DF053 regulace tlaku
Napsal: stř srp 09, 2023 08:51
Ahoj kluci, holky a bytosti
)
Renault Trafic 2010 / 2,5dci 145
Prosím o radu a o pomoc ...
Momentálně mám na autě závadu DF053 Regulace tlaku v rozvodném potrubí / kladný rozdíl / přerušovaný
Celý tohle začalo tak, že občas při jízdě třeba do kopce pod plynem auto skočilo do nouze s hláškou einspritz uberprufen ...
když to už dělal celkem pravidelně, vyměnil jsem palivový filtr ale auto nešlo do otáček protože po třech dnech ježdění s chybou se ucpalo DPF.
Takže servis .... Probělhlo vyčištění DPF a katalyzátoru a při tom zjistili, že mám přidřený turbo, takže výměna turba.
po opravě auto normálně nastartuje ale po přidání plynu a po tom, co auto vytočím nad 2000 otáček vyskočí einspritz uberprufen vždycky.
když hned neuberu, vyskočí einspritz error a auto zdochne. Diagnostika ukazuje DF053 Regulace tlaku v rozvodném potrubí / kladný rozdíl / přerušovaný
Po tomhle byl vyměněný ještě ventil regulace tlaku paliva a čidlo tlaku na railu a proměřený všechny kabely.
A teď prosím ... potkal se s tím někdo?
Je tu mezi vámi dobrý diagnostik, ideálně z okolí Ústí nad Labem, který by byl ochotný se mi na to podívat?
Samozřejmě za peníze ...
Můj mechanik si s tím neví rady a já už jsem měsíc bez auta.
Díky moc

Renault Trafic 2010 / 2,5dci 145
Prosím o radu a o pomoc ...
Momentálně mám na autě závadu DF053 Regulace tlaku v rozvodném potrubí / kladný rozdíl / přerušovaný
Celý tohle začalo tak, že občas při jízdě třeba do kopce pod plynem auto skočilo do nouze s hláškou einspritz uberprufen ...
když to už dělal celkem pravidelně, vyměnil jsem palivový filtr ale auto nešlo do otáček protože po třech dnech ježdění s chybou se ucpalo DPF.
Takže servis .... Probělhlo vyčištění DPF a katalyzátoru a při tom zjistili, že mám přidřený turbo, takže výměna turba.
po opravě auto normálně nastartuje ale po přidání plynu a po tom, co auto vytočím nad 2000 otáček vyskočí einspritz uberprufen vždycky.
když hned neuberu, vyskočí einspritz error a auto zdochne. Diagnostika ukazuje DF053 Regulace tlaku v rozvodném potrubí / kladný rozdíl / přerušovaný
Po tomhle byl vyměněný ještě ventil regulace tlaku paliva a čidlo tlaku na railu a proměřený všechny kabely.
A teď prosím ... potkal se s tím někdo?
Je tu mezi vámi dobrý diagnostik, ideálně z okolí Ústí nad Labem, který by byl ochotný se mi na to podívat?
Samozřejmě za peníze ...
Můj mechanik si s tím neví rady a já už jsem měsíc bez auta.
Díky moc