Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Tak mi na autě odešel 1 vstřik. Mám najeto cca 152 tis. Závada se projevila tak, že auto při větším zátahu začalo škubat a hodilo se do nouzového režimu. Pokud jsem jen lechtal plyn, nebylo to tak hrozné a bez problémů se dalo dál jet.
Při vyndávání se všechny vstřiky zlomily, tak se to nyní vyndává hydraulikou. Servisní technik mi doporučil, že pokud bych kupoval nového trafika, abych každých 50 tis. km nechal vstřiky promazat, aby šly bez problémů ven.
A teď k věci. Důvod poškození je oxidace, která byla způsobena zatékáním do motorového prostoru. Údajně na to trpí dost Trafiků, kvůli přesahu kapoty. Renault na to přispívá, uvidím, na kolik mě tato sranda vyjde. Přecijen je to auto staré 4,5 roku.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3573_n.jpg
Při vyndávání se všechny vstřiky zlomily, tak se to nyní vyndává hydraulikou. Servisní technik mi doporučil, že pokud bych kupoval nového trafika, abych každých 50 tis. km nechal vstřiky promazat, aby šly bez problémů ven.
A teď k věci. Důvod poškození je oxidace, která byla způsobena zatékáním do motorového prostoru. Údajně na to trpí dost Trafiků, kvůli přesahu kapoty. Renault na to přispívá, uvidím, na kolik mě tato sranda vyjde. Přecijen je to auto staré 4,5 roku.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3573_n.jpg
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ahoj, nezávidím ti to.
Zajímalo by mě jak bylo myšleno to promazání vstřiků? To jako demontovat je ven, promazat a plesknout zpět?
Zajímalo by mě jak bylo myšleno to promazání vstřiků? To jako demontovat je ven, promazat a plesknout zpět?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ano, asi z toho důvodu, aby pak šly bez problémů vyndat. Jakmile si půjdu pro auto, tak zjistím a dám vědět.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ahoj, musím Tě pochválit, zvolil si krásnou barvu Trafika, přesně jako já
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Přidávám pár fotek po opravě.
Jelikož mám vždycky štěstí, tak se všechny při vyndávání přelomily, takže všechny vstřiky jsou nové. Vyměněny jsou i nějaké hadice a připadá mi, že je tam nově nějaký další "zlepšovátko". Co je asi nejdůležitější, tak mi tam vyvrtali díru, aby se prý lépe odpařovala voda.
Když to bylo všechno sundané, tak bylo patrné, jak je ten motor zoxidovaný, ať žije sůl a voda! Údajně tam dali i nějaké těsnění, které by mělo zabraňovat, tedy alespoň částečně, pronikání vody pro motorového prostoru.
V neposlední řadě bych chtěl pochválit Renault ČR a vstřícnost autorizovaného servisu Renault Boháč v Chrudimi, za výměnu vstřiků JSEM NEPLATIL ANI KORUNU. Ostatně kdybych měl platit celou částku (cca 70 tis.?), tak auto už leží někde na vrakovišti
Jelikož mám vždycky štěstí, tak se všechny při vyndávání přelomily, takže všechny vstřiky jsou nové. Vyměněny jsou i nějaké hadice a připadá mi, že je tam nově nějaký další "zlepšovátko". Co je asi nejdůležitější, tak mi tam vyvrtali díru, aby se prý lépe odpařovala voda.
Když to bylo všechno sundané, tak bylo patrné, jak je ten motor zoxidovaný, ať žije sůl a voda! Údajně tam dali i nějaké těsnění, které by mělo zabraňovat, tedy alespoň částečně, pronikání vody pro motorového prostoru.
V neposlední řadě bych chtěl pochválit Renault ČR a vstřícnost autorizovaného servisu Renault Boháč v Chrudimi, za výměnu vstřiků JSEM NEPLATIL ANI KORUNU. Ostatně kdybych měl platit celou částku (cca 70 tis.?), tak auto už leží někde na vrakovišti
Naposledy upravil(a) mirastr dne pát bře 07, 2014 22:54, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
jaké zlepšovátko? Lépe to jede? Takže máš opraveno? Skvělé. Koukám, že máš auto z roku 2008 jako já. Máš ho ještě v záruce??? Jinak podle fotek vidím, že máš na motoru nějaký dekl, byl tam originál? Na 2,5 tce žádný kryt zvrchu není. Možná by mohl pasovat i mi A přesto ti pod dekl tekla voda? šííílené, mají to dost nevychytané. Motor opravdu pochytá úplně všechno z cesty. Prosím tě, vyfoť vychytávky co ti udělali v servise aby se ti voda nedostávala na motor. Já bych osobně nejraši celý předek zadekloval oxidace a špinavost motorů je u Trafika šílená.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Jede pořád stejně dobře Moto jde jak hodinky, dopřávám mu dobrou naftu, aditiva a slušnou jízdu. Možná je to jen můj pocit, ale když se podíváš na prostřední fotku, tak je tam nějaký zařízení se zeleným vrchem a mám takový pocit, že předtím to tam nebylo.
Jinak všechno je tam tak, jak jsem to koupil, dekl je originál. Kdybych věděl, jaké to ty vychytávky jsou, tak bych je rád vyfotil. Údajně někde dávali těsnění, ale kam, to nevím.
Jinak všechno je tam tak, jak jsem to koupil, dekl je originál. Kdybych věděl, jaké to ty vychytávky jsou, tak bych je rád vyfotil. Údajně někde dávali těsnění, ale kam, to nevím.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ta krabička se zeleným vrchem tam už byla, je to nějaký regulátor podtlaku nebo něco podobného.
Jaké používáš aditivum?
Škoda, že nevíš kam dávali to těsnění, hodně lidem by to pomohlo.
Jaké používáš aditivum?
Škoda, že nevíš kam dávali to těsnění, hodně lidem by to pomohlo.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Byl jsem v servisu a tam měli vyndaný motor a zničené vstřiky na 2lt. Prý je přijel vytáhnout nějaký maník, měl na to nějaké udělátka. Pak vyfrézoval nová sedla a rozšířil otvor kolem vstřiku, aby se to dalo namazat a nazarezlo to. Maník za to chtěl 6tis.
Snad by měla vyjít nějaká nota na opravu atd. Zkusím to zjisti a dám vědět.
Snad by měla vyjít nějaká nota na opravu atd. Zkusím to zjisti a dám vědět.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Aditivum používám VIF. Nic lepšího není.
To těsnění zjistím, příští týden tam jedu kvůli novému autu, koukám po Fluence.
Příslib od Renaultu na to je. Pro vozy do 7 let stáří a max. 300 000 km, což je fér. Podmínkou je snad první majitel a servisní knížka.
To těsnění zjistím, příští týden tam jedu kvůli novému autu, koukám po Fluence.
Příslib od Renaultu na to je. Pro vozy do 7 let stáří a max. 300 000 km, což je fér. Podmínkou je snad první majitel a servisní knížka.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ten faceliftovaný Fluence je pěkný. Bereš diesel a nebo benzin do města?
Dane jestli můžeš, tak ten předpis zjisti. Mám docela obavy, že kdyby mi odešel nějaký vstřik, taky se nedoplatím.
Když jsem auto koupil, bylo v prostoru vstřiku a žhaviče asi půldeci vody, prostě rezavý rybník a hned 4x. Vodu jsem vystříkal stlačeným vzduchem a nalil trochu oleje. Kolega, co mi měnil na jaře žhavič mě chválil, ale že prý jsem to přehnal s tím olejem, jak on vystříkával ten olej, měl jsem ho všude v motoru
Nechápu proč nevymysleli na Trafika nějaký normální funkční kryt motoru, má ho téměř každé normální auto.
Dane jestli můžeš, tak ten předpis zjisti. Mám docela obavy, že kdyby mi odešel nějaký vstřik, taky se nedoplatím.
Když jsem auto koupil, bylo v prostoru vstřiku a žhaviče asi půldeci vody, prostě rezavý rybník a hned 4x. Vodu jsem vystříkal stlačeným vzduchem a nalil trochu oleje. Kolega, co mi měnil na jaře žhavič mě chválil, ale že prý jsem to přehnal s tím olejem, jak on vystříkával ten olej, měl jsem ho všude v motoru
Nechápu proč nevymysleli na Trafika nějaký normální funkční kryt motoru, má ho téměř každé normální auto.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Nakonec jsem koupil v listopadu Grand Scenica 1.5 dCi. Ač nerad, Trafika musím prodat, už pro něj nemám využití, zbytečně mi stojí na zahradě. Bude to těžké loučení. Je v super stavu, motor šlape jak hodinky.
A teď pokukuji po náhradě za Citigo, uvažujeme nad Clio Grandtour GT
A teď pokukuji po náhradě za Citigo, uvažujeme nad Clio Grandtour GT
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Zdravím všechny fanoušky Trafica.Stal jsem se jedním z Vás.Mám Pasengera 08,2.0dci.Nově koupeno v bazaru.Při koupi,jsem byl nadšený,vyšší řada,v zadu polstrování kolem podběhů,dvouozonvá klima,bufík webasto,1.majitel,dovoz německo,serviska,vše sedělo.Ovšem po ujetí 200km,začalo auto škubat a následně se zjistilo,že odešel 4 vstřik a vydřené čerpadlo,které vybrousí hliníkové hobliny a máte od toho zasranou celou palivovou soustavu a hlavně to ucpe vstřiky.Na vyndání vstřiku,jsem si objednal firmu z Brna,jako jediná to dělá na Brněnsku(sídlí v bývalých kasárnách Řečkovicích),přijely,drbaly se stím 5h,vytáhly kulový a jěště víc to sprasili,než to bylo!!!Nikdy více,pozor na ně,jsou to hrozní amatéři!!!Po sléze přijel pán až ze severních čech,který se sice zhrozil,ale po 7h vydělal zarezlý vstřik-odvrtáním(říkal,že tak zakousnutý vstřik jěště neviděl).Po sléze,šlo víceméně vše jak hodinky.No,ale proč to hlavně píšu.Tento pán,mně poradil,kde je největší problém jak mu předejít.Pod stěračema ja tzv.torpédo-plech,tento plech dosedá na čelní sklo,kde je malé tenké těsnění a zde je největší problém,plech nedoléhá,těsnění je malé a z předního skla tam sere voda ve velkém.Prevence,oddělat zminovaný plech-torpédo a nasrat tam silikon!Pak další slabost jsou odtokové kanálky v předních blatníkách,kam vodá stéká již ze zminovaného plechu,jsou malé a většinou ucpané,je třeba je čistit a udržovat je průchozí.Na závěr,jěště k tomu čerpadlu.Vozidlo je origoš z Německa,serviska s 212tis(poslední servis 209tis.).,čerpadlo je po smrti-vydřené.Ze začátku to vše házely(myslím všeobecný problém,ne jenom toto vozidlo) na českou naftu(malá mazivost),ale jak je očividně vidět,tak je to problém kvality zpracovaných dílů,protože vozidlo najelo v CZ 500km a ten bordel s čerpadla byl jak kdyby jste vzali hrst hliníkových pilin a hodily to do nádrže.Takže doporučuji,kdo se blíží k 200tis,zkontrolovat naftový filtr(přelít naftu z filtru přes textílii,nejlépe černou,aby to bylo pěkně vidět).Nejde o záchranu čerpadla,ale o vstřiky,tyto hobliny se pak dostanou do vstřiků a kompletně je ucpou,notabene,pokud to hodně přepísknete,tak jsou pak ostré a zapíchnou se do trubek a odtud je už nikdy nevypláchnete.V autorizovaném servisu(konkrétně Ford,je to stejný princip),to mění kompletně-palivová nádrž,komplet trubky,čerpadlo,vstřiky-cena 120tis..Tak jenom jsem se chtěl podělit o zkušenosti,které jsem získal během 14 dnů a investicí 22tis. a zestárnutí o 5 let .Jo mimochodem,bazarysta z Berouna se k tomu postavil čelem a přispěl mně 7tis. na opravu.Sice žádná díra do světa,ale každá koruna dobrá.Ted zas mám zánovního mazla a klid na 200tis,které stejně nenajedu!
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ahoj, vítám tě a přeji spousty km bez problémů.
Jen se zeptám, už jsi dle rady přetěsnil ten torpédo plech a jestli ano jak to šlo?
Jen se zeptám, už jsi dle rady přetěsnil ten torpédo plech a jestli ano jak to šlo?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Čau,díky,doufám,že ted už bude nějaký pátek sloužit bez investic.Sory,že píšu až ted,ale mám frčák,odjíždím v neděli na dovču a je toho moc.Měl jsem to vtom servisu,kde dělaly celou opravu,takže osobně jsem to nedělal,ale jen vím,že tam vyplácaly 1,5 tuby a přetěsnily to až k těm odtovým kanálkům co jsou v blatníkách.Myslím,že něká zasádní drbačka to nebyla,jen to chce trochu času a trpělivosti,což zrovna nejsou moje přednosti
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ahoj nemáte někdo zkušenosti s frézováním sedel vstřikovačů? Trochu mi to podfukuje pod jedním vstřikovačem a nevím co s tím. Zjistil jsem že se dá koupit sada na opravu sedel a teď nevím jestli je lepší to někomu dát na opravu, nebo to zvládnu sám. když jsem se díval na to poškozený sedlo tak tam je asi čtvrt milimetru vypálená drážka a pok to celé netěsní. Předem díky za rady.
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ahoj mohl bych poprosit o foto jak jsi řešil zabraneni vstupu vody do motoriveho prostoru?kodajz píše: ↑pon črc 29, 2013 13:05Ahoj, musím Tě pochválit, zvolil si krásnou barvu Trafika, přesně jako já
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Deluji Masilko
Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008
Ahoj mohl bych poprosit o foto jak jsi řešil zabraneni vstupu vody do motoriveho prostoru?kodajz píše: ↑pon črc 29, 2013 13:05Ahoj, musím Tě pochválit, zvolil si krásnou barvu Trafika, přesně jako já
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Deluji Masilko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů