Vstrekovacie trysky R-Megane Scenic 1,9 dti

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
palo1974
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: stř pro 24, 2008 16:08

Vstrekovacie trysky R-Megane Scenic 1,9 dti

Příspěvek od palo1974 » pát říj 09, 2009 19:26

neviete mi niekto poradiť, potrebujem kupit vstrekovacie trysky- celé, alebo len samotné trysky na R-Megame Scenic I, r.v. 1999 , 1,9dti 72KW motor, DAKUJEM paloturansky@azet.sk

banan6665
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob říj 31, 2009 12:44

Příspěvek od banan6665 » pon úno 08, 2010 09:44

vieš čo mam podobny problem zhanam trisky na tento motor a zistil som ze sa daju kupit len kompletne a su drahe jak XXXXXXX napr.triska s kablikom stoji okolo 330eur,a tie tri kazda stoji260eur kamarad mi poradil zohnat staršie a dat ich vyskušat tie sa pohybuju od70eur hore

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9463
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pon úno 08, 2010 09:51

Podívej se na Aukro cz, tam nabízejí nové vstřiky za cca 4900Kč/ kus.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 120kW(boost 2bary), filtr vložka K&N, intercooler z 2.2dCi, zaslepené EGR,
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), Silverstone 17" 366000km

Obrázek
BMW 635csiA 1987 155kW(nerez svody, čip MillerPerformance+váha)=170kW AC Schnitzer 17" 348000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

banan6665
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob říj 31, 2009 12:44

Příspěvek od banan6665 » pon úno 08, 2010 18:17

ale ak si si nevšimol tie na aukre su na dci a on ma dti to je trošku rozdiel

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9463
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pon úno 08, 2010 23:33

No je tam kontakt, tak určitě by nebyl pro ně problém i na dTi.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 120kW(boost 2bary), filtr vložka K&N, intercooler z 2.2dCi, zaslepené EGR,
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), Silverstone 17" 366000km

Obrázek
BMW 635csiA 1987 155kW(nerez svody, čip MillerPerformance+váha)=170kW AC Schnitzer 17" 348000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů