Přední náprava
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
- Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice
Přední náprava
Pánové poraďte, myslel jsem že je to u Laguny normální (zatím jsem jezdil převážně víceprvkovou nápravu), ale po návštěvě servisu, kde mně dělali geometrii a po-té technici projeli auto a nechápali, jak se moje Laguna chová, nevím co mám s nápravou.
Řízení je velice citlivé na jakoukoiv změnu povrchu silnice, která se projeví odezvou do volantu. Např. pokud jsou vyjeté koleje do kterých najedu, auto trhne s řízením. Každou nerovnost vlastně cítím v řízení.
Neví někdo v čem je problém? Na nápravě je vše v pořádku, kromě původních tlumičů (cca 60-70%). Dle servisu nemají tlumiče na toto vliv, každopádně se chystám je v týdnu měnit.
Řízení je velice citlivé na jakoukoiv změnu povrchu silnice, která se projeví odezvou do volantu. Např. pokud jsou vyjeté koleje do kterých najedu, auto trhne s řízením. Každou nerovnost vlastně cítím v řízení.
Neví někdo v čem je problém? Na nápravě je vše v pořádku, kromě původních tlumičů (cca 60-70%). Dle servisu nemají tlumiče na toto vliv, každopádně se chystám je v týdnu měnit.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW
Re: Přední náprava
Extrem bol ked som mal volu v axialnych tiahlach - to ma niekedy na kolajach az zalial studeny pot . No taketo zavady by mali v servise odhalit na prvy pohlad.xlaguna píše:Pánové poraďte, myslel jsem že je to u Laguny normální (zatím jsem jezdil převážně víceprvkovou nápravu), ale po návštěvě servisu, kde mně dělali geometrii a po-té technici projeli auto a nechápali, jak se moje Laguna chová, nevím co mám s nápravou.
Řízení je velice citlivé na jakoukoiv změnu povrchu silnice, která se projeví odezvou do volantu. Např. pokud jsou vyjeté koleje do kterých najedu, auto trhne s řízením. Každou nerovnost vlastně cítím v řízení.
Neví někdo v čem je problém? Na nápravě je vše v pořádku, kromě původních tlumičů (cca 60-70%). Dle servisu nemají tlumiče na toto vliv, každopádně se chystám je v týdnu měnit.
Taky bych jako první mrknul na táhla řízení.
Zrovna mi jedno měnili, kvůli drobné vůli. Teď po výměně se mi jeví řízení daleko "pevnější". Předtím se mi do volantu přenášely nerovnosti, hlavně to "kroutilo" volantem když jsem jel po nakloněném povrchu a taky ve vyjetých kolejích.
Táhlo ve značkovém servisu stojí cca 1500Kč bez DPH. Ale nech si to asi udělat jinde, v Renautu ti k tomu nabalí za práci, geometrii vepředu a sbíhavost vzadu, srovnání volantu, načtení snímače úhlu volantu atd... klidně i dalších 2000Kč...
Každopádně odstranění vůle v řízení výrazně omezilo přenášení nerovností do volantu.
Laguna mi přijde na každý pád velmi citlivá na tento přenos, nevybauji si jiné auto ve kterém jsem kdy jel, které by na to bylo tak citlivé.
Zrovna mi jedno měnili, kvůli drobné vůli. Teď po výměně se mi jeví řízení daleko "pevnější". Předtím se mi do volantu přenášely nerovnosti, hlavně to "kroutilo" volantem když jsem jel po nakloněném povrchu a taky ve vyjetých kolejích.
Táhlo ve značkovém servisu stojí cca 1500Kč bez DPH. Ale nech si to asi udělat jinde, v Renautu ti k tomu nabalí za práci, geometrii vepředu a sbíhavost vzadu, srovnání volantu, načtení snímače úhlu volantu atd... klidně i dalších 2000Kč...
Každopádně odstranění vůle v řízení výrazně omezilo přenášení nerovností do volantu.
Laguna mi přijde na každý pád velmi citlivá na tento přenos, nevybauji si jiné auto ve kterém jsem kdy jel, které by na to bylo tak citlivé.
Tak úplně stejný problém a po přezutí na 17" je to ještě horší , občas čekám kdy mě to vykopne do škarpy Teď jsem chtěl měnit ramena ale asi dám přednost těm táhlům no uvidíme
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Geometria stoji v renaulte 2600 Kc :-)))) Zo srandy som tam zavolal ked som potreboval spravit geometriu a nikde nemali cas. Tak som sa im podakoval a pockal som si radsej na normalny servis kde mi to spravili za 600.Makak007 píše:Ale nech si to asi udělat jinde, v Renautu ti k tomu nabalí za práci, geometrii vepředu a sbíhavost vzadu, srovnání volantu, načtení snímače úhlu volantu atd... klidně i dalších 2000Kč...
BTW na zadnej naprave sa zbiehavost nastavovat neda. Jedine co sa da nastavit je zbiehavost prednej napravy, vsetko ostatne (zaklon a priklon capu, odklon kolesa) sa nastavovat neda, ked je to mimo tolerancie tak treba nieco vymenit (rameno, nosic capu, nosnik napravy)
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
No, já ti to vyvracet nemohu, ale mám tu před sebou fakturu a kromě materiálu (táhlo řízení) za 1568Kč nez DPH tu vidím:
demotáž/montáž táhla - 0,8hod za 495Kč
komplet geometrie P a Z nápravy - 1,2 hod za 742Kč
sbíhavost P a Z nápravy - 0,3hod za 185Kč
a pak srovnání volantu, načtení snímače úhlu natočení volantu + zkouška za dalších cca 450Kč...
Tolik faktura, černé na bílem. Takže takhle vypadá komplet servis při výmněně táhla. Sbíhavost tam je... ale je možné že jen jako kontrola hodnot.
Jina Renault servisy znají tzv. malou a velkou geometrii - resp. jakousi lehčí verzi seřízení a pak tu kompletní. Každopádně 2600 za geometrii, to je divná cena...
demotáž/montáž táhla - 0,8hod za 495Kč
komplet geometrie P a Z nápravy - 1,2 hod za 742Kč
sbíhavost P a Z nápravy - 0,3hod za 185Kč
a pak srovnání volantu, načtení snímače úhlu natočení volantu + zkouška za dalších cca 450Kč...
Tolik faktura, černé na bílem. Takže takhle vypadá komplet servis při výmněně táhla. Sbíhavost tam je... ale je možné že jen jako kontrola hodnot.
Jina Renault servisy znají tzv. malou a velkou geometrii - resp. jakousi lehčí verzi seřízení a pak tu kompletní. Každopádně 2600 za geometrii, to je divná cena...
- petr.nezhyba
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř led 04, 2006 15:13
- Bydliště: Olomouc
V poslední době mám pocit, jako by se mi při jízdě třásl předek vozidla -takové TRRRRR - jako bych měl místo pneumatik ozubená kola .... Zkoušel jsem to i na dálnici - dělá to stejně při 60-ti i při 180-ti km/hod. Mohou to být ta axiální táhla řízení?? Před rokem mám nové pneu, spodní čepy řízení i geometrii v Renaultu.....
Renault KOLEOS, 2,0dCi 175k
...................................................
(Renault 9, Renault 11, Renault 21, Laguna I, Laguna II )
...................................................
(Renault 9, Renault 11, Renault 21, Laguna I, Laguna II )
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mohl si ztratit závaži na kole, nebo ti už umírají tlumiče.petr.nezhyba píše:V poslední době mám pocit, jako by se mi při jízdě třásl předek vozidla -takové TRRRRR - jako bych měl místo pneumatik ozubená kola .... Zkoušel jsem to i na dálnici - dělá to stejně při 60-ti i při 180-ti km/hod. Mohou to být ta axiální táhla řízení?? Před rokem mám nové pneu, spodní čepy řízení i geometrii v Renaultu.....
Já jsem měnil tyčky a čepy řízení od Moog(originál prvovýroba) celková cena 2400Kč a měnil jsem to u kamaráda mechanika a poté geometrie ve Škodovce za 450Kč.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
- Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice
Hoši, díky za radu - to axiální táhlo asi bude ta věc. Mám totiž malou vůli na levým táhle a protože nemám přípravek na vyšroubování táhla, tak mně to budou v týdnu měnit u známého v dílně. Jinak je na nápravě vše OK, vše si měním sám. Ta malá vůle na táhle mě teda fakt nenapadla. Po opravě dám vědět, ještě jednou díky.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW
U mna sli stare tiahla von myslim hasakom (na nich uz poskodenie nevadi) a nove boli inej konstrukcie - dali sa zaskrutkovat beznym klucom.xlaguna píše:Hoši, díky za radu - to axiální táhlo asi bude ta věc. Mám totiž malou vůli na levým táhle a protože nemám přípravek na vyšroubování táhla, tak mně to budou v týdnu měnit u známého v dílně. Jinak je na nápravě vše OK, vše si měním sám. Ta malá vůle na táhle mě teda fakt nenapadla. Po opravě dám vědět, ještě jednou díky.
Zmeraj posuvnym meradlom dlzky tiahiel pred demontazou a stare nastav na rovnake rozmery (da sa to nastavit tak, ze v servise ti potom zbiehavost len skontroluju).
Nezabudni zavity vycistit a zalepit lepidlom na zavity.
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
No ja len hovorim co mi povedal po telefone priamo technik (v renaulte na Zlicine). Tak neviem ci sa pomylil alebo co, netvrdim ze to nemoze byt inak.Makak007 píše:No, já ti to vyvracet nemohu, ale mám tu před sebou fakturu a kromě materiálu (táhlo řízení) za 1568Kč nez DPH tu vidím:
demotáž/montáž táhla - 0,8hod za 495Kč
komplet geometrie P a Z nápravy - 1,2 hod za 742Kč
sbíhavost P a Z nápravy - 0,3hod za 185Kč
a pak srovnání volantu, načtení snímače úhlu natočení volantu + zkouška za dalších cca 450Kč...
Tolik faktura, černé na bílem. Takže takhle vypadá komplet servis při výmněně táhla. Sbíhavost tam je... ale je možné že jen jako kontrola hodnot.
Jina Renault servisy znají tzv. malou a velkou geometrii - resp. jakousi lehčí verzi seřízení a pak tu kompletní. Každopádně 2600 za geometrii, to je divná cena...
A zbiehavost zadnej napravy je v servisnom manuale napisana len hodnota aka ma byt a aka je tolerancia a v kolonke "serizeni" je "NELZE SERIDIT", takze ju mohli len kontrolovat asi, aj tak nerozumiem preco to takto rozpocitavaju na jednotlive ukony, to mohli rovno rozpocitat na pocet krokov ktore technik spravil okolo auta
A ta velka a mala geometria sa cim lisi? Neviem si predstavit ako sa da geometria nastavit menej a viac Ale verim tomu ze v renaulte vedia aj to vymysliet
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Dehumanizer píše:No ja len hovorim co mi povedal po telefone priamo technik (v renaulte na Zlicine). Tak neviem ci sa pomylil alebo co, netvrdim ze to nemoze byt inak.Makak007 píše:No, já ti to vyvracet nemohu, ale mám tu před sebou fakturu a kromě materiálu (táhlo řízení) za 1568Kč nez DPH tu vidím:
demotáž/montáž táhla - 0,8hod za 495Kč
komplet geometrie P a Z nápravy - 1,2 hod za 742Kč
sbíhavost P a Z nápravy - 0,3hod za 185Kč
a pak srovnání volantu, načtení snímače úhlu natočení volantu + zkouška za dalších cca 450Kč...
Tolik faktura, černé na bílem. Takže takhle vypadá komplet servis při výmněně táhla. Sbíhavost tam je... ale je možné že jen jako kontrola hodnot.
Jina Renault servisy znají tzv. malou a velkou geometrii - resp. jakousi lehčí verzi seřízení a pak tu kompletní. Každopádně 2600 za geometrii, to je divná cena...
A zbiehavost zadnej napravy je v servisnom manuale napisana len hodnota aka ma byt a aka je tolerancia a v kolonke "serizeni" je "NELZE SERIDIT", takze ju mohli len kontrolovat asi, aj tak nerozumiem preco to takto rozpocitavaju na jednotlive ukony, to mohli rovno rozpocitat na pocet krokov ktore technik spravil okolo auta
A ta velka a mala geometria sa cim lisi? Neviem si predstavit ako sa da geometria nastavit menej a viac Ale verim tomu ze v renaulte vedia aj to vymysliet
Jestli jsi mluvil se ženskou, tak já zrovna seděl vedle a dávali mi tu fakturu kterou tady cituji....
Pak těch 2600 až 3000Kč je i s matrošem co by případně přišel vyměnit. Mysleli to jako katastrofickou cenu.
Tak to je dobrý, jak je ten svět malej...
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
No ale ja som tam telefonoval... Kedy to bolo? A hovoril som so zenskou ale ta mi cenu povedat nevedela a prepla ma na technika. Ten mi povedal ze 2600 a specialne som sa ho pytal ze ci to len za geometriu. Na nastavenie geometrie predsa vymienat nic netreba... A keby tam nieco bolo rozbite tak aj tak nemoze odhadnut co vsetko treba menit.Makak007 píše:
Jestli jsi mluvil se ženskou, tak já zrovna seděl vedle a dávali mi tu fakturu kterou tady cituji....
Pak těch 2600 až 3000Kč je i s matrošem co by případně přišel vyměnit. Mysleli to jako katastrofickou cenu.
Tak to je dobrý, jak je ten svět malej...
...schvalne tam idem zavolat znovu!
No a dozvedel som sa presne tu istu informaciu, tak neviem. Zenska ma znovu prepojila na technika, technik mi znovu povedal ze to vychadza na 2500 korun, a specialne som sa pytal ze ci iba praca, on ze ano. Este sa pytal presne ake auto, povedal som mu ze laguna grandtour, potom sa pytal ci I alebo II tak som povedal ze II, a vyplul tuto sumu. Tak uz fakt neviem
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Tak to vážně nevím... Jen za práci mi to přijde celkem dost.
Ale to co jsem psal mám skutečně na faktuře.
Co takhle zkusit zavolat i jiný Renault servis? Kladno? To je od Zličína ani ne 20 minut cesty autem.
Vypozoroval jsem, že autorizované servisy vždy dávají horní cenovou hranici. Oni vědí že se cena opravy může dle situace pohybovat např. od 1500 do 3000 a vždy oznámí tu vyšší.
Ale to co jsem psal mám skutečně na faktuře.
Co takhle zkusit zavolat i jiný Renault servis? Kladno? To je od Zličína ani ne 20 minut cesty autem.
Vypozoroval jsem, že autorizované servisy vždy dávají horní cenovou hranici. Oni vědí že se cena opravy může dle situace pohybovat např. od 1500 do 3000 a vždy oznámí tu vyšší.
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
mám z Laguny stejný pocity-na rovný silnici luxus, jak jsou vyjetý koleje, tak se musím soustředit abych nevylétl ze silnice. Mám tam 17 kola, široký a vylezlý ven, bo tam nejsou orig.kola, ale s ET 38, což má taky vliv. přitom mám přední nápravu po GO-nové tlumiče, pružiny, ax.ložiska, spodní čep..myslím, že laguna II je prostě citlivější, kor na 17. Ale je to můj subjektivní pocit..jinak ve Skutči laserová geometrie obou náprav 400 Kč.
mám z Laguny stejný pocity-na rovný silnici luxus, jak jsou vyjetý koleje, tak se musím soustředit abych nevylétl ze silnice. Mám tam 17 kola, široký a vylezlý ven, bo tam nejsou orig.kola, ale s ET 38, což má taky vliv. přitom mám přední nápravu po GO-nové tlumiče, pružiny, ax.ložiska, spodní čep..myslím, že laguna II je prostě citlivější, kor na 17. Ale je to můj subjektivní pocit..jinak ve Skutči laserová geometrie obou náprav 400 Kč.
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Navíc mi přijde, že každej hrbol řízení hrozně rozhodí..ale už mi dva mechanici řekli, že maj velkej vliv kola, tím že je mám hodně vylezlý, navíc mám pneu 235/45 R17
Ale to je jedinej negativ toho auta, jinak bych ji neměnil za nic...
Ale to je jedinej negativ toho auta, jinak bych ji neměnil za nic...
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
-
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
- Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice
Tak mám po výměně axiálních táhel, nové tlumiče, vše ostatní na nápravě je OK. Auto krásně drží stopu, jízda luxus...ale jen dokud nevjedu na nerovnost, nebo sebemenší díru.
Řízení strašně reaguje na sebemenší nerovnost, vše cítím ve volantě. Jak tak čtu, nejsem ojedinělej případ, ale není to nějaká jiná závada? Třeba nastavení posilovače? Toto jsem totiž na žádném jiném autě nezažil.
Řízení strašně reaguje na sebemenší nerovnost, vše cítím ve volantě. Jak tak čtu, nejsem ojedinělej případ, ale není to nějaká jiná závada? Třeba nastavení posilovače? Toto jsem totiž na žádném jiném autě nezažil.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW
Nevím, jestli je to závada, nejdřív jsem myslel, že je to jen v mém autě, ale pak jsem tady na fóru zjistil, že je nás takových víc.. Nenapadá mě, co by to mohlo dělat, vše co na přední nápravě bylo špatné, jsem vyměnil. Je to o něco lepší, než to bylo, ale furt je Laguna hrozně citlivá na nerovnosti, nedejbože vyjetý koleje..už jsem si zvykl
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
asi to tak bude budeme se prát s volantem asi pořád v servise mi nic nenašli a tak jsem ještě zajel na STK a tam taky vše OK prej si mám nazout nějaké žiletky to by prej pomohlo no nic zvykám si
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Tak jsem si při jedný štrece vyzkoušel jízdu po rozbité silnici a vyjetých kolejích a musím konstatovat, že moje Laguna se chovala více než příjemně. Žádná přehnaná nervozita, v kolejích vedla stopu dobře. Srovnatelné s jinými vozy, se kterými jezdím, spíš možná lepší.Hrnecek píše:Nevím, jestli je to závada, nejdřív jsem myslel, že je to jen v mém autě, ale pak jsem tady na fóru zjistil, že je nás takových víc.. Nenapadá mě, co by to mohlo dělat, vše co na přední nápravě bylo špatné, jsem vyměnil. Je to o něco lepší, než to bylo, ale furt je Laguna hrozně citlivá na nerovnosti, nedejbože vyjetý koleje..už jsem si zvykl
Laguna Grandtour 2.2dci 110kW Privileg,2003,Carminat,Xenony a dodělaný tempomat
Hyundai ix35 2.0 CRDi 100 kW 2013
Hyundai ix35 2.0 CRDi 100 kW 2013
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Inac ako som tu uz niekde pisal, mne to stale taha doprava, odkedy som pravou stranou chytil dost hlboku jamu na ceste. Vymenil som predne tlmice (pravy bol ohnuty), spojovacky riadenia a capy riadenia na oboch stranach (bola tam vola), urobil som geometriu a stale je to to iste. Teda ta vymena tlmicov a spojovaciek sa prejavila, citit to ze to je ovela luxusnejsie, oni tie tlmice uz aj tak mali najlepsie casy za sebou, a uz to ani nehrka na nerovnostiach (to robili zas tie vybite spojovacky), akurat to tahanie doprava zostalo.
Ked mam volant uplne rovno tak to proste ide doprava, musim ho drzat velmi mierne dolava. Ale nie ze by bol volant nasadeny nakrivo, ked ho pustim tak on sa zrovna do tej strednej polohy a ide doprava. Bol som s tym u dvoch mechanikov a v troch pneuservisoch ked som niekolkokrat robil geometriu a nikto nevie co by s tym mohlo byt, nic ine tam uz vraj nevidno co by bolo zle alebo kde by bola vola. Pneumatikami to tiez nie je, tie som skusal menit predne za zadne (medzi sebou som ich nemohol, su smerove) a robilo mi to este aj so zimnymi (do tej jamy som vosiel este ked som mal zimne).
Buduci tyzden s tym idem k vasendovi ci tam nieco nenajdu ale uz fakt neviem. Dokonca nepomohlo ani to co mi niekto radil ze nastavit geometriu mierne proti, teda mozno trochu to pomohlo ale furt to nebolo ono a viac uz som tu geometriu nechcel davat naopak lebo to by zas dralo gumy.
Mate este niekto nejaky napad co by mohol byt problem? Este ramena som nemenil, mohlo by byt ze je to jedno nejak ohnute? A este teoreticky nieco na zadnej naprave ale to by sa zas ukazalo na geometrii a tam sa to zdalo byt ok.
Ked mam volant uplne rovno tak to proste ide doprava, musim ho drzat velmi mierne dolava. Ale nie ze by bol volant nasadeny nakrivo, ked ho pustim tak on sa zrovna do tej strednej polohy a ide doprava. Bol som s tym u dvoch mechanikov a v troch pneuservisoch ked som niekolkokrat robil geometriu a nikto nevie co by s tym mohlo byt, nic ine tam uz vraj nevidno co by bolo zle alebo kde by bola vola. Pneumatikami to tiez nie je, tie som skusal menit predne za zadne (medzi sebou som ich nemohol, su smerove) a robilo mi to este aj so zimnymi (do tej jamy som vosiel este ked som mal zimne).
Buduci tyzden s tym idem k vasendovi ci tam nieco nenajdu ale uz fakt neviem. Dokonca nepomohlo ani to co mi niekto radil ze nastavit geometriu mierne proti, teda mozno trochu to pomohlo ale furt to nebolo ono a viac uz som tu geometriu nechcel davat naopak lebo to by zas dralo gumy.
Mate este niekto nejaky napad co by mohol byt problem? Este ramena som nemenil, mohlo by byt ze je to jedno nejak ohnute? A este teoreticky nieco na zadnej naprave ale to by sa zas ukazalo na geometrii a tam sa to zdalo byt ok.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
To co popisuješ může být způsobeno pneumatikami, můj kolega po zakoupení nové Octávie s obutím Dunlop, stále si stěžoval na táhnutí do prava. Dělali také několikrát geometrii, prohazování kol a nic. Po najetí cca 30tis. km pneu vyměnil za Goodyear a bylo po tahání. Co ty máš za obutí?
Já do minulé sezony jezdil na 17" Continentalech CSC2 a ty nebyly tak citlivé na podélné nerovnosti jako teď co jezdím na 17" Pirelkách Pzero Rosso a po výměně spojovaček, ty Pirelky mají evidentně tužší boční konstrukci.
Já do minulé sezony jezdil na 17" Continentalech CSC2 a ty nebyly tak citlivé na podélné nerovnosti jako teď co jezdím na 17" Pirelkách Pzero Rosso a po výměně spojovaček, ty Pirelky mají evidentně tužší boční konstrukci.
Naposledy upravil(a) Šamša dne úte čer 16, 2009 10:02, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů