a nekdy ani na treti sup. Mam vymenene filtry, naftovy i vzduchovy, novou naftu a je to porad stejne. Dela to cca 14 dni. Nafta nepada a je jedno jestli otocim 200km v kuse nebo jen kilometr. Zkousel jsem i vsechny konektory rozpojit a promazat, teda jen ty, kam jsem se dostal a zadna zmena. Vcera se mi konecne po ctvrtem neuspesnem startu rozsvitil servis s diagnostikou, takze doufam ze zustal v pametinejaky zapis a v pondeli jdu do servisu.
Ja mam ten samy motor, a mam s nim jiny problem, nekdy mi nenaskoci na prvni sup, nekdy ani na druhy sup a nekdy ani na treti sup. Mam vymenene filtry, naftovy i vzduchovy, novou naftu a je to porad stejne. Dela to cca 14 dni. Nafta nepada a je jedno jestli otocim 200km v kuse nebo jen kilometr. Zkousel jsem i vsechny konektory rozpojit a promazat, teda jen ty, kam jsem se dostal a zadna zmena. Vcera se mi konecne po ctvrtem neuspesnem startu rozsvitil servis s diagnostikou, takze doufam ze zustal v pametinejaky zapis a v pondeli jdu do servisu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát úno 23, 2018 21:00
Re: Renault Trafic 2.0DCI 66kW padá do nouzáku
dobry večer jakou jste mel tu vadu mám stejnouzavadu dekuji
Re: Renault Trafic 2.0DCI 66kW padá do nouzáku
Daj si skontrolovať vstreky na stolici, ja som mal ten istý problém hneď po kupe, predávajúci mi poslal vstrekovač a ja som ho v domnení že je dobrý dal do auta išiel ale nefungoval ako mal, prepalilo mi piest motor tlakuje do klukovej skrine motor je KO.
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 358 043 km
Toyota Celica T20 2.0GT 378 283km
Toyota Celica T20 2.0GT 378 283km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů