Megane 1,5 dci 2003 - nestartuje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

macinka1323
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 01, 2010 21:51

Megane 1,5 dci 2003 - nestartuje

Příspěvek od macinka1323 » sob led 02, 2010 11:55

Ked zacali tie velke mrazy, odisli zhavice, v servise vymenili dva, ale auto aj tak nechce startovat, mozno az na 3-4 raz, baterka je nova. Ked je v garazi nastartuje na prvy krat, ale trochu mu to trva. Ale pocas jazdy zacalo vypisovat chybu vstrekovania, hlavne, ked sa trochu viac prida a zvysia sa otacky. Boli sme v renault servise, diagnostika nic neukazala a mechanik povedal, ze bola len povolena hadicka, ktoru zastrcil, ale aj tak to nestartuje. Co to moze byt?[/b]

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » sob led 02, 2010 12:04

Moje první rada: Do toho servisu už nejezdi.
Nech si přečíst data z čidel anebo najdi někoho,kd ti ty chybové kody umí vyvolat. :D

Nebyly ty vadné žhaviče upálené?

macinka1323
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 01, 2010 21:51

Příspěvek od macinka1323 » sob led 02, 2010 12:59

no ved to bolo prvy a posledny krat, co sme v tom servise boli...lebo ked sme povedali, ze auto tazsie startuje, tak oni nato, ze je to diesel a oni takto startuju. Lenze predtym nastartovalo asi do 2 sek. po stlaceni gombiku. A to s tymi zhavicmi netusim, ale dame pre istotu vymenit aj ostatne.

culko
Advanced member
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 01, 2009 16:43

Příspěvek od culko » sob led 02, 2010 13:10

kludne to može byt aj od menej kvalitneho paliva.treba vyjazdit nadrž natankovat inde ako predtym popripade pridat aditivum do naftu doporučil by som vif super diesel aditiv.a ,možna že nebude treba ani do servisu.bohužial dneska sa da hocičo natankovat a ked sa poštasti tak nankuješ aj naftu!!
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » sob led 02, 2010 13:14

Pro jistotu nic nevyměnujte. Vyměnujte pouze VADNÉ součásti nebo takové,co mají stanovenou dobu životnosti-proběhu.
Ušetříš tak nemalé investice.
Pokud jsou žhaviče vadné-tzn.nežhaví (lze jednoduše změřit bez demontáže) samozřejmě je vyměnit.
Pokud jsou O.K,není důvod výměny.

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » sob led 02, 2010 13:20

macinka1323 píše:no ved to bolo prvy a posledny krat, co sme v tom servise boli...lebo ked sme povedali, ze auto tazsie startuje, tak oni nato, ze je to diesel a oni takto startuju. Lenze predtym nastartovalo asi do 2 sek. po stlaceni gombiku. A to s tymi zhavicmi netusim, ale dame pre istotu vymenit aj ostatne.
Pravdou je,že s klesající teplotou se úměrně prodlužuje doba předžhavení.Potom teprve starter začne točit motorem.
Takže to že v létě startuje za dvě sec a při -10 třeba za 8 sec. po stlačení tlačítka je opravdu normální.

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » ned led 03, 2010 00:41

No ja to nastartoval bez žhavení i při -18 sice jak traktor..chytlo to jeden po druhym, ale chytlo. :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Uživatelský avatar
Blode
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned pro 27, 2009 13:27
Bydliště: TS(SR)

Příspěvek od Blode » ned led 03, 2010 11:51

s tým aditívum ma pravdu ....ja lejem stale cez zimu je to istota,stačí ked ti prituhne nafta auto naštartuje ale nedostaneš ho do otačok lebo je skryštalizovaná. odporučam aj to aditivum. nedavno bolo -21 musim pochvaliť auto štartuje bez neakych ťažkostí nažavý a brnkne len taky lusk.a mam asi trošku vadný žavič niektory lebo v silných mrazoch sa my rozsvieťi servis a po opetovnom naštartovani za tepla zhasne
Renault Megane II Hatchback 1.9Dci 88Kw

radek.nova
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte led 05, 2010 14:51

Příspěvek od radek.nova » stř led 06, 2010 08:45

Jestli mohu prilit trochu toho meho moudra, mam 1.5dci Megana, je strasny rozdil, kde tankuju. Pokud zastavim u nejake "noname" benzinky, tak mi auto v zime nejde startovat, zvysi se spotreba a vykon je taky nic moc. Naucil jsem se jezdit jenom Agip nebo OMV. Misto aditiva pridavat v zime trochu benzinu do nadrze a je to uplen dostacujici, ale to uz musi opravdu mrznout!

SLuděk
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 05, 2008 18:22
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od SLuděk » stř led 06, 2010 14:45

Tedy jestli taky něco mohu- NIKDY,opravdu NIKDY nedávat u DCI motoru do nafty benzín.Kdo toto dělá-je na nejlepší cestě že zničí!!!! vysokotlaké čerpadlo.Zásadně dávat aditiva.Nejlépe VIF

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Příspěvek od trichopter » stř led 06, 2010 17:42

Si tiež myslým že to je hovadina,kto ťa to naučil?Kde si čital takú debilinu.

Čerpadlo potreuje mazat diesel nejake to mazivo obsahuje,ale prečo benzín,logicky mi to prosím ťa vysvetli...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » stř led 06, 2010 18:13

No tohle byla celkem běžná praxe, ale u AVIE :) pošleš do kytek komplet vysokotlaky system, čerpadlo, vstřiky.. :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř led 06, 2010 18:51

Benzinem-technickým se na zimu dříve ředil motorový olej u aut tako Tatra,V3S,S5T......

Já tankuji naftu tam kde je nejlevnější a nepozoruji rozdíly ve výkonu a ani ve spotřebě nebo schopnosti studených startů.Aditiva motoru také nepřidávám,žádné rozmazlování. :D
On si pak více váží péče. :D :D :D
Diesel potřebuje v zimě naftu bez vody, dobře žhavit a mít dobrou baterku.

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » stř led 06, 2010 18:57

radek.nova píše:Jestli mohu prilit trochu toho meho moudra, mam 1.5dci Megana, je strasny rozdil, kde tankuju. Pokud zastavim u nejake "noname" benzinky, tak mi auto v zime nejde startovat, zvysi se spotreba a vykon je taky nic moc. Naucil jsem se jezdit jenom Agip nebo OMV. Misto aditiva pridavat v zime trochu benzinu do nadrze a je to uplen dostacujici, ale to uz musi opravdu mrznout!
jo pokud dáš tak litr benzínu do 30 litrů nafty tak to proti zamrznutí asi stačí a ničemu to neuškodí...
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř led 06, 2010 19:16

Já nevím ale jeden můj zákazník natankoval do II scenika DCI necelých 5 litrů benzinu než si uvědomil,že drží špatnou pistoli :D a auto po 50 metrech jízdy zdechlo a už nešlo nastartovat.

Z nádrže jsem pak dostal cca 35 litrů "směsi" :D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 06, 2010 19:32

ééééééééééééééééé...

taky jsem "pod vlivem" natankoval 5l naturalu, než jsem to zjistil.

Dolil jsem to cca 55-60 litry tafny a pro jistotu na to hodil decku M2T.

jelo to normlně, možná trochu tvrději, ale nic moc k sežrání nebo řešení...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř led 06, 2010 19:35

V Ostravě je možné všechno. :D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 06, 2010 19:55

Kuno píše:V Ostravě je možné všechno. :D
HAHAHAHHAAHAAAAAA

To sedí, Láďo !!! :wink: :wink: :wink:

Sem se nějak přiopil den předtím večer :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Blode
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned pro 27, 2009 13:27
Bydliště: TS(SR)

Příspěvek od Blode » stř led 06, 2010 21:55

Tak moj oco jazdi na Tire a ked su mrazy tak do nadrže tankuje automaticky trochu benzinu.....benzin nezamrzne a tym padom sa premieša z naftou a posobý to ako aditivum ja v tom nevidím problem ked je to primerane
Renault Megane II Hatchback 1.9Dci 88Kw

romcos
Advanced member
Příspěvky: 272
Registrován: stř kvě 20, 2009 14:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od romcos » stř led 06, 2010 21:56

Ahojte,
ja mám ten istý problém :-(
Ale keď už naštartujem, tak všetko v pohode, otáčky vo voľnobehu v norme, beh motora ok. Keď auto postojí v mraze 8 hodín, tak zase obtiažne štartuje. Keď iba hodinku, tak pohoda.
Mám novú autobatériu, nové žhaviče, nové rozvody, keďže predtým sa mi rozbila škrtiaca kladka :-( ešte mala vydržať 5000km do výmeny rozvodov, nuž nevydržala....
Ďakujem za pomoc.
Renault Megane II Grandtour, 1,5dCi 78kW, 2006
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř led 06, 2010 22:27

Pokud jsem dobře koukal, tak všechna zimní aditiva převážně obsahují petrolej, takže když se použije troška "normálního" petroleje, ten má k naftě složením určitě nejblíže.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » pát led 08, 2010 18:13

Kuno píše:Já nevím ale jeden můj zákazník natankoval do II scenika DCI necelých 5 litrů benzinu než si uvědomil,že drží špatnou pistoli :D a auto po 50 metrech jízdy zdechlo a už nešlo nastartovat.

Z nádrže jsem pak dostal cca 35 litrů "směsi" :D

Ten Tvůj zákazník by zasloužil pár po hubě( to jsou slova vojáka Švejka) on jde na pumpu když má v nádrži určitě ještě půlku :roll: 30litrů
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » pát led 08, 2010 20:38

Pedroo: To víš ve Zlíně je podivně nafta na každé pumpě za 30 jenom na té za Makrem je za 25. Tam to bylo a já tam tankuji také.Ty ne? :D

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » pát led 08, 2010 21:57

:D
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

macinka1323
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 01, 2010 21:51

Příspěvek od macinka1323 » pát led 15, 2010 12:43

Tak auticko by malo byt dnes hotove, skusali vselico a nakoniec to vyzera na zlu trysku, vraj vracala naftu spat, alebo take nieco...tak dufam, ze uz pojdem ako hodinky

Zamčeno

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů