Nový Trafic a motor 2.5dCi
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Nemas zac..kdyztak napis kdyby neco...
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Zdravím a nám prosbu potřebuji vyměnit auto a trafik se zdá dobrou volbou kamarád si jej nemůže vynachválit. Teď mi zase někdo říkal že tam dost odchází elektronika.
Mám vyhlídlej long black navi nalítáno 150 tis. Rv 2011 2,5 dCi. Máte typ na co se mrknout atd..díky Dag
Mám vyhlídlej long black navi nalítáno 150 tis. Rv 2011 2,5 dCi. Máte typ na co se mrknout atd..díky Dag
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Tech sedesat stran v tomto tematu jsem nezvladl projit. Tak mozna repete.
Mam na ruce 2,5 107 kW s FAPem a vysokou L2. Nekteri me tvrdi, ze zere i travu pri ceste. Ma i u 2,5 FAP zasadni vliv na spotrebu?
Mam na ruce 2,5 107 kW s FAPem a vysokou L2. Nekteri me tvrdi, ze zere i travu pri ceste. Ma i u 2,5 FAP zasadni vliv na spotrebu?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Trochu je tu mrtvo, asi stářím vozu, ale což.
Nedávno se mi někdo chtěl vlámat do vozidla přes zámek u řidiče. Nedostal se, ale zničil vložku natolik, že vůbec nefungovala. Jiný zámek tam nejde a origo 3.700,- v Renaultu i s klikou, ale dle VIN přímo na starý klíč.
Nicméně jsem objevil, že lze sehnat kliku bez zámku. Sehnal jsem za 600,- a vymněnil, snad nedojde baterka v klíči.
Narazil jsem na problém se šoupačkama, nějak divně se chovali. Zjistil sem, že se přestalo otáčet klečko na prostřední kolejnici. Nový díl není problém sehnat, ale jak to vyměnit aby neupadli dveře, už to někdo dělal?
Nedávno se mi někdo chtěl vlámat do vozidla přes zámek u řidiče. Nedostal se, ale zničil vložku natolik, že vůbec nefungovala. Jiný zámek tam nejde a origo 3.700,- v Renaultu i s klikou, ale dle VIN přímo na starý klíč.
Nicméně jsem objevil, že lze sehnat kliku bez zámku. Sehnal jsem za 600,- a vymněnil, snad nedojde baterka v klíči.
Narazil jsem na problém se šoupačkama, nějak divně se chovali. Zjistil sem, že se přestalo otáčet klečko na prostřední kolejnici. Nový díl není problém sehnat, ale jak to vyměnit aby neupadli dveře, už to někdo dělal?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Zřejmě jeden z posledních příspěvků v tomto vláknu, už tento model není aktuální, ale nevadí.
Začal jsem mít problém s přihřívačem od Eberspächeru, někdy chytil jindy a pak dost často ne.
Pročítal jsem různé fóra, tipy atd. Pořád jsem přemítal co s tím. Co vyměnit, co opravit?
Ve finále jsem dojel do Eberspächeru v Horních Počernicích pro radu a řešení. Vzhledem k tomu, že nový přihřívač pro Renault je nedostatkový materiál a je dost drahý, našli jsme schůdnou náhradu. Náhrada byla použít přihřívač pro VW, stejný typ D5WZ. Stejná svorkovnice, stejné ovládání.
Pouze je tam místo SW pro Renault, SW pro VW. Rozdíl je pouze v tom, že diagnostika v servisu ho v autě nenajde, jinak funkčnost a ovládání je stejné jako původní model. Když bude problém s topením, zajedu raději do Eberspächeru, než do Renaultu.
Renault to má totiž vychytané, když je v autě přihřívač, nejsou zapojeny nebo funkční el. patrony ve vodě, které pomáhají ohřát motor. V autě byla prostě zima, při jízdě po městě při teplotě kolem 0°C se voda ohřála na max.50°C.
Prostě mi to po roce opět topí a s toho mám velkou radost.
Teď to podstatné, cena i s prací 16k s DPH. Prostě paráda.
Začal jsem mít problém s přihřívačem od Eberspächeru, někdy chytil jindy a pak dost často ne.
Pročítal jsem různé fóra, tipy atd. Pořád jsem přemítal co s tím. Co vyměnit, co opravit?
Ve finále jsem dojel do Eberspächeru v Horních Počernicích pro radu a řešení. Vzhledem k tomu, že nový přihřívač pro Renault je nedostatkový materiál a je dost drahý, našli jsme schůdnou náhradu. Náhrada byla použít přihřívač pro VW, stejný typ D5WZ. Stejná svorkovnice, stejné ovládání.
Pouze je tam místo SW pro Renault, SW pro VW. Rozdíl je pouze v tom, že diagnostika v servisu ho v autě nenajde, jinak funkčnost a ovládání je stejné jako původní model. Když bude problém s topením, zajedu raději do Eberspächeru, než do Renaultu.
Renault to má totiž vychytané, když je v autě přihřívač, nejsou zapojeny nebo funkční el. patrony ve vodě, které pomáhají ohřát motor. V autě byla prostě zima, při jízdě po městě při teplotě kolem 0°C se voda ohřála na max.50°C.
Prostě mi to po roce opět topí a s toho mám velkou radost.
Teď to podstatné, cena i s prací 16k s DPH. Prostě paráda.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Tak to přeju teplo a pohodu v novém roce!
Já jsem úplně nedohledal, k čemu je takový přihřívač dobrý. 16 (k=tisíc?) Kč mi přijde docela darda. Když jsem kupoval Trafika, tak jsem někde na fóru četl, že mu byla v Rakousku na horách na dálnici zima a tak jsem tam do specifikace ťuknul přídavné topení pro druhou a třetí řadu. Pokud si pamatuju, bylo to za pakatel - pár tisíc (na rozdíl od přídavné klimatizace). Ale stejně to skoro nepoužívám, to topení vepředu je naprosto dostatečné a v autě je teplo do 10-15 minut. Děti vzadu to přídavné nikdy nezapínají.
Renault Traffic Passenger 2.0 dCi, 115k, r.v. 2011
Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi
Renault trafic 2.5 dci schéma zapojení rozvodu topení
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů