Renault Club ČR / SR

diskuzní fórum RCČR a RCSR
 RC Stránky Renaultclubu  * FAQ    * Hledat  * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je pon črc 28, 2014 18:23




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: start za studena
PříspěvekNapsal: pon pro 15, 2008 21:36 
Offline
Starting member

Registrován: pon pro 15, 2008 21:29
Příspěvky: 6
Zdravím
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: start za studena
PříspěvekNapsal: úte pro 16, 2008 08:57 
Offline
Advanced member

Registrován: pon zář 27, 2004 09:33
Příspěvky: 331
espes píše:
Zdravím
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.


zeby zhavice?????????

_________________
ex Megane Coupe 1,6e, rv96
ex Saxik 1,4 VTS, rv99
Silver Berlingo 1,6 HDi 75PS, rv08

[img]http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_1596.gif[/img]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 16, 2008 09:36 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Příspěvky: 3640
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná
žhaviče vypisují hlášku, ale prověřil bych je, pak taky oba teplotní čidla a nakonec vstřiky. Taky můžeš vypucovat čidlo na setrváku, to neuškodí.

wecka :D

_________________
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re
PříspěvekNapsal: úte pro 16, 2008 16:01 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
zdarec.mam stejny problem,zhavice jsem vymenil,cidlo jsem vymenil a jedine co zbyva jsou vstriky.uz jsem byl trikrat v servysu s toho dvakrat mi tam neco smazal a pokazde to 14 dni fungovalo,ale pak to zacalo zase zlobyt.zitra jedu nechat premerit vstriky,asi jeden nedrzi tlak ve vstriku a propousti.tak doufam ze to uz vyresim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 16, 2008 16:47 
Offline
Starting member

Registrován: pon pro 15, 2008 21:29
Příspěvky: 6
wc píše:
žhaviče vypisují hlášku, ale prověřil bych je, pak taky oba teplotní čidla a nakonec vstřiky. Taky můžeš vypucovat čidlo na setrváku, to neuškodí.

wecka :D

Je tu někde návod na čištění toho čidla?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 21:10 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
tak jsem dnes byl v servisu,a nasly tam zavadu -obvod vstrikovaciho ventylu valce c.1
reseni :nechat tam auto na cely den a ze mi to vsechno premeri a odskousi,jestly jsou ta spravne tlaky nafty a podle potrby vymeni.
cena +- 10000kc vcetne repasovaneho vstriku,pokud bude spatny.
tak jestly nekdo vyte presne s ktere strany se pocitaji vstriky,tak mi napiste.pokusim se opsat cislo vstriku asehnat si ho.snad levneji !ale jestly nekdo ma,tak mi napiste,rad ho koupim.jeto 1.5 dci 60kw2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 21:12 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
První válec je ten,co je nejblíže rozvodovému řemeni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 21:59 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
prvni valec treba ,ale co prvni vstrik? v renaultu mi neco takoveho nadhodil,ale spis mi rekl ze se to pocita ze strany od spoky.tak tet jsem s toho trochu paf......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 22:46 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
Vstřikovač prvního válce nebude nikde jinde než nad prvním válcem v hlavě motoru.
A první válec je ten nejblíže rozvodáku.
Záleží ale na tom,jestli tuto zásadní informaci v Renaultu vědí. :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 23:15 
Offline
Advanced member

Registrován: stř lis 08, 2006 15:24
Příspěvky: 367
Bydliště: Pardubicko
Čau,
pořadí válců Renault počítá od setrvačníku, takže u rozvodového řemene je válec č. 4. Vstřikovače se oynačují podle čísla válce, do kterého vstřikují. Na vstřikovači je číslo dílu, to je na všech čtyřech stejné, pak je tam tzv. adresa, neboli kombinace asi šesti čísel a písmen. Ta adresa udává charakteristiku konkrétního vstřikovače a po jeho montáži do motoru se musí v ŘJ přepsat. Jinak to nemusí s novým vstřikovačem jet dobře. Jestli Ti říkají o desítku za komplet opravu a s účtem, aby jsi měl záruku, tak to moc neřeš a nech je to udělat. Samotný nový vstřikovač nebude o moc lacinější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 00:30 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Příspěvky: 3640
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná
Vím, že benzíny se počítají od rozdělovače, tady ty naftožrouty čert ví...
Klidně bych acylpyrinovi věříl, i když je to nelogické.

10 tis stojí nový vstřik, je s tím nějaká práce... no nevím, repas je o dost levnější.

:idea: jako první bych udělal stříkačkový test ala Laco19 a vidělo by se, jak to vlastně je. Ať ho neměníš zbytečně....

wecka :D

_________________
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 12:24 
Offline
Advanced member

Registrován: stř lis 08, 2006 15:24
Příspěvky: 367
Bydliště: Pardubicko
Nazdar,
na tom není nic nelogického. Třeba TATRA takhle označovala pořadí válců co existovala. Záleží jenom na tom, jakou zvyklost výrobce motoru zavede. Moderní benzíny ani rozdělovače nemají, tak kde začít?
Nic není nemožné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 16:24 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
ja vam velice dekuji za rady,ale jeden rika tak a druhy jinak.byl bych rad,kdyby jste se domluvily,jak to teda je je stly je prvni vstrik od rozvodu a nebo naopak.
ta cena kompletni opravy 10 000kc ma hacek v tom, ze zevstrik je repasovany od vyrobce s plnou zarukou jinak by stal 12000 je n ten vstrik.
bohuzel mam spatne skusenosti se servisama,protoze tam kde jsem byl naposledy,tak tam to delaly stylem pokus omyl !to me stalo nejaky ten tisic a nechci zase vyhodi 10000kc a budeto opet pokus omyl.
tak jsem se rozhodl ze to skusim sam.jestly je spatny vstrik a nedrzi tlak,tak by mel propoustet vice nafty okruhem spet.takze na kazdy vstrik nasadim pruhlednou hadicku a v ktere bude po startu vic nafty,tak ten bude nejspis spatny.(samozrejme to jen nastartuju a hnet vypnu,jinak bych toho moc nepoznal)

co vy nato ?? :?
dekuji za kazdou dobrou radu.nerika se nadarmo ze dobra rada je nad zlato.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 19:38 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Příspěvky: 3640
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná
...no tak my bychom se asi nedomluvilY.

My totiž nic řešit nepotřebujem....

wecka :D

_________________
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: RE
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 19:54 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
TO JA VIM ZE TY NIC RESIT NEPOTREBUJES.JA JEN CHTEL PORADIT,ALE JESTLY SE MY CHCES VYSMIVAT,TAK JSI U MNE PEKNY UBOZAK!!
:evil:
ALE TO SEM NEPATRI. :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 20:20 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
Ad téma : Od rozvodů versus od setrvačníku...
Je to možné,že je to tak jak popisuje Acylpyrin ( já si fakt nevzpomínám,že bych se s tím u vozů jiných značek setkal) a v tom případě se všem omlouvám za svoji zavádějící informaci.
Věřte,že byla poskytnuta v dobré víře.
P.S. Tatra užívala motory s uspořádáním válců do V a obvykle jich bylo více a u hodně starých typů méně než 4. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 20:29 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
x.stanley: Nechej si DOBŘE napsat zakázku a nemůžeš se dostat do situace,že zaplatíš a odjedeš autem s neodstraněnou závadou,nebo ti "opraví" něco co sis neobjednal......
Prostě-služba kterou si objednáš,musí být ta cos chtěl a stejně dobrá jako jsou peníze,kterými za ni zaplatíš. To platí i naopak.
Ted jsem si zas zafilozofoval :D ...ale já to tak cítím,přesto,že v tomto případě "stojím na té druhé straně." :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: RE
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 21:13 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
NEPRACUJES NAHODOU V RENAULU ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RE
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 21:33 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
x.stenly píše:
NEPRACUJES NAHODOU V RENAULU ?


No- jestli to bylo na mě tak nepracuji.
Možná to bude znít jako chvástání... ale nemám potřebu na někoho dělat. :D Podle přísloví: Lepší malý kšeft,než veliká lopata. :D :D :D
Mám vlastní autoservis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 00:43 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Příspěvky: 3640
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná
Kuno, někdy obdivuju Tvoji povahu a ochotu jednat s lidmi....
myslím to fakt vážně.
já v určité fázi vypínám...

wecka :roll:

_________________
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 09:09 
Offline
Advanced member

Registrován: stř lis 08, 2006 15:24
Příspěvky: 367
Bydliště: Pardubicko
Repasovaný CR vstřikovač je vstřikovač, u kterého byla funkční elektrická část, ale umřela vlastní tryska (to je to přesné na konci vstřikovače, co kouká do spalovacího prostoru, čím se nafta vstřikuje a co se může zadřít nebo zdeformovat). Vlastní tryska je vyměnitelná, ale po výměně se musí na speciální technologii zjistit, jaké má vstřikovač skutečné vlastnosti. Paradoxně jsou u těchto vstřikovačů větší výrobní tolerance než u dřívějších mechanických, protože tu požadovanou přesnost dávkování paliva urejduje řídící elektronika. Výsledkem tohoto zjištění je právě ta adresa, jak jsem se zmínil výše. Nová adresa se namísto staré vyznačí na vstřikovači, aby byl pro montáž konkrétní. Při takovéto opravě můžou být vyměněny i další mechanické součásti (pružiny, ventilek přepadu), ale to největší "železo" a elektrika většinou zůstává. Jinak by totiž nemělo smysl vstřikovač repasovat. Já osobně bych se toho nebál.
Ahoj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 14:49 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
wc píše:
Kuno, někdy obdivuju Tvoji povahu a ochotu jednat s lidmi....
myslím to fakt vážně.
já v určité fázi vypínám...

wecka :roll:


Tak jenom někdy,jo???? :evil: :evil: :evil:

Já se mimo sezonu docela nudím....
Navíc ve "službách" pracuji více než 20 let. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 15:05 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Příspěvky: 193
Bydliště: spytihnev
nevite nekdo nahodou,jestly jsou u megana dve cidla teploty,ktere davaji informace pocitaci, aby dali vice nafty pri studenem startu ???
ja jsem nechal jedno vymenit,ale zajimal by me jetly tam nekde neni jeste jedno.jestly treba nema i vlyv cidlo teploty nasavaneho vzduchu ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 17:31 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 16, 2008 22:05
Příspěvky: 1932
Obecně mají dnešní motory čidlo teploty vody a čidlo množství a teploty nasávaného vzduchu.
Některé auta např starší VW mají teplotní čidla dvě,jedno na budík,druhé informuje jednotku.
Novější už je mají sloučené.
Jak je to přesně u renaultu,nevím.
Podívej se a přesvědčíš se sám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 18:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6945
Bydliště: Bratislava II
Tak jest -
starsie motory = 2 cidla teploty chlad. kvap.
Megane = 1 cidlo
U benzinu je dolezita aj teplota nasavaneho vzduchu vzhladom na dlzku vstreku, ale u dieslov netusim...ale dedukujem ze je to tiez zavisle. Inak by tam totizto cidlo teploty vzduchu nemalo vyznam :smajlici19:

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
MeganeII 1,6 3-dverak Dynamiqe Confort 05/2006
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Baron., Google Adsense [Bot], Micky87 a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz