Koupě Renaultu Trafic
Koupě Renaultu Trafic
Dobrý den, přemýšlím o koupi Renaultu trafic (příp. Opelu vivaro, Nissanu Primastar) a mám pár dotazů. Mám v plánu do koupě vozu investovat max. 250.tis. Kč, takže předpokládám, že minimálně budou vozy mít najeto 180tis.km a více, motorizaci u všech tří automobilek 2,5l, případně máte někdo zkušenosti z 2l benzínem? Chci se zeptat jestli jde u verze na obr. č1
s těmito sedadly nějak sklopit zadní nebo přední lavice, tak aby se tam člověk mohl vyspat nebo musím koupit verzi na obr. č.2 . Dále mi jde o to jak je na tom tento vůz se spolehlivostí, případně jaké chronické závady se na něm objevují a na co si mám konkrétně dát pozor při koupi. Dále se chci zeptat na co si dát pozor u robotizované převodovky easytronic? Děkuji za odpovědiRe: Koupě Renaultu Trafic
Ahoj, mám Vivaro 2.5, manual. Verzi sedadel jako na obr.č1. Zadní lavice jde krásně sklopit, nezabírá nijak moc místa, ale v kufru se nevyspíš. Teda sám možná ano, ale kde dáš kola a bágly? Prostřední lavice je na pevno, je sklopné jen opěradlo pravého sedáku. Ale zase se dá krásně vyhodit, takže střed vyhoď, do kufru dáš bágly a uprostřed krásně spíš a ne sám Já jsem v celku spokojen, je to dodávka, jezdí se s tím krásně, výška posezu je super. Mám jen problém s převodovkou, ložiska. Už se to řeší. Dovezl jsem si ho z Německa. V německu mají problémy s převodovkou často-asi kvůli rychlé jízdě po dálnici a chybě převodovky-zahřívá se kvůli malým vůlím na ložiskách, olej zmizí a pak se ničí ložiska. Myslím, že něco podobného bude i u robotizované převodovky. Taakže pokud budeš brát dovoz, bude mít najeto kolem 200 tkm, budeš mít už asi repas převodovky za sebou. V Německu to prý stojí kolem 1000 eur U nás seženeš výměnným způsobem starší ze zárukou kolem 15 000 kč. Jínak určitě ber 2.5tku, ten motor je úúúúžasnýýýýý.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Koupě Renaultu Trafic
Čau, tak já zase k druhému obrázku...Postel kterou po lehkém tělocviku postavíš je parádní, docela jistě supluje domácí letiště se spoustou odkládacích míst, příjemné měkké polstrování. Spaní pro dva + jedno dítě je ideální. Ale záleží jak moc se roztahujete a vrtíte ve spánku. Vhod přijde i funkční lampička ve stropě, záclonky, zástrčka 12V...Ale kde je slabé místo je kufr. Nevim zda se vyrábí Generation (verze s postelí) i ve verzi LONG. V této krátké verzi není místa v kufru nazbyt, sice se dá zadní lavice posunout dopředu, ale musíš souměrně posunout i dvě samostatné sedačky ve druhé řadě. Což je trochu proti rozumu...K motoru ti toho moc neřeknu, mám 2.5l a zatim spokojenost, co se výkonu/spotřeby týče....hodně zdaru ve výběru
Re: Koupě Renaultu Trafic
Díky moc za postřehy. Přemýšlím totiž, že bych prodal osobáka(e39 touring) a klasickou dodávku(transita) co mám a koupil místo toho jedno auto
to kodajz:
Předpokládám, že třetí řada jde taky vyjmout, i když bude asi přišroubovaná a ta lavice bude pěkně těžká? Jinak už jsem o těch autech četl vše co jsem na netu našel a s případnou repasí převodovky víceméně počítám. Co se týká motoru, tak u mne 2,5 je podmínkou(škoda, že není něco silnějšího ), najezdil jsem pár stovek km s t5 multivanem 174ps a na dodávku to jede fakt pěkně, bral bych to hned, ale bohužel je to momentálně mimo mé fin. možnosti.
to spoora:
co vím tak v této verzi se long nedělal což nechápu proč, taky mi nejde do hlavy proč u těchto lépe vybavených verzí nejdou dát dozadu klasické dveře(přijdou mi praktičtější) místo výklopných, ale to je u všech automobilek stejné(vw t5, mb viano,...). Ještě se chci zeptat jestli jde ta zadní lavice posunout až dopředu místo těch dvou samostatnejch sedaček, jelikož na běžný ježdění bych ty sedačky asi vyndal posunul bych tam tu lavici abych měl aspoň nějakej kufr, kterej celkem využiju.
to kodajz:
Předpokládám, že třetí řada jde taky vyjmout, i když bude asi přišroubovaná a ta lavice bude pěkně těžká? Jinak už jsem o těch autech četl vše co jsem na netu našel a s případnou repasí převodovky víceméně počítám. Co se týká motoru, tak u mne 2,5 je podmínkou(škoda, že není něco silnějšího ), najezdil jsem pár stovek km s t5 multivanem 174ps a na dodávku to jede fakt pěkně, bral bych to hned, ale bohužel je to momentálně mimo mé fin. možnosti.
to spoora:
co vím tak v této verzi se long nedělal což nechápu proč, taky mi nejde do hlavy proč u těchto lépe vybavených verzí nejdou dát dozadu klasické dveře(přijdou mi praktičtější) místo výklopných, ale to je u všech automobilek stejné(vw t5, mb viano,...). Ještě se chci zeptat jestli jde ta zadní lavice posunout až dopředu místo těch dvou samostatnejch sedaček, jelikož na běžný ježdění bych ty sedačky asi vyndal posunul bych tam tu lavici abych měl aspoň nějakej kufr, kterej celkem využiju.
Re: Koupě Renaultu Trafic
Čus, no dokonce se VW Multivan vyráběl (u té nové verze si nejsem jist) v longu, bylo to na přání zákazníků, ale moc kusů po světě nejezdí. MB Viano je ve třech délkách, kompakt, long, extra long. Já měl long a ten je delší, než co je Generák...tam je verze s postelí FUN. Moc jich taky nejezdí, je to hodně podobné, co se výbavy týče...postel, stolek, otočné sedačky ve druhé řadě, některé mají nezávislé topení, atd...
Co se lavice týče, je to asi největší chyba co udělaly. Posunout se do předu ( na místo druhé řady) nedá a to kvůli bezpečnostním pásům, které jsou napevno ke karoserii a proto je nemůžeš posunout společně s lavicí. Všechny ostatní VW, MB auta tuhle variantu připouští, protože pásy jsou součástí sedačky...frantíci...
Co se lavice týče, je to asi největší chyba co udělaly. Posunout se do předu ( na místo druhé řady) nedá a to kvůli bezpečnostním pásům, které jsou napevno ke karoserii a proto je nemůžeš posunout společně s lavicí. Všechny ostatní VW, MB auta tuhle variantu připouští, protože pásy jsou součástí sedačky...frantíci...
Re: Koupě Renaultu Trafic
jj ta sklopná 3tí lavice jde krásně vyhodit. 2 západky odjistíš, potáhneš kousek dozadu a už taháš ven. S těma zadníma dveřma mě to taky štve. Nejradši bych je předělal na lítačky.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Koupě Renaultu Trafic
Pokud budeš jezdit po rozbitých okreskách, tak počítej, že čepy vydrží cca 30 000km, servisní interval výměny oleje je po 30 000km, je ale lepší jej měnit dříve, motoru to více prospěje...jinak žádné zásadní závady mě nenapadají. Jezdím s traficem z roku 2008 a má najeto 173 000km a zatím měl jednu závadu, zarezlý lanovod ruční brzdy, s tím související rozsvěcování kontrolky ruční brzdy při brzdění v prudkém kopci.
Re: Koupě Renaultu Trafic
Najeto 130tkm. Jako prvni vec jsem resil vadne cidlo od FAP(opraveno v zaruce). Pak spatne nasazene horni tesneni celniho skla(opraveno v zaruce). Jako treti zavada byli cepy. Ve 120tkm jsem menil chladic klimy(pry mel 2 diry od kaminku). U vymeny rozvodu objevili spatne gufero a prolinajici vodni pumpu. Vse vyreseno a cekam na dalsi prekvapeni ;]
2,5 DCI '08 combi van
Re: Koupě Renaultu Trafic
Gratuluju ke koupi. Odkud ho máš?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Koupě Renaultu Trafic
Tys měnil rozvody? Vždyť to má snad řetaz nebo ne?
Re: Koupě Renaultu Trafic
2.5L má řemen, 2.0 má řetěz (novější motor)
Re: Koupě Renaultu Trafic
AhaSpoora píše:2.5L má řemen, 2.0 má řetěz (novější motor)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů