Renault trafic chrceni prevodovky.
Renault trafic chrceni prevodovky.
Zdar borci. Prosil bych o radu ohledne prevodovky Renault trafic 1.9 DCI rok 2003 . Auto ma nabehano 150 tis. Razeni je u vsech stupnu v poradku,akorat 3 a 4 mirne chrci. Pri seslapnuti spojky na dannych stupnich bez chrceni. Diky vsem za odpovedi.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Prý to chrčení je vyjeté ozubení na kolech v převodovce. Nutná výměna za nové. Je zvláštní, že to dělají z takového materiálu, který nevydrží.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Díky za radu.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Když šlápneš na plyn při zařazené 3. nebo 4. tak to chrčí a když plyn pustíš, tak to přestane? Chrčí to v tahu? Chrčí a nebo vrní jako když jedeš rychle přes vrapatou bílou čáru na cestě?
Jak to budeš řešit?
Jak to budeš řešit?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Než to rozděláš tak jako poslední zkus přísadu do převodovek od fa. WHURT mě to pomohlo.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
no to je otázka. Nepelo, co ta převodovka dělala tobě? Jak hodně hrčela? Já teď pročítám německé fora o Vivaro a většina majitelů má problém s převodovkou. Hlavně 6tka ale i jiné rychlosti jim hrčí při zatížení. Prý je to dáno špatnou konstrukcí. Rozsypou se ložiska. Když se to neřeší, zničí to převodovku.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Hrčelo to mezi 3-4 při zařazení jako když se uplně nezmáčkne spojka. Tak jsem to tam na doporučení dal a byl klid. Jinak jsem poctivě každych 50000km měnil olej v převodovce.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Tak to mohl být synchron v tvém případě. Nejsem odborník, ale přečetl jsou hodně zkušeností uživatelů v německu. Je jich tam hodně a jsou dost otevření a vstřícní. Nejčastěji jim v převodovce chrčí když je zařazena 6tka a motor je v tahu. Když povolíš plyn, chrčení přestane.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Jak řikám chrčí mě jen stupeń 3,4 a to pří záteži. Na kolik ta oprava bude nákladná netuším???????????????
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Taky nevím. Ložiska stojí prý od 200 do 1100 kč, je jich tam dost a jedno ozubene kolo prý kolem 4000 kč Vždy potřebuješ 2 k sobě. No a vymontování převodovky nevím. To by mě taky zajímalo jestli je to víc práce s demontáží než z normálního osobáku a kolik si za demontáž a montáž berou. v Německu za to chtějí hrozné peníze. Ale jak to, že tady se nikomu převodovka nepokazila? Zvlášť na nových modelech se kazí.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
repase prevodovky orig. renault 20 tis. 2 roky zaruky mám to samý na trafiku 04 , 5ty a 6ty stupeň asi budu muset podstoupit to same
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Jak to myslis, to same? Uz to mas rouebrane s nebo ti to hrci na te 5ce a 6tce a nevis.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Ne že ji budu muset nechat udělat
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Kdy to budes resit? Zajimalo by me jak se demontuje z toho auta prevodovka a jestli je po rozebtani prevodovky videt poskozeni lozisek a nebo ozubeni.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Prosimtě servisaci řekli že to na akutní řešení není že to ještě pár kilometrů nájezdi nicméně pokud se to rozleti tak to rozemele celou převodovku , což se mi moc nechce samozřejmě nicméně pokud se to začne zhoršovat poputuje to do servisu hned pokud ne počítám že bych to nechal na příští jaro , najezdim tak 20 za rok , takže těžko říct , nicméně k tě druhé otázce rozbitý ložiska poznas to podle toho že to hučí to je jasný to víme , nicméně zkus si auto zvednout na heveru dat si tam ty rychlosti a rozjet to tak na 3000 ot. A pokud uslysis hučení že skříně když budeš mít zařazeno a když vyradis tak ne a na ostatních kvaltech to nebude jsou to ložiska toho danyho kvaltu synchrony jsou zase když to při zařazení jakoby krupe nicméně o tom se nebavime konkrétně jak to poznas optický ti nepovím nejspíš nic vidět nebude ale pokud vezmeš to ložisko do ruky a roztocis bude chrastit , a nebo v tom horším případě se ti úplně rozpadne do ruky ale to tak častý není popravdě těžko říct
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Neservisuješ ty u stejného mechanika jako já? řekl mi to samé. Povídám mu, kdy se to rozletí když ještě můžu jezdit? že neví má obavy, že při tak "malém hukotu" po rozebrání nepozná, které ložiska jsou v pytli. V Oplu v Ostravě mi řekli, že bych se mohl vlézt do 15 000 kč za výměnu ložisek. Já myslím, že to musí jít levněji. To poslouchání při zvednutém autě na 3000 ot ti někdo poradil? Mi to hučí když mám 6tku-tak hodně-jako když jedeš po bílé čáře po dálnici a dělá to jen v tahu. když povolím plyn-nic. Na 5tku to hučí tak na 40% oproti té 6tce. Jinak se mi zdá lehce hlučnější 1čka, ale to nedokážu posoudit jestli to není dáno konstrukcí. No, po rozebrání se lehce špatné ložisko podle mě zjišťuje špatně zvlášť pokud je jehlové. V kartru jsou kuželíkové. Takže si myslím, když rozebereš, automaticky musíš vyměnit ložiska. Synchron se podle mě neprojevuje hrčením za jízdy, ale obtížným řazením konkrétního převodu. Když se ložisko vysype, je už převodovka po smrti toho se právě nechci dočkat a řešit to včas, ale levněji než v origo servisu. Nejradši bych si tu převodovku vyhodil z auta sám a dal jí kolegovi na repas.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Ono to možná asi bude nejjednodušší a budeš mít klid že ti vydrží další statisíce kilometrů teda mohla by , mě to hučí na 5 a 6 stejně nicméně kolik mas najeto já ro mám z německa se serviskou a tak mám najeto 125 tis a popravdě si nejsem moc kostek jestli mají převodovky odcházet v takhle krátkým intervalu
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
jj, mám to z německa ze serviskou a mám najeto 128000 km Hodně jsem četl německé diskuze, ty převodovky odchází i dřív Chyba je prý v konstrukci, ta se projeví při rychlé jízdě po dálnici. (Proto si myslím, že v česku se o problémech s převodovkou nemluví) Není tam nějaká mikrovůle na hřídeli co po zahřátí převodu se vymezí a ložisko v kartru se zničí, začíná to od 6tky. Ta teplota při jízdě je tak velká, že to pálí olejovou náplň. Takhle jsem to pochopil když jsem četl. Tak jsem schválně vypustil svůj olej z převodovky a měl jsem tam 2.1 l černého smradlavého oleje. Má tam být 2.7 l a určitě nemá smrdět po spálenině.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
více špon jsem nevypustil. Pokud je to z ložiska tak zkáza bude postupovat podle mě rychle. Pokud je načnutá dráha pro válečky tak se bude loupat dál ať uděláš cokoliv.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
honzino01 píše:Ono to možná asi bude nejjednodušší a budeš mít klid že ti vydrží další statisíce kilometrů teda mohla by , mě to hučí na 5 a 6 stejně nicméně kolik mas najeto já ro mám z německa se serviskou a tak mám najeto 125 tis a popravdě si nejsem moc kostek jestli mají převodovky odcházet v takhle krátkým intervalu
Co převodovka? Máš vyměněné ložiska?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Tak já už mám ložiska vyměněné. Musím to ještě zkoušet, ale na první šup je klid jak v hrobě. žádné chrčení ani divné zvuky co všichni tvrdí, že je normální-není. Na některých ložiskách byly jen nepatrné stopy vyloupání dráhy válečků, ale na dvou to bylo dost zřetelné. Nafotím a ukážu. Koukl jsem namátkou na typ a výrobce origo špatných ložisek. TIMKEN, made in Poland. V Oplu mi dali ložiska SNR, made in France.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Je dulžité každých 50000km měnit olej a ne jak se říká v převodovce je nápln na furt.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
zvlášť u našich převodovek to platí dvojnásob vnější kroužky kuželíkových ložisek jsou nalísované dost natvdo v kartru, podle mě tohle dost vymezí vůli a pokud jedeš dlouho, převodovka se dost zahřeje a postupně se ten olej vypaluje a mizí. No a pak přichází na řadu ložiska.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
na kolik tě teda vyšla oprava převodovky?kolik stály ložiska a tak?můžeš to nějak rozepsat?koukám po trafu nebo vivaru,našel jsem jednoho s mrtvou převodovkou.
auto.bazos.cz/inzerat/20796526/Opel-Vivaro-25-cdti-rv-2004-7mist-klimatizace-navi.php
co Vy nato?
auto.bazos.cz/inzerat/20796526/Opel-Vivaro-25-cdti-rv-2004-7mist-klimatizace-navi.php
co Vy nato?
Re: Renault trafic chrceni prevodovky.
Ahoj, inzerované auto nevypá špatně a za tu cenu myslím, že ano.
Převodovka tam bude asi typ PK6, je asi stejná jak ta moje PF6.
Nechal jsem si převodovku dělat u mechanika vedle v dědině-dělá i převodovky.
Ptal jsem se v Renaultu i v Oplu a oprava by tam vyšla kolem 25000 kč.
Za ložiska v Oplu jsem dal asi 9500 kč-bohužel nemám tam žádnou slevu ani známého, takže je to brutální cena.
A za mechanika i s preventivní výměnou gufera na klice, novým olejem jsem dal 7000 kč.
V Polsku, možná i tady seženeš převodovku výměnným způsobem, když si jí vyměníš sám, budeš to mít levnější.
Vůbec se ničeho neboj, Trafic je auto jako každé jiné jen o něco větší. Já jsem si na to auto tak zvyknul (jezdím s ním každý den do práce) že už bych jiné nechtěl. Spotřeba 7,8 - 8,3 teď v zimě. Ale dlouhou cestu plný plyn (dle palubního PC průměrná rychlost 130 km/h) jsem jel asi za 9,5.
Převodovka tam bude asi typ PK6, je asi stejná jak ta moje PF6.
Nechal jsem si převodovku dělat u mechanika vedle v dědině-dělá i převodovky.
Ptal jsem se v Renaultu i v Oplu a oprava by tam vyšla kolem 25000 kč.
Za ložiska v Oplu jsem dal asi 9500 kč-bohužel nemám tam žádnou slevu ani známého, takže je to brutální cena.
A za mechanika i s preventivní výměnou gufera na klice, novým olejem jsem dal 7000 kč.
V Polsku, možná i tady seženeš převodovku výměnným způsobem, když si jí vyměníš sám, budeš to mít levnější.
Vůbec se ničeho neboj, Trafic je auto jako každé jiné jen o něco větší. Já jsem si na to auto tak zvyknul (jezdím s ním každý den do práce) že už bych jiné nechtěl. Spotřeba 7,8 - 8,3 teď v zimě. Ale dlouhou cestu plný plyn (dle palubního PC průměrná rychlost 130 km/h) jsem jel asi za 9,5.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů