***Trafic Generation***
***Trafic Generation***
Postřehy, zajímavosti, zkušenosti....
Re: ***Trafic Generation***
Ahoj, jsem (zatím) hrdý majitel Traficu Generation. Přivítám všechny poznatky a názory na tento pojízdný obývák...
Re: ***Trafic Generation***
Tak já začnu...První věc co mě lehce rozladila, byla nemožnost posunutí třetí řady sedadel (lavice) místo druhé řady. Dost by to pomohlo zavazadlovému prostoru, takže nevim kde udělal Francouz chybu...
Jinak jsem v autě strávil dvě noci a můžu říct, že pokojíček se osvědčil. Dokonce došlo i na přitopení Webastem. Paráda
P.S Nemá někdo šajn, co stojí ten "camping pack"? Ty hliníkové folie do oken + chladící box? Kdyby to někdo měl a nepotřeboval (což poychybuju) ať se ozve. V autosalonu za to určitě budou chtít ranec. Čus...
Jinak jsem v autě strávil dvě noci a můžu říct, že pokojíček se osvědčil. Dokonce došlo i na přitopení Webastem. Paráda
P.S Nemá někdo šajn, co stojí ten "camping pack"? Ty hliníkové folie do oken + chladící box? Kdyby to někdo měl a nepotřeboval (což poychybuju) ať se ozve. V autosalonu za to určitě budou chtít ranec. Čus...
Re: ***Trafic Generation***
Trochu pozdě, ale přece. V kolejničkách je namontovaný doraz a ten musíš vymlátit ven, pak můžeš šoupat po celém autě.
Za ty věci chcou v Renaultu hrozné prachy, sežeň si něco z netu.
Za ty věci chcou v Renaultu hrozné prachy, sežeň si něco z netu.
Trafic Generation 2,5dci 2007
Trafic Van 2,0dci 115k 2008
Trafic Passenger Long 2,0dci 2011
Trafic Van 2,0dci 115k 2008
Trafic Passenger Long 2,0dci 2011
Re: ***Trafic Generation***
Ahoj díky za postřehy...Trochu se bojim do toho mlátit, aby se to celý nerozpadlo. Stačila menší investice do pásů v sedačkách a bylo by o velkou starost méně. Příště by se měly poradit s uživateli....
Ty doplňky jsem nikde na netu neviděl, dokonce i v salonu na mě divně koukaly, co to vlastně chci...
Ty doplňky jsem nikde na netu neviděl, dokonce i v salonu na mě divně koukaly, co to vlastně chci...
Re: ***Trafic Generation***
Fólie do oken mají v ceníku a chcou za ně cca 10tkč. Ledničku koupíš všude, na kemp doporučuju zainvestovat do kompresorovky.
S tím mlácením se toho neboj, zas takový fašismus to není, nic nezničíš
S tím mlácením se toho neboj, zas takový fašismus to není, nic nezničíš
Trafic Generation 2,5dci 2007
Trafic Van 2,0dci 115k 2008
Trafic Passenger Long 2,0dci 2011
Trafic Van 2,0dci 115k 2008
Trafic Passenger Long 2,0dci 2011
Re: ***Trafic Generation***
Tak já přidám své zkušenosti. Mám Trafic 2.5dCI Generation r.v 06/2008 v plný vybavě co se dala v té době koupit kromě nezavislýho topení, ale kupoval jsem ho jako zanovní v 03/2010 a 35tkm najeto. Za chvíli začnu kroutit 3tí rok a najeto 75tkm. Kupoval jsem ho z důvodu že vozim hodně věcí a většinou i víc jak 5lidí (typicky na hory v zimě na kola vlétě) a chtěl jsem v něm i kempovat. Všechny uvedený věci fungujou výborně, samozřejmě že jsem tam po roce nechal dodělat i topení (přeci jenom na jaře a na podzim je to super věc). Není to žádný sprinter , ale dá se v tom po dalnici jezdit v pohodě 140-150km/h a manželka si taky už zvykla. Zatmavení skel jsem realizoval foliemi za cca 4tkč
Závady:
- asi ta nejzavažnejší byla v cca 50-55tkm kdy postupně odešly oba kulový čepy spodních ramen na přední napravě - což mě trochu překvapilo
- na jaře se chystají k vyměně přední a zadní brzdové destičky - jsou původní bohužel i zadní kotouče, které jsou zkroucené.
- několikrát jsem musel doplnovat chladivo v klimatizaci a na jaře to bude chtít asi repas kompresoru
- různé povrzávání, atd neřeším neb je to prostě dodavka, která se kroutí.
spotřeba dlouhodobě 7,5-8l/100km.
jsem v podstatě spokojen a vždy mě všude dovezl, občas, jelikož mám ještě služební oktavku, mam problém se switchnout z "německýho" auta do francouskýho, kdy některé věci se ovladají opačně a některé francouské vychytavky nějak nechapu. jo a chybí mi tempomat, toť asi vše zatím.
Závady:
- asi ta nejzavažnejší byla v cca 50-55tkm kdy postupně odešly oba kulový čepy spodních ramen na přední napravě - což mě trochu překvapilo
- na jaře se chystají k vyměně přední a zadní brzdové destičky - jsou původní bohužel i zadní kotouče, které jsou zkroucené.
- několikrát jsem musel doplnovat chladivo v klimatizaci a na jaře to bude chtít asi repas kompresoru
- různé povrzávání, atd neřeším neb je to prostě dodavka, která se kroutí.
spotřeba dlouhodobě 7,5-8l/100km.
jsem v podstatě spokojen a vždy mě všude dovezl, občas, jelikož mám ještě služební oktavku, mam problém se switchnout z "německýho" auta do francouskýho, kdy některé věci se ovladají opačně a některé francouské vychytavky nějak nechapu. jo a chybí mi tempomat, toť asi vše zatím.
Trafic 2.5dCi Generation 2008
Re: ***Trafic Generation***
Ahoj Propadlo, na ty čepy jsem taky slyšel samou chválu, už mám taky nový. Co se týče povrzávání během jízdy, tak to bude všude stejný, už nějakou dobu pátrám kde to vrzací místo v autě je, je jasné, že je to někde ze sedačky, ale ještě jsem to místo nenašel, až najdu prostříkám silikonem, nebo nějakou vazelínou a bude klid. To že Francouz při vývoji auta zrovna koštoval kvalitu vína je jasné, někdy až nepochopitelné. Přesto je to výborný společník na delší trasy. V létě jsem měl možnost ho vyzkoušet na cestě po Francii a neměnil bych. 2 týdny surfování a kempování byly jak pro auto stvořený. Rychle (po osvojení techniky) postavit lůžko, uvařit oběd, natáhnout se, pak zase složit a vyrazit o pár kiláků dál.
Už když jsem ho testoval na vodě, jsem tušil, že to bude dobrý společník. Nejdříve jsem sklízel samý posměch za francouze a auto s p.čou, ale když nás zastihla průtrž mračen a všichni měly promočené stany, věci a nezbylo jim než několik hodin sedět jako zmoklý slepice ve svých nefrancouzských autech, rázem otočily a cpaly se mi do útulného, prostorného obýváčku na kolech.
P.S. Už jste nandavaly příčníky na střechu...? Zkoušely jste to v mrazu a bez stoličky..? Mor na toho, kdo v tom má prsty...
Co stěrače...posuvné dveře...zámek víka u pátých dveří....nic, všechno v pohodě?
Už když jsem ho testoval na vodě, jsem tušil, že to bude dobrý společník. Nejdříve jsem sklízel samý posměch za francouze a auto s p.čou, ale když nás zastihla průtrž mračen a všichni měly promočené stany, věci a nezbylo jim než několik hodin sedět jako zmoklý slepice ve svých nefrancouzských autech, rázem otočily a cpaly se mi do útulného, prostorného obýváčku na kolech.
P.S. Už jste nandavaly příčníky na střechu...? Zkoušely jste to v mrazu a bez stoličky..? Mor na toho, kdo v tom má prsty...
Co stěrače...posuvné dveře...zámek víka u pátých dveří....nic, všechno v pohodě?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: ***Trafic Generation***
Nejdříve zkontroluj saharu, bývá od kamínků poťukaná a sůl tomu také nepřidá, také gumičky v přírubě sahary tvrdnou, tak zjisti zda ti chladivo neutíké někde tam. Stačí jarová voda a štetec nebo rozprašovač. Vizuelně se zaměř na mastná místa(kompresorový olej).propadlo píše:Tak já přidám své zkušenosti. Mám Trafic 2.5dCI Generation r.v 06/2008 v plný vybavě co se dala v té době koupit kromě nezavislýho topení, ale kupoval jsem ho jako zanovní v 03/2010 a 35tkm najeto. Za chvíli začnu kroutit 3tí rok a najeto 75tkm. Kupoval jsem ho z důvodu že vozim hodně věcí a většinou i víc jak 5lidí (typicky na hory v zimě na kola vlétě) a chtěl jsem v něm i kempovat. Všechny uvedený věci fungujou výborně, samozřejmě že jsem tam po roce nechal dodělat i topení (přeci jenom na jaře a na podzim je to super věc). Není to žádný sprinter , ale dá se v tom po dalnici jezdit v pohodě 140-150km/h a manželka si taky už zvykla. Zatmavení skel jsem realizoval foliemi za cca 4tkč
Závady:
- asi ta nejzavažnejší byla v cca 50-55tkm kdy postupně odešly oba kulový čepy spodních ramen na přední napravě - což mě trochu překvapilo
- na jaře se chystají k vyměně přední a zadní brzdové destičky - jsou původní bohužel i zadní kotouče, které jsou zkroucené.
- několikrát jsem musel doplnovat chladivo v klimatizaci a na jaře to bude chtít asi repas kompresoru
- různé povrzávání, atd neřeším neb je to prostě dodavka, která se kroutí.
spotřeba dlouhodobě 7,5-8l/100km.
jsem v podstatě spokojen a vždy mě všude dovezl, občas, jelikož mám ještě služební oktavku, mam problém se switchnout z "německýho" auta do francouskýho, kdy některé věci se ovladají opačně a některé francouské vychytavky nějak nechapu. jo a chybí mi tempomat, toť asi vše zatím.
Dodělávka tempomatu není až takový problém, viz: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=62&t=1450
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: ***Trafic Generation***
Dík za radu, na saharu a její napojení kouknu na jaře, ted klimačku nepotebuju.
Příčníky na střechu jsem zatím nedaval, nemám je ( i když asi nastane chvíle kdy už se přes noc nvlezeme dovnitř - 2dopspělí a dítě a přemýšlím o stanu na střechu). Kolo vozim na nosiči na patých dvřích a lyže většinou uvnitř i když už sem přemyšlel jak přizpůsobit nosič na kolo i lyžím (tak jak to mívají T5kový taxiky v zimních střediscícch)
posuvný a 5tý dveře resp. jejich zámek je v pohodě i když těma šoupačkama musím občas musím třísknout (ale snažím se vše aspo n jednou ročn promazat).
Stěrače a ostřikovače - no dvakrat mi nějaka kuna proskousala hadičky , v renaultu za vyměnu chtěli 1000kč, tak jsme uřizl kus hadice omotané textilii (takový ten šlauch od pumpičky ) a je klid a před řidičem mám 580mm stěrač neb 610 co tam patři mi škrtal o druhý sterač a to bylo občas o nerv
jinak všechno v pohodě.
Jezdíte na na servisky do autorizovanýho servisu nebo to řešíte nějak jinak ?
Příčníky na střechu jsem zatím nedaval, nemám je ( i když asi nastane chvíle kdy už se přes noc nvlezeme dovnitř - 2dopspělí a dítě a přemýšlím o stanu na střechu). Kolo vozim na nosiči na patých dvřích a lyže většinou uvnitř i když už sem přemyšlel jak přizpůsobit nosič na kolo i lyžím (tak jak to mívají T5kový taxiky v zimních střediscícch)
posuvný a 5tý dveře resp. jejich zámek je v pohodě i když těma šoupačkama musím občas musím třísknout (ale snažím se vše aspo n jednou ročn promazat).
Stěrače a ostřikovače - no dvakrat mi nějaka kuna proskousala hadičky , v renaultu za vyměnu chtěli 1000kč, tak jsme uřizl kus hadice omotané textilii (takový ten šlauch od pumpičky ) a je klid a před řidičem mám 580mm stěrač neb 610 co tam patři mi škrtal o druhý sterač a to bylo občas o nerv
jinak všechno v pohodě.
Jezdíte na na servisky do autorizovanýho servisu nebo to řešíte nějak jinak ?
Trafic 2.5dCi Generation 2008
Re: ***Trafic Generation***
Měl jsem zahrádku od Renaultu a teď mám od Thule. V obou případech bez stoličky nenamontujete, od Thule malinko delší montáž, ale v řadě Profesionál tolik nehučí jako od Renaultu a na třech tyčích rozdíl max. 2k. Thule má velkou variabilitu.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: ***Trafic Generation***
Hele mám asi 180 cm a už to dávám i bez stoličky, chce to, ale praxi a cit v prstech. Naposled jsem to dával, když jsem jel pro stromeček a zrovna parádně mrzlo...no proklínal jsem je a do toho mi ještě volá ženská z Čezu, jestli nechci levnější elektřinu...no hrůza. Tohle je přesně ta věc nad kterou zůstává rozum stát. Nevim jestli existuje nějaké řešení, jak to montovat rychleji a pohodlně. Odpor vzduchu je jak píšeš dost znát...
Re: ***Trafic Generation***
Se šoupačkama se musí opravdu někdy třísknout, rodina už se to naučila, ale když to zavírá někdo cizí, tak se mu to na poprvé nepodaří. U těch pátých dveří se mi zasekává ten plastový čudlík, je tam zbytek výlisku a ten se tam zadrhne, trochu to orajblovat nožíkem a jde to. U těch stěračů se mi stalo, že se začaly křížit, nevim jak je to možný, nikdo s tim nic nedělal, teda aspoň já ne. Zkoušel jsem to ručně narovnat, ohnout, ale ani o píď. Myslel jsem, že na to spadnul kus ledu ze střechy, nebo něco takovýho, ale nehnu s tim.
S autem jezdim do značkového servisu, auto jsem ta koupil, tak ať mám "čistokrevnou" servisní knížku. Zatim spokojenost, jen to někdy trvá...
S autem jezdim do značkového servisu, auto jsem ta koupil, tak ať mám "čistokrevnou" servisní knížku. Zatim spokojenost, jen to někdy trvá...
Re: ***Trafic Generation***
Sice nemám Generationa, ale snad mě neukamenujete za příspěvky.
Mezi svátky mi nějak přes noc odešli stěrače z auta, ani se nerozloučili, mrchy jedny. Tak jsem kupoval nové a origo je délka 600mm levá strana a 530mm pravá strana. Teď ale přemýšlím vymněnit levou stranu za 650mm, přece jen by to bylo 25mm na horní straně okna víc a hlavně by mi zmizel ten roh na horní straně, který vzniká mezi pravým a levým stěračem na stírací ploše ze kterého občas stéká pramínek vody dolu po čistém skle.
Navštěvuji origo servis. Mám takovou zkušenost, že v levnějším servisu to dělají o kapku déle, tebe to stojí stejně jako v autorizáku, kvalita je možná stejná, ale se zárukou na vůz už je to slabší.
Šoupačky v pohodě, ale musí se to častěji mazat aby se nevydřel povrch kluzné plochy a koleček na dveřích. Když se zavírají šoupačky stačí pootevřít okénko nebo mít pootevřené dveře a zavře šoupačky i moje pětiletá dcera. Jde o to že překonáváš odpor vzduchu, který se stlačuje plochou dveří do auta.
To samé je u pátých dveří, když je něco pootevřeno tak je to šupa při zavírání, ale když je vše zavřeno je to pohoda.
Mezi svátky mi nějak přes noc odešli stěrače z auta, ani se nerozloučili, mrchy jedny. Tak jsem kupoval nové a origo je délka 600mm levá strana a 530mm pravá strana. Teď ale přemýšlím vymněnit levou stranu za 650mm, přece jen by to bylo 25mm na horní straně okna víc a hlavně by mi zmizel ten roh na horní straně, který vzniká mezi pravým a levým stěračem na stírací ploše ze kterého občas stéká pramínek vody dolu po čistém skle.
Navštěvuji origo servis. Mám takovou zkušenost, že v levnějším servisu to dělají o kapku déle, tebe to stojí stejně jako v autorizáku, kvalita je možná stejná, ale se zárukou na vůz už je to slabší.
Šoupačky v pohodě, ale musí se to častěji mazat aby se nevydřel povrch kluzné plochy a koleček na dveřích. Když se zavírají šoupačky stačí pootevřít okénko nebo mít pootevřené dveře a zavře šoupačky i moje pětiletá dcera. Jde o to že překonáváš odpor vzduchu, který se stlačuje plochou dveří do auta.
To samé je u pátých dveří, když je něco pootevřeno tak je to šupa při zavírání, ale když je vše zavřeno je to pohoda.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: ***Trafic Generation***
myslíš, že trafic funguje jako ponorka, tlak, přetlak a tak....to mě nenapadlo
Re: ***Trafic Generation***
Asi jsem to napsal blbě, ale kabina má nějaký objem, dvěře těsní guma a ty poslední dveře které zavíráš tlačí před sebou vzduch a ten tvoří malý přetlak a to stačí na to aby nešli dveře zlehka zavřít.
Zkus mít zavřené všechny dveře a okna a zkus zavřít jako poslední šoupačky nebo páté dveře a pak to zkus s pootevřeným okýnkem nebo nech jedny dveře otevřené a uvidíš ten rozdíl.
Zkus mít zavřené všechny dveře a okna a zkus zavřít jako poslední šoupačky nebo páté dveře a pak to zkus s pootevřeným okýnkem nebo nech jedny dveře otevřené a uvidíš ten rozdíl.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: ***Trafic Generation***
čau Dane, zkusim....
Nevim jestli to tady už někdo neřešil, ale neexistujou oficiální nálepky Renault clubu / fóra?
Nevim jestli to tady už někdo neřešil, ale neexistujou oficiální nálepky Renault clubu / fóra?
Re: ***Trafic Generation***
Snažil jsem se něco zjistit a výsledek byl, že existuje jen nápis pod SPZ. Ten se prodává jen na srazech, protože poštovné je dražší než nálepky.
Nechal jsem si udělal toto, není to jako origo, nápis je stejný jen font písma je trochu jinačí. Kdo přesně neví jak vypadá originál tak nic nepozná a mě to stačí. Ještě mi pár kousků zbylo, kdyby byl zájem. Je to potisk na samolepicí folii, někdy na jaře jsem to nalepil a drží to dodnes.
Nechal jsem si udělal toto, není to jako origo, nápis je stejný jen font písma je trochu jinačí. Kdo přesně neví jak vypadá originál tak nic nepozná a mě to stačí. Ještě mi pár kousků zbylo, kdyby byl zájem. Je to potisk na samolepicí folii, někdy na jaře jsem to nalepil a drží to dodnes.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: ***Trafic Generation***
Čus...jako sorráč, že to zase vytahuju, ale včera, asi kolem půlnoci, mi zase neblikalo to znaménko °C na displeji k rádiu. Už jsem to tu jednou propíral...Přitom bylo -6°C ...ohřev motoru běžel (teda aspoň myslim, jelikož byla taková zima, tak se mi nechtělo ven to zjišťovat). Jediný, co bylo jinak, že jsem jel na rezervu. Nebo ten mrňavej skřítek co tam rozsvicí a zhasíná to znaménko už šel spát. Taky jsem si všimnul, že to dost dlouho trvalo, než se motor zahřál. Je možný, že když jede motor na rezervu, tak z úsporných důvodů se nezapne ohřev???
Někdo tu poznamenal, že je to varování před ledovkou, ale to se mi k udávaným teplotám nezdá, teda pokud francouz nemyslel, že při -6°C to neklouže.
Někdo tu poznamenal, že je to varování před ledovkou, ale to se mi k udávaným teplotám nezdá, teda pokud francouz nemyslel, že při -6°C to neklouže.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ***Trafic Generation***
Bliká to v rozmezí -3 a +3°C. Jindy to nebliká. Jestli myslíš ohřev vody pomocí žhavích svíček v okruhu topení, tak jediným indikátorem, jak se dá poznat, že jsou aktivní, je zvýšený volnoběh. Tenhle ohřev je aktivní při teplotách pod 5°C nasávaného vzduchu a pod 75°C teploty chladící kapaliny. Jinak to nefakčí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ***Trafic Generation***
Tak jsem dneska stál delší dobu v kopci a při nastartování se opět objevil problém s olejem...blikalo to na mě + kontrolka SERV....achjo, poslední dobu mám samý problém s blikáním čehokoliv....
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ***Trafic Generation***
Když stojíš na kopci, tak olej steče na jednu stranu a když stojíš tak blbě, že je snímač hladiny na druhé straně, tak to zaznamená nízkou hladinu oleje a bliká ti to.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ***Trafic Generation***
Čus Generáci...přiznejte se dobrovolně, zkoušel někdo z vás vyprat potahy ze zadních sedaček? Plus ten dekl na spaní...Má to zip, tak by to mělo jít. Dělám takový jarní úklid se vším všudy, aby bylo v pokojíčku čisto, když nám teď začíná sezóna výletů...Já to nejspíš udělám, ale mám trochu obavu, abych to tam pak zpátky dostal...aby se to náhodou nezcvrklo...nebo tak něco.
Re: ***Trafic Generation***
Ahojky-tak co už jsi to pral???Spoora píše:Čus Generáci...přiznejte se dobrovolně, zkoušel někdo z vás vyprat potahy ze zadních sedaček? Plus ten dekl na spaní...Má to zip, tak by to mělo jít. Dělám takový jarní úklid se vším všudy, aby bylo v pokojíčku čisto, když nám teď začíná sezóna výletů...Já to nejspíš udělám, ale mám trochu obavu, abych to tam pak zpátky dostal...aby se to náhodou nezcvrklo...nebo tak něco.
jak to dopadlo
Generation rok 2004,2.5dci/99kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon kvě 05, 2014 02:09
Re: ***Trafic Generation***
Ahoj, přemýšlím o koupi tohoto sice staršího, ale pořád skvělého vozu. Mám jen dotaz, zda se tam vejde i s lidmi řekněme 8 hranolů 5x5cm dlouhých 2,5m položit nějak šikovně na podlahu. Díky moc za odpověď J.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů