Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Ahoj,
prosím Vás po kolika km se u tohoto dělají rozvody?
Normálně dělám rozvody sám, jenže jen na koncernu VW v tom sem relativně kovaný ( a najednou než sem se nadál mám Renaulta).
Existuje nějaký návod / postup na servis rozvodů u Trafica?
Dělal jste to tu někdo, nějaké rady?
Popřípadě máte někdo rady co vše vyměnit, popřípadě přímo možnost nákupu dílů od někoho z Vás??
Děkuji za rady.
prosím Vás po kolika km se u tohoto dělají rozvody?
Normálně dělám rozvody sám, jenže jen na koncernu VW v tom sem relativně kovaný ( a najednou než sem se nadál mám Renaulta).
Existuje nějaký návod / postup na servis rozvodů u Trafica?
Dělal jste to tu někdo, nějaké rady?
Popřípadě máte někdo rady co vše vyměnit, popřípadě přímo možnost nákupu dílů od někoho z Vás??
Děkuji za rady.
Renault Trafic 2.5 dCi 2004
- speedy11
- Experienced member
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Ahoj,
většinou je doba na výměnu rozvodů cca. 100000 km nebo 5 let (co přijde dříve).
Návod je v Dialogys (mimo jiné i komplet všech návodů), je tu o něm celé vlákno a v něm i odkazy na stáhnutí (velikost cca. 15 GB). Pokud budeš chtít tak ti po domluvě přes SZ můžu poslat jen nastavení těch rozvodů.
Nic složitýho to není, přístup je celkem dobrý. Jsou na to speciální přípravky, ale když si to dobře označíš tak to pak uděláš i bez nich.
Mění se řemen a obě kladky (je to pod samostatným krytem a nemusí se sundavat řemenice klikového hřídele). Doporučuji ti s výměnou rozvodů i výměnu plochého řemene pro pohon příslušenství (má stejnou dobu na výměnu).
Díly jsou dneska všechny v pohodě, žádná značka si nelajzne udělat z tak důležitý věci jako jsou rozvody šmejd...
většinou je doba na výměnu rozvodů cca. 100000 km nebo 5 let (co přijde dříve).
Návod je v Dialogys (mimo jiné i komplet všech návodů), je tu o něm celé vlákno a v něm i odkazy na stáhnutí (velikost cca. 15 GB). Pokud budeš chtít tak ti po domluvě přes SZ můžu poslat jen nastavení těch rozvodů.
Nic složitýho to není, přístup je celkem dobrý. Jsou na to speciální přípravky, ale když si to dobře označíš tak to pak uděláš i bez nich.
Mění se řemen a obě kladky (je to pod samostatným krytem a nemusí se sundavat řemenice klikového hřídele). Doporučuji ti s výměnou rozvodů i výměnu plochého řemene pro pohon příslušenství (má stejnou dobu na výměnu).
Díly jsou dneska všechny v pohodě, žádná značka si nelajzne udělat z tak důležitý věci jako jsou rozvody šmejd...
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
No a nema tento motor rozvody resene ozubenymi koly?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
- speedy11
- Experienced member
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Ozubené kola jsou jen od klikového hřídele k čerpadlu, asi do poloviny výšky motoru. Pak je krátký řemen k vačkových hřídelům.
Uploaded with
Uploaded with
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Maji to divne resene. Predpokladam,ze ozubeme kola se nemeni. Jsou aspon mazane motorovym olejem? Nekde jsem cetl, ze tento motor 2.5 vychazi z 2.2 dci a na nem pry tyhle ozubene kola odchazely. Jak je to na nasem 2.5 motoru? Je rozdil v konstrukci u motoru 2.5 dci s 99 kW a 107 kW ? Diky
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
- speedy11
- Experienced member
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Kola se normálně nemění. Může se stát cokoliv, ale to je už věc kusu. Normálně jsou ozubená kola mazány olejem z motoru a konstrukce 2.2 je v podstatě stejná. Výkony se liší spíš jinými vstřikovačemi a úpravou softu v ŘJ.
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
já jsem četl ve světě motorů(časopis),že nějakej mechanik(vyhlášenej v okolí Prahy)říkal že je to smrt dvaapůlek...že to odchází,a že je to nejhorší motor co bylo pro trafica...
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Speedy, jen taková zajímavost ohledně těch výkonů. Do roku 2003 mají laguny II v motorech 1.9dci (88kW a jejich odnože, ale i starší 75kW) vstřikovače s číslem 0 445 110 021. Od roku 2003 jsou vstřikovače s číslem 0 445 110 110 (vstřiky s korečníma hodnotama) a ty samé vstřikovače mají verze 96kW a dokonce jsou v nové 1.6dCi ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Právě, četl jsem že ty ozubené kola odchází a náhradní jsou neskutečně drahé. Jenže tady na renaultforu se nikde o tom nepíše. Mám mít strach?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=113195
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=113195
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
- speedy11
- Experienced member
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
O.K. takže to bude jen softem, no myslel jsem si to ... Klidně se rád nechám poučitZefek píše:Speedy, jen taková zajímavost ohledně těch výkonů. Do roku 2003 mají laguny II v motorech 1.9dci (88kW a jejich odnože, ale i starší 75kW) vstřikovače s číslem 0 445 110 021. Od roku 2003 jsou vstřikovače s číslem 0 445 110 110 (vstřiky s korečníma hodnotama) a ty samé vstřikovače mají verze 96kW a dokonce jsou v nové 1.6dCi ...
Ale abych se přiznal tak nová 1.6-tka mi pod ruce ještě nepřišla, takže porovnat nedokážu.
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Docela šííílené: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
2.5 dci motor právě vychází z 2.2 dci. Na osobákám tyhle odchází, ale na dodávkách jsou uživaté asi spokojeni. Že by těm motorům škodily vysoké otáčky a svižná jízda?
2.5 dci motor právě vychází z 2.2 dci. Na osobákám tyhle odchází, ale na dodávkách jsou uživaté asi spokojeni. Že by těm motorům škodily vysoké otáčky a svižná jízda?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
1,6 urcite ne.0 445 110 114Zefek píše:Speedy, jen taková zajímavost ohledně těch výkonů. Do roku 2003 mají laguny II v motorech 1.9dci (88kW a jejich odnože, ale i starší 75kW) vstřikovače s číslem 0 445 110 021. Od roku 2003 jsou vstřikovače s číslem 0 445 110 110 (vstřiky s korečníma hodnotama) a ty samé vstřikovače mají verze 96kW a dokonce jsou v nové 1.6dCi ...
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Ahoj, tak se vracím k úvodnímu příspěvku.
Rozvody hotový.
Zakoupena sada INA cca 2300,-Kč (řemen, kladka, napínák), dále klínový řemen cca 550,-Kč.
Výměna probíhala hladce, musí se podložit motor a demontovat horní závěs motoru na pravé straně (samozřejmě z pohledu řidiče), pravé kolo a plast z podběhu pravého kola. Pak přichází nejhorší práce na tom všem a to je sundat plastový kryt rozvodů, kde jsou šrouby hodně blízko u karoserie auta a je jich asi 10. Po sundání plastového krytu už jsou vidět rozvody. Pak už je to klasika, postup buď s aretačními přípravky, které jdou sehnat na netu nebo bez nich na čárky a pak zkontrolovat zda vše sedí.
Vím spousta lidí by mě hnalo do pekla dělat rozvody na "čárky" ale občas to tak dělám a po kontrole nemám problém a sedí rozvody jak mají.
Časově mi to zabralo cca 3 hodiny (ale obravdu langsam práce s prostojema)
Rozvody hotový.
Zakoupena sada INA cca 2300,-Kč (řemen, kladka, napínák), dále klínový řemen cca 550,-Kč.
Výměna probíhala hladce, musí se podložit motor a demontovat horní závěs motoru na pravé straně (samozřejmě z pohledu řidiče), pravé kolo a plast z podběhu pravého kola. Pak přichází nejhorší práce na tom všem a to je sundat plastový kryt rozvodů, kde jsou šrouby hodně blízko u karoserie auta a je jich asi 10. Po sundání plastového krytu už jsou vidět rozvody. Pak už je to klasika, postup buď s aretačními přípravky, které jdou sehnat na netu nebo bez nich na čárky a pak zkontrolovat zda vše sedí.
Vím spousta lidí by mě hnalo do pekla dělat rozvody na "čárky" ale občas to tak dělám a po kontrole nemám problém a sedí rozvody jak mají.
Časově mi to zabralo cca 3 hodiny (ale obravdu langsam práce s prostojema)
Renault Trafic 2.5 dCi 2004
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
dobrej popis,foto neni....
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Omlouvám se, ale fotky sem neudělal ..... chyba. Příště se budu snažit napravit.
Renault Trafic 2.5 dCi 2004
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
chtěl bych se zeptat na ojniční ložiska.náš motor vychází z 2.2Dci.u tohoto motoru je dost častá závada kolaps na klice.je možné toto čekat i u nás?u 2.5 dci?mám se obávat,nebo je to pasé....
je to mimo mísu,netýká se to rozvodů,ale spadá to do dva a půlek....
je to mimo mísu,netýká se to rozvodů,ale spadá to do dva a půlek....
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
No? taky by mě to zajímalo. Můj mechanik říká, nevrtej do toho když ti to jezdí. Co Dál?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
no nevrtej do toho....takovejch už bylo....a pak jéééé ono to nějak klepe na klice....(2.2 Dci)
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Prosím moc radu.
Chtěla bych koupit Vivaro s motorem 2,5cdti 107kw, což by měl být motor Reanult - proto jsem se odvážela se tu zeptat.
Je to rok 2009 a najeto cca 380tis. Současný majitel měnil loni vstřiky - všechny, nové a originál. Nyní nechal vyměnit egr - také za nový originál. Auto se zdá jede dobře, ale při zkušební jizdě mě mírnil v tom abych ten motor tolik nevytáčela (jsem zvyklá z benzínového auta, ale to Vivaro jsem točila max do 3tis ), že stačí 2tis a kousek a řadit, že tento motor to nemá rád. Na palubce svítí kontrolka žhavení i při jízdě a kontrolka auta s klíčem. K prvnímu mě řekl, že je špatná jedna žhavící svíčka, k druhému že je to servisní interval nastavený na 3tis. Auto má 5 let a najel s ním cca90tis.km
Rozvody neměnil, protože byly prý nově udělané když to koupil - čili nyní budou na výměnu. Olej měnil po 10tis.
Auto se mě celkem líbí, ale mám obavy z toho motoru, zvláště co jsem se tu dočetla, že vychází z 2,2Dci - což je motor kterému jsem se vždy chtěla raději vyhnout. Může mě prosím někdo znalý napsat, jestli se dá nějak zkontrolovat jak na tom ten motor je ?
Nebo třeba zajet někam (kam?) do servisu Kladno/Praha na prohlídku, mohou tam nějak zjistit jak na tom je ten motor a zda nemá zaděláno na nějaký drahý problém ? Taky prosím pokud někdo víte kolik stojí udělat rozvody i s vodní pumpou a sadou drážkového řemene.
Jo a ještě při jízdě a brzdění dělali brzdy hluk. Kola (litá) byla na sáhnutí nestejnoměrně teplá a na zadní nápravě je na levém kolem destička sjetá asi o dvě třetiny víc než na pravém, ručka funguje.
Auto se mě moc líbí, ale nerada bych se dostala do nějaké drahé pasti na kterou bych neměla už peníze.
Děkuji moc za rady, pokud poradit jde.
Chtěla bych koupit Vivaro s motorem 2,5cdti 107kw, což by měl být motor Reanult - proto jsem se odvážela se tu zeptat.
Je to rok 2009 a najeto cca 380tis. Současný majitel měnil loni vstřiky - všechny, nové a originál. Nyní nechal vyměnit egr - také za nový originál. Auto se zdá jede dobře, ale při zkušební jizdě mě mírnil v tom abych ten motor tolik nevytáčela (jsem zvyklá z benzínového auta, ale to Vivaro jsem točila max do 3tis ), že stačí 2tis a kousek a řadit, že tento motor to nemá rád. Na palubce svítí kontrolka žhavení i při jízdě a kontrolka auta s klíčem. K prvnímu mě řekl, že je špatná jedna žhavící svíčka, k druhému že je to servisní interval nastavený na 3tis. Auto má 5 let a najel s ním cca90tis.km
Rozvody neměnil, protože byly prý nově udělané když to koupil - čili nyní budou na výměnu. Olej měnil po 10tis.
Auto se mě celkem líbí, ale mám obavy z toho motoru, zvláště co jsem se tu dočetla, že vychází z 2,2Dci - což je motor kterému jsem se vždy chtěla raději vyhnout. Může mě prosím někdo znalý napsat, jestli se dá nějak zkontrolovat jak na tom ten motor je ?
Nebo třeba zajet někam (kam?) do servisu Kladno/Praha na prohlídku, mohou tam nějak zjistit jak na tom je ten motor a zda nemá zaděláno na nějaký drahý problém ? Taky prosím pokud někdo víte kolik stojí udělat rozvody i s vodní pumpou a sadou drážkového řemene.
Jo a ještě při jízdě a brzdění dělali brzdy hluk. Kola (litá) byla na sáhnutí nestejnoměrně teplá a na zadní nápravě je na levém kolem destička sjetá asi o dvě třetiny víc než na pravém, ručka funguje.
Auto se mě moc líbí, ale nerada bych se dostala do nějaké drahé pasti na kterou bych neměla už peníze.
Děkuji moc za rady, pokud poradit jde.
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Tak podle dotazu by jsi musela vyhledat automobilního boha. Ani servis neodhalí vše. Mohou kontrolovat běžné věci. Tlaky změřit , přepady atd...Lepší je rozvody udělat.
Dej to prostě do servisu a nachystej si peněženku.
Jen prohlídka a testy tě budou stát víc, než rozvodová sada.
Dej to prostě do servisu a nachystej si peněženku.
Jen prohlídka a testy tě budou stát víc, než rozvodová sada.
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Že by se udělaly ty rozvody, s tím jsem samozřejmě počítala. Ale v tomto vlákně jsem četla, že tam mohou být problémy i z těmi ozubenými koly, ložisky na klice, klikou ... a to už bych dělala nerada. Rozvody jsem si zjistila že u autoriz. servisu komplet jak jsem psala do dvaceti tis. plus pořešit ty brzdy cca deset. To je sice "dost", ale ok to bych přežila. Děsí mne co se tu píše o opravách těchto motorů kde se částku šplhají na 100tis ...
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Pokud nekdo prodava auto se sviticimi kontrolkami zhaveni a klice, ma k tomu jiste duvod. Pokud by svitily kvuli tak trivialnim problemum jako je servis a svicka, tak by to preci pred prodejem opravil ne?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Kontrolka žhavení bude značit problém s tlakem paliva . Může to být čerpadlo. Proto to motor "nemá" rád ty otáčky. Proto svítí žhavení. Prostě problém s palivem od čerpadla dále. To si nachystej také dost peněz.
20 tácu za rozvody ? Bych nedal. Mají to hotový za 30 minut.
Klíč může znamenat více věcí. Jégr atd...prostě ukáže to diagnostika.
20 tácu za rozvody ? Bych nedal. Mají to hotový za 30 minut.
Klíč může znamenat více věcí. Jégr atd...prostě ukáže to diagnostika.
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
Domluvila jsem si ještě prohlídku s pánem který se pomocí při nákupu auta zabývá a pojede na to se mnou kouknout a dá to i na diagnostiku. A s prodejcem jsem se domluvila že nechá vyměnit ten žhavák, abychom vyloučili že je to tím. Jenom nechápu že ten člověk co semnou pojede na to auto kouknout říkal, že tyto motory byly ta nejlepší varianta co v autech byla, chtěl mě jen potěšít, nebo co je vlastně za problém s tímto typem motoru ( 2,5 107kw) ?
Re: Rozvody trafic 2.5dCi rv 2004
No obvykle porucha žhavení bliká, porucha palivového systému svítí. Když nebliká, pak svítí třeba i kontrolka vody v palivu, což je sloučeno se žhavením.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů