Nový Trafic a motor 2.5dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » pon říj 13, 2014 18:28

Dan22 píše:brut99: díky, já mám problém s tím, že to musím dostat pod auto a tam nevím kam s ní.

vžyť se dá vyrobit schránka podobná té co je originál,nechat ji pozinkovat a přišroubovat zespod podlahy.třeba do míst kde je přídavné topení je tam místa dost,jen si vybrat.popřípadě vyříznout podlahu a udělat okénko na kontrolu a obsluhu baterky....a kabeláž,to je to nejmenší.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

brutt99
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: pon srp 01, 2011 22:04

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od brutt99 » úte říj 14, 2014 11:38

re dan22:

asi víš, že v náhradních dílech se dá koupit větší kastlík na dvě baterie (pod nohy řidiče), ale chtěj za něj ranec a myslím, že se tam nevejde větší baterie než tam je ted a ta je pro topení a hlavně ventilátor docela slabá. V zimě v Rakousku po týdnu i ta moje 100Ah měla docela dost. Topil jsem 2x denně a topení sedadel a pouze krátké přejezdy od hotelu pod sjezdovky, takže dobíjení moc nebylo.
Šikovný klempíř by to zbastlil max za 2tis a v rozměru jaký budeš potřebovat.
Renault Trafic Black Edition 2,5dCi Long, 2011

Zdendyš
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: ned říj 23, 2011 10:58
Bydliště: Praha

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zdendyš » stř říj 15, 2014 17:54

Sekundární trakční baterii dobíjím solárním panelem 15W.
Nemohu, než doporučit. Mám rozkládací verzi, tu dám na střechu třeba na půl dne nebo jak to vyjde. Pravdou je, že takto činím v západních zemích a v CZ také ale tak leda u sebe na chalupě nebo ve vybraných lokacích a na východ nejezdím. Stojí "to" sice jenom patnáct stovek ale jak by to xindel tahal mohl by poškodit auto propojovacím kabelem.
Trafic 2.0dci 2014 Combi van, nelong a chipnuty na 145K
Trafic 2.5dci 2011 - prijemna minulost

brutt99
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: pon srp 01, 2011 22:04

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od brutt99 » stř říj 15, 2014 22:26

re Zdendyš : můžeš mi prosím poslat odkaz ??? to by mne zajímalo ....
Renault Trafic Black Edition 2,5dCi Long, 2011

Zdendyš
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: ned říj 23, 2011 10:58
Bydliště: Praha

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zdendyš » úte říj 21, 2014 20:30

Trafic 2.0dci 2014 Combi van, nelong a chipnuty na 145K
Trafic 2.5dci 2011 - prijemna minulost

srub vs
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 26, 2014 00:06

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od srub vs » ned říj 26, 2014 00:34

Ahoj šťastní majitele Trafika.Tak jsem se vecpal do rodiny.Je pravda ze už mám tretiho Trafika.1 byl v roce 2000 mamdojem ze to byla 2,3 bez turba 9 mist,ale jezdil celkem spolehlivě,pak a toho ještě mám ve firmě 1,9 bez turba , je linejsi, ale jezdí, 6 míst a ted jsem pořídil 2,5/107 /9 míst ma už teda něco nalitane, 217.000,ale snad ještě chvíli bude šlapat.Všechny tráfa long.Mám s nim ted nalitano něco pres 3.000km a spotřeba se pohybuje mezi 6,7l po 7,7 l což je pohoda.Je pravda ze už jsem čistil FAB,odešlo čidlo teploty na čištění.Spraveno, tak uvidíme.
Jinak ten motor táhne pěkně.Jen ten rejd se mi zda malý.Vlastním hodně aut, ale toto trafo je na tom asi nejhůř.To už i velký terenak je na tom lip.Jinak zatím spokojenost.

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kodajz » pon říj 27, 2014 22:18

Toz te tudyk vycu. Vybral sys fajne vozitko.
Taky mam vice Trafic (vivaro) 2,5-107 kW. Kratkou verzi. Chtel jsem ho vymenit za Ducato nebot me stve moje volna prevodovka, ale neudelal jsem to. Hodne jsem porovnaval ruzne rodinne dodavky (nic mensiho nechci) a nejlepe ze vseho vychazi Trafic. Takze opravim prevodovku a doufam, ze budu jezdit co nejdele.
Jeste bych se chtel zeptat jak si cistil DPF ?
Zdravi Honza
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte říj 28, 2014 17:04

zdravím trafikanty...
dnes jsem přezouval....a čistil brzdy....a dodělal denní svícení....a umyl jsem ho...a vyluxoval...a můžou padat třeba ho*na s hákama....

Obrázek

Obrázek

Obrázek
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Zdendyš
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: ned říj 23, 2011 10:58
Bydliště: Praha

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zdendyš » úte říj 28, 2014 18:33

Denni sviceni mam udelane z mlhovek ale to neznamena ze mlhovky negunguji. Je to dobra finta, nic proti nicemu. Ty origo hlinikace jsem mel a vyhodil. Nesly poradne vyvazit a vysoke ET, takze dost utopeny do kastle. Disky Al doporucuju od AEZ na zimu.
Trafic 2.0dci 2014 Combi van, nelong a chipnuty na 145K
Trafic 2.5dci 2011 - prijemna minulost

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte říj 28, 2014 18:55

já sem tom blbě nafotil.ty hliníky mám na léto...fotil jsem jen,že jsem je umyl před uskladněním...na zimu mam plecháče....
a to denní svícení jsem dostal...jinak jsem taky přemýšlel,že koupím a nabastlím je do mlhovek.kdo ví,až tyto odejdou,tak třeba budou...
tyto alu asi nejsou špatný,jsou to Ronal....asi i docela pevný...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Zdendyš
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: ned říj 23, 2011 10:58
Bydliště: Praha

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zdendyš » úte říj 28, 2014 18:58

Pouzivam stejny žárovky co jsou v mlhovkach i na to denni sviceni.
Trafic 2.0dci 2014 Combi van, nelong a chipnuty na 145K
Trafic 2.5dci 2011 - prijemna minulost

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte říj 28, 2014 19:02

Zdendyš píše:Pouzivam stejny žárovky co jsou v mlhovkach i na to denni sviceni.

tak už mě nenapínej....to máš přes nějakej regulátor?nebo jak?
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

srub vs
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 26, 2014 00:06

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od srub vs » úte říj 28, 2014 21:16

Ahoj vsichni .Denní svícení už jsem dal taky.Soupl jsem ho vedle mlhovek. Funguje to paradne.Pres den sviti letky a pak se samy zapnout světla.Na Berlingu mám denní svícení od novoty,ale svítí potkavacky po nastartování,ovšem po 5 letech se světla samy nepoškodily.Což se o trafu říci nedá.Nad žárovkama jsou pruhy jak na vlajce Bohemky! Ten filtr mi delali kluci v servisu.Odrizli jeden vývod proplachli ho a vyfoukali. A šlape to
.Ted me čeká přežití na zimu.Musím zehnat gumy a disky.

Zdendyš
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: ned říj 23, 2011 10:58
Bydliště: Praha

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zdendyš » čtv říj 30, 2014 14:43

Longer : ja ti nevim, delal me to jeden borec co se zabývá zejmena autoalarmy. Funguje to perfektne : nastartuju a rozsvítí se ty mlhovky. Když zapnu světla, mlhovky - denni sviceni se vypnou. Zapínání mlhovek i zadnich funguje standardne pri zapnutych svetlech.
Tento maestro mi krom denniho sviceni dělal jeste tempomat a trojblik.
Odkaz na jeho firmu sem dam vecer. Zatím aspoň Praha, Koněvova 33 ?
Trafic 2.0dci 2014 Combi van, nelong a chipnuty na 145K
Trafic 2.5dci 2011 - prijemna minulost

Uživatelský avatar
Mirek73
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: úte kvě 22, 2012 20:06

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Mirek73 » čtv říj 30, 2014 20:36

Ahoj kluci.Tak koukám,že se tu probírá denní svícení,nebo tedy přesně ji řečeno přesunutí 55w z hlavního světlometu do mlhového světlometu.Na to tady máme pár Policistu kteří jsou zaměření jen na mlhovky ve dne.Tudy teda cesta nevede.Jestlli něco.tak co tohle:

http://www.autokelly.cz/#|kwYJ/6yamNJGN ... 34837K/xaJ

Nad tím uvažuji,sice ty prachy jsou strašný,ale nechci stratit mlhy.Tak zatím Ahoj Mirek

Zdendyš
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: ned říj 23, 2011 10:58
Bydliště: Praha

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zdendyš » sob lis 01, 2014 19:33

Policajt na silnici není štonc rozlišit ani dokázat zdali svítí denní svícení nebo mlhovky. A proto se tím obecně ani nezabývají. Proporce světel denního svícení v cm - mlhovek umístění odpovídají u Trafika a světla neoslňují tudíž problém není..
Trafic 2.0dci 2014 Combi van, nelong a chipnuty na 145K
Trafic 2.5dci 2011 - prijemna minulost

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kodajz » sob lis 01, 2014 23:07

Zajimava diskuze o dennim sviceni. Premyslim nad instalaci. Mlhovky jsou zajimavy napad. Teda az na y policajty.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
Mirek73
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: úte kvě 22, 2012 20:06

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Mirek73 » ned lis 02, 2014 00:20

Ahoj.Vůbec se nechci dohadovat ce je a není poznat na silnici pro mě je to nad slunce jasné.Nehledě na fakt že spotřeba u mlhovek je 110w /2x55w/ a u deního svícení tak 15w max a to je ten hlavní důvod denního svícení.A pokud vím tak snad i vyhláška zakazuje jízdu za denního světla bez sníženné viditelnosti s mlhovýma světlama :)))) Tak zatím ahoj
Naposledy upravil(a) Mirek73 dne pon lis 03, 2014 09:49, celkem upraveno 1 x.

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kodajz » ned lis 02, 2014 22:50

Jj Mirek ma pravdu. Kdy nekdo neresil policajty, tak ty waty jsou vyznamny parametr.
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » pon lis 03, 2014 18:53

mám takovej určitej dotaz....kdo mi řekne na jisto,jestli mám dvouhmotu? G9U 730 r.v. 2005 2.5DCI....

děkuji
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od Zefek » pon lis 03, 2014 19:34

Měl by tam být klasický setrvák.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » pon lis 03, 2014 19:51

Zefek píše:Měl by tam být klasický setrvák.
děkuji za pohotovou odpověď.to znamená,že jsem o min 15tis bohatší....aspoň o jedno drahý kur..tko míň.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

kodajz
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon úno 20, 2012 12:03
Bydliště: Ostrava

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od kodajz » pon lis 03, 2014 20:34

jj máme tam jednohmotu. Máš se spojkou nějaký problém?
Opel Vivaro Tour 2008, 2.5 dCi, 107 kW, krátký.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od LONGER » úte lis 04, 2014 11:14

Ne ne...jen sem byl postrasen dvouhmotou... No zaplat panbuh....spojka zatim(tuk tuk) spojkuje...jen sem se chtel pripravit na cenu,az odejde.prece jenom mam najeto neco pres 206tis.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

RadekDCI
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 12, 2014 16:18

Re: Nový Trafic a motor 2.5dCi

Příspěvek od RadekDCI » ned lis 16, 2014 09:06

Ještě jedna věc, o které uvažuji vyměnit. Jedná se o regulátor tlaku turba. Hodně jsem četl na foru, že se po cca 100 tis km unaví a auto pak hůř jede.
http://mlparts.cz/front.tec-doc.product/47490
Máš zkušenost s EGR ventilem, zanáší se ti? čistil jsi ho někdy ? V Renault Jih Brno mi řekli, že ho nemám nezaslepovat, prý to pak hůř pojede...To je divný ne?

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů