Nejede a kouří
Moderátor: Moderators General
Nejede a kouří
Tak mě Laguna opět vypekla, jel sem a najednou začla svítit kontrolka žhavení, auto přestalo jet, nereaguje na plyn, zřejmě je v nouzovým režimu a čadí jako ďas.
Dojel sem, asi 50 km k domovu, jako avijatik-jízdou přeložený ávie, do kopců na jedničku 20 a to sem to stěží vyjela a s dýmem za zády.
Dneska sem laboroval a zkoušel jsem odpojovat vstřiky, za běhu motoru, protože mi připadalo, že to de na 3 válce a když sem odpojil na druhým válci, tak nereagoval, ostatní jo. Zkoušel sem ho proměřit a má odpor 1.3 ohmu, takže vypadá jako dobrej, protože ostatní mají stejně, ale ten dým by to vysvětlovalo, že prokapává nafta, jen mi nejde do hlavy, proč svítila kontrolka žhavení.
Napích sem to na diagnostiku, ale zase nevím, jak a kde hledat a vyzkoušet vstřiky, nevíš to třeba ty Laco 19?
Máte někdo nějakou dobrou radu, mimo toho, abych zajel do servisu?
Když je auto v nouzovým režimu, jak to funguje, omezí přívod paliva a reakce na plyn nebo vypíná, třeba jeden vstřik, ale to mi přijde jako blbost a musí se nouzový režim zrušit, přes diagnostiku nebo se po odstranění závady automaticky zruší?
Ještě sem hodím pár fotek z diagnostiky, z který nejsem moc chytrej.
Dík
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/985 ... .73KB.html
Dojel sem, asi 50 km k domovu, jako avijatik-jízdou přeložený ávie, do kopců na jedničku 20 a to sem to stěží vyjela a s dýmem za zády.
Dneska sem laboroval a zkoušel jsem odpojovat vstřiky, za běhu motoru, protože mi připadalo, že to de na 3 válce a když sem odpojil na druhým válci, tak nereagoval, ostatní jo. Zkoušel sem ho proměřit a má odpor 1.3 ohmu, takže vypadá jako dobrej, protože ostatní mají stejně, ale ten dým by to vysvětlovalo, že prokapává nafta, jen mi nejde do hlavy, proč svítila kontrolka žhavení.
Napích sem to na diagnostiku, ale zase nevím, jak a kde hledat a vyzkoušet vstřiky, nevíš to třeba ty Laco 19?
Máte někdo nějakou dobrou radu, mimo toho, abych zajel do servisu?
Když je auto v nouzovým režimu, jak to funguje, omezí přívod paliva a reakce na plyn nebo vypíná, třeba jeden vstřik, ale to mi přijde jako blbost a musí se nouzový režim zrušit, přes diagnostiku nebo se po odstranění závady automaticky zruší?
Ještě sem hodím pár fotek z diagnostiky, z který nejsem moc chytrej.
Dík
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/985 ... .73KB.html
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Re: Nejede a kouří
Pozri na:sanjasin píše:Tak mě Laguna opět vypekla, jel sem a najednou začla svítit kontrolka žhavení, auto přestalo jet, nereaguje na plyn, zřejmě je v nouzovým režimu a čadí jako ďas.
Dojel sem, asi 50 km k domovu, jako avijatik-jízdou přeložený ávie, do kopců na jedničku 20 a to sem to stěží vyjela a s dýmem za zády.
Dneska sem laboroval a zkoušel jsem odpojovat vstřiky, za běhu motoru, protože mi připadalo, že to de na 3 válce a když sem odpojil na druhým válci, tak nereagoval, ostatní jo. Zkoušel sem ho proměřit a má odpor 1.3 ohmu, takže vypadá jako dobrej, protože ostatní mají stejně, ale ten dým by to vysvětlovalo, že prokapává nafta, jen mi nejde do hlavy, proč svítila kontrolka žhavení.
Napích sem to na diagnostiku, ale zase nevím, jak a kde hledat a vyzkoušet vstřiky, nevíš to třeba ty Laco 19?
Máte někdo nějakou dobrou radu, mimo toho, abych zajel do servisu?
Když je auto v nouzovým režimu, jak to funguje, omezí přívod paliva a reakce na plyn nebo vypíná, třeba jeden vstřik, ale to mi přijde jako blbost a musí se nouzový režim zrušit, přes diagnostiku nebo se po odstranění závady automaticky zruší?
viewtopic.php?t=22176
tam je pripravok na kontrolu prepadov (striekacky za 100,-SK + polhodina prace). K tomu som si este vyrobil zo zmrstovacej buzirky zatky na vytiahnute hadicky, aby z nich netiekla nafta (koniec teplom stiahnuty a zakvapnuty sekundovym lepidlom + aktivator). Mozno ti zmeranie prepadov nieco naznaci - nezaberie to vela casu a pripravok sa zide, ked chces motor servisovat sam.
Co sa tyka diagnostiky, v tom odkaze su aj obrazky ako vyzera stranka kde su korekcie - ja to sice mam trosku inac poukladane ale nazvy korekcii su take iste. Zvysene korekcie by znamenali, ze s tym valcom (mozno s vedlajsim) nieco je - ked je problem RJ sa snazi zrovnat chod motora vacsou davkou paliva.
Pozri aj chyby v RJ vstrekovania, je to jedna z prvych obrazoviek vo vstrekovani - mozno tam nieco najdes, co suvisi s palivom.
Mozes skusit vymenit "vadny" vstrekovac s inym - je to praca na necelu hodinu aj so zapisom IMA a vycistenim otvorov po vstrekovacoch ale budes potrebovat 2 nove medene tesniace podlozky pod vstrekovace (Renault 70SK/ks). Ak ti ten vstrekovac nepojde ani na inom valci je vadny, ak bude chyba po vymene stale na tom istom valci, je chybny ventil alebo nieco podobne. Meranim kompresie by si tiez zistil, ci je valec OK (ak mas cim merat). Co sa tyka demontaze vstrekovacov, malo by sa toho menit viac, nielen podlozky - tie na vyskusanie mozes pouzit aj stare (urcite nemas nove v sufliku) ale neskor by som ich vymenil. Mozem ti poslat ich presne rozmery (cca 14,5x7,5x3mm), mozno ich zozenies lacnejsie a rychlejsie ako v Renaulte. Na demontaz potrebujes T30, kluce 13 a 17.
Ak by si potreboval pomoc, mozem ti poslat mailom obrazovky kde su chyby, atd.
Teda Laco, od tebe by se v servise ještě něco přiučili.
Jo, ty obrázky bych bral - pavel.burina@seznam.cz
Dík
Já ten vstřikovač už vyndal, docela mě překvapilo, že na něm byl dost vytahanej O-kroužek, ten bude třeba určitě vyměnit a zkusím ho prohodit s jiným a uvidím, protože kupovat naslepo novej se mi nechce, protože ta cena je docela raketa - 11.500,- Kč a nevím, jestli ho mám posílat na vyčištění ultrazvukem.
Já právě přemejšlím, jakou s tím má souvislost kontrolka žhavení, která se rozsvítila a pak to šlo do kopru.
Právě, že sem se neměl moc čas zabývat diagnostikou, byl sem venku a byla kosa a nechtělo se mi to louskat z francouzštiny.
Jinak toho bouchnutí a kovovýho zvuku, při chcípnutí, jak popisuješ v tom jiným tématu, sem si všim, taky mi to dělá.
Jo, ty obrázky bych bral - pavel.burina@seznam.cz
Dík
Já ten vstřikovač už vyndal, docela mě překvapilo, že na něm byl dost vytahanej O-kroužek, ten bude třeba určitě vyměnit a zkusím ho prohodit s jiným a uvidím, protože kupovat naslepo novej se mi nechce, protože ta cena je docela raketa - 11.500,- Kč a nevím, jestli ho mám posílat na vyčištění ultrazvukem.
Já právě přemejšlím, jakou s tím má souvislost kontrolka žhavení, která se rozsvítila a pak to šlo do kopru.
Právě, že sem se neměl moc čas zabývat diagnostikou, byl sem venku a byla kosa a nechtělo se mi to louskat z francouzštiny.
Jinak toho bouchnutí a kovovýho zvuku, při chcípnutí, jak popisuješ v tom jiným tématu, sem si všim, taky mi to dělá.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
O-kruzok sa da kupit, to nie je problem ale asi nie v Renaulte, tam som to videl len ako sucast nejakej poriadne drahej sady - ale je to len obycajny kruzok.sanjasin píše:Teda Laco, od tebe by se v servise ještě něco přiučili.
Jo, ty obrázky bych bral - pavel.burina@seznam.cz
Dík
Já ten vstřikovač už vyndal, docela mě překvapilo, že na něm byl dost vytahanej O-kroužek, ten bude třeba určitě vyměnit a zkusím ho prohodit s jiným a uvidím, protože kupovat naslepo novej se mi nechce, protože ta cena je docela raketa - 11.500,- Kč a nevím, jestli ho mám posílat na vyčištění ultrazvukem.
Já právě přemejšlím, jakou s tím má souvislost kontrolka žhavení, která se rozsvítila a pak to šlo do kopru.
Právě, že sem se neměl moc čas zabývat diagnostikou, byl sem venku a byla kosa a nechtělo se mi to louskat z francouzštiny.
Jinak toho bouchnutí a kovovýho zvuku, při chcípnutí, jak popisuješ v tom jiným tématu, sem si všim, taky mi to dělá.
Co sa tyka kontrolky, ked na to nejako RJ zareagovala, moze byt zapisana nejaka chyba - urcite ti nieco povie o poruche.
S cistenim ultrazvukom by som sa nehral, trysky sa daju vycistit aj podstatne jednoduchsie a rychlejsie. Pozri na trysky pri ostrom svetle (ak mas dobry zrak, ak nie, pod lupou) - najdes tam 5 trysiek a ked je niektora zvonku zakarbonovana, je upchata. Je to vyrobene z dost tvrdeho materialu, netreba sa bat poskriabania, da sa to precistit medenym drotikom z elektrikarskeho kablu (lanko). Ja som pri tom mal trysky odskrutkovane z telesa vstrekovaca. Vycistil som to sice bez problemov ale vstrekovac som uz nepouzil, takze nemam vyskusane, ci by po opatovnej montazi fungoval (ale nevidim v tom problem, ked sa dodrzi cistota) - zohnal som dalsi vstrekovac v dobrom stave a na tom starom este bolo potrebne vymenit gulicku vo ventile a zalapovat sedlo.
Co sa tyka kovoveho klepnutia po vypnuti, uz si nie som taky isty, ci je to vstrekovacom. Na 1. valci mam 2 roky novy vstrekovac, teraz som vymenil vstrekovace na 2. a 3. valci a este stale to niekedy po vypnuti klepne. Na motore mi zostal jediny vstrekovac, ktory by mohol robit problemy na 4. valci. Prepad ma sice dobry ale prave na tom valci mam vysoke korekcie. Mam este jeden vstrekovac (ma trosku vacsi prepad) a skusim ho tam namontovat ale neverim, ze sa tym nieco zmeni. Skusim zmerat kompresie.
Uz ma napadlo, ci to klepanie nemoze robit volnobezka na alternatore. Musim si odsledovat ako to funguje, okrem toho klepnutia pocujem v zime po vypnuti studeneho motora po cca 5 min. jazde cca 2-3s dobeh niecoho (takmer ako vadny ventilator v PC) - netusim, co sa tak dlho dokaze otacat po zastaveni motora z volnobeznych otacok.
Tak mám nemilý zjištění, vstřikovačem to není, prohodil sem ho s jiným a druhý válec pořád nejede, takže vstřik je OK, sundaval sem i přepady a koukal, jak to teče z přepadů vstřiků a ze všech, podle oka, teče nafta neznatelně, i z toho na druhým válci, ale v tý hadičce nafta proudí dost.
Takže můj laickej závěr je, že je asi podpálenej výfukový ventil 2 válce, proto de nafta do výfuku, kde částečně shoří a proto jde z výfuku černý dým a saze, doufám, že to neodnes katalyzátor.
Koukal sem i na olej, ale není znát, že by v něm bylo něco nepatřičného.
Ještě bych potřeboval změřit kompresi, ale nevím, jakej bazmek na to použít nebo, jestli se dá někde koupit, určitě by šel vyrobit, podle vstřiku, abych měl jistotu, že ve válci není komprese, protože pak bych si palici sundal i sám a vyměnil ventily.
Když ses, Laco, zmínil o měření komprese, jak na to? Když odpojím vstřiky, bude točit startér, nezablokuje to jednotka a kolik má být komprese?
Naivně sem si myslel, že 200 tisíc km není, až tolik, aby se podělaly mechanický věci motoru, ale pořád mě zaráží, že nereaguje na plyn, nejde přidat a jede jen volnoběh, přisuzuju to nouzovýmu režimu, ale z čeho jednotka pozná, že není komprese ve válci?
Takže můj laickej závěr je, že je asi podpálenej výfukový ventil 2 válce, proto de nafta do výfuku, kde částečně shoří a proto jde z výfuku černý dým a saze, doufám, že to neodnes katalyzátor.
Koukal sem i na olej, ale není znát, že by v něm bylo něco nepatřičného.
Ještě bych potřeboval změřit kompresi, ale nevím, jakej bazmek na to použít nebo, jestli se dá někde koupit, určitě by šel vyrobit, podle vstřiku, abych měl jistotu, že ve válci není komprese, protože pak bych si palici sundal i sám a vyměnil ventily.
Když ses, Laco, zmínil o měření komprese, jak na to? Když odpojím vstřiky, bude točit startér, nezablokuje to jednotka a kolik má být komprese?
Naivně sem si myslel, že 200 tisíc km není, až tolik, aby se podělaly mechanický věci motoru, ale pořád mě zaráží, že nereaguje na plyn, nejde přidat a jede jen volnoběh, přisuzuju to nouzovýmu režimu, ale z čeho jednotka pozná, že není komprese ve válci?
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
To nie je dobra sprava, len samotne tesnenie pod hlavu stoji cca 3000SK a co je horsie, pred demontazou sa neda presne urcit, co je vadne.sanjasin píše:Tak mám nemilý zjištění, vstřikovačem to není, prohodil sem ho s jiným a druhý válec pořád nejede, takže vstřik je OK, sundaval sem i přepady a koukal, jak to teče z přepadů vstřiků a ze všech, podle oka, teče nafta neznatelně, i z toho na druhým válci, ale v tý hadičce nafta proudí dost.
Takže můj laickej závěr je, že je asi podpálenej výfukový ventil 2 válce, proto de nafta do výfuku, kde částečně shoří a proto jde z výfuku černý dým a saze, doufám, že to neodnes katalyzátor.
Koukal sem i na olej, ale není znát, že by v něm bylo něco nepatřičného.
Ještě bych potřeboval změřit kompresi, ale nevím, jakej bazmek na to použít nebo, jestli se dá někde koupit, určitě by šel vyrobit, podle vstřiku, abych měl jistotu, že ve válci není komprese, protože pak bych si palici sundal i sám a vyměnil ventily.
Když ses, Laco, zmínil o měření komprese, jak na to? Když odpojím vstřiky, bude točit startér, nezablokuje to jednotka a kolik má být komprese?
Naivně sem si myslel, že 200 tisíc km není, až tolik, aby se podělaly mechanický věci motoru, ale pořád mě zaráží, že nereaguje na plyn, nejde přidat a jede jen volnoběh, přisuzuju to nouzovýmu režimu, ale z čeho jednotka pozná, že není komprese ve válci?
Meranie kompresie: bud manometrom naskrutkovanym na zhavic alebo nepriamo, podla prudu startera (nedostanes hodnoty v MPa). Pripravok na meranie kompresie sa da kupit ale je to celkom drahe, chystam sa vyrobit si ho z nejakeho vhodneho manometra (ak nenajdem v predaji nieco za cca 1000SK). Kompresne tlaky pre G9T som v manualoch nikde nenasiel ale mali by byt niekde medzi 2-3MPa. Pri merani nemusis odpajat vstrekovace, staci odpojit regulator tlaku na cerpadle a uz nenastartujes. Kdesi (Bosch) som cital, ze pozlatene kontakty na vstrekovacoch znesu len cca 20 rozpojeni a potom by sa mali vymenit - urcite vydrzia viac, ale netreba to s rozpajanim prehanat. Ked najdes na nejakom valci nizsi tlak, mozes do valca vstreknut olej - ak sa tlak zvysi, netesnia kruzky, ak nie su to ventily. U diesela je s tymto problem, ten olej sa moze pri tlaku vo valci vznietit a skresli to meranie.
Nemusi to byt vyfukovy ventil, pri nizkej kompresii (z akehokolvek dovodu) to na tom valci velmi zle spaluje a RJ tam tlaci maximum paliva - to vsetko ide potom nespalene do vyfuku.
Co sa tyka nudzoveho rezimu RJ, mas tam zapamatane nejake chyby? Korekcie maju ake hodnoty? Nemusi to byt ani nudzovy rezim, pri behu na 3 valce vykon poriadne poklesne.
Zrovna tady koukám na měřáky komprese a pohybujou se od 2700,-, nejjednodušší by bylo ho udělat se závitem do otvoru pro žhavící svíčku a napojit manometr, kterej má rozsah tak do 6MPa.
http://www.univer.cz/detail.php?id=67
Ještě sem se pořádně na diagnostiku nedostal, protože auto stojí venku a není počasí, na ten výfukovej to vypadá, protože když odpojím vstřikovač, vůbec není žádná reakce, pokles výkonu nebo něco podobnýho a je divný, že vůbec nereaguje na přidání plynu, kdyby šlo na 3 válce, tak by šel přidat, mně se to stalo jednou u Bravy, že mi chodily jen 3 válce a normálně se s tím dalo jezdit, jenže to byl benzín a kdyby byl, třeba propálenej píst nebo netěsný kroužky, šlo by to do oleje nebo do sání.
Ten EGR mě taky napad, asi na něj kouknu, ale připadá mi to nepravděpodobný, aby to takhle blblo, jen kvůli EGR, jenže člověk nikdy neví.
Pokud by to opravdu byl ventil, už bych dal nový všechny + simerinky ventilů, aby se časem zase nějakej nepodělal.
http://www.univer.cz/detail.php?id=67
Ještě sem se pořádně na diagnostiku nedostal, protože auto stojí venku a není počasí, na ten výfukovej to vypadá, protože když odpojím vstřikovač, vůbec není žádná reakce, pokles výkonu nebo něco podobnýho a je divný, že vůbec nereaguje na přidání plynu, kdyby šlo na 3 válce, tak by šel přidat, mně se to stalo jednou u Bravy, že mi chodily jen 3 válce a normálně se s tím dalo jezdit, jenže to byl benzín a kdyby byl, třeba propálenej píst nebo netěsný kroužky, šlo by to do oleje nebo do sání.
Ten EGR mě taky napad, asi na něj kouknu, ale připadá mi to nepravděpodobný, aby to takhle blblo, jen kvůli EGR, jenže člověk nikdy neví.
Pokud by to opravdu byl ventil, už bych dal nový všechny + simerinky ventilů, aby se časem zase nějakej nepodělal.
Naposledy upravil(a) sanjasin dne pon pro 22, 2008 20:52, celkem upraveno 1 x.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Merac musi mat aj ventil.sanjasin píše:... nejjednodušší by bylo ho udělat se závitem do otvoru pro žhavící svíčku a napojit manometr, kterej má rozsah tak do 6MPa...
Neviem preco motor vobec nereaguje na akcelerator - aby nakoniec nebola zavada uplne inde .
Skus aj EGR, vycistenie nikdy neposkodi. Pozri aj na tie chyby, tym si mal zacat. Tam budes mat zapisane aj pred kolkymi km chyba vznikla (+otacky, teplota, atd). Ked priblizne vies kedy ti to prestalo ist, presne urcis tu pravu chybu, ktoru zapricinila chyba motora (alebo naopak, ktora zapricinila chybu).
Naposledy upravil(a) Laco19 dne pon pro 22, 2008 21:11, celkem upraveno 1 x.
Taky si nejsem jist ale skontroloval bych to v kazdem pripade jako prvni. Divne je ze se to stalo naraz a hned se rozsvitila kontrolka a zadnej vykon.Jestli saje jenom vyfukove plyni tak je to mozne.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Myslíš ventil na odpouštění tlaku? Neřek bych, že musí být, prostě to natlakuju, přestanu startovat a budu čekat, co se bude dít nebo na co?Laco19 píše:Musi to mat aj ventil.sanjasin píše:... nejjednodušší by bylo ho udělat se závitem do otvoru pro žhavící svíčku a napojit manometr, kterej má rozsah tak do 6MPa...
Napadlo mě, udělat měřič ze žhavící svíčky, provrtat jí, jestli to de a na to pišroubovat manometr, zbyly mi 4 starý.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Ten ventil tlak drzi, bez neho by si videl len kmitajucu rucicku manometra a po zastaveni mozno nejaky tlak, nezodpovedajuci kompresnemu.sanjasin píše:Myslíš ventil na odpouštění tlaku? Neřek bych, že musí být, prostě to natlakuju, přestanu startovat a budu čekat, co se bude dít nebo na co?Laco19 píše:Musi to mat aj ventil.sanjasin píše:... nejjednodušší by bylo ho udělat se závitem do otvoru pro žhavící svíčku a napojit manometr, kterej má rozsah tak do 6MPa...
Napadlo mě, udělat měřič ze žhavící svíčky, provrtat jí, jestli to de a na to pišroubovat manometr, zbyly mi 4 starý.
So zavitom nie je problem, v dielni sa urcite nieco s M10x1 najde.
Ten EGR by aj suhlasil, nezda sa mi len ze to, ze to sa to inac sprava na jednom valci. A mozno doteraz jazdil na 3 valce a EGR to uz len zaklincoval .pivi píše:Taky si nejsem jist ale skontroloval bych to v kazdem pripade jako prvni. Divne je ze se to stalo naraz a hned se rozsvitila kontrolka a zadnej vykon.Jestli saje jenom vyfukove plyni tak je to mozne.
Já měl na mysli, že by to zřejmě neukazovalo žádný tlak nebo malý anebo otočit motorem ručně (u ostatních válců vymontovat žhavící svíčky, aby to šlo snadno), aby se píst na druhým válci dostal do horní úvrati, ve fázi stlačení, s připojeným barometrem a pak sledovat.Laco19 píše:Ten ventil tlak drzi, bez neho by si videl len kmitajucu rucicku manometra a po zastaveni mozno nejaky tlak, nezodpovedajuci kompresnemu.sanjasin píše:Myslíš ventil na odpouštění tlaku? Neřek bych, že musí být, prostě to natlakuju, přestanu startovat a budu čekat, co se bude dít nebo na co?Laco19 píše:Musi to mat aj ventil.sanjasin píše:... nejjednodušší by bylo ho udělat se závitem do otvoru pro žhavící svíčku a napojit manometr, kterej má rozsah tak do 6MPa...
Napadlo mě, udělat měřič ze žhavící svíčky, provrtat jí, jestli to de a na to pišroubovat manometr, zbyly mi 4 starý.
So zavitom nie je problem, v dielni sa urcite nieco s M10x1 najde.
Tady sou celkem levny a je možný si vybrat rozsah stupnice:
http://www.manometr.net/
Jinak, když nad tím přemýšlím, tak logický to je, ve válci není komprese, tím pádem se nevzníti nafta, která de do výfuku, kde shoří a proto čoud a saze a že to při odpojení vstřiku nic nedělá.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Tak mi jeden týpek, co se zabývá Renaultama řek, že se ještě nesetkal s tím, aby odešel ventil, ale že to spíš vypadá na prasklou hlavu, prej se to stává často nebo prasklou předkomůrku nebo píst, ale to by se zase ztrácela voda nebo olej a bylo by to v nich vidět, ještě to prozkoumám.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Predkomurku u DCI asi nenajdes.sanjasin píše:Tak mi jeden týpek, co se zabývá Renaultama řek, že se ještě nesetkal s tím, aby odešel ventil, ale že to spíš vypadá na prasklou hlavu, prej se to stává často nebo prasklou předkomůrku nebo píst, ale to by se zase ztrácela voda nebo olej a bylo by to v nich vidět, ještě to prozkoumám.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Takže, po dlouhý době, zase nějaký nový poznatky, byla prasklá tyčka sacích vahadel, zřejmě to způsobily uvolněný šrouby, protože dva byly vyrvaný a dva volný, volný byly i dva šrouby na výfukových vahadlech, vypadá to, že se v tom buď někdo vrtal a šrouby zapomněl utáhnout nebo je málo utáh, míň pravděpodobný je, že se uvolnily utáhlý šrouby, ale i to se prej může stát a jak se to postupně uvolňovalo, ta vahadla nedržely, mlátily se tam a začly praskat.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Kurna to teda koukam.Stim sem teda vubec nepocital,ale samo se to podle me nepovolilo
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Pekna zavada, to by som necakal.sanjasin píše:Takže, po dlouhý době, zase nějaký nový poznatky, byla prasklá tyčka sacích vahadel, zřejmě to způsobily uvolněný šrouby, protože dva byly vyrvaný a dva volný, volný byly i dva šrouby na výfukových vahadlech, vypadá to, že se v tom buď někdo vrtal a šrouby zapomněl utáhnout nebo je málo utáh, míň pravděpodobný je, že se uvolnily utáhlý šrouby, ale i to se prej může stát a jak se to postupně uvolňovalo, ta vahadla nedržely, mlátily se tam a začly praskat.
Moze to byt aj od vyroby, na predoslom aute som mal takto priskrutkovanu hlavu - jedna skrutka bola dotiahnuta len "prstami". Takto som najazdil 80t km az kym neodislo tesnenie pod hlavou.
Na ktorom valci si to mal rozbite (poradie valcov: 4.-3.-2.-1 )?
Co kovove klepnutie po vypnuti, prestalo? Ja som ho uz tiez davno nepocul ale nic som s autom neurobil.
3 válec neměl kompresi, asi jak to bylo rozlámaný, tak vůbec nenasál vzduch, jinak ty ostatní válce musely taky chodit špatně.
Auto ještě není v kupě, čeká se na novou tyčku, stojí 2800,-, to je pěknej ranec a pak se to dá dohromady a vyzkouší, jestli nebude ještě něco jinýho v háji.
Auto ještě není v kupě, čeká se na novou tyčku, stojí 2800,-, to je pěknej ranec a pak se to dá dohromady a vyzkouší, jestli nebude ještě něco jinýho v háji.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002
Mel si napsat,nova za 2000 a je skladem.Nasla by se i starsi.sanjasin píše:3 válec neměl kompresi, asi jak to bylo rozlámaný, tak vůbec nenasál vzduch, jinak ty ostatní válce musely taky chodit špatně.
Auto ještě není v kupě, čeká se na novou tyčku, stojí 2800,-, to je pěknej ranec a pak se to dá dohromady a vyzkouší, jestli nebude ještě něco jinýho v háji.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Takhle rozlámanou tyčku způsobí potkání motoru a vytržené šrouby jsou toho důkazem, já bych sundal hlavu a zkontroloval ventily a jejich těsnost. Řemen nemusí prasknout, stačí když proklouzne špatným napnutím, nebo poruchou kladky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Mne sa nieco nepozdava na 4. valci, viac by som vedel keby som zmeral kompresie. To by som ale musel najprv vybrat zalomeny zhavic, musim si na to najprv vyrobit pripravok - nejaky kliestinovy upinac, snad to zovretie zhavic vydrzi.sanjasin píše:3 válec neměl kompresi, asi jak to bylo rozlámaný, tak vůbec nenasál vzduch, jinak ty ostatní válce musely taky chodit špatně.
Auto ještě není v kupě, čeká se na novou tyčku, stojí 2800,-, to je pěknej ranec a pak se to dá dohromady a vyzkouší, jestli nebude ještě něco jinýho v háji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů