Master 2.5 dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Harlemm
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob dub 03, 2021 16:41

Master 2.5 dci

Příspěvek od Harlemm » sob dub 03, 2021 16:55

Ahoj kluci. Potreboval bych poradit. Menily jsme motor na mastru rv 2009 byl tam puvodne 2.5 dci 74kw zacal brat olej. Menil se za stejny typ jen 73kw. Nesedelo turbo nejaky hadice a par drobnosti. Po nastartovani auto ihned vypne a ujazuje zavadu DF 053 funkce regulace tlaku v rozvodovem potrubi nad max.urovni.
Uz jsem zkusil snad vse. Byla trochu jina vstr.lista mela na konci prepad ktery se sbyhal do prebadu vstriku. Tak hsem listu prehodil s puvodniho motoru ktera zadni prebad v rampe nema. I puvodni a prezkousene vstriky a stejne bez uspechu. Moc diky za lazdou radu

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 749
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Master 2.5 dci

Příspěvek od magadafagada » pon dub 05, 2021 09:30

stačí pohledat na fóru a najdeš, že v podstatě to může být cokoliv...jak elektrika tak mechanika. třeba čerpadlo, regulátor paliva, netěsnosti. jaký je tlak v Railu?...
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno

Harlemm
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob dub 03, 2021 16:41

Re: Master 2.5 dci

Příspěvek od Harlemm » stř dub 07, 2021 14:14

Prikladam vide tlaku pal.listy
https://youtu.be/-l9E9iGCLjo

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti