Nový Trafic a motor 2.5dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
durisa
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv čer 16, 2016 22:37

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od durisa » čtv čer 16, 2016 22:42

Ahoj, mám nově Vivaro 2,5 2011 148000km (což je snad to samé co Trafik - tak mě prosím nekamenujte). Dočetl jsem se, že pro verzi s DPF jen olej ELF - má to nějaký důvod? Chtěl jsem tam dát Shell 5W30. Kromě rozvodů a regulace turba, které mám už hotové - je ještě něco potřeba vyměnit na 150 000km? Byť preventivně? Díky

durisa
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv čer 16, 2016 22:37

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od durisa » pát čer 17, 2016 13:10

Tak nakonec jsem koupil Castrol EDGE 5W-30 C3/C4 titanium - splňuje dexos2®
Renault RN 0700/ RN 0710 - tak doufám že to stačí. Nic dražšího v Elitu neměli :D

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » ned črc 17, 2016 23:22

Jaký používáte držák na mobil a kde ho máte upevněný?
Potřebuji nějaký vybrat a nemám nápad.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

chabm
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: pon črc 25, 2016 17:03

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od chabm » pon črc 25, 2016 17:32

Zdravím, koupil jsem Trafika a chvíli po koupi se mi v zátěži začne rozsvěcet kontrolka žhavení a motor přestane táhnout. Musím ho chcípnout a znovu nastartovat a pak to jede.

je to 2.5 107kw, r.v. 2007.

Můžete prosím poradit, co s tím? Regulace tlaku turba?

Díky za radu.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kotasekh » úte črc 26, 2016 02:54

Bez diagnostiky se nehnes.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte črc 26, 2016 08:23

Mam skoro stejny problem.u me staci ubrat plyn a zhaveni zhasne.potom jede normalne,nemusim vypinat motor.podle clipa byl spatny pedal plynu.vymenil jsem ho a zavada porad.potom egr,taky novy a zavada pokracuje.potom snimac tlaku vzduchu.ten jsem vymenil a dela to o dost min.motor jde vytocit vic.taky jsem zjistil,ze pokud pridavam pomalu a plynule tak se nerozsviti..
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

chabm
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: pon črc 25, 2016 17:03

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od chabm » úte črc 26, 2016 08:28

Je to jak popisuješ, pokud přidám pomalu, tak to neudělá. Když na to třeba v 80km na pětku šlápnu, abych se rozjel, tak to vyskočí nebo když vysloveně zapomenu přeřadit s tím, že to motor vytáhne, tak taky. Většinoou to je v kopci, takže nevím, zda to za chvíli zmizí, vždy jsem zatím zastavil, vypnul a po nastartování to bylo ok. Protože v momentu, kdy se to rozsvítí, tak jako kdyby to bylo bez turba.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » ned srp 14, 2016 17:21

To jak to popisujes ty,tak to delalo svarovy na espacu 2.2dci(stejny motor).u nej jeste vzdy vypadly brykety z vyfuku a hodne.jemu to delala tusim vaha vzduchu.u me je to porad stejny.mozna to je taky vahou.plynovy pedal novy,cidlo tlaku vzduchu v te velke trubce k egru taky,novy egr...a dela to porad.


Ja sem se dnes pustil do vymeny tesneni pod ventilovym vikem.no je docela porod.hlavne cisteni dosedacich ploch.aby neco nekam nespadlo...zitra ho objednam a dam se skladani.trochu mi prolinal olej a kapalo to na multiremen,ten to rozstrikoval po celem boku motoru.nebylo to moc,ale jedu za 12 dni do chorvatska,tak pro klid na dusi ho vymenim.

takhle to zacalo...
Obrázek

vstřiky...
Obrázek

a takhle to dopadlo...
Obrázek
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » pon srp 15, 2016 16:10

Jak jsi vyndal ty vstřiky? Jak to šlo?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » pon srp 15, 2016 17:01

Ouplne v pohode.slo to jak po masle..muzu ti rict,ze sem jich bal jak cert krize.zitra prijde tesneni tak bude strojeni...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

chabm
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: pon črc 25, 2016 17:03

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od chabm » úte srp 16, 2016 12:59

mě teď mechanik nalil nějaký sajrajt do nafty, že by to mělo vyčistit vtřiky, tak uvidím, zda to pomohlo. Větší problém ovšem mám, že to ukázalo hmotnost fap filtru 0 gramů...

Teď mění chladič na klimatizaci, je v něm díra, chtěl jsem to dělat sám, ale když jsem viděl, že se musí sundat celý předek, abych se k tomu dostal, tak jsem se na to vykašlal a dal to udělat. Plus olej v převodovce, motoru, filtry.

Ještě dotaz - mám zlomenou měrku na olej, mohli byste mi někro prosím změřit, jak má být dlouhá? Udělal bych si kovovou. I s měrkami na min, max. Mám verzi 107kw, oleje cca 7,5l. Nechci se řídit jen budíkem na palubce.

Dík

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte srp 16, 2016 19:46

tak já mám hotovo... prace je to cca na 5hodin.jeste olej v motoru a filtr.no a pristi patek smer Chorvatsko...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

chabm
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: pon črc 25, 2016 17:03

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od chabm » úte srp 16, 2016 21:39

LONGER píše:tak já mám hotovo... prace je to cca na 5hodin.jeste olej v motoru a filtr.no a pristi patek smer Chorvatsko...

Gratuluji, taky bych jel. Mohu požádat o změření té měrky na olej? máš náplň na cca 7,5l?

Dík

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » stř srp 17, 2016 05:08

Ja mam 8,5L napln.kupuju 8L a je to akorat.od vymeny do vymeny na 10 tis km
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

peponn
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 17, 2016 09:31

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od peponn » stř srp 17, 2016 09:48

Ahoj,problem ztraty vykonu v zatezi zpusobuje velky pokles tlaku paliva v CR.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » stř srp 17, 2016 11:17

peponn píše:Ahoj,problem ztraty vykonu v zatezi zpusobuje velky pokles tlaku paliva v CR.
A to znamena co? Me kdyz to udela,tak je to jakoby trochu dira v plynu.na par setin vteriny to cukne a pak zrychluje dal
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

peponn
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 17, 2016 09:31

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od peponn » stř srp 17, 2016 19:21

To znamena kolisavy tlak v railu.V dobu kdy motor potrebuje naftu v nejakem mnozstvi a tlaku,tak ji nema.A to hned z nekolika duvodu...Ovsem nevim jak motor chyta,jak se chova po nastartovani,nehoupe??atd .. a pochopitelne vyuzivam diag ke cteni aktualnich dat pri ruznych zatizeni motoru a dalsich metod a tim se da ziskat relevantni odpoved na dany problem. Ale jasna je jedna vec,pokud se rozsviti symbol zhaveni nebo takzvane ekg,problem je vzdy na vstrikovani a chyba se ulozi do pameti jednotky.Od ktere se necha obcas odrazit,nebo alespon neco malinko napovi.Aktualni hodnoty jsou dulezitejsi.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » stř srp 17, 2016 20:36

Motor startuje úplně standartně.Nehoupe,běží kultivovaně bez nějakých škobrtání.Startuje v létě i v zimě normálně.Když jsme smázli počítač,tak po prudkým prošlápnutí plynového pedálu se objevilo:plynový pedál-špatná kooherence... a snímač tlaku vzduchu.Oboje jsem vyměnil a dělá to pořád.Potom jsem to už nedával na diag,kamarád s diag nemá čas...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » sob srp 20, 2016 16:31

Mam dotaz...je mozne,ze muj trafic nezere olej?ja od vymeny do vymeny nedolivam a ani na merce nepozoruju ubytek..mam najeto 235 tis..
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » čtv led 19, 2017 08:50

Tady to nějak umírá, nevadí.
Stala se mi taková nemilá věc, začala mi ubývat voda z chlazení. Přišel jsem na to, že to teče za motorem ke kabině. Podrobným šetřením jsem přišel na prošoupanou hadici od termostatu. Jako díl se prodávají v páru. Hadice se opírala o nějaký výstupek na motoru a za 5let se prostě prošoupala. Banalita, ale zároveň nepříjemnost.
Tak pohodový rok.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » pát led 20, 2017 15:43

Je to tu mrtve,asi uz neni zajem si predavat informace. To je pekna banalita ale dost nemile nekde dal od baraku na ceste... Hlavne ze jsi na prisel
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » pát led 20, 2017 22:21

Ahoj, asi na tom něco bude.

Začale mi ubývat voda, zkusil jsem jezdit s povoleným víčkem na expenzce a jel do servisu na zvedák. Tam na to přišli, ale 24.12 už se nedalo nic dělat. Kupodivu to vydrželo až přes nový rok. Bomba závada.

Mám teď problém s přihřívačem Eberspacher. Někdy chytne a někdy ne. Když hoří tak pak už nezhasne. Svíčka byla vymněněna, ale problém přetrvává. V servise mi řekly buď elektronika nebo dmychadlo. Každopádně raketa i za práci. Do VW se dělá jako díl za 9k celý přihřívač, pro rencka ne. V této zimě se moc neohřeji.
Nenapadá někoho v čem by to mohlo být?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

Uživatelský avatar
kem
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob bře 19, 2011 14:48

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kem » sob led 21, 2017 19:39

Dan22 píše:Jaký používáte držák na mobil a kde ho máte upevněný?
Potřebuji nějaký vybrat a nemám nápad.
Ahoj,
reaguji na starší dotaz. Já to vyřešil tak, že jsem koupil nalepovací suchý zip za pár kaček. Nad výduch topeni vpravo od volantu jsem nalepil zip a na smartphone zezadu jsem přilepil protikus. Odkoukal jsem to od taxikářů a funguje to dokonale. Je to kousek od volantu v zorném úhlu a naprosto to nevadí ve výhledu.

Ještě si postěžuju. Budu muset řešit porouchaný parkovací senzor a minulý týden mi nějaký debil bouchnul levou zadní mlhovku na parkovišti a ten plastový kus blatníku okolo je taky prasklý. Přemýšlím, jestli to dát do servisu za minimálně 5-8 litrů nebo to nějak nakoupit a opravit sám. Samé starosti s autíčkem.
Renault Traffic Passenger 2.0 dCi, 115k, r.v. 2011

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » sob led 21, 2017 21:27

Kem: vyřešil jsem to nákupem magnetu na telefon. Strká se to do výdechu topení a na telefon se přilepí kovová podložka, drží to výborně. CONNECT IT InCarz Magnetic M8 http://www.connectit-europe.com/produkt ... ventilace/

Drží docela dobře, telefon mi ještě nespadl.

S tím nárazníkem bych taky nevěděl co s opravou. Opravy jsou ve věku našich aut čím dál četnější.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

kecner
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř kvě 27, 2015 18:27

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kecner » ned led 22, 2017 09:32

Když se to tady probouzí,tak bych taky něco měl .S auti jsem max spokojenej,jak už se tu psalo-já mám najeto 265tis.a olej to taky nežere(co naliju to vyliju).Pořád mám takový provinilý pocit,sice se snažím auti dávát co můžu nej,a ono pořád jezdí jak má,žere tak do 8,1 l/100km (i s příhřevem a topením),doufám,že to tak bude ještě dlouho a hrozím se okamžiku kdy si řekne ,že už toho bylo dost.Když někdy sleduju jaký kdo má problémy,tak si říkám,že jsem koupil dobře.Jakým spůsobem a čím ošetřujete spodní části auta?? Čeho se vyvarovat při nějakým nástřiku,abych něco nesprasil než vylepšil??
R clio-2000/1,2 Rmegan 1,6combi2004 Rmegan combi1,6/2008,Rtrafic generation 2,0/115 r.O8

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů