Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od mirastr » úte črc 16, 2013 12:45

Tak mi na autě odešel 1 vstřik. Mám najeto cca 152 tis. Závada se projevila tak, že auto při větším zátahu začalo škubat a hodilo se do nouzového režimu. Pokud jsem jen lechtal plyn, nebylo to tak hrozné a bez problémů se dalo dál jet.

Při vyndávání se všechny vstřiky zlomily, tak se to nyní vyndává hydraulikou. Servisní technik mi doporučil, že pokud bych kupoval nového trafika, abych každých 50 tis. km nechal vstřiky promazat, aby šly bez problémů ven.

A teď k věci. Důvod poškození je oxidace, která byla způsobena zatékáním do motorového prostoru. Údajně na to trpí dost Trafiků, kvůli přesahu kapoty. Renault na to přispívá, uvidím, na kolik mě tato sranda vyjde. Přecijen je to auto staré 4,5 roku.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3573_n.jpg
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od Dan22 » úte črc 16, 2013 23:07

Ahoj, nezávidím ti to.

Zajímalo by mě jak bylo myšleno to promazání vstřiků? To jako demontovat je ven, promazat a plesknout zpět?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od mirastr » úte črc 16, 2013 23:13

Ano, asi z toho důvodu, aby pak šly bez problémů vyndat. Jakmile si půjdu pro auto, tak zjistím a dám vědět.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od kodajz » pon črc 29, 2013 13:05

Ahoj, musím Tě pochválit, zvolil si krásnou barvu Trafika, přesně jako já :-)
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem :-) a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od mirastr » pon črc 29, 2013 15:55

Přidávám pár fotek po opravě.

Jelikož mám vždycky štěstí, tak se všechny při vyndávání přelomily, takže všechny vstřiky jsou nové. Vyměněny jsou i nějaké hadice a připadá mi, že je tam nově nějaký další "zlepšovátko". Co je asi nejdůležitější, tak mi tam vyvrtali díru, aby se prý lépe odpařovala voda.

Když to bylo všechno sundané, tak bylo patrné, jak je ten motor zoxidovaný, ať žije sůl a voda! Údajně tam dali i nějaké těsnění, které by mělo zabraňovat, tedy alespoň částečně, pronikání vody pro motorového prostoru.

V neposlední řadě bych chtěl pochválit Renault ČR a vstřícnost autorizovaného servisu Renault Boháč v Chrudimi, za výměnu vstřiků JSEM NEPLATIL ANI KORUNU. Ostatně kdybych měl platit celou částku (cca 70 tis.?), tak auto už leží někde na vrakovišti :-)
Přílohy
IMG_1652.JPG
IMG_1651.JPG
IMG_1650.JPG
Naposledy upravil(a) mirastr dne pát bře 07, 2014 22:54, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od kodajz » úte črc 30, 2013 08:21

jaké zlepšovátko? Lépe to jede? Takže máš opraveno? Skvělé. Koukám, že máš auto z roku 2008 jako já. Máš ho ještě v záruce??? Jinak podle fotek vidím, že máš na motoru nějaký dekl, byl tam originál? Na 2,5 tce žádný kryt zvrchu není. Možná by mohl pasovat i mi :-) A přesto ti pod dekl tekla voda? šííílené, mají to dost nevychytané. Motor opravdu pochytá úplně všechno z cesty. Prosím tě, vyfoť vychytávky co ti udělali v servise aby se ti voda nedostávala na motor. Já bych osobně nejraši celý předek zadekloval :-) oxidace a špinavost motorů je u Trafika šílená.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od mirastr » úte črc 30, 2013 15:07

Jede pořád stejně dobře :-) Moto jde jak hodinky, dopřávám mu dobrou naftu, aditiva a slušnou jízdu. Možná je to jen můj pocit, ale když se podíváš na prostřední fotku, tak je tam nějaký zařízení se zeleným vrchem a mám takový pocit, že předtím to tam nebylo.

Jinak všechno je tam tak, jak jsem to koupil, dekl je originál. Kdybych věděl, jaké to ty vychytávky jsou, tak bych je rád vyfotil. Údajně někde dávali těsnění, ale kam, to nevím.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od kodajz » stř zář 18, 2013 14:42

Ta krabička se zeleným vrchem tam už byla, je to nějaký regulátor podtlaku nebo něco podobného.
Jaké používáš aditivum?
Škoda, že nevíš kam dávali to těsnění, hodně lidem by to pomohlo.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od Dan22 » stř zář 18, 2013 21:18

Byl jsem v servisu a tam měli vyndaný motor a zničené vstřiky na 2lt. Prý je přijel vytáhnout nějaký maník, měl na to nějaké udělátka. Pak vyfrézoval nová sedla a rozšířil otvor kolem vstřiku, aby se to dalo namazat a nazarezlo to. Maník za to chtěl 6tis.

Snad by měla vyjít nějaká nota na opravu atd. Zkusím to zjisti a dám vědět.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od mirastr » stř zář 18, 2013 23:00

Aditivum používám VIF. Nic lepšího není.

To těsnění zjistím, příští týden tam jedu kvůli novému autu, koukám po Fluence.

Příslib od Renaultu na to je. Pro vozy do 7 let stáří a max. 300 000 km, což je fér. Podmínkou je snad první majitel a servisní knížka.
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od kodajz » čtv zář 19, 2013 07:50

Ten faceliftovaný Fluence je pěkný. Bereš diesel a nebo benzin do města?
Dane jestli můžeš, tak ten předpis zjisti. Mám docela obavy, že kdyby mi odešel nějaký vstřik, taky se nedoplatím.
Když jsem auto koupil, bylo v prostoru vstřiku a žhaviče asi půldeci vody, prostě rezavý rybník a hned 4x. Vodu jsem vystříkal stlačeným vzduchem a nalil trochu oleje. Kolega, co mi měnil na jaře žhavič mě chválil, ale že prý jsem to přehnal s tím olejem, jak on vystříkával ten olej, měl jsem ho všude v motoru :-(
Nechápu proč nevymysleli na Trafika nějaký normální funkční kryt motoru, má ho téměř každé normální auto.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

mirastr
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
Bydliště: Hrochův Týnec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od mirastr » pát bře 07, 2014 22:58

Nakonec jsem koupil v listopadu Grand Scenica 1.5 dCi. Ač nerad, Trafika musím prodat, už pro něj nemám využití, zbytečně mi stojí na zahradě. Bude to těžké loučení. Je v super stavu, motor šlape jak hodinky.

A teď pokukuji po náhradě za Citigo, uvažujeme nad Clio Grandtour GT :-)
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)

kubaterka
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv črc 17, 2014 16:19

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od kubaterka » čtv črc 17, 2014 16:53

Zdravím všechny fanoušky Trafica.Stal jsem se jedním z Vás.Mám Pasengera 08,2.0dci.Nově koupeno v bazaru.Při koupi,jsem byl nadšený,vyšší řada,v zadu polstrování kolem podběhů,dvouozonvá klima,bufík webasto,1.majitel,dovoz německo,serviska,vše sedělo.Ovšem po ujetí 200km,začalo auto škubat a následně se zjistilo,že odešel 4 vstřik a vydřené čerpadlo,které vybrousí hliníkové hobliny a máte od toho zasranou celou palivovou soustavu a hlavně to ucpe vstřiky.Na vyndání vstřiku,jsem si objednal firmu z Brna,jako jediná to dělá na Brněnsku(sídlí v bývalých kasárnách Řečkovicích),přijely,drbaly se stím 5h,vytáhly kulový a jěště víc to sprasili,než to bylo!!!Nikdy více,pozor na ně,jsou to hrozní amatéři!!!Po sléze přijel pán až ze severních čech,který se sice zhrozil,ale po 7h vydělal zarezlý vstřik-odvrtáním(říkal,že tak zakousnutý vstřik jěště neviděl).Po sléze,šlo víceméně vše jak hodinky.No,ale proč to hlavně píšu.Tento pán,mně poradil,kde je největší problém jak mu předejít.Pod stěračema ja tzv.torpédo-plech,tento plech dosedá na čelní sklo,kde je malé tenké těsnění a zde je největší problém,plech nedoléhá,těsnění je malé a z předního skla tam sere voda ve velkém.Prevence,oddělat zminovaný plech-torpédo a nasrat tam silikon!Pak další slabost jsou odtokové kanálky v předních blatníkách,kam vodá stéká již ze zminovaného plechu,jsou malé a většinou ucpané,je třeba je čistit a udržovat je průchozí.Na závěr,jěště k tomu čerpadlu.Vozidlo je origoš z Německa,serviska s 212tis(poslední servis 209tis.).,čerpadlo je po smrti-vydřené.Ze začátku to vše házely(myslím všeobecný problém,ne jenom toto vozidlo) na českou naftu(malá mazivost),ale jak je očividně vidět,tak je to problém kvality zpracovaných dílů,protože vozidlo najelo v CZ 500km a ten bordel s čerpadla byl jak kdyby jste vzali hrst hliníkových pilin a hodily to do nádrže.Takže doporučuji,kdo se blíží k 200tis,zkontrolovat naftový filtr(přelít naftu z filtru přes textílii,nejlépe černou,aby to bylo pěkně vidět).Nejde o záchranu čerpadla,ale o vstřiky,tyto hobliny se pak dostanou do vstřiků a kompletně je ucpou,notabene,pokud to hodně přepísknete,tak jsou pak ostré a zapíchnou se do trubek a odtud je už nikdy nevypláchnete.V autorizovaném servisu(konkrétně Ford,je to stejný princip),to mění kompletně-palivová nádrž,komplet trubky,čerpadlo,vstřiky-cena 120tis..Tak jenom jsem se chtěl podělit o zkušenosti,které jsem získal během 14 dnů a investicí 22tis. a zestárnutí o 5 let :D .Jo mimochodem,bazarysta z Berouna se k tomu postavil čelem a přispěl mně 7tis. na opravu.Sice žádná díra do světa,ale každá koruna dobrá.Ted zas mám zánovního mazla a klid na 200tis,které stejně nenajedu!

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od Dan22 » čtv črc 17, 2014 22:29

Ahoj, vítám tě a přeji spousty km bez problémů.

Jen se zeptám, už jsi dle rady přetěsnil ten torpédo plech a jestli ano jak to šlo?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

kubaterka
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv črc 17, 2014 16:19

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od kubaterka » pát črc 18, 2014 21:17

Čau,díky,doufám,že ted už bude nějaký pátek sloužit bez investic.Sory,že píšu až ted,ale mám frčák,odjíždím v neděli na dovču a je toho moc.Měl jsem to vtom servisu,kde dělaly celou opravu,takže osobně jsem to nedělal,ale jen vím,že tam vyplácaly 1,5 tuby a přetěsnily to až k těm odtovým kanálkům co jsou v blatníkách.Myslím,že něká zasádní drbačka to nebyla,jen to chce trochu času a trpělivosti,což zrovna nejsou moje přednosti :D

George 30
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř říj 01, 2014 13:56

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od George 30 » stř říj 01, 2014 14:10

Ahoj nemáte někdo zkušenosti s frézováním sedel vstřikovačů? Trochu mi to podfukuje pod jedním vstřikovačem a nevím co s tím. Zjistil jsem že se dá koupit sada na opravu sedel a teď nevím jestli je lepší to někomu dát na opravu, nebo to zvládnu sám. když jsem se díval na to poškozený sedlo tak tam je asi čtvrt milimetru vypálená drážka a pok to celé netěsní. Předem díky za rady.

masilkov
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob črc 12, 2008 07:11

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od masilkov » pát zář 20, 2019 15:41

kodajz píše:
pon črc 29, 2013 13:05
Ahoj, musím Tě pochválit, zvolil si krásnou barvu Trafika, přesně jako já :-)
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem :-) a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Ahoj mohl bych poprosit o foto jak jsi řešil zabraneni vstupu vody do motoriveho prostoru?
Deluji Masilko

masilkov
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob črc 12, 2008 07:11

Re: Vstřiky Renault Trafic 2.0 dCi 115 k 2008

Příspěvek od masilkov » pát zář 20, 2019 16:57

kodajz píše:
pon črc 29, 2013 13:05
Ahoj, musím Tě pochválit, zvolil si krásnou barvu Trafika, přesně jako já :-)
Při koupi mého Trafika-Vivara jsem dostal strach z té vlhkosti kolem vstřikovačů, Pořád hledám nějaký kryt.
VIZ: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=875
V současnosti mám v prostoru vstřikovačů lázničku s olejem :-) a pod hranou kapoty těsnění, voda přestala vnikat tak z 90%
Jeden přítok vody je náporový přes předek auta a druhý je přes pravý stěrač, kape voda přímo za airbox a teče na vrch motoru.
Blbý horní kryt motoru by vše vyřešil.
Ahoj mohl bych poprosit o foto jak jsi řešil zabraneni vstupu vody do motoriveho prostoru?
Deluji Masilko

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů