Laguna 2.2dci - nejde nastartovat, zavzdusneny filter?
Moderátor: Moderators General
Laguna 2.2dci - nejde nastartovat, zavzdusneny filter?
Auto mi pred 2 tyzdnami zacalo tazko startovat, najskor az na druhy pokus. Predtym som natankoval, presiel som cca 70km a rano to uz tazko startovalo (neviem, ci to bude tymto). Po nastartovani ide bezproblemovo.
Zhavice som zmeral (len multimetrom) aj vizualne pozrel - zdaju sa OK.
Dnes ma napadlo vypustit z palivoveho filtra vodu ale urobil som to tak, ze so z neho odpojil vsetky hadicky aj konektor na ohrev, vytiahol som ho z auta a vypustil som ho zospodu (bol cisty, sla len nafta).
Po namontovani uz viac motor nechytil. Velakrat som bez startovania zapinal zapalovanie (karta von a dnu), cca 8x som startoval ale vobec nechyta.
Naftu v hadicke do cerpadla mam, a dokonca bez bubliniek.
Ma tam vraj byt nejaky ventil. Sice medzi filtrom a cerpadlom nieco mam ale je to zapustete a nejde tym tocit. Balonik na rucne cerpanie paliva nemam.
Viete niekto poradit? Teraz stojim nepojazdny na parkovisku...
Zhavice som zmeral (len multimetrom) aj vizualne pozrel - zdaju sa OK.
Dnes ma napadlo vypustit z palivoveho filtra vodu ale urobil som to tak, ze so z neho odpojil vsetky hadicky aj konektor na ohrev, vytiahol som ho z auta a vypustil som ho zospodu (bol cisty, sla len nafta).
Po namontovani uz viac motor nechytil. Velakrat som bez startovania zapinal zapalovanie (karta von a dnu), cca 8x som startoval ale vobec nechyta.
Naftu v hadicke do cerpadla mam, a dokonca bez bubliniek.
Ma tam vraj byt nejaky ventil. Sice medzi filtrom a cerpadlom nieco mam ale je to zapustete a nejde tym tocit. Balonik na rucne cerpanie paliva nemam.
Viete niekto poradit? Teraz stojim nepojazdny na parkovisku...
Uz mi to ide. Trvalo mi to s aj umytim motora takmer 8 hodin.
Namontoval novy palivovy filter s 2 novymi gumickami aj ked stary filter ma za sebou podla nalepky na motore len 30.000km (auto som kupil jazdene).
Medzitym som mal vybratu bateriu z auta - dokladne som ju pred zimou otestoval, vydrzala snad viac nez 20 startov (tocenie, kym sa sam nevypne).
Nechal som docerpat naftu a na 5 pokus sa mi podarilo nastartovat a odvtedy startujem takmer okamzite po stlaceni START.
Takze bol problem vo filtri (resp. v tesniacich gumickach)?
Alebo pomohol reset po vybrati baterie?
Uz ma to netrapi, dnes startujem takmer okamzite, uvidim zajtra...
Namontoval novy palivovy filter s 2 novymi gumickami aj ked stary filter ma za sebou podla nalepky na motore len 30.000km (auto som kupil jazdene).
Medzitym som mal vybratu bateriu z auta - dokladne som ju pred zimou otestoval, vydrzala snad viac nez 20 startov (tocenie, kym sa sam nevypne).
Nechal som docerpat naftu a na 5 pokus sa mi podarilo nastartovat a odvtedy startujem takmer okamzite po stlaceni START.
Takze bol problem vo filtri (resp. v tesniacich gumickach)?
Alebo pomohol reset po vybrati baterie?
Uz ma to netrapi, dnes startujem takmer okamzite, uvidim zajtra...
Este par veci (nechcem zakladat novu temu, dam to tu):
Uz sa niekto stretol s tym, ze nejdu hodiny ked je vypnuty motor? Vtedy stoja, rano tam mam vcerajsi cas, ked som zaparkoval. To iste sa deje v PC ak je ciastocne vybita batera na doske - cas sa nevymaze ale ked je PC vypnuty hodiny nejdu. Ale v Lagune na to nejaka zalozna bateria nie je, ze?
To som zistil, ked som vcera prevzal auto zo servisu - zvonenie vo vyfuku. Vymenili mi vlnovec ale vyfuk zvoni a klepoce pri jazde dalej...
Uz sa niekto stretol s tym, ze nejdu hodiny ked je vypnuty motor? Vtedy stoja, rano tam mam vcerajsi cas, ked som zaparkoval. To iste sa deje v PC ak je ciastocne vybita batera na doske - cas sa nevymaze ale ked je PC vypnuty hodiny nejdu. Ale v Lagune na to nejaka zalozna bateria nie je, ze?
To som zistil, ked som vcera prevzal auto zo servisu - zvonenie vo vyfuku. Vymenili mi vlnovec ale vyfuk zvoni a klepoce pri jazde dalej...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
To mě se teď často stává, že mi rádio samo při vložení karty změní hlasitost na č.15 i když tam před tím bylo č.8. Svádím to na slábnoucí baterii, která má už 5let a to tím, že se spustí žhavení a vten okamžik se prudce změní napětí, které ovlivní nějaký procesor, buť přímo v rádiu, nebo v navi, do který je napojený ovladač pod volantem.Laco19 píše:Este par veci (nechcem zakladat novu temu, dam to tu):
Uz sa niekto stretol s tym, ze nejdu hodiny ked je vypnuty motor? Vtedy stoja, rano tam mam vcerajsi cas, ked som zaparkoval. To iste sa deje v PC ak je ciastocne vybita batera na doske - cas sa nevymaze ale ked je PC vypnuty hodiny nejdu. Ale v Lagune na to nejaka zalozna bateria nie je, ze?
To som zistil, ked som vcera prevzal auto zo servisu - zvonenie vo vyfuku. Vymenili mi vlnovec ale vyfuk zvoni a klepoce pri jazde dalej...
Výfuk mi taky zvoní, ale jen v otáčkách od 1800 do 1900, pak nic.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
S tym poklesom napatia sa mi to velmi nezda. Ked to urobi pred startovanim tak to asi nebude poklesom. Ved aj na novej baterii je pokles napatia pri startovani neporovnatelny s poklesom pri zhaveni. Musi to byt na take nieci stavane (kondenzatory, filtre).
Mozno kontakt na baterii, kabel k starteru a k poistkam, na tomto druhom kabli je aj zhavenie, nie?
Mozno kontakt na baterii, kabel k starteru a k poistkam, na tomto druhom kabli je aj zhavenie, nie?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Start ti probíhá automaticky, nebo musíš držet tlačítko? Kdyby ti probíhal automaticky, tak ti bude startér točit tak dlouho, až ti chytne. Jestli se ti jen překulí, tak hledej chybu ve čtečce karty, kde je už tady ve fóru popsaný jak na ulomenou pacičku: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2532Laco19 píše:A opat startujem najskor na druhy pokus. Dlho som sa netesil...
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Startuje automaticky ale ak po urcitej dobe nechyti (cca 20s), startovanie sa zrusi. Start zopakujem a teraz chyti az na 3 pokus. Zda sa mi, ze ak pridam plyn chyta skor.
Ked fukal vietor od vyfuku, videl som ze mi pri startovani ide z vyfuku biely dym, takze palivo tam asi ide.
Po vymene palivoveho filtra som asi do niecoho "tukol", takze mi to najprv nechcelo chytit vobec (ani po cca 20 startovaniach) a po druhom "tuknuti" to par dni startovalo nadherne a potom sa to postupne zhorsovalo.
Zhavice som zmeral multimetrom a 2 som aj vybral, vyzeraju ako nove. Zmeral som, ci je na nich napatie. Kontrolka zhavenia mi len niekedy na cca 1s preblikne.
Vzduchovy filter mam novy. EGR neviem ci bol cisteny (140.000km) a ci moze mat na to vplyv (asi nie).
Ked fukal vietor od vyfuku, videl som ze mi pri startovani ide z vyfuku biely dym, takze palivo tam asi ide.
Po vymene palivoveho filtra som asi do niecoho "tukol", takze mi to najprv nechcelo chytit vobec (ani po cca 20 startovaniach) a po druhom "tuknuti" to par dni startovalo nadherne a potom sa to postupne zhorsovalo.
Zhavice som zmeral multimetrom a 2 som aj vybral, vyzeraju ako nove. Zmeral som, ci je na nich napatie. Kontrolka zhavenia mi len niekedy na cca 1s preblikne.
Vzduchovy filter mam novy. EGR neviem ci bol cisteny (140.000km) a ci moze mat na to vplyv (asi nie).
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Změřil si odpor žhavičů a kolik měli? To že měříš napětí je hezký ale na nic.
Měli by mít do 2 ohmů. Mohla by se ti také zasekávat chcípací klapka na sání(hned na vstupu do parohů), nebo být vypadlá hadička její regulace podtlakem.
Měli by mít do 2 ohmů. Mohla by se ti také zasekávat chcípací klapka na sání(hned na vstupu do parohů), nebo být vypadlá hadička její regulace podtlakem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Nemal som skalibrovany multimeter, takze presnu hodnotu neviem. Stacilo mi, ze hodnota je urcite do 2 ohmov (merak si k tomu stale nieco prihodi) a ze je uplne rovnaka u vsetkych zhavicov (statisticky by nemali odist vsetky naraz). Pri merani napatia som videl, ze maju odber - bol tam riadny pokles napatia (nepamatam kolko).
Dakujem za radu, pozriem uvedene veci.
Prisiel som na to ako nastartovat ovela rychlejsie - s plynom na podlahe, takze to chvilu musi vydrzat. Opravy mozem robit len u otca na dvore, pred bytovkou na parkovisku to nejde...
Takze si naplanujem navstevu, mozno aj vycistenie EGR, atd
Dakujem za radu, pozriem uvedene veci.
Prisiel som na to ako nastartovat ovela rychlejsie - s plynom na podlahe, takze to chvilu musi vydrzat. Opravy mozem robit len u otca na dvore, pred bytovkou na parkovisku to nejde...
Takze si naplanujem navstevu, mozno aj vycistenie EGR, atd
Tak som na to asi prisiel (uz po niekolky krat). Staci pohybat hadickou za palivovym filtrom a uz mam v nafte bubliny. Takze asi vymenim potrubie medzi filtrom a cerpadlom a 2 koncovky - alebo sa do nich da zohnat iba tesnenie?
Na hadicke medzi filtrom a vysokotlakym cerpadlom mam este "nieco" (skoda, ze neviem vlozit foto). Vyzera to ako ventil, ma to obojstrannu sipku ale tocit s tym neviem. Koliesko so sipkou je utopene v telese ventilu (???). Co je to?[/url]
Na hadicke medzi filtrom a vysokotlakym cerpadlom mam este "nieco" (skoda, ze neviem vlozit foto). Vyzera to ako ventil, ma to obojstrannu sipku ale tocit s tym neviem. Koliesko so sipkou je utopene v telese ventilu (???). Co je to?[/url]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mě odešli v 90tis km a to všechny během jednoho týdne.Laco19 píše: (statisticky by nemali odist vsetky naraz)
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laguna 2.2dci - nejde nastartovat, zavzdusneny filter?
Ještě máš problémy s tím startováním nebo už jsi to vyřešil? K tomu zvonění ve výfuku o kterém jsi psal, tak jsem přesvědčen že je nezpůsobuje vlnovec ale vysypaná keramika v prvním tlumiči. Mě to dělá taky a asi všem co mají na Laguně víc kilometrů. Když jsem byl pod vozem na STK tak jsem zkoušel vlnovec, ale ten drží. Jakmile jsem bouchl do prvního tlumiče co je za motorem, tak se z něj ozvalo stejné rachocení jako při volnoběhu. Takže jak budu mít chvilku, tak jej vyříznu, vysypu a bude klid...............a konečně ticho.Laco19 píše:Auto mi pred 2 tyzdnami zacalo tazko startovat, najskor az na druhy pokus. Predtym som natankoval, presiel som cca 70km a rano to uz tazko startovalo (neviem, ci to bude tymto). Po nastartovani ide bezproblemovo.
Zhavice som zmeral (len multimetrom) aj vizualne pozrel - zdaju sa OK.
Dnes ma napadlo vypustit z palivoveho filtra vodu ale urobil som to tak, ze so z neho odpojil vsetky hadicky aj konektor na ohrev, vytiahol som ho z auta a vypustil som ho zospodu (bol cisty, sla len nafta).
Po namontovani uz viac motor nechytil. Velakrat som bez startovania zapinal zapalovanie (karta von a dnu), cca 8x som startoval ale vobec nechyta.
Naftu v hadicke do cerpadla mam, a dokonca bez bubliniek.
Ma tam vraj byt nejaky ventil. Sice medzi filtrom a cerpadlom nieco mam ale je to zapustete a nejde tym tocit. Balonik na rucne cerpanie paliva nemam.
Viete niekto poradit? Teraz stojim nepojazdny na parkovisku...
Re: Laguna 2.2dci - nejde nastartovat, zavzdusneny filter?
Problemy so startovanim mam este stale. Ked "nieco" urobim okolo filtra-cerpadla tak vacsinou 2-3 tyzdne startujem OK ale neviem co pomoze. Vzdal som to a dal som ho do servisu. Zatial len vymazali vsetky chyby a nabuduce tam budu uz len tie, ktore to robia (dufam, ze budu).Krejča píše:Ještě máš problémy s tím startováním nebo už jsi to vyřešil? K tomu zvonění ve výfuku o kterém jsi psal, tak jsem přesvědčen že je nezpůsobuje vlnovec ale vysypaná keramika v prvním tlumiči. Mě to dělá taky a asi všem co mají na Laguně víc kilometrů. Když jsem byl pod vozem na STK tak jsem zkoušel vlnovec, ale ten drží. Jakmile jsem bouchl do prvního tlumiče co je za motorem, tak se z něj ozvalo stejné rachocení jako při volnoběhu. Takže jak budu mít chvilku, tak jej vyříznu, vysypu a bude klid...............a konečně ticho.Laco19 píše:Auto mi pred 2 tyzdnami zacalo tazko startovat, najskor az na druhy pokus. Predtym som natankoval, presiel som cca 70km a rano to uz tazko startovalo (neviem, ci to bude tymto). Po nastartovani ide bezproblemovo.
Zhavice som zmeral (len multimetrom) aj vizualne pozrel - zdaju sa OK.
Dnes ma napadlo vypustit z palivoveho filtra vodu ale urobil som to tak, ze so z neho odpojil vsetky hadicky aj konektor na ohrev, vytiahol som ho z auta a vypustil som ho zospodu (bol cisty, sla len nafta).
Po namontovani uz viac motor nechytil. Velakrat som bez startovania zapinal zapalovanie (karta von a dnu), cca 8x som startoval ale vobec nechyta.
Naftu v hadicke do cerpadla mam, a dokonca bez bubliniek.
Ma tam vraj byt nejaky ventil. Sice medzi filtrom a cerpadlom nieco mam ale je to zapustete a nejde tym tocit. Balonik na rucne cerpanie paliva nemam.
Viete niekto poradit? Teraz stojim nepojazdny na parkovisku...
U mna vymena vlnovca ciastocne pomohla. Pred vymenou bolo pri udere rukou do tlmica drncanie velmi pocutelne ale po vymene je tam drncanie este stale ale uz len slabe. Mozno to bol vlnovec, mozno je to slabsie len inou geometriou potrubia po vymene. Ale pri volnobehu uz neklepe...
Dnes som s tym bol opat v servise. Rano som 2x vybil bateriu kym som nastartoval. Z riadiacej jednotky precitali chybu DF197 - 1.DEF (informacia tlak paliva - namerany tlak je prilis vysoky). Ta ista chyba bola aj minule (okrem mnozstva inych chyb).
Kontrolovali prepad na vstrekoch a 2 vstreky chceli menit, tie su vraj upchate a po vymene to uz bude OK (2 x 15.000,-SKK).
Na moje reci v servise ohlad nebrali, ze sice mozu byt upchate trysky ale chyba bude asi aj niekde inde, lebo po "nejakej" manipulacii okolo filtra motor zacne startovat a takto ide 2-3 tyzdne, ze ked su raz trysky upchate uz ich tou manipulaciou asi nevycistim. Nakoniec som vecer auto prevzal neopravene a opat startujem na prvy pokus. Dnes vecer som startoval asi 5x - fantazia, po prvom pretoceni klukovky.
Kamarat mal tiez problemy so startovanim. Ked mu motor nastartoval uz siel bezproblemov, bez znizeneho vykonu, bez vibracii, akurat niekedy mu zdochol - takisto ako u mna. Jemu vymena vstrekov pomohla.
Na utorok som si kontrolu a opravu vstrekov v inom, autorizovanom servise Bosch. Vymontuju ich, skontroluju na stolici, vycistia, pri oprave vraj menia aj trysky. Je to podstatne lacnejsie a hlavne budem mat istotu, ze mam vstreky naozaj vsetky OK.
Takto (komplikovane, raz ano, raz nie) sa mozu prejavovat vadne vstreky? Alebo je problem z tlakom paliva zapricineny niecim inym? To asi zistim az 2-3 tyzdne po oprave vstrekov. Ked nebudem startovat, bol problem inde...
Kontrolovali prepad na vstrekoch a 2 vstreky chceli menit, tie su vraj upchate a po vymene to uz bude OK (2 x 15.000,-SKK).
Na moje reci v servise ohlad nebrali, ze sice mozu byt upchate trysky ale chyba bude asi aj niekde inde, lebo po "nejakej" manipulacii okolo filtra motor zacne startovat a takto ide 2-3 tyzdne, ze ked su raz trysky upchate uz ich tou manipulaciou asi nevycistim. Nakoniec som vecer auto prevzal neopravene a opat startujem na prvy pokus. Dnes vecer som startoval asi 5x - fantazia, po prvom pretoceni klukovky.
Kamarat mal tiez problemy so startovanim. Ked mu motor nastartoval uz siel bezproblemov, bez znizeneho vykonu, bez vibracii, akurat niekedy mu zdochol - takisto ako u mna. Jemu vymena vstrekov pomohla.
Na utorok som si kontrolu a opravu vstrekov v inom, autorizovanom servise Bosch. Vymontuju ich, skontroluju na stolici, vycistia, pri oprave vraj menia aj trysky. Je to podstatne lacnejsie a hlavne budem mat istotu, ze mam vstreky naozaj vsetky OK.
Takto (komplikovane, raz ano, raz nie) sa mozu prejavovat vadne vstreky? Alebo je problem z tlakom paliva zapricineny niecim inym? To asi zistim az 2-3 tyzdne po oprave vstrekov. Ked nebudem startovat, bol problem inde...
Špatné startování
Ono ta příčina špatného startování může klidně být i v čidle horní úvratě (přesněji magnetickým spínačem na klikovém hřídeli).
Taky jsem měl problém s tím startováním a jednou mi dokonce sám od sebe během jízdy zhasnul motor.Pomohla až výměna toho čidla v ceně do 1000 Kč.
Probíralo se to zde: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7796
Taky jsem měl problém s tím startováním a jednou mi dokonce sám od sebe během jízdy zhasnul motor.Pomohla až výměna toho čidla v ceně do 1000 Kč.
Probíralo se to zde: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7796
Renault Laguna II 1.8 16V PRIVILEGE r.2001
Re: patné startování
Pricinou moze byt aj tento snimac, ale v pamati zavad som mal len problem z tlakom paliva, ze vraj je vysoky. Takze teraz dam vstrekovanie do 100% stavu, v utorok mi urobia vstreky a potom uvidim co dalej.marek.k píše:Ono ta příčina patného startování můe klidně být i v čidle horní úvratě (přesněji magnetickým spínačem na klikovém hřídeli).
Taky jsem měl problém s tím startováním a jednou mi dokonce sám od sebe během jízdy zhasnul motor.Pomohla a výměna toho čidla v ceně do 1000 Kč.
Probíralo se to zde: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7796
Takze uz som par dni po diagnostike u BOSCH. Vstrekovace vybrali, na stolici otestovali, su vraj v 100% stave. Takisto mali skontrolovat vsetko okolo vstrekovania. Pri teste na KTS zistili chybu regulatora tlaku, tak ho vymenili. Pri preberani auta (bolo to dost narychlo) to nebolo startovanie na "1*" ale bolo to dobre. A teraz uz opat startujem na 3 pokus...
Po par dnoch sa vratilo aj jemne kolisanie volnobeznych otacok (raz za 15-50 s).
Po par dnoch sa vratilo aj jemne kolisanie volnobeznych otacok (raz za 15-50 s).
Auto uz bolo v 2 servisoch a v obidvoch na diagnostike nasli problem s tlakom paliva ale ani zmienka o nekonzistentnosti snimacov otacok.marek.k píše:No já bych to viděl tak na 90% na to čidlo horní úvratě,výměna příjde tak do 1000 Kč a měl by být pokoj.
Takze v tom, ze je to problem s tlakom paliva im verim. Mam im ale za zle, ze pri diagnostike nejdu podla postupov (v manualoch podrobne popisanych) ale iba precitaju chybove hlasenia a potom amatersky (ved to predsa plati zakaznik) skusaju menit co by to mohlo byt (RENAULT). V mojom pripade sa urcite da ist aj dalej. Diagnostikou zistit ci je problem snimac, ventil alebo su v poriadku. Ale v RENAULTe chceli zacat vstrekovacmi (2ks = 30.000,-SK), potom by urcite prisiel na rad regulacny ventil (ten sice mam uz vymeneny) atd. A nakoniec by sa musel konecne opravit aj napr. vadny konekor.
Je to senzor teploty paliva...Laco19 píše:Jedna otazka:
prepad od vstrekov aj z z cerpadla mi ide do "nejakej ciernej skatulky" a dalej do nadrze. Ta "skatulka" ma na sebe konektor (2 vodice). Je to ventil, snimac niecoho? Nachadza sa to medzi palivovovym filtrom a motorom.
Za info dakujem.
Cez vikend som rozoberal a kompletne zmeral kablovanie od motora po riadiaci pocitac. Potom som prisiel na to, preco na volnobeh klepoce (akoby jeden ventil) a pri 1500 ot. sa uz rezonancie ani pocuvat nedaju. Aj pri otackach do 1500 motor nasava cez vsetkych 8 ventilov, nieco nad 1500 prepne na 4 ventily a cca okolo 2500 uz ide opat naplno. Po vytiahnuti podtlakovej hadice zo "swirl" ventilu - nadhera...
Ale takto to riadi pocitac na zaklade snimacov...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů