nestartuje
Moderátor: Moderators General
nestartuje
prosim vas nepomoze mi niekto smojim problemom.megan 1,5dci mi nestartuje.zacalo to den predtym nastartoval som a samy sa zapli stierace,svetla a neviem co estenezapol sa posilovac a auto neslo vypnut tlacitkom musel som zaradit rychlost a pustit sspojku aby auto neslo dalej.odpojil som bateriu asi tri krat sa nedalo nastartovat a na stvrty pokus po odpojeni som nastartoval a auto normalne islo jeden den. na druhy den som uz nenestartoval odpajal som bateriu ale nic.auto ked nastartujem odomkne volant napise oil ok ale nic sa nedeje,na druhy krat uz napise elektronic fault.zo zaciatku pri pokuse o nastartovanie nieco v priestore motora ako su poistky nieco sustavne cvakalo akoby nejake rele ale teraz uz nic nepocut,vsetko ostatne ako okna svetla ,klima vetrak a ine ide.prosim neviete mi niekto pomoct.?vopred dakujem.
a nevi niekto aka je postupnost pri startovani?stlacim tlacidlo start+spojka a potom da pocitac povel na rele ,alebo naopak najprv rele a potom pocitac.no lebo neviem ako zacat ,ale ako som spominal zo zaciatku ked este auto ako tak nastartovalo bolo pocut myslim ze rele ako zapina a vypina,tak preto si myslim ze asi najskor by to mohlo by to rele.len neviem ten postup.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Skus este popisat ten start. Zatial vieme, ze "ked nastartujem odomkne volant napise oil ok ale nic sa nedeje,na druhy krat uz napise elektronic fault". To znamena ze starter aj zacne tocit, ale nenabehne motor? Alebo ani nepocut zvuk startovania a iba to tam cvaka?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Jak už psal Ondřej, musí být splněny podmínky startu.
A těmi jsou určitě:
dostatečné napětí baterie
identifikace karty z UCH
zmáčknutá spojka popř. brzda
hlášení zámku řízení o odemknutí
hlášení ECU o povolení startu
a další, které mě zrovna nenapadají, ale je jich ještě dost
Takže nejdřív zmáčkni tlačítko START bez brzdy, jestli ti naběhne ventilátor
pokud ano, vypni jej, vytáhni kartu a vlož ji tam znova a zkus podržet sart na 30 sec. Naběhne ti ventilátor, budíky a rozjede se posilovač řízení. Jestli ne, rovnou se připrav na výměnu zámku řízení.
Vypneš to dvojím stisknutím START
pokud to všechno funguje, zkus zmáčknout spojku a nastartovat.
jestli nechytne, zkus brzdu, to by znamenalo vadný spínač na spojce. taky se to stává
Jestli ti vepředu udělá relé crrrrr a nenaskočí to, máš malé napětí, tzn chyba v ukostření nebo na kontaktech baterky.
To se musí změřit, pokud jsi to nedělal, vem si k tomu někoho, kdo rozumí elektrice.
jestli startér sepne a pohasnou kontrolky, zařaď 6ku a potlač do auta (pootočíš setrvákem) a zkus nastartovat znova.
pokud nic z toho nepomůže, odvez to do Rencku na diagnostiku. S VAGem ti to nikdo netestne, takže to ani nezkoušej...
wecka
A těmi jsou určitě:
dostatečné napětí baterie
identifikace karty z UCH
zmáčknutá spojka popř. brzda
hlášení zámku řízení o odemknutí
hlášení ECU o povolení startu
a další, které mě zrovna nenapadají, ale je jich ještě dost
Takže nejdřív zmáčkni tlačítko START bez brzdy, jestli ti naběhne ventilátor
pokud ano, vypni jej, vytáhni kartu a vlož ji tam znova a zkus podržet sart na 30 sec. Naběhne ti ventilátor, budíky a rozjede se posilovač řízení. Jestli ne, rovnou se připrav na výměnu zámku řízení.
Vypneš to dvojím stisknutím START
pokud to všechno funguje, zkus zmáčknout spojku a nastartovat.
jestli nechytne, zkus brzdu, to by znamenalo vadný spínač na spojce. taky se to stává
Jestli ti vepředu udělá relé crrrrr a nenaskočí to, máš malé napětí, tzn chyba v ukostření nebo na kontaktech baterky.
To se musí změřit, pokud jsi to nedělal, vem si k tomu někoho, kdo rozumí elektrice.
jestli startér sepne a pohasnou kontrolky, zařaď 6ku a potlač do auta (pootočíš setrvákem) a zkus nastartovat znova.
pokud nic z toho nepomůže, odvez to do Rencku na diagnostiku. S VAGem ti to nikdo netestne, takže to ani nezkoušej...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
vsetko co si opisal som vyskusal okrem toho drzania startu na 30s. teraz ked skusam nastartovat priebeh je nasledovny-stlacim start a spojku a ozve sa odomknutie zamku napise oil level ok a nic sa nedeje.rele uz nepocut vobec.ale je zaujimave ze letka imobilizeru stale blika ako keby ho neodblokovalo.starter sa nereozbehne.vsetky spotrebice idu.skusal som start aj s brzdou a tiez nic.no jedine skusit to na tych 30s so startom.uz som z toho chory.no poradte este nieco co to moze byt.dik uz bol pri aute aj mechanik s pocitacom lenze sa nedokazal skomunikovat s riad.jednotkou.totizto aj predtym ked som u neho bol pred asi rokom auto bolo vtedy v poriadku sa nedokazal spojit s riad.jednotkou ked bolo auto vypnute.ked som nastartoval uz sa dalo komumunikovat s rj a vsetko bolo ok.lenze teraz auto nejde nastartovat cize sa nemoze spojit pri napojeni pocitaca s riad jednotkou
Naposledy upravil(a) speeder0 dne úte lis 18, 2008 15:20, celkem upraveno 2 x.
hej zamok odomkne ale dalej sa mu akosi nechce. este som zabudol uviest ze den pred tym som bol v garazi ,svietili mi totiz air bagy anepomahalo uz potrasenie konektorom pod soferovou sedackou tak som na to pozeral a spinac ktory je pod sedackou na kolajnici pod sedadlom nefungoval, nespinal ani nerozopinal tak som ho spojil teraz je zopnuty stale,moze to mat nejaky vpliv?
nééé, to je jen do ŘJ SRP, UCH s tím nic nemá.speeder0 píše:hej zamok odomkne ale dalej sa mu akosi nechce. este som zabudol uviest ze den pred tym som bol v garazi ,svietili mi totiz air bagy anepomahalo uz potrasenie konektorom pod soferovou sedackou tak som na to pozeral a spinac ktory je pod sedackou na kolajnici pod sedadlom nefungoval, nespinal ani nerozopinal tak som ho spojil teraz je zopnuty stale,moze to mat nejaky vpliv?
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Pokud ti zámek odemkne a kontrolka stále svítí, máš jen 2 možnosti:
1) Zámek pašol v pizdu a neodblokuje start, proto nezhasne kontrolka imobilizéru
2) Zámek odblokoval start, ale palubní síť nedisponuje dostatečným napětím a neumožní START. K tomuto může např dojít po sepnutí cívky šluslého startéru.
wecka
1) Zámek pašol v pizdu a neodblokuje start, proto nezhasne kontrolka imobilizéru
2) Zámek odblokoval start, ale palubní síť nedisponuje dostatečným napětím a neumožní START. K tomuto může např dojít po sepnutí cívky šluslého startéru.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Caute, tu mam aj ja problem. Zase, opäť, vôbec niesom prekvapený. Nejde mi naštartovať, také isté znaky ako máš ty mám aj ja, až na to že ja mám benzín. pred 2 týždnami som menil baterku. Doteraz čudujem sa, že asi pol roka bez problemov. Takže, včera sa idem po ulici s autom, blikali na mna zozadu auta, zistil som že mi nejdú zadné svetlá, predné a všetko ostatné išlo, vnútri zase nešlo osvetlenie palubovky. ale to není nič, takže idem si a...zdochlo a koniec. Javí sa všetko v poriadku, skúsim štaartovať, všetko ide ako má, až na to že sa nerozbehne motor. Inak všetko funguje až na to že ako keby štartoval tak ostane svietť airbag a nápis SERRVICE:, či je to ventilátor, rádio, no všetko. Tak som to odtiahol na chodnik a nechal cez noc.speeder0 píše:tak dnes som bol v servise renault predstavte si ze prisli na chybu.UPC je to ta skrinka s poistkami vedla baterie.mechanik zalozil druhu svoju a auto islo.nema nahodou niekto schemu na tu vec?myslim si ze tam bude zle len jedno rele len zistit ktore je na povolenie startu.dik
Dnes som išiel k autu, že snad sa môže stať zazrak, no ale nestal. Predpokladám teda že to je niekde nejaký skrat, vypálená poistka alebo neviem. Skúsil som teda pozrieť do poistkovej skrine vedla baterky v motore, povytahovat kable a jeden bol uplne zoxidovaný, vycistil som, poprezeral poistky na vrchu tej skruine, lebo pod to sa neviem dostat. Ale nic nepomohlo. Takže pojdem do servisu, predpokladm ze bude problem ako mas Ty. V tej skrini.
Čaute
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
poistkova skrinka
ked ti odisla ta poistkova skrinka tak sa nedaj nalakat na vymenu v renaulte pytaju za nu 7000 da sa zohnat aj za 2500 starsia .ja som ju zohnal za 500 tak sa snaz a volaj na vrakoviska ako ja ,oplati sa.
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: poistkova skrinka
mmm no skusim to aj takto riesitspeeder0 píše:ked ti odisla ta poistkova skrinka tak sa nedaj nalakat na vymenu v renaulte pytaju za nu 7000 da sa zohnat aj za 2500 starsia .ja som ju zohnal za 500 tak sa snaz a volaj na vrakoviska ako ja ,oplati sa.
teraz to maju chalani v servise
potom Vam napisem vysledok
Naposledy upravil(a) jurinkoba999 dne čtv lis 27, 2008 18:59, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: poistkova skrinka
mmm no skusim to aj takto riesitjurinkoba999 píše:speeder0 píše:ked ti odisla ta poistkova skrinka tak sa nedaj nalakat na vymenu v renaulte pytaju za nu 7000 da sa zohnat aj za 2500 starsia .ja som ju zohnal za 500 tak sa snaz a volaj na vrakoviska ako ja ,oplati sa.
teraz to maju chalani v servise
potom Vam napisem vysledok
Kazdopadne vysledok je že auto predávam
Ahojte,
takze zatial ziadna novinka. Auto je v servise a nevedia co s tym je. Mali to na diagnostike, so vsetkymi riadiacimi jednotkami sa vedeli spojit, akurat RJ s motorom nevedia. Tak to daju zajtra do servisu.
Vraj chvilu starter toci, ale zase nejde palivove cerpadlo. Tak som dost zdeseny. Predtym mi chalani hovorili ze by som mal dat novsiu verziu, resp. dat update RJ, LEBO JE ZBLBNUTA STALYM ODPAJANIM A ZAPAJANIM BATERIE. tO PRETO, lebo som skusal ci to pomoze, ked auto nestartovalo.
Takze moja otazka, myslite ze to moze byt v RJ? Myslite ze by pomohlo preprogramovanie?
A este, kolko stoji RJ, palivovecerpadlo, starter... no snad nebude nic z toho pokazene. Vraj preverili vsetky kable, poistky, no uvidim, snad budem zajtra mudrejsi.
Ako tak citam na fore, mohlo by to byt aj cidlo zotrvacnika
Drzte place
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: poistkova skrinka
no tak stale nic, som zufaly, auto tyzden v servise a nicjurinkoba999 píše:jurinkoba999 píše:mmm no skusim to aj takto riesitspeeder0 píše:ked ti odisla ta poistkova skrinka tak sa nedaj nalakat na vymenu v renaulte pytaju za nu 7000 da sa zohnat aj za 2500 starsia .ja som ju zohnal za 500 tak sa snaz a volaj na vrakoviska ako ja ,oplati sa.
teraz to maju chalani v servise
potom Vam napisem vysledok
Kazdopadne vysledok je že auto predávam
Ahojte,
takze zatial ziadna novinka. Auto je v servise a nevedia co s tym je. Mali to na diagnostike, so vsetkymi riadiacimi jednotkami sa vedeli spojit, akurat RJ s motorom nevedia. Tak to daju zajtra do servisu.
Vraj chvilu starter toci, ale zase nejde palivove cerpadlo. Tak som dost zdeseny. Predtym mi chalani hovorili ze by som mal dat novsiu verziu, resp. dat update RJ, LEBO JE ZBLBNUTA STALYM ODPAJANIM A ZAPAJANIM BATERIE. tO PRETO, lebo som skusal ci to pomoze, ked auto nestartovalo.
Takze moja otazka, myslite ze to moze byt v RJ? Myslite ze by pomohlo preprogramovanie?
A este, kolko stoji RJ, palivovecerpadlo, starter... no snad nebude nic z toho pokazene. Vraj preverili vsetky kable, poistky, no uvidim, snad budem zajtra mudrejsi.
Ako tak citam na fore, mohlo by to byt aj cidlo zotrvacnika
Drzte place
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
ja by som to este skusil s pripojenim kablov ud ineho auta. Viem ze felda je nieco ine, ale mal som baterku o.k, toci, vse slo ale ani zasvet nastartov. Len same cvakanie od rele a nic. Ked bola vymlatena baterka po xx pokusoch o start dosiel kamos a nastartovali sme. Siel som akurat do Trnavy na otocku a tak som baterku patricne dobil, tam so motor nevypal . Na druhy den to iste. Ale motor tocila krasne, ale zase len cvak, cvak. Tak som sa nastval , kupil baterku a bol klud. Ta baterka u kamosa vydrzala este pol roka kym odisla v zime , ale u mna uz nesla. On mal S-130. Mozno to bude v tom , aj ked tomu neverim, ale
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů