Zdravím. Dnes som chcel kúpiť Mastra 2,5 dci - 2004. Ale trocha ma zarazilo že na volnobeh po pridaní padajú otáčky pomali dole.To sa deje aj pri preraďovaní z 1 do 2 a z 2 do 3. Ďalej je to už normálne - teda aspoň som to už nepostrehol.. Proste ak motor vytočím ,stlačím spojku a pustím plyn - mám pocit že som vytlačil spojku skôr ako ubral. Autíčko je inak fajn a v pohode.Prosím nemán skúsenosti z dodávkami. Ak viete poradiť pomohlo by. Neviem aké je tam čerpadlo a ako funguje to pridanie - elektronika alebo mechanika alebo ... Nerád by som oňho prišiel pre nejakú prkotinu čo sa dá odstrániť šrobovakom alebo pre bežný prejav tohto motora. Zase nerád by som pneď po kúpe investoval .
Ďakujem za rady.
Pomalé padanie otáčok po pridaní - Master 2,5 dci - 2004
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Pomalé padanie otáčok po pridaní - Master 2,5 dci - 2004
Máš vadný spínač na spojce, hledej na kulise pedálů. Nový spínač od 100 do 300Kč.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Pomalé padanie otáčok po pridaní - Master 2,5 dci - 2004
Dík za info. Keďže nemám auto k dispozícii a nemám ani predstavu ako to tam je,prepáč za možno trocha stupidne otázky. Tada jedná sa o spínač na telese pedáku niekde v mieste kabíny? A pokiaľ ho chcem objednať ako ho mám identifikovať - tede ako sa to presne menuje - pod čím to mám na internete hľadať. A prosím zaujímalo by ma aj ako ten spínač funguje - jeho úloha. To do budúcna nech viem aj prečo nie len čo.
Ďakujem
Ďakujem
Re: Pomalé padanie otáčok po pridaní - Master 2,5 dci - 2004
Prosím ako je tam riešený plynový pedál. Nieje tam potenciometer? Teda elektronický plyn?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Pomalé padanie otáčok po pridaní - Master 2,5 dci - 2004
Vše je elektronicky řešený, nedá se nikde nic štelovat. Spínač spojky má úlohu kecat jednotce do doběhu motoru a to tak, že když jedeš přidáš ubereš, tak pozvolna klesají otáčky, asi kvůli brzdícímu efektu motoru, abys neťukal čelem o přední sklo, ale když řadíš je potřeba aby motor měl rychlejší reakci na ubrání otáček, tak spínač na spojce kecá do motorové jednotky, to samé je i s brzdovým spínačem, ten ubírá kroutící moment při přibrzdění. Koukni na kulisu pedálů, tam jsou ty spínače a maj bajonet, pootočíš a vyndáš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Pomalé padanie otáčok po pridaní - Master 2,5 dci - 2004
Šamša - bolo to ono. Master ide ako guľa. Už je doma na dvore. Ešte raz vďaka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů