Špatné startování 1,5 DCI /60Kw

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

David Mandela
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv dub 23, 2009 23:26
Bydliště: Brno

Špatné startování 1,5 DCI /60Kw

Příspěvek od David Mandela » čtv bře 18, 2010 22:49

Mám jeden dotaz.Vlastním Renault II Megane 2005 DCI 1,5/ 60KW.

Při startování mám problém.
Někdy musím 3-x, 5- x, 10-x nastartovat než naskočí motor. Uvedená chyba se stává nepravidelně. Někdy celý týden startuje auto dobře. Pak se to stane dvakrát a zase OK.
Auto má najeto 85.000 Km, a projevuje se to zcela nepravidelně.
Někdy ráno při prvním startování nekdy během dne , když už se jelo.
Tento rok poprvé parkuji venku a ještě nebyla měněna baterka.

Myslím, že naftou to nebude. Můžete mi poradit.

Jsem z Brna pokud by jste znal někoho kdo se v tom vyzná budu rád za kontakt.

Díky všem Mandela

Hyneka a Lukáš

adrive
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: čtv črc 31, 2008 21:22
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od adrive » sob bře 20, 2010 10:18

Ja mám rovnaký problém. Najprv sa mi to stávalo v zime - tak som vymenil žhaviče. Ale nepomohlo. Problém pretrváva aj naďalej.

Mal som rôzne dohady, kedy to robí a kedy nie. Najprv som si myslel, že je to od teploty. Ale aké bolo moje prekvapenie, že pri -5 to nabehlo na 3. - 5. krát ale pri -12 na prvý. Potom som si myslel, že je to od vlhkosti. Začal som si všímať, že je vonku mokro keď sa mi to deje... Ani to nebola pravda. Raz pršalo 2° nabehol som na prvý krát, inokedy bolo sucho 4°, tak na druhý krát bez problémov. Proste odsledovať pravidelnosť tam nejak neviem.

Kolega si všimol, že keď sa mi motor dusí, tak na ten pokus čo mi auto chytí sa mi z výfuku vyvalí hustý biely dym.

Tiež mám 5/2005 1,5 ale 78kW.
Renault Mégane II Grandtour 1,5 dCi 78kW, r.v. 8/2005

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » sob bře 20, 2010 17:54

A co to hodí za hlášku když to nenastartuje ?
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

rosignolo
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pon srp 17, 2009 09:00
Bydliště: Mělník

Příspěvek od rosignolo » ned bře 21, 2010 10:08

tpolak píše:A co to hodí za hláąku kdyľ to nenastartuje ?

mám obdobný problém a mě svítí kontrolky pásů, baterky, STOP a hlásí mi to sešlápnutí brzdy a stisknutí tlačítka START, ale vůbec to nereaguje, protože pedál brzdy je tvrdý a nejde sešlápnout.

vilda1
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 20:20

Příspěvek od vilda1 » ned bře 21, 2010 13:41

Jestlito nebude tak trochu rukama.Moja manželka starovala to samé auto a motorizaci stejně neúspěšně.Chyba byla ale vní.Držela totiž moc dlouho tlačítko start.Megoš pak neví jestli chcete nastartovat či scípnout.Jestli startujete správně jen krátkým stisknutím tlačítka ,tak se omlouvám.
:P :shock: :roll:

David Mandela
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv dub 23, 2009 23:26
Bydliště: Brno

Startování 1,5 DCI

Příspěvek od David Mandela » ned bře 21, 2010 18:01

všem děkuji za reakce.
Hlášku po neuspešném startování to nemá žádnou.
Třeba dnes ráno 10 C nastratoval jsem až na po 10x zmáčknutí.
Když jsem byl v servisu tak diagnostika pouze hlásila "menší tlak na čerpadle" pokud jsem to pochopil dobře.
Závada začala tanto rok , když skončili v lednu velké mrazy.
Kdo si mě říkal špatné švíčky tak zítra uvidím jedu do servisu - Diviš.
Díky všem David Mandela
Hyneka a Lukáš

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned bře 21, 2010 20:18

Jestli hlásí nízký tlak paliva ve vysokotlakém okruhu, tak zkusit vyměnit regulační ventil na čerpadle. Pokud je tam nízký tlak, tak může chvíli trvat, než to blafne.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

rosignolo
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pon srp 17, 2009 09:00
Bydliště: Mělník

Příspěvek od rosignolo » ned bře 21, 2010 23:26

vilda1 píše:Jestlito nebude tak trochu rukama.Moja manľelka starovala to samé auto a motorizaci stejně neúspěąně.Chyba byla ale vní.Drľela totiľ moc dlouho tlačítko start.Megoą pak neví jestli chcete nastartovat či scípnout.Jestli startujete správně jen krátkým stisknutím tlačítka ,tak se omlouvám.
:P :shock: :roll:

Tak rozhodně nejsem tvá manželka a tlačítko start mačkám opravdu jen krátce, ani by mě to nenapadlo ho snad držet déle. Ke všemu by dnes asi těžko délkou držení tlačítka start naskočil nápis kontrola vstřikování...

David Mandela
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv dub 23, 2009 23:26
Bydliště: Brno

startování 1,5 DCI

Příspěvek od David Mandela » úte bře 23, 2010 19:31

:(

Dnes mám zprávu.
Je špatný palivové čerpadlo. Někde jsem pry nabral špatnou naftu.
Co mám dělat
Výměna 15000 - 25000 Kč.
Dle servisu.
Hyneka a Lukáš

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » úte bře 23, 2010 19:36

23 stojí v autokelly nové. Takže jestli chceš nechat spravovat a bude to stát 25, pak to nemá smysl. Kolem 20ti nabízí autokelly repas, ale musíš jim nechat staré čerpadlo. Jinak ta oprava tak stojí, nás tenkrát stále 17 čerpadlo + 13 trysky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 174
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

Re: Startování 1,5 DCI

Příspěvek od x.stenly » stř bře 24, 2010 14:32

David Mandela píše:všem děkuji za reakce.
Hlášku po neuspešném startování to nemá žádnou.
Třeba dnes ráno 10 C nastratoval jsem až na po 10x zmáčknutí.
Když jsem byl v servisu tak diagnostika pouze hlásila "menší tlak na čerpadle" pokud jsem to pochopil dobře.
Závada začala tanto rok , když skončili v lednu velké mrazy.
Kdo si mě říkal špatné švíčky tak zítra uvidím jedu do servisu - Diviš.
Díky všem David Mandela

!! ten co ti rikal ,ze mas spatne svicky to musi bit asi blb !! (nafta a svisky ? ) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Startování 1,5 DCI

Příspěvek od Zefek » stř bře 24, 2010 14:45

x.stenly píše:
David Mandela píše:všem děkuji za reakce.
Hlášku po neuspešném startování to nemá žádnou.
Třeba dnes ráno 10 C nastratoval jsem až na po 10x zmáčknutí.
Když jsem byl v servisu tak diagnostika pouze hlásila "menší tlak na čerpadle" pokud jsem to pochopil dobře.
Závada začala tanto rok , když skončili v lednu velké mrazy.
Kdo si mě říkal špatné švíčky tak zítra uvidím jedu do servisu - Diviš.
Díky všem David Mandela

!! ten co ti rikal ,ze mas spatne svicky to musi bit asi blb !! (nafta a svisky ? ) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Co třeba žhavící svíčky? :)
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Re: startování 1,5 DCI

Příspěvek od tpolak » stř bře 24, 2010 23:17

David Mandela píše::(

Dnes mám zprávu.
Je špatný palivové čerpadlo. Někde jsem pry nabral špatnou naftu.
Co mám dělat
Výměna 15000 - 25000 Kč.
Dle servisu.
bla bla špatnou naftu šptany čerpadla, je maličko ošizenej materiál, pokud odešlo, tak tě možná brzy budou čekat vstřikovače, ale nechci tě strašit. Určitě vem ten repas.
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

adrive
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: čtv črc 31, 2008 21:22
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od adrive » stř dub 14, 2010 18:42

No tak som sa dokopal konečne do servisu s tým. Mali to tam od pondelku a na diagnostike im vyhodilo "DF885 Tlak v rampě". Z opisu mechanika som moc nevyrozumel čo to je a nechal som im tam auto dva dni, nech skúšajú za studena. Dnes som si bol poň a povedali mi, že diagnostika hento ukázala a že premerali palivové čerpadlo, či dáva dobrý tlak, vraj je to dobré, dáva dobrý tlak. Ďalej premerali trysky, či neprepúšťajú, vraj sú OK, a že nevedia, v čom by mal byť problém, ale že "to prečistili" a boli tam aj "nejaké zoxidované kontakty". V nádrži ani v potrubí nemám z nafty "piliny". Skásli ma o 86€, povedali, že im to dva krát za studena v pohode chytilo a ak bude problém pretrvávať, tak niečo bude treba vymeniť ale to už budú drahšie veci. Keď som sa pýtal, že čo, keď sú podľa nich trysky a čerpadlo dobré tak sa nejak vyhýbavo z odpovede vykrútili v štýle ak problém bude pretrvávať, budú skúmať ďalej. Vraj ak by to boli trysky alebo čerpadlo, tak by sa mi to prejavovalo aj pri jazde.

Neviem teda, či som pochopil správne: Urobili čo vedeli a chceli mi ušetriť aj nejaké peniaze, tak zatiaľ nejdú vymieňať súčiastky pokus - omyl. Ak by problém pretrvával, tak už by sa išlo na metódu pokus - omyl.

Alebo: Neurobili nič, len skúsili dva krát naštartovať a práve sa trafili do tej náhodnej doby, kedy to v pohode štartuje a nabudúce mi už radšej aj niečo vymenia.

Každopádne uvidím až zajtra ráno, ako naštartujem...
Renault Mégane II Grandtour 1,5 dCi 78kW, r.v. 8/2005

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř dub 14, 2010 21:00

Pokud se problém projevuje nepravidelně, tak to poškozením nějaké mechaniky(čerpadlo-vstřiky) nebude.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv dub 15, 2010 07:57

Taky bych to viděl na nějakou elektriku, nejspíš špinavé čidlo na setrváku.


wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

adrive
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: čtv črc 31, 2008 21:22
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od adrive » čtv dub 15, 2010 10:00

Tak som naštartoval možno na 5. pokus. 4°C dážď :). Ja už vlastne ani neviem či sa z toho nepravidelného štartovania nestáva pravidlo.

Ani neviem, či mám ísť skúsiť radšej inde, alebo sa vrátiť späť do toho servisu.

Čo tak čítam podobné problémy tu na fóre, tak zväčša končia palivovým čerpadlom, alebo vstrekmi, čo mi tam však vylúčili (ostáva mi veriť im) :-/
Renault Mégane II Grandtour 1,5 dCi 78kW, r.v. 8/2005

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv dub 15, 2010 10:23

No sak opucuj to cidlo HU jak pise Wecka :wink: Nase Wecka sa nemylia a vzdy vsecko poradne precistia ! :D :t18:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

adrive
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: čtv črc 31, 2008 21:22
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od adrive » čtv dub 15, 2010 10:27

ja som na takéto veci viac ako ľavý :-)
Renault Mégane II Grandtour 1,5 dCi 78kW, r.v. 8/2005

helenkanovata
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon kvě 24, 2010 06:44

Problém se startováním takřka žádné - 1.5 dci 60Kw diesel

Příspěvek od helenkanovata » pon kvě 24, 2010 08:17

Můžete mi poradit? Ze dne na den mi přestalo startovat auto. Posledních pár startů bylo až po několika minutách, pak už to nenastartovalo vůbec. NEchal jsme to odtáhnout na diagnostiku, kde mi řekli že jsou špatné vstřiky a chtěli 40 a víc tis. s tím že to nemusí být jen vstřiky... tak jsem je poslal do háje ... Vstřiky jsem nechal vyčistit byly jen trohcu zanesené. Včera jsem je namontoval do auta a výsledek pořád stejný. Auto se nedá nastartovat.Startér točí, ale otáčky jsou pořád skoro na nule. Už si nevím rady co by s tím mohlo být. NA píchnul jsem to na kabel elm 327 scan master a program se spojil chyby nenasel žádné palivový systém je prý ok.

Podotýkám, že je tam nový palivový filtr a filtr v nádrži je také vyčištěný. Začínám mít podezření na startér či na kostru.... nebo ecu...nevím si rady. Nehci do toho vrážet x tisíc a o nikom poblíž v Pardubice nevím, kdo by pořádně autům rozuměl a zbytečně z lidí netahal peníze.

Děkuji za pomoc.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon kvě 24, 2010 10:28

když to bylo na diagnostice?
stačilo zjisiti jaký je tlak v railu při točení motorem? je tam něco nebo 0bar?
řešil sem podobný případ a byl to jen zaseknutej regulátor

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pon kvě 24, 2010 14:35

Přesně tak. Jestli startér točí, tak to v něm nebude a kostra taky ne. Z diagnostiky se chce podívat, jaký je tlak v railu, nebo jestli to píše i jiné závady. Jestli je tlak menší než 100barů, tak je něco v háji a nejčastěji to jsou čerpadla. Trysky pak změřit pomocí přepadů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

helenkanovata
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon kvě 24, 2010 06:44

Příspěvek od helenkanovata » úte kvě 25, 2010 08:04

Děkuji za rady. Zkoušely jsme to samy naměřit přes diagnostiku ale bez úspěšne. Včera u nás byl profík a nenaměřil také vůbec nic. NIkde žádná chyba...vstřiky a vše by mělo být ok. Měřili jsme to přes scan master a palivová soustava dle výsledku byla v pořádku. KOstru jsme také měřili a opět vše ok. Ještě nás napadlo jestli nebude problém v tom, že v servisu odpojili baterku a tím smazaly veškeré nastavení. Nevíte náhodou jakým způsobem se jendotka po opětovném připojení inicializuje bez nutnosti kodovaní? Všude o tom píšou,že to jde ale nenašel jsem jakým způsobem? ČI jestli Vás ještě něco napadá budu rád za rady.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » úte kvě 25, 2010 10:46

No je to divne - podla diag je "palivova sustava OK", ale tlak paliva ste namerali nula?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » úte kvě 25, 2010 13:01

Jednotka se nijak kódovat nemusí. Když připojší baterku, automaticky si načte všechno tak jak je.
Scanmaster vyhoď a jdi někam, kde mají clip. Sice by měl být dodržen standard na diagnostiku motoru, ale i tak, clip je jistota a můžeš se podívat i na spoustu hodnot.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Zamčeno

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů