Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
Dobrý den, mám dodávku Renault Master 2006 3.0dCi 100KW, najeto cca 370 tisic, ja ji vlastnim poslednich 50 tisic km, nastal problém a vymrznul nám chladič, po výměně za nový bylo chvilku klid a mechanik se rozpovídal o tom, že je to vevnitř celé zrezlé a že bývalý majitel jezdil jen na vodu...cca za 3 tisice km se začala dít divná věc, začala stříkat voda ven přes nádržku, auto normálně topí než ztratí vodu, vetsinou tak litr vody na 200km, nejvice ztrácí vodu při stání na volnoběh, nebo pokud auto "plachtí"...pokud jedu po dálnici a uberu plyn, slyšim syčení od motoru...pokud přidám, hned to ustane...pokud dodávka stojí na místě, přestane topit a ztrácí vodu, teplota vody na přístrojovce je na 4 čárky, temer porad, jednou se jela delsi trasa a kdyz chybelo vic jak dva litry vody tak teplota zacala uz stoupat...
co by to mohlo být, je mi divné že to začalo až po výměne chladiče...
https://ibb.co/sPTG1Gh obrázek
co by to mohlo být, je mi divné že to začalo až po výměne chladiče...
https://ibb.co/sPTG1Gh obrázek
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
no co neodnesl to jen chladič, není moc možností kam to půjde, pokud do válce bude to bíle kouřit a hadice budou jak šutr, pokud do oleje tak bude přibývat olej a nebo mimo motor, potom jakýkoliv spoj, výměník topení, mrazovka, hlava....
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
POkud máš dobrou pumpu, tak to vidím na těsnění pod hlavou., nebo trhlinku v hlavě či hlavu pokroucenou.
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
Byl jsem s tim v renaultu a tam mi dali jine vicko...jestli jen vicko neni spatne, kazdopadne...je divne ze kdyz zastavim tak do minuty auto netopi, musim pridat 2tis + volnobeznych otacek...ale teplota motoru porad drží...
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
Víčko má v sobě ventil. Snad ti nedali obyčejný, aby ti někde nejebla hadice.
Možná to máš jen někde ucpané, možná je pumpa KO.
Ale je možný, že ti začíná velký problém. Tlak - vzduch ti jde do vody a zavzdušní se nejvyšší bod. Topení je pak plné vzduchu.
Ten tlak je pak nepatrně vyšší, než tlak vody samotné a v podstatě necirkuluje voda, jak má.
Takže příčiny : Ucpaná trubka-termostat,-topení, vadná pumpa, vadná hlava -těsnění nebo válec.
Pokud máš na víčku oleje emulzi, byt jen trošku, je to jasný.
Možná to máš jen někde ucpané, možná je pumpa KO.
Ale je možný, že ti začíná velký problém. Tlak - vzduch ti jde do vody a zavzdušní se nejvyšší bod. Topení je pak plné vzduchu.
Ten tlak je pak nepatrně vyšší, než tlak vody samotné a v podstatě necirkuluje voda, jak má.
Takže příčiny : Ucpaná trubka-termostat,-topení, vadná pumpa, vadná hlava -těsnění nebo válec.
Pokud máš na víčku oleje emulzi, byt jen trošku, je to jasný.
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
víčko oleje je černy mastny, nic co by bylo nestandartní, dle mého...okruh sme procistili dvakrat a dalo se nové vicko...a zatim se to zda v pohode, ale nejel jsem jeste vetsi dalku
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
Sice se to netýká přímo tohohle motoru ale třeba to pomůže....
Nevím zda je koncepce podobná s benzinovými V6 motory řady Z7x kde byli vložky válců (litina) vloženy do hliníkového bloku, mezi vložkou a blokem byla podložka - tlouštka taková aby vložka měla nad blokem daný přesah.
U těhle motorů se stávalo, že po uvaření se propadl blok či si sedla ta podložka a vložky ztratili přesahy a potom to tlakovalo vodu, dělal jsem i jeden motor který měl tu dosedací plochu prasklou a potom ta voda tekla přímo do oleje.
A v podstatě se to chovalo jak píšeš, když to člověk nehonil tak to chodilo, topilo... Ale jak začlo plnit TD a šlapalo se tomu na krk tak to někdy shodilo nějakou hadici, nebo praskla ta hadice a nebo praskali expanzky. Hadice byli jako šutr když to ještě tedy drželo.
Nevím zda je koncepce podobná s benzinovými V6 motory řady Z7x kde byli vložky válců (litina) vloženy do hliníkového bloku, mezi vložkou a blokem byla podložka - tlouštka taková aby vložka měla nad blokem daný přesah.
U těhle motorů se stávalo, že po uvaření se propadl blok či si sedla ta podložka a vložky ztratili přesahy a potom to tlakovalo vodu, dělal jsem i jeden motor který měl tu dosedací plochu prasklou a potom ta voda tekla přímo do oleje.
A v podstatě se to chovalo jak píšeš, když to člověk nehonil tak to chodilo, topilo... Ale jak začlo plnit TD a šlapalo se tomu na krk tak to někdy shodilo nějakou hadici, nebo praskla ta hadice a nebo praskali expanzky. Hadice byli jako šutr když to ještě tedy drželo.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Master 2006 3.0dCi 100KW - stříká voda
Přesně tyhle příznaky jsem měl před měsícem na LII. 1.9dCi, na volnoběh přestalo topit a voda mizela, hadice jak beton a tlačilo se to i přes ucpávku čerpadla ven. Po otevření víčka bubliny a voda se hrnula ven. Bylo v čudu těsnění pod hlavou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů