2.5 DCi prevodovka PK6
2.5 DCi prevodovka PK6
Zdravim, sice nemam Trafica, ale beztak je to stejny pro vsechny znacky - Nissan Primastar a Opel Vivaro.
Na dalnici jsem zjistil, ze kdyz tocim 5ku tak do 3000 a pak zaradim 6ku, tak zacne neskutecny huceni, ktery prestane, kdyz pustim plyn. Je to prevodovkou? Auto mam tak mesic, tak nechci vyhodit penize za prevodovku, aby to nebylo neco jinyho. A obcas se mi stane, ze pri prerazovani strasne pomalu padaji otacky, ale to asi nebude mit souvislost.
Diky!
Na dalnici jsem zjistil, ze kdyz tocim 5ku tak do 3000 a pak zaradim 6ku, tak zacne neskutecny huceni, ktery prestane, kdyz pustim plyn. Je to prevodovkou? Auto mam tak mesic, tak nechci vyhodit penize za prevodovku, aby to nebylo neco jinyho. A obcas se mi stane, ze pri prerazovani strasne pomalu padaji otacky, ale to asi nebude mit souvislost.
Diky!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Nejdříve bych zkusil zjistit kolik je v ní oleje a to tak, že vypustíš a změříš objem, který by měl mít min. 2 litry vypuštěného. Nová náplň je 2,4 - 2,5l oleje ELF NFP 75-80. Jiný oleje ani nezkoušej, nefungujou! Olej se nalévá z boku pod tou plastovou křídlovou matkou-špuntem, ne přes odvzdušnění. Vypuštěním proto, že hladina nedosahuje ani při nové náplni k nalévacímu otvoru, sice existuje návod na výrobu měrky, ale s tou se blbě manipuluje a není ideální.
Pomalé padání otáček způsobuje vadný spínač na spojce.
Pomalé padání otáček způsobuje vadný spínač na spojce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Olej jsem prave preventivne menil, nicmene jsme ho tam dali 3l (podle manualu maji PK6ky na dodavkach napln 2.7l), protoze jsem jeste nevedel o tom, ze na to je merka a neni to klasicky po kontrolni otvor. Davali jsme do toho i RVS za 2 tisice (ja to otcovi hnedka rikal, ze je to zbytecny, pokud jsou loziska na odchodu), najeto tak 2 tisice km a je to porad stejny.
Ten snimac stoji nejakou raketu nebo je to lidovej dil?
Ten snimac stoji nejakou raketu nebo je to lidovej dil?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Spínač je lidovej. Pokud ti to hučí jen na 6tku, tak bych viděl spíše připálený kola 6tky, ložiska by hučely při všech kvaltech a souvislost s plynem je taky divná.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Tezko rict, jestli huci i ostatni kvalty. Dost mozna taky, jen ta 6ka je tak hlucna, ze jde slyset nejvic. Ale pustim plyn a je ticho, zvlastni.
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Ahoj je to na 100% převodovka. Řešil jsem tuto závadu dlouho. Buď šestka nebo i jiné kvalty. Máš v háji ložiska, ale neřeš jen jedno, nech ji z repasovat, malé šponky se ti dostanou i do jiných ložisek a budeš mít klid. Repas mě přišel na 20.000kč bez DPH, ale mám klid, převodovka šlape, kvalty jak po másle
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Ahoj, Renault Master 2 bus 2,5 Dci 88 kW, najeto 215 tis starším pánem. Hučí mi 5 a 6. Přesně jak popisujete výše, jen když je motor v záběru. Jsou to tedy ložiska a nemám měnit olej, ale rovnou repas. ?? díky.
Převodovka PF6
Kolik vám točí motor při nějaké rychlosti na 6ku.
Luděk
Převodovka PF6
Kolik vám točí motor při nějaké rychlosti na 6ku.
Luděk
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
2000 rpm = 88 km/h podle GPS.
2500 rpm = 110 km/h podle GPS.
3000 rpm = 132 km/h podle GPS.
Mám verzi s tachografem, takže cejchovaný tachometr a navíc GPS je přesná.
2500 rpm = 110 km/h podle GPS.
3000 rpm = 132 km/h podle GPS.
Mám verzi s tachografem, takže cejchovaný tachometr a navíc GPS je přesná.
Naposledy upravil(a) marek230177 dne pát říj 04, 2019 13:31, celkem upraveno 2 x.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Děkuji. Tak to mám asi podobně - cca 94 při 2000. Při 3000 mi to ukazuje cca 130 km/h, ale skoro o 10 km/h to lže (podle GPS v tel)
Jsem se spletl a myslel jsem že při 3000 to ukazuje 120 km/h a ono cca 130 km/h - no ono to bude skutečných 120 No prázdné to jede pěkně
Jsem se spletl a myslel jsem že při 3000 to ukazuje 120 km/h a ono cca 130 km/h - no ono to bude skutečných 120 No prázdné to jede pěkně
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Mně na tom tachometr nelže. Ukazuje v celém rozsahu o pouhý 1 km/h víc, než je skutečnost. Pro modely s tachografem byly tachometry cejchované na přesno a sedí to skutečně o pouhý 1 km/h v celém rozsahu.
Ono to jede pěkně i naložené. Jezdím trvale na váze 3200 kg a víc, mám nářadím a přípravky naložený servisní vůz. Nežere, jede. Mám na tom skoro 300 tisíc km. Teď se bude prodávat.
Na to, jaké to má papírové hodnoty, to jede víc než slušně. Do jisté míry za to mohou právě krátké kvalty.
U modelů Master III jsou převody podstatně delší a třeba verze 92 kW nejede vůbec. Tu má kolega tři a půl roku a je z toho nešťastnej. To je taková mrcha líná, že tomu s tím mým dědečkem starým nařežu, kdy si vzpomenu - v rozjezdu i do kopců.
Něco jiného je verze BiTurbo Energy 107 kW, ty nám dvě přišly před dvěma lety. Ty jedou moc pěkně.
A já teď mám na firmě úplně nový Master IV model 2020 s motorem BiTurbo Energy 132 kW. Dovezli to dnes, na tachometru to má 9 km. Ještě jsem s tím nejel ani metr. Ale dostanu ho já k výhradnímu užívání, takže se na to podrobně podívám příští týden. Krom motoru mě zajímá i interiér, který je prý o notný skok kupředu. Výbava lepší, než má kdekterý osobák, no jsem na to zvědav. Už je v podpisu......
Ono to jede pěkně i naložené. Jezdím trvale na váze 3200 kg a víc, mám nářadím a přípravky naložený servisní vůz. Nežere, jede. Mám na tom skoro 300 tisíc km. Teď se bude prodávat.
Na to, jaké to má papírové hodnoty, to jede víc než slušně. Do jisté míry za to mohou právě krátké kvalty.
U modelů Master III jsou převody podstatně delší a třeba verze 92 kW nejede vůbec. Tu má kolega tři a půl roku a je z toho nešťastnej. To je taková mrcha líná, že tomu s tím mým dědečkem starým nařežu, kdy si vzpomenu - v rozjezdu i do kopců.
Něco jiného je verze BiTurbo Energy 107 kW, ty nám dvě přišly před dvěma lety. Ty jedou moc pěkně.
A já teď mám na firmě úplně nový Master IV model 2020 s motorem BiTurbo Energy 132 kW. Dovezli to dnes, na tachometru to má 9 km. Ještě jsem s tím nejel ani metr. Ale dostanu ho já k výhradnímu užívání, takže se na to podrobně podívám příští týden. Krom motoru mě zajímá i interiér, který je prý o notný skok kupředu. Výbava lepší, než má kdekterý osobák, no jsem na to zvědav. Už je v podpisu......
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
to budu mít asi to samé
2000 rpm = 88 km/h podle GPS
2500 rpm = 110 km/h podle GPS
3000 rpm = 132 km/h podle GPS
Zatím s tím mám najeto cca 1150km. většinou prázdný max já +100kg a zdálo se mi právě že to jede pěkně a po dálnici by to nemuselo tolik točit, třeba při těch 120 km/h.
A spotřeba píšeš nízká - co to znamená. Najel jsem 1050km s lehkou nohou + párkrát svižněji a při 960km mi tam zůstaly svítit 3 čárky u nafty v nádrži. Na začátku jsem tankoval úplně do plna 95 litrů (+ co tam možná zbylo) počítám, že bych teď mohl mít spotřebu pod 8 l/km. Kolik si to vezme až to budu mít obsazené (max celková 2800) a pojedu těch ... 120 km/h (110km/h dle GPS) cca 2500rpm? Zajímala by mne minimální a maximální při normální provozu. Jak se třeba projeví kopce a protivítr - o kolik tu půjde nahoru.
Dík.
Jo a budu dělat převodovku - mám jen vyměnit ložiska, nebo bych měl pouvažovat o delší 6ce - jak píšeš (tedy jestli by tam ta převodovka šla)
2000 rpm = 88 km/h podle GPS
2500 rpm = 110 km/h podle GPS
3000 rpm = 132 km/h podle GPS
Zatím s tím mám najeto cca 1150km. většinou prázdný max já +100kg a zdálo se mi právě že to jede pěkně a po dálnici by to nemuselo tolik točit, třeba při těch 120 km/h.
A spotřeba píšeš nízká - co to znamená. Najel jsem 1050km s lehkou nohou + párkrát svižněji a při 960km mi tam zůstaly svítit 3 čárky u nafty v nádrži. Na začátku jsem tankoval úplně do plna 95 litrů (+ co tam možná zbylo) počítám, že bych teď mohl mít spotřebu pod 8 l/km. Kolik si to vezme až to budu mít obsazené (max celková 2800) a pojedu těch ... 120 km/h (110km/h dle GPS) cca 2500rpm? Zajímala by mne minimální a maximální při normální provozu. Jak se třeba projeví kopce a protivítr - o kolik tu půjde nahoru.
Dík.
Jo a budu dělat převodovku - mám jen vyměnit ložiska, nebo bych měl pouvažovat o delší 6ce - jak píšeš (tedy jestli by tam ta převodovka šla)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Já jezdím na dálnici do 120, víc ne, protože to dělá kravál. Vejdu se pod devět. Ale když jedu třeba z Jihlavy do České Lípy a zpět po staré silnici 38, umím to i pod 7,5.
Hodně záleží na členitosti terénu. Ale v Polabí pod sedm. Na Vysočině devět.
Kdybych to vyjádřil v průměru, jsem někde na 8,5. Mám s tím ujeto přes 200 tisíc. Jezdím spíš defenzivním stylem, vždy s tempomatem.
Hodně záleží na členitosti terénu. Ale v Polabí pod sedm. Na Vysočině devět.
Kdybych to vyjádřil v průměru, jsem někde na 8,5. Mám s tím ujeto přes 200 tisíc. Jezdím spíš defenzivním stylem, vždy s tempomatem.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Pod 7,5 a naložený ?? Pěkné. Takže převody jsou v pohodě - 120 km/h u tebe bude u mne na tachu co kecá 130 - otáčky cca těch 2750.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Já bych s převodovými poměry rychlostí určitě nic nedělal. To auto jede dobře a vyšší otáčky motoru rovná se vyšší výkon na kolech, čili líp to jede. Prodloužení kvaltů by mohlo způsobit ztrátu pružnosti, hlavně do kopců, důsledkem toho bude potřeba víc šlapat na plyn, nebo dokonce podřadit, a ve výsledku to bude chlastat. Delší kvalty nemusejí znamenat nižší spotřebu, často je tomu přesně naopak.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Děkuji za názor/radu. Dnes jsem dával větší pozor na otáčkoměr v Octávce a jsem zvyklý na jiný průběh - menší nárůst - otáček. Jezdím tak 100 - 110 a to tam je snad 2100 - 2300. Jezdím prázdný a na pohodu - nebo spíš konstantně a tak nemám nároky na výkon. Tady bude asi velmi rozumné při plném zatížení tam mít okolo 90 ten krouťák a následně výkon. Už jsem s tím prohnal i pár osobáků - jak do kopce na krouťák tak i z kopce na brzdy Hlavně jsem tu silnici znal a věděl co kde bude, jen ty voříšci byli lehce vyjukaný. Jinak jsem vylítanej z motorky a tak rychlejší v pohodě pouštím ať jedou. Hrozně se mi líbí u Mastera ten výhled a jak se kroutí volantem Mám L1H1 a je to maximální trpaslík - úplně supr velikost. Proti ostatním tam je na výšku těch 10 cm a to můžeš v pohodě v autě chodit se skloněnou hlavou bez ohýbání a třeba manipulovat s nákladem. Za zadníma sedačkama je ještě asi 110cm a to je hafo prostoru. Interiér v provedení pro 9 lidí je docela útulný. Na standardní parkování se ještě vejdeš, pouze je to občas honička. A široký vevnitř je, že se okolo sedaček dá protáhnout po obou stranách.
Jo nevíte jak to v zimě topí? Vpředu asi problém nebude, ale jak je na tom zadní 1 a 2 řada?
Jo nevíte jak to v zimě topí? Vpředu asi problém nebude, ale jak je na tom zadní 1 a 2 řada?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
To netuším, mám furgona L3H2. A tam je vzadu zima jak v prdeli ledního medvěda.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 77
- Registrován: ned bře 22, 2009 23:34
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Dotaz na olej převodovky PF6 - ať nezakládám nové téma...
V manuálech se většinou uvádí plnící množství 2,7l. Ale když naplním 2,7l, tak je hladina oleje přesně zároveň plnícím otvorem.
U PK6 má být hladina níž - dle speciální měrky.
Ví někdo, jak je to u PF6? Hladina na plnící otvor, nebo se má použít stejná měrka jako na PK6? Tím pádem tam nebude 2,7 ale možná jen 2,2l...
(konkrétně se jedná o PF6 014 (PF6014) Master 2.5Dci 2007 L1H1)
V manuálech se většinou uvádí plnící množství 2,7l. Ale když naplním 2,7l, tak je hladina oleje přesně zároveň plnícím otvorem.
U PK6 má být hladina níž - dle speciální měrky.
Ví někdo, jak je to u PF6? Hladina na plnící otvor, nebo se má použít stejná měrka jako na PK6? Tím pádem tam nebude 2,7 ale možná jen 2,2l...
(konkrétně se jedná o PF6 014 (PF6014) Master 2.5Dci 2007 L1H1)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
2,3 - 2,5l je ideální náplň
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Ono je to o tom, že do žádné převodovky nikdy nedostaneš tolik oleje, kolik je psáno. Já mám doma tři Renaulty a do každé převodovky se vejde přesně o dvě deci méně, než je udávané jako plnící množství. I když to nechám vykapat celý víkend, prostě je to tak.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Ahoj, mám problém s převodovkou. Trafic II 2,5dCi, 245t km, z ničeho nic mi jde ztuha řazení všech stupňů. Za jízdy tam kvalty nejdou zasunout, všechny kvalty. Lépe jdou zasunout když řadím jako u nesynchroní převodovky, dvakrát spojka při řazení nahoru a s meziplynem dolu. Převodovka nehučí, lana řazení jsou v pohodě.
Kde mám hledat problém?
Kde mám hledat problém?
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Olej???
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Olej??? jako množství nebo výměna?
Prostřík jsem řadicí hřídel do převodovky a olej vyměním zítra, snad to bude dobrý.
Prostřík jsem řadicí hřídel do převodovky a olej vyměním zítra, snad to bude dobrý.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
NFP olej?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Olej vyměněn Elf Tranself NFP 75W-80 , prostříknutý řadící čep-hřídel do převodovky a po ujetí 30km se zdá být vše v pořádku, snad to bude už dobrý, díky.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Re: 2.5 DCi prevodovka PK6
Tak musela přeodovka ven a na opravu. Byla zarezlá řadicí hřídel do převodovky. Nová hřídel, futra, pro jistotu nová ložiska v převodovce, vše ostatní bylo v pořádku. Převodovka je zase v pořádku.
Trafic Black Edition 2,5 dCi L2 2011
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
ex: KOLEOS 2,0 dCi 150k 4x4 automat. Exception 2010, Bose
ex: Trafic Passenger Comfort Cool 2,0 dCi 115k L1 2007
ex: Scenic Kaleido 1,6 16V 1999
ex: R19, 1,9D, 1996
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů