Ahoj kluci. Potreboval bych poradit. Menily jsme motor na mastru rv 2009 byl tam puvodne 2.5 dci 74kw zacal brat olej. Menil se za stejny typ jen 73kw. Nesedelo turbo nejaky hadice a par drobnosti. Po nastartovani auto ihned vypne a ujazuje zavadu DF 053 funkce regulace tlaku v rozvodovem potrubi nad max.urovni.
Uz jsem zkusil snad vse. Byla trochu jina vstr.lista mela na konci prepad ktery se sbyhal do prebadu vstriku. Tak hsem listu prehodil s puvodniho motoru ktera zadni prebad v rampe nema. I puvodni a prezkousene vstriky a stejne bez uspechu. Moc diky za lazdou radu
Master 2.5 dci
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Master 2.5 dci
stačí pohledat na fóru a najdeš, že v podstatě to může být cokoliv...jak elektrika tak mechanika. třeba čerpadlo, regulátor paliva, netěsnosti. jaký je tlak v Railu?...
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Master 2.5 dci
Prikladam vide tlaku pal.listy
https://youtu.be/-l9E9iGCLjo
https://youtu.be/-l9E9iGCLjo
Re: Master 2.5 dci
Vyresil jsi to? Kde jsi mel chybu ?
Re: Master 2.5 dci
Ahoj, řeším silně podobný případ, povedlo se vyřešit?
Re: Master 2.5 dci
Taky to hledám. Už měsíce. Dnes mi poradil technik dát značkový palivový filtr a ne šunt ze Starline. lae nejsem si jist, že to bude ono. Mě to dělá, když auto potřebuje výkon. Tak stop a jako, že nemám tlak paliva.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů