start za studena

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

espes
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon pro 15, 2008 20:29

start za studena

Příspěvek od espes » pon pro 15, 2008 20:36

Zdravím
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.

lakinooo
Experienced member
Příspěvky: 600
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: start za studena

Příspěvek od lakinooo » úte pro 16, 2008 07:57

espes píše:Zdravím
chtěl bych zde popsat jeden problém u megane II 1,9dci ro k výroby 2005 sportway.
Když nechám na tomto počasí to jest kolem nuly, auto venku tak druhý den ráno musím startovat na několikeré zmáčknutí tlačítka. Kontrolky se rozsvítí vše vypadá normálě ale start se nekoná. Když s ním najedu pár kilometrů tak startuje celý den normálně na první šus. To samé je i když ho mám v garáži. Startne na první pokus.


zeby zhavice?????????
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte pro 16, 2008 08:36

žhaviče vypisují hlášku, ale prověřil bych je, pak taky oba teplotní čidla a nakonec vstřiky. Taky můžeš vypucovat čidlo na setrváku, to neuškodí.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

re

Příspěvek od x.stenly » úte pro 16, 2008 15:01

zdarec.mam stejny problem,zhavice jsem vymenil,cidlo jsem vymenil a jedine co zbyva jsou vstriky.uz jsem byl trikrat v servysu s toho dvakrat mi tam neco smazal a pokazde to 14 dni fungovalo,ale pak to zacalo zase zlobyt.zitra jedu nechat premerit vstriky,asi jeden nedrzi tlak ve vstriku a propousti.tak doufam ze to uz vyresim.

espes
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon pro 15, 2008 20:29

Příspěvek od espes » úte pro 16, 2008 15:47

wc píše:žhaviče vypisují hlášku, ale prověřil bych je, pak taky oba teplotní čidla a nakonec vstřiky. Taky můžeš vypucovat čidlo na setrváku, to neuškodí.

wecka :D

Je tu někde návod na čištění toho čidla?

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

re

Příspěvek od x.stenly » stř pro 17, 2008 20:10

tak jsem dnes byl v servisu,a nasly tam zavadu -obvod vstrikovaciho ventylu valce c.1
reseni :nechat tam auto na cely den a ze mi to vsechno premeri a odskousi,jestly jsou ta spravne tlaky nafty a podle potrby vymeni.
cena +- 10000kc vcetne repasovaneho vstriku,pokud bude spatny.
tak jestly nekdo vyte presne s ktere strany se pocitaji vstriky,tak mi napiste.pokusim se opsat cislo vstriku asehnat si ho.snad levneji !ale jestly nekdo ma,tak mi napiste,rad ho koupim.jeto 1.5 dci 60kw2003

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř pro 17, 2008 20:12

První válec je ten,co je nejblíže rozvodovému řemeni.

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

re

Příspěvek od x.stenly » stř pro 17, 2008 20:59

prvni valec treba ,ale co prvni vstrik? v renaultu mi neco takoveho nadhodil,ale spis mi rekl ze se to pocita ze strany od spoky.tak tet jsem s toho trochu paf......

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » stř pro 17, 2008 21:46

Vstřikovač prvního válce nebude nikde jinde než nad prvním válcem v hlavě motoru.
A první válec je ten nejblíže rozvodáku.
Záleží ale na tom,jestli tuto zásadní informaci v Renaultu vědí. :D :D :D

acylpirin
Advanced member
Příspěvky: 367
Registrován: stř lis 08, 2006 14:24
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od acylpirin » stř pro 17, 2008 22:15

Čau,
pořadí válců Renault počítá od setrvačníku, takže u rozvodového řemene je válec č. 4. Vstřikovače se oynačují podle čísla válce, do kterého vstřikují. Na vstřikovači je číslo dílu, to je na všech čtyřech stejné, pak je tam tzv. adresa, neboli kombinace asi šesti čísel a písmen. Ta adresa udává charakteristiku konkrétního vstřikovače a po jeho montáži do motoru se musí v ŘJ přepsat. Jinak to nemusí s novým vstřikovačem jet dobře. Jestli Ti říkají o desítku za komplet opravu a s účtem, aby jsi měl záruku, tak to moc neřeš a nech je to udělat. Samotný nový vstřikovač nebude o moc lacinější.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř pro 17, 2008 23:30

Vím, že benzíny se počítají od rozdělovače, tady ty naftožrouty čert ví...
Klidně bych acylpyrinovi věříl, i když je to nelogické.

10 tis stojí nový vstřik, je s tím nějaká práce... no nevím, repas je o dost levnější.

:idea: jako první bych udělal stříkačkový test ala Laco19 a vidělo by se, jak to vlastně je. Ať ho neměníš zbytečně....

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

acylpirin
Advanced member
Příspěvky: 367
Registrován: stř lis 08, 2006 14:24
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od acylpirin » čtv pro 18, 2008 11:24

Nazdar,
na tom není nic nelogického. Třeba TATRA takhle označovala pořadí válců co existovala. Záleží jenom na tom, jakou zvyklost výrobce motoru zavede. Moderní benzíny ani rozdělovače nemají, tak kde začít?
Nic není nemožné.

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

re

Příspěvek od x.stenly » čtv pro 18, 2008 15:24

ja vam velice dekuji za rady,ale jeden rika tak a druhy jinak.byl bych rad,kdyby jste se domluvily,jak to teda je je stly je prvni vstrik od rozvodu a nebo naopak.
ta cena kompletni opravy 10 000kc ma hacek v tom, ze zevstrik je repasovany od vyrobce s plnou zarukou jinak by stal 12000 je n ten vstrik.
bohuzel mam spatne skusenosti se servisama,protoze tam kde jsem byl naposledy,tak tam to delaly stylem pokus omyl !to me stalo nejaky ten tisic a nechci zase vyhodi 10000kc a budeto opet pokus omyl.
tak jsem se rozhodl ze to skusim sam.jestly je spatny vstrik a nedrzi tlak,tak by mel propoustet vice nafty okruhem spet.takze na kazdy vstrik nasadim pruhlednou hadicku a v ktere bude po startu vic nafty,tak ten bude nejspis spatny.(samozrejme to jen nastartuju a hnet vypnu,jinak bych toho moc nepoznal)

co vy nato ?? :?
dekuji za kazdou dobrou radu.nerika se nadarmo ze dobra rada je nad zlato.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 18, 2008 18:38

...no tak my bychom se asi nedomluvilY.

My totiž nic řešit nepotřebujem....

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

RE

Příspěvek od x.stenly » čtv pro 18, 2008 18:54

TO JA VIM ZE TY NIC RESIT NEPOTREBUJES.JA JEN CHTEL PORADIT,ALE JESTLY SE MY CHCES VYSMIVAT,TAK JSI U MNE PEKNY UBOZAK!!
:evil:
ALE TO SEM NEPATRI. :?:

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv pro 18, 2008 19:20

Ad téma : Od rozvodů versus od setrvačníku...
Je to možné,že je to tak jak popisuje Acylpyrin ( já si fakt nevzpomínám,že bych se s tím u vozů jiných značek setkal) a v tom případě se všem omlouvám za svoji zavádějící informaci.
Věřte,že byla poskytnuta v dobré víře.
P.S. Tatra užívala motory s uspořádáním válců do V a obvykle jich bylo více a u hodně starých typů méně než 4. :D

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv pro 18, 2008 19:29

x.stanley: Nechej si DOBŘE napsat zakázku a nemůžeš se dostat do situace,že zaplatíš a odjedeš autem s neodstraněnou závadou,nebo ti "opraví" něco co sis neobjednal......
Prostě-služba kterou si objednáš,musí být ta cos chtěl a stejně dobrá jako jsou peníze,kterými za ni zaplatíš. To platí i naopak.
Ted jsem si zas zafilozofoval :D ...ale já to tak cítím,přesto,že v tomto případě "stojím na té druhé straně." :D :D

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

RE

Příspěvek od x.stenly » čtv pro 18, 2008 20:13

NEPRACUJES NAHODOU V RENAULU ?

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: RE

Příspěvek od Kuno » čtv pro 18, 2008 20:33

x.stenly píše:NEPRACUJES NAHODOU V RENAULU ?


No- jestli to bylo na mě tak nepracuji.
Možná to bude znít jako chvástání... ale nemám potřebu na někoho dělat. :D Podle přísloví: Lepší malý kšeft,než veliká lopata. :D :D :D
Mám vlastní autoservis.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 18, 2008 23:43

Kuno, někdy obdivuju Tvoji povahu a ochotu jednat s lidmi....
myslím to fakt vážně.
já v určité fázi vypínám...

wecka :roll:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

acylpirin
Advanced member
Příspěvky: 367
Registrován: stř lis 08, 2006 14:24
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od acylpirin » pát pro 19, 2008 08:09

Repasovaný CR vstřikovač je vstřikovač, u kterého byla funkční elektrická část, ale umřela vlastní tryska (to je to přesné na konci vstřikovače, co kouká do spalovacího prostoru, čím se nafta vstřikuje a co se může zadřít nebo zdeformovat). Vlastní tryska je vyměnitelná, ale po výměně se musí na speciální technologii zjistit, jaké má vstřikovač skutečné vlastnosti. Paradoxně jsou u těchto vstřikovačů větší výrobní tolerance než u dřívějších mechanických, protože tu požadovanou přesnost dávkování paliva urejduje řídící elektronika. Výsledkem tohoto zjištění je právě ta adresa, jak jsem se zmínil výše. Nová adresa se namísto staré vyznačí na vstřikovači, aby byl pro montáž konkrétní. Při takovéto opravě můžou být vyměněny i další mechanické součásti (pružiny, ventilek přepadu), ale to největší "železo" a elektrika většinou zůstává. Jinak by totiž nemělo smysl vstřikovač repasovat. Já osobně bych se toho nebál.
Ahoj

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » sob pro 20, 2008 13:49

wc píše:Kuno, někdy obdivuju Tvoji povahu a ochotu jednat s lidmi....
myslím to fakt vážně.
já v určité fázi vypínám...

wecka :roll:


Tak jenom někdy,jo???? :evil: :evil: :evil:

Já se mimo sezonu docela nudím....
Navíc ve "službách" pracuji více než 20 let. :D

Uživatelský avatar
x.stenly
Junior member
Příspěvky: 196
Registrován: úte čer 17, 2008 19:29
Bydliště: spytihnev

re

Příspěvek od x.stenly » sob pro 20, 2008 14:05

nevite nekdo nahodou,jestly jsou u megana dve cidla teploty,ktere davaji informace pocitaci, aby dali vice nafty pri studenem startu ???
ja jsem nechal jedno vymenit,ale zajimal by me jetly tam nekde neni jeste jedno.jestly treba nema i vlyv cidlo teploty nasavaneho vzduchu ?

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1982
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » sob pro 20, 2008 16:31

Obecně mají dnešní motory čidlo teploty vody a čidlo množství a teploty nasávaného vzduchu.
Některé auta např starší VW mají teplotní čidla dvě,jedno na budík,druhé informuje jednotku.
Novější už je mají sloučené.
Jak je to přesně u renaultu,nevím.
Podívej se a přesvědčíš se sám.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 7909
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » sob pro 20, 2008 17:08

Tak jest -
starsie motory = 2 cidla teploty chlad. kvap.
Megane = 1 cidlo
U benzinu je dolezita aj teplota nasavaneho vzduchu vzhladom na dlzku vstreku, ale u dieslov netusim...ale dedukujem ze je to tiez zavisle. Inak by tam totizto cidlo teploty vzduchu nemalo vyznam :smajlici19:
Fluence 1,6 Expression 10/2013
Fiesta MK6 1,25 8/2008

Zamčeno

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host