Zdravím, před nedávnem jsem koupil Renault trafic II 2.5 dci 99kw. Už při cestě domů mi přišlo, že auto úplně netáhne.... Ale neřešil jsem to, protože jsem zatím jel se stejný motorem jen po chipu. Po sléze jsem zjistil i vyšší spotřebu, kolem 10.5 l a je úplně jedno kde, nebo jak jedu.
Turbo dle diagnostiky tlačí 2.2 bar nebo něco takového, svítilo to jako maximum. Regulace, hadice a pod se zdá býti ok. Teď jsme vyndali vstřiky (šlo to rukou), tudíž to značí, že už to někdo dělal... V servisu mi řekl, že vstřiky jsou ok, akorát v railové liště našli malé množství špon, tudíž mám ihned vyměnit čerpadlo... Mé dotazy zní:
Čím by mohlo být snížení výkonu a zvýšení spotřeby?
Je opravdu první věcí na výměnu čerpadlo? Je to celkem nákladná záležitost... Další člověk mi radil se na čerpadlo vykašlat a jezdit plus mínus tak, jak to je... Podělte se prosím o Vaše názory a rady. Děkuji
Trafic 2.5 dci 99kw
Re: Trafic 2.5 dci 99kw
Ahoj. POkud se našly špony, pak musíš začít od nádrže. Vyčistit, pak trubky, čerpadlo až po vstřiky. A tím chci říct, že když užje to v CR, pak je to i ve vstřiku, takže subdat a poslat na test či repas. Spotřeba může být i tímto. A okouknout celé vedení vzduchu. Asi bych změřil i tlaky, když to moc netáhne.
Re: Trafic 2.5 dci 99kw
Vstřiky jsou po testech a jsou ok. Špony, malé množství našli jen v railové liště.
Re: Trafic 2.5 dci 99kw
Ale tam jdou od čerpadla. a ten má přepad do nádrže.
Re: Trafic 2.5 dci 99kw
Tak po vrácení vstřiků stoupla spotřeba z 10.5 na 11.5l, je možné, že to vstřiky nedaly a po testu jsou KO?
Re: Trafic 2.5 dci 99kw
Při testování na stolici se vstřikovače čistí (obvykle). Pokud byly jen zanesené, pravděpodobně je tento úkon revitalizoval.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů