nešel nastartovat

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Zamčeno
Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

nešel nastartovat

Příspěvek od karlos 23 » ned čer 13, 2010 14:20

Zdravím vás, mám meganaII grandtour 1.6.16V 83Kw r.v 2004, koupil jsem ho asi před 3mi týdny všechno v pohodě až včera najednou nešel nastartovat. rano jedu do obchodu pak do druheho, sednu do auta strčím kartu a motor jenom točil ale nenastartoval.
Zkoušel jsem to asi 15x ale marně.Koukal jsem na pojistky v mot.prostoru i v kabině ale všechny guud. auto jsem odtahl na laně k baraku přišel jsem za 5 hodin a nastartovalo ale hned chcíplo. čím to muže byt nevíte někdo, jak nastartuju tak za chvilku samo chcípne. Díky za rady Karel...
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned čer 13, 2010 14:36

Ahoj, zkus vyčistit motýlek.. Je tu toho o něm habaděj.. :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » ned čer 13, 2010 14:39

jo pujdu to zkusit, ale je k němu přístup jak...dík pak napíšu jak to dopadlo
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned čer 13, 2010 14:58

karlos 23 píše:jo pujdu to zkusit, ale je k němu přístup jak...dík pak napíšu jak to dopadlo
Jojo, to u mě taky, ale budu muset koupit novej, vyčištění mi stačilo na 2 dny, včera jsem musel znova,.. :?
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » ned čer 13, 2010 16:22

tak to nepomohlo, ani nebyl moc špinavej, ted uz nejde vubec nastartovat splašili se mi tam všechny kontrolky něco furt cvaka bzuží a nic, že jsem se do toho s..l. svítí i baterka a když chci zamknout tak svítí nějak slabě ty výstražný. to je divné že se vybila baterka když jsem měl vyndaného motylka ne??
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned čer 13, 2010 16:41

karlos 23 píše:tak to nepomohlo, ani nebyl moc špinavej, ted uz nejde vubec nastartovat splašili se mi tam všechny kontrolky něco furt cvaka bzuží a nic, že jsem se do toho s..l. svítí i baterka a když chci zamknout tak svítí nějak slabě ty výstražný. to je divné že se vybila baterka když jsem měl vyndaného motylka ne??
No to se asi nevybila, měl jsi odpojené mínus, když jsi ho odpojoval? Zkusil bych jinou baterku, nemusela se vybít, ale prostě umřít.. :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » ned čer 13, 2010 16:49

baterku jsem neměl odpojenou.
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned čer 13, 2010 16:57

karlos 23 píše:baterku jsem neměl odpojenou.
Tak to příště odpoj, stačí odpojit mínus a dát ho někam mimo dosah kontaktu na baterce.. :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » ned čer 13, 2010 17:10

zítra to tahnu do servisu jestli rano nenastartuju jsem zvědavej jestli na diagnostice zjistí, že jsem měl venku motylek a odpojenou baterku.
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned čer 13, 2010 17:13

Mrkni se do propojovací jednotky motoru na konektory. Je to ta krabice vedle baterky. Stane se, že do ní nateče voda a pak se s autem dějou takové věci, že se nestačíš divit. Zkus to vysušit a konektory prostříkat kontoxem, nebo něčím takovým.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » ned čer 13, 2010 19:39

tam jsem taky koukal a je to tam suchy a čisty ale diik
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » pon čer 14, 2010 18:39

tak jsem byl v servise, diagnostika ukazala chybu snímače motýlku tak obědnal novej dal ho tam a stále nic. furt to chcípá a navíc se zase vybila baterka tak tam zase plašejí všechny kontrolky. Už nevím co s tím v pondělí to vezu do renaultu tam to urdšitě udělají ale to bude pěkně mastný.
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon čer 14, 2010 20:10

Karlos - baterku nechaj iba dobit, a nechaj si vymazat chyby v RJ a mozno bude vsetko ok :wink:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » pon čer 14, 2010 20:41

jasny, zkusim to měl jsem předtím starého megana 97 1.4 8Ventil, tam jsem si dělal vše sám a bez problému tady u toho... samé čidlo, samá elektronika to je hruza...... :roll:
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon čer 14, 2010 21:10

Je to bohuzial tak :(
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » stř čer 16, 2010 19:53

tak jsem to dnes přivezl ze servisu, vyměnili akorát motýlka ten snímač klikovky, nabyli baterku a furt nic moc. Když je to studeny nastartuju tak během 8vteřin chcípne, když to chvíli držím pod plynem motor se ohřeje a pak to drží, nějak to smrdí a z výfuku normálně kape voda. V pondělí jedu do autorizovaného servisu RENAULT tam budou určitě vědět co a jak,

Tady ti soukromníci ty ti spraví akorát ... .To je na ně moc elektriky a čidel...
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř čer 16, 2010 20:21

Když to nastartuješ, neozývají se nějaké zvuky, klepání, nebo něco takového? Co druhý, nebo třetí start, taky zhasne? Chtělo by to proměřit čidlo teploty chladící kapaliny.
Jak vypadají svíčky, jaké mají jiskřiště?
Voda z výfuku je normální, vzniká v katalyzátoru při katalytické reakci.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
analytic
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od analytic » stř čer 16, 2010 20:22

karlos 23 píše:tak jsem to dnes přivezl ze servisu, vyměnili akorát motýlka ten snímač klikovky, nabyli baterku a furt nic moc. Když je to studeny nastartuju tak během 8vteřin chcípne, když to chvíli držím pod plynem motor se ohřeje a pak to drží, nějak to smrdí a z výfuku normálně kape voda. V pondělí jedu do autorizovaného servisu RENAULT tam budou určitě vědět co a jak,

Tady ti soukromníci ty ti spraví akorát ... .To je na ně moc elektriky a čidel...
Hledal bych v přívodu paliva. Funkce čerpadla benzínu, filtr paliva, zpětný ventil tlaku paliva, možná vstřiky benzínu, tlakový ventil na rozdělovacím palivovým mostu. Když ne, tak bych šel po zapalování. Tohle musí bejt najitelná chyba, chce to hodně přemejšlet a asi to nevyřešíš ihned.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř čer 16, 2010 20:26

analytic píše:Hledal bych v přívodu paliva. Funkce čerpadla benzínu, filtr paliva, zpětný ventil tlaku paliva, možná vstřiky benzínu, tlakový ventil na rozdělovacím palivovým mostu. Když ne, tak bych šel po zapalování. Tohle musí bejt najitelná chyba, chce to hodně přemejšlet a asi to nevyřešíš ihned.
Jo, ve vedení paliva by taky mohl být problém. Problém může být s přípojkou na rampu vstřikování - ta se mi uvolnila a motor blbě startoval. Čerpadlo je u tohoto auta spojené s filtrem a přetlakovým ventilem v nádrži. Filtr by se ale projevil slabším výkonem. A vstřiky zase neodcházejí tak často.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
analytic
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od analytic » stř čer 16, 2010 20:55

Zefek píše:Jo, ve vedení paliva by taky mohl být problém. Problém může být s přípojkou na rampu vstřikování - ta se mi uvolnila a motor blbě startoval. Čerpadlo je u tohoto auta spojené s filtrem a přetlakovým ventilem v nádrži. Filtr by se ale projevil slabším výkonem. A vstřiky zase neodcházejí tak často.
To jak závadu popisuješ mi připadá jako by se něco stalo tady - jako by "spadl" benzín nebo propouští ten pojistný ventil na rampě nebo je tam třeba i něco ucpanýho.
Já jsem např. (ale to bylo u dieselu 1.9 dCi) tátovi opravoval dopravní palivový čerpadlo, který chvíli šlo a chvíli ne. Byl na něm vadnej komutátor, auto většinou jelo a potom to chcíplo a nic. Když jsem kladivem na to čerpadlo pobouchal tak se rozjelo. Tak jsem se nas.rrr...., rozebral ho, objednal jsem si za 50,-- Kč novej kolektor, namontoval, zaletoval, zase zalígroval, pro jistotu zatmelil, a jede jako hodiny. Nový by bejvalo stálo kolem 7 tis. To klidně může být ta tvoje závada. Točí se chvíli nebo vynechává. Stačí když jedna ploška kolektoru nedoléhá nebo jsou špatný uhlíky. Tohle určitě prověř !
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!

Uživatelský avatar
karlos 23
Junior member
Příspěvky: 150
Registrován: ned čer 13, 2010 14:07
Bydliště: kadan

Příspěvek od karlos 23 » stř čer 16, 2010 22:54

teprve se s autem seznamuju sama elektronika, sama čidla to je hrozny. při startu to trochu rachotí něco jako volný plechy okolo katíku nebo něco, takový tupý zarachocení, když prudce sešlápnu plyn tak to udělá takový chchh a pak vyskočí otáčky, jako by to nasávalo silně vzduch někde. Ja bych zkusil vyměnit asi to čidlo vačky z toho co jsem se tu na foru dočetl.
Megane II Grandtour 1.6.16v 83Kw, r.v 2004, BA95/ ETHANOL E85

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř čer 16, 2010 23:55

Já bych to spíš viděl na přesuvník. Jestli to zarachotí po startu a pak to chcípne a druhý nebo třetí start je ukázkový, tak to je přesuvník, nebo přívod paliva. Na ten přívod mrkni, jestli je pořádně zastrčený. Zepředu na motoru je taková černá trubka z plastu, do které vede zleva (od nádobky chladící kapaliny) ten přívod. Musí dobře sedět v té trubce.
To čidlo vačky není pro start motoru důležité, protože start se řeší podle motýlku a až po startu se berou údaje z čidla vačky. Nicméně diagnostika umí ukázat, jestli byl signál z čidla vačky rozpoznán.
Co se ještě týče toho přesuvníku, tak vadný by měl jít poznat podle toho, že auto netáhne od 1500 otáček, ale ve výkonu jsou cítit mezery, nebo auto znatelně zabere až od vyšších otáček.
Jinak pokud je problém nastartovat motor jen studený a horký chytá jako nic, tak není od věci podívat se na čidlo teploty chladící kapaliny.
Těch čidel na tom motoru zase tolik není, řekl bych, že jich bude +- stejně jako na dvacet let staré R21 čtyřbodu. Problém těch aut je akorát ten, že většina servisáků umí vyčíst paměť závad a podle toho mění součástky.
Rado77: v ramci sprehladnenia fora prosim pokracujme v otazkach startovania v globalnej teme o tartovani tu: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 407#291407 . Diki moc, Rado.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Zamčeno

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 30 hostů