Nový Trafic a motor 2.5dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte čer 20, 2017 12:05

Nemas zac..kdyztak napis kdyby neco...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Dag
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned lis 19, 2017 15:26

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dag » ned lis 19, 2017 15:41

Zdravím a nám prosbu potřebuji vyměnit auto a trafik se zdá dobrou volbou kamarád si jej nemůže vynachválit. Teď mi zase někdo říkal že tam dost odchází elektronika.
Mám vyhlídlej long black navi nalítáno 150 tis. Rv 2011 2,5 dCi. Máte typ na co se mrknout atd..díky Dag

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Renaulťák » pon dub 09, 2018 18:43

Tech sedesat stran v tomto tematu jsem nezvladl projit. Tak mozna repete.

Mam na ruce 2,5 107 kW s FAPem a vysokou L2. Nekteri me tvrdi, ze zere i travu pri ceste. Ma i u 2,5 FAP zasadni vliv na spotrebu?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » sob črc 07, 2018 17:24

Trochu je tu mrtvo, asi stářím vozu, ale což.

Nedávno se mi někdo chtěl vlámat do vozidla přes zámek u řidiče. Nedostal se, ale zničil vložku natolik, že vůbec nefungovala. Jiný zámek tam nejde a origo 3.700,- v Renaultu i s klikou, ale dle VIN přímo na starý klíč.
Nicméně jsem objevil, že lze sehnat kliku bez zámku. Sehnal jsem za 600,- a vymněnil, snad nedojde baterka v klíči.

Narazil jsem na problém se šoupačkama, nějak divně se chovali. Zjistil sem, že se přestalo otáčet klečko na prostřední kolejnici. Nový díl není problém sehnat, ale jak to vyměnit aby neupadli dveře, už to někdo dělal?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

Uživatelský avatar
Dan22
Experienced member
Příspěvky: 758
Registrován: stř led 26, 2011 10:06
Bydliště: Praha 9

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Dan22 » čtv led 10, 2019 23:24

Zřejmě jeden z posledních příspěvků v tomto vláknu, už tento model není aktuální, ale nevadí.

Začal jsem mít problém s přihřívačem od Eberspächeru, někdy chytil jindy a pak dost často ne.
Pročítal jsem různé fóra, tipy atd. Pořád jsem přemítal co s tím. Co vyměnit, co opravit?
Ve finále jsem dojel do Eberspächeru v Horních Počernicích pro radu a řešení. Vzhledem k tomu, že nový přihřívač pro Renault je nedostatkový materiál a je dost drahý, našli jsme schůdnou náhradu. Náhrada byla použít přihřívač pro VW, stejný typ D5WZ. Stejná svorkovnice, stejné ovládání.
Pouze je tam místo SW pro Renault, SW pro VW. Rozdíl je pouze v tom, že diagnostika v servisu ho v autě nenajde, jinak funkčnost a ovládání je stejné jako původní model. Když bude problém s topením, zajedu raději do Eberspächeru, než do Renaultu.
Renault to má totiž vychytané, když je v autě přihřívač, nejsou zapojeny nebo funkční el. patrony ve vodě, které pomáhají ohřát motor. V autě byla prostě zima, při jízdě po městě při teplotě kolem 0°C se voda ohřála na max.50°C.

Prostě mi to po roce opět topí a s toho mám velkou radost.
Teď to podstatné, cena i s prací 16k s DPH. Prostě paráda.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996

Uživatelský avatar
kem
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob bře 19, 2011 14:48

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kem » pát led 11, 2019 09:03

Dan22 píše:
čtv led 10, 2019 23:24
Začal jsem mít problém s přihřívačem od Eberspächeru, někdy chytil jindy a pak dost často ne.
....
Teď to podstatné, cena i s prací 16k s DPH. Prostě paráda.
Tak to přeju teplo a pohodu v novém roce!

Já jsem úplně nedohledal, k čemu je takový přihřívač dobrý. 16 (k=tisíc?) Kč mi přijde docela darda. Když jsem kupoval Trafika, tak jsem někde na fóru četl, že mu byla v Rakousku na horách na dálnici zima a tak jsem tam do specifikace ťuknul přídavné topení pro druhou a třetí řadu. Pokud si pamatuju, bylo to za pakatel - pár tisíc (na rozdíl od přídavné klimatizace). Ale stejně to skoro nepoužívám, to topení vepředu je naprosto dostatečné a v autě je teplo do 10-15 minut. Děti vzadu to přídavné nikdy nezapínají.
Renault Traffic Passenger 2.0 dCi, 115k, r.v. 2011

Čahoun75
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon pro 02, 2019 12:10

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Čahoun75 » pát čer 26, 2020 21:27

Renault trafic 2.5 dci schéma zapojení rozvodu topení

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti