Renault Club ČR / SR

diskuzní fórum RCČR a RCSR
 RC Stránky Renaultclubu  * FAQ    * Hledat  * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je sob črc 02, 2016 05:43




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)
PříspěvekNapsal: úte led 06, 2004 11:00 
Offline
Starting member

Registrován: stř pro 31, 2003 13:12
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.

_________________
Olda


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)
PříspěvekNapsal: úte bře 09, 2004 09:44 
Offline
Starting member

Registrován: pon bře 08, 2004 15:16
Příspěvky: 62
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.[/quote]
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 23, 2005 23:05 
Offline
Člen RCČR
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 08, 2005 23:09
Příspěvky: 2813
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
takže 10klacků za vejfuk je málo :?: :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)
PříspěvekNapsal: čtv úno 24, 2005 10:45 
Offline
Člen RCČR
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2004 14:39
Příspěvky: 891
Oldřich Horák píše:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.


myslet si to muzes :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 24, 2005 17:13 
Offline
Šílený Ivan
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 26, 2004 10:48
Příspěvky: 1157
Bydliště: Liberec
:D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2005 11:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2004 22:04
Příspěvky: 2882
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Ivan Rous píše:
:D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan


Jo jo Ivane...
Mě teď stál kompletní vejfuk 10000,-

_________________
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2005 12:29 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 19, 2004 11:34
Příspěvky: 127
Bydliště: Stupava
BTW, v tejto suvislosti ma napadla jedna otazka, aku farbu pouzit na vyfuk, resp. vyfukove potrubie ?

_________________
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2005 14:15 
Offline
Šílený Ivan
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 26, 2004 10:48
Příspěvky: 1157
Bydliště: Liberec
Z praxe vím o jediné - česká vypalovací stříbřenka, nebo nechat pozinkovat - ale stejně je to vše na nic. Pomůžou snad jen dobře udělaný nerezový trubky (tlumiče taky, ale leze to do peněz).

S pozdravem Ivan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 03, 2007 21:15 
Offline
Starting member

Registrován: ned led 08, 2006 15:45
Příspěvky: 42
Bydliště: svycarsko
10000 za vejfuk je urcite fajn.Chlubit se tim ze je to pro nekoho vic nez pulka auta je sileny.Ja dal za opravu svetla, blinkru,lanka ke spojce a zadni brzd 13000kc a nelituju.Chci spolehlive auto.

_________________
R19 16V 99kw třídvéřáček r.1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)
PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 04:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 07, 2004 16:51
Příspěvky: 4122
Bydliště: Praha
kneiflpe píše:
Oldřich Horák píše:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.

k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.


Hele Kneiflpe a seš si tím tak jistej? Co tě vede k názoru, že odstraněním katalyzátoru vozu pomůžeš? Mě by to strašně moc zajímalo... díky za poučení neznalého renaulťáka :lol: 8) Tedy myslím to tak abys mi vysvětlil to tvé "Bez něj to jede líp"

děkuji

_________________
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 04, 2007 21:25 
Offline
Starting member

Registrován: sob lis 27, 2004 15:38
Příspěvky: 86
Bydliště: Brno
zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:

_________________
Megane classic 1.6e r.v. 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 00:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 07, 2004 16:51
Příspěvky: 4122
Bydliště: Praha
daggereall píše:
zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:


s Bosalem mám bohužel podobné zkušenosti :(

_________________
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 01:58 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2003 09:26
Příspěvky: 9563
Bydliště: Praha
Pokud to neni jedine mozne reseni, Bosal nebrat. Mam stejnou zkusenost.
Kupoval jsem na Espace novy vyfuk komplet (asi za 11.000,- - nepamatuju se presne) a jeden z dilu byl Bosal, protoze jiny v tu chvili proste nebyl a ja potreboval jezdit. Za 1/2 roku mi ho v ramci zaruky u Vasendy vymenovali za Walker, protoze byly vysypane prepazky.

_________________
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 05, 2007 09:49 
Offline
Člen RCČR
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Příspěvky: 748
Bydliště: Tetčice u Brna
Na Espace Grand to bylo s výběrem výfuku vcelku jednoduchý. Originál Renault zadní díl je za 23000 Kč, Bosal je nedělá, nakonec jediný kdo je měl v katalogu byl ARVIN. Výhodou Arvinu, kromě dostupnosti a ceny je i to, že dlouhatánský zadní dvoutlumičový díl rozdělili na dva (prostřední tlumič mi jaksi odešel dřív, než ten zadní). Díl od Arvina je na konci rozšířený, stará roura se uprostřed přeřízne a rozšířený díl se nasadí na zbytek zadního dílu. Spojky i držáky jsou hodně masívní.
O životnosti těžko mluvit, mám ho tam teprv od podzimu.

_________________
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 15, 2007 18:59 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 13:31
Příspěvky: 495
daggereall píše:
zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:

Pěkně podražily ?
Mrkni se na datum původního příspěvku.
Já tefda nevim, že pořád votravuju s tím Walkerem (Viktor mi ho doporučil ;)), ale proti Bosalu je to nebe a dudy už jen na pohled. Už jsem psal, že "origo" Bosal s kosočtvercem stál v Renaultu přes dvacet tisíc a přitom mnohem lépe udělaný a patrně i v životnosti kvalitnější Walker je za pár kaček (vyjma toho katu).
Vymění si to kdejakej jouda, ale je to možná o tom pohodlí a jiném měřítku.....

_________________
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 15, 2007 19:32 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 13:31
Příspěvky: 495
....p.s.
tedy abych nekecal, kat jsem neměnil, tam by mohla číhat zrada v podobě špatného přístupu atp.

_________________
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 09:18 
Offline
Starting member

Registrován: pát čer 20, 2008 08:42
Příspěvky: 1
Oldřich Horák píše:
Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.

Moje řeč. Katalizátor jsem sehnal taky universal od Bosal ale levněni. za 3000,-kč ale výfuk Bosal už jsem nechtěl. Už jsem ho měl a po roce a půl byl pryč. Našel jsem prima alternativu a zatím drží.Celo pohliníkovaný od bezva výfuky.cz. A jak čtu, vyšel mě asi o 180,-Kč levněji než tebe. zadní díl 2.000,- a střední 2.500,-Uvidím jak dlouho bude na autě ale už ho mám přes dva roky a drží téměř bez koroze.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz