Master III netáhne
Master III netáhne
Dobrý den,
už 2 měsíce bojuji s Masterem 2.3 dci 165 CV. Přestože na diagnostice Clip mi nesvítí žádný problém a diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne ve vyšších otáčkách a max. rychlost kterou z něj dostaneme je asi 100 km/h.
Vzhledem k tomu, že vlastníme 6 těchto vozidel a sám si je servisuji, vše jsem řešil záměnou různých součástí formou pokus omyl. Bohužel po dvou měsících a týdenním pobytu v Renault Ostrava je výsledek 0. Nesetkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zde napíšu snad téměř vše co jsme na autě zaměnili. Podotýkám,že tlak na rampě je v pořádku, měřeno i za jízdy. Auto normálně startuje, motor běží bez kolísání, nalili jsme přípravky k vyčištění palivové soustavy a vstřikovačů, několik nádrží Shell W-Power atd. atd. Takže jsme vyměnili: vzduchový a palivový filtr, váhu vzduchu + snímače tlaku vzduch, vstřikovače, egr ventil, obě turba i jejich ovládání, řídící jednotky, plynový pedál, DPF filtr, odpojili jsme tlumič výfuku. Snad je to vše, bylo toho hodně a nevím zda jsem vše napsal, ale jak podotýkám výše, ani v Renaultu v Ostravě za týden na nic nepřišli.
Děkuji moc za rady a nápady.
už 2 měsíce bojuji s Masterem 2.3 dci 165 CV. Přestože na diagnostice Clip mi nesvítí žádný problém a diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne ve vyšších otáčkách a max. rychlost kterou z něj dostaneme je asi 100 km/h.
Vzhledem k tomu, že vlastníme 6 těchto vozidel a sám si je servisuji, vše jsem řešil záměnou různých součástí formou pokus omyl. Bohužel po dvou měsících a týdenním pobytu v Renault Ostrava je výsledek 0. Nesetkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zde napíšu snad téměř vše co jsme na autě zaměnili. Podotýkám,že tlak na rampě je v pořádku, měřeno i za jízdy. Auto normálně startuje, motor běží bez kolísání, nalili jsme přípravky k vyčištění palivové soustavy a vstřikovačů, několik nádrží Shell W-Power atd. atd. Takže jsme vyměnili: vzduchový a palivový filtr, váhu vzduchu + snímače tlaku vzduch, vstřikovače, egr ventil, obě turba i jejich ovládání, řídící jednotky, plynový pedál, DPF filtr, odpojili jsme tlumič výfuku. Snad je to vše, bylo toho hodně a nevím zda jsem vše napsal, ale jak podotýkám výše, ani v Renaultu v Ostravě za týden na nic nepřišli.
Děkuji moc za rady a nápady.
Re: Master III netáhne
Nemas v RJ nastavu max rychlost 100km/h (obmedzovač) Ale to by ťahalo normálne ale max rychlost 100.
Máš palivové čerpadlo v nádrži? Pozri aj to, hlavne konektor.
Máš palivové čerpadlo v nádrži? Pozri aj to, hlavne konektor.
Re: Master III netáhne
Čerpadlo je v o.k., jak jsem psal v prvním fóru, tlak na rampě je v pořádku i za jízdy, rychlost v ř. j. není nastavena a jak jsem psal taky v předchozím příspěvku vyměnili jsme z jiného auta a nepomohlo to.
Re: Master III netáhne
A navíc to není věc rychlosti, jen jsem psal, že je to maximální rychlost. auto netáhne ve vyšších otáčkách, samozřejmě čím delší, tím horší zátah.
Re: Master III netáhne
Ja som myslel čerpadlo v nádrži nie vtrekovacie. Či v koši nie sú nečistoty alebo pod.
Re: Master III netáhne
Ano já vím, ale kdyby to tak bylo, tak by nebyl tlak na vstřikovacím čerpadle. a ten je naprosto pořádku i za jízdy. konzultoval jsem to i s mechanikem v Renaultu a na tom jsme se shodli
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Master III netáhne
resili jsme podobny problem - nakonec to byla prokousana hadice - ze zacatku nic nevyskakovalo a jen to bylo lenive, po nejake dobe (asi se to roztrhlo/rozkousalo vic) uz to hazelo i nouzak ... horni gumove koleno na potrubi myslim k intercooleru jestli se nepletu
mame 100kw energy, tam je gumove koleno, ktere jde dolu za motor a druhy konec se napojuje na rovnou trubku smerem k chladicove stene - to koleno bylo prokousane na nekolika mistech, ale prisli jsme na to az ve chvili, kdy auto zacalo padat do nouzaku a ukazovalo jednou chybu EGR jindy chybu vahy vzduchu ...
mame 100kw energy, tam je gumove koleno, ktere jde dolu za motor a druhy konec se napojuje na rovnou trubku smerem k chladicove stene - to koleno bylo prokousane na nekolika mistech, ale prisli jsme na to az ve chvili, kdy auto zacalo padat do nouzaku a ukazovalo jednou chybu EGR jindy chybu vahy vzduchu ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Master III netáhne
Hadice máme všechny překontrolované, jedna na intercooler je dokonce nová.
Včera mi říkal kluk z Renaultu v NJ, že řeší stejný problém u Traficu a ani po více než roce na nic nepřišli.
Včera mi říkal kluk z Renaultu v NJ, že řeší stejný problém u Traficu a ani po více než roce na nic nepřišli.
Re: Master III netáhne
Dobrý večer mám ten istý problém nema ťah Max 100 potom nič výmena EGR turba snímače atď atď
Re: Master III netáhne
Zdravím, dnes jsem byl objednat nový Master a dealer mi říkal, že auto má dvě turba. Malé pro zátah "odspodu" a druhé pro další tah ve vyšších otáčkách. Nemohl by být problém v klapce, která řídí činnost mezi těmi turby? Tj. nejdřív zabere to menší a pak se to přepne na větší. Jenom taková dedukce, když tu slyším od ostatních jak vše podstatné vyměnili a bez výsledku. Myslím, že polohu klapky diagnostika nevidí. Kdyžtak mě opravte.
Re: Master III netáhne
Nie všetky majú dve
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů