Utopené auto
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Utopené auto
Jsem z Hrádku nad Nisou - ze zpráv asi víte, co se tu stalo. Sám nejsem vodou naštěstí nijak postižený, ale dívám se tu na tu strašlivou spoušť a mj., kromě uhynulých zvířat, zničených staveb, rodin v katastrofální situaci ap., na množství utopených aut. Stalo se někdy někomu z vás nebo vašich blízkých něco podobného? Co se dá s takovým autem dělat? Jak postupovat? Dík!
Naposledy upravil(a) Concionator dne úte srp 10, 2010 16:05, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Pokud bylo auto vyloženě utopené, bohužel, ale je to na prodej na ND... Voda se dostala do elektroniky, kterou se podle mě nikdy nepodaří zprovoznit.... I to bahno, které zůstane ve všech možných škvírách, se tam odtud jen tak nedostane.... To je na kompletní rozebrání do polsedního šroubku a znovu dávat do kupy......
Nevím, sám takovou zkušenost naštěstí nemám, ale soudím tak...
Každopádně, vy tam "nahoře", držte se!!!!! Celá republika na vás myslí a pomáhá aspoň na dálku, jak jen to jde.....
Nevím, sám takovou zkušenost naštěstí nemám, ale soudím tak...
Každopádně, vy tam "nahoře", držte se!!!!! Celá republika na vás myslí a pomáhá aspoň na dálku, jak jen to jde.....
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
ADMINISTRÁTORŮM: Zpětně se omlouvám za špatné zařazení do sekce. Nějak mi to vůbec nedošlo, že jsem pod konkrétním autem. Měl jsem stránky otevřené ve víc oknech...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Hrnecek: Díky...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Stará auta s karburátory a bez elektroniky ještě lze docela dobře opravit, vždycky záleží na tom, kam všude se dostala jak znečištěná voda, bahno nebo jiný humus. Je potřeba kompletně rozebrat, vyčistit a renovovat veškeré zásadní systémy, jako brzdy, ložiska, řízení a podle míry vytopení náležitě totéž udělat na motoru.
Po povodni 2002 mi na zahradě zůstal VW BUS 22, který se mi prostě nepodařilo včas odvézt. Stačilo mu důkladně omýt všechno, na co se dalo dosáhnout, rozebrat a složit brzdy, vylít vodu z motoru (koukalo z něj asi 10cm nad hladinu), prolít olejem, proťukat elektriku .... a za 2 dny práce BUS odjel po vlastní ose.
Jak ale říkám, VW BUS je tank, který jede z podstaty, nikoliv sofistikované auto založené na milionu senzorů a elektronice. Každý případ je nutné posoudit individuálně podle míry poškození a hlavně podle rozpočtu a možností.
Po povodni 2002 mi na zahradě zůstal VW BUS 22, který se mi prostě nepodařilo včas odvézt. Stačilo mu důkladně omýt všechno, na co se dalo dosáhnout, rozebrat a složit brzdy, vylít vodu z motoru (koukalo z něj asi 10cm nad hladinu), prolít olejem, proťukat elektriku .... a za 2 dny práce BUS odjel po vlastní ose.
Jak ale říkám, VW BUS je tank, který jede z podstaty, nikoliv sofistikované auto založené na milionu senzorů a elektronice. Každý případ je nutné posoudit individuálně podle míry poškození a hlavně podle rozpočtu a možností.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je Hektor?Hrnecek píše:Takjá měl samozřejmě na mysli novější auta, prošpikovaná elektronikou..... Hektora bych taky nevyhodil do šrotu kvůli pár metrům vody...
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=29930Novotka píše:Kdo je Hektor?Hrnecek píše:Takjá měl samozřejmě na mysli novější auta, prošpikovaná elektronikou..... Hektora bych taky nevyhodil do šrotu kvůli pár metrům vody...
Nov
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
utopené auto
Jsem taky z Tvé blízkosti a to z Andělské Hory,plavalo to tady hezky a protože mám doma takovou malou dílnu a auty se zabývám docela dost dlouho,taky si přihodím.Ve čtvrtek jsem dodělal jednu felicii z Bílého Kostela a můžu říct hrozná práce.Je pravda že už je jakž takž v pořádku ale z dutin to nikdy nedostaneš a pořád v tom to bahno cítím,přivezl jsem si druhou je to MPI s airbagem a v elektrice,všechy svazky jsou zralý na výměnu veškeré spoje jsou zrezlý i pojistky a relátka ve skříni pod palubkou,hrůza ,po sdělení majiteli co by to stálo chce auto zrušit,ani se mu nedivím a jeho bratr má Peugeut 206 ten plaval až po střechu z jedné strany dostal tavku od stromu z druhé od octavie a trvá na tom že to musí dát dohromady.Takže můj názor je takový že pokud auto plavalo tak do půlky dveří a včas se začne čistit přežije jinak kovošrot a jezdit jiným.Nebo důkladná renovace jako u veterána,ale to je běh na dlouhé trati,nikdy se nevrátí investice a pořád je to utopené auto.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 616
- Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
- Bydliště: Pohořelice (BV)
- Kontaktovat uživatele:
Vím co museli dělat chlapi v servisech v Ostravě v r. 97.
Běžně se vypláchly dutiny, musely se rozebrat sedáky, tapicerie, dveře a.t.d.
Z motoru a převodovky se vylila voda a nalil olej. Elektrické krabičky v té době moc nebyly módě, cosi se vypucovalo, cosi vyměnilo.
Takto opravené auto ale smrdělo, postupně mu odešla všechna ložisla a zbytek elektriky....
Aby se to dalo 100%ně do kupy, tak to jedině tak, ajk píše Hrneček.
Skoro všechno rozebrat, elektroniku vyměnit z jiné bouračky, vyměnit ložiska v kolech, motor a převodovku několikrát propláchnout, rozebrat a vypucovat všechny motorky od oken (někdy to ani nejde) a.t.d....
prostě humus und arbeit schlecht !!!!
wecka
Běžně se vypláchly dutiny, musely se rozebrat sedáky, tapicerie, dveře a.t.d.
Z motoru a převodovky se vylila voda a nalil olej. Elektrické krabičky v té době moc nebyly módě, cosi se vypucovalo, cosi vyměnilo.
Takto opravené auto ale smrdělo, postupně mu odešla všechna ložisla a zbytek elektriky....
Aby se to dalo 100%ně do kupy, tak to jedině tak, ajk píše Hrneček.
Skoro všechno rozebrat, elektroniku vyměnit z jiné bouračky, vyměnit ložiska v kolech, motor a převodovku několikrát propláchnout, rozebrat a vypucovat všechny motorky od oken (někdy to ani nejde) a.t.d....
prostě humus und arbeit schlecht !!!!
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti