Renault Club ČR / SR

diskuzní fórum RCČR a RCSR
 RC Stránky Renaultclubu  * FAQ    * Hledat  * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je sob lis 01, 2014 03:37




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 233 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 19:11 
Offline
Starting member

Registrován: ned pro 27, 2009 21:54
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Přišlo ochlazení a opět problém se studenými starty :? Dá se uvedený test přepadů dělat i na motoru který má piezoelektrické vstřikovače? Na přepadech těchto vstřiků je přeci tlakový ventil který udržuje tlak 10barů, nebo se pletu? :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 20:42 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Obrázek



Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 22:09 
Offline
Grafoman

Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Příspěvky: 3041
Bydliště: Kosice
IgorGSM píše:
Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?

Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?


IMA kody su napisane na vstrekovacoch - ak su, na starsich myslim neboli a aj do RJ sa daju zapisat az od urcitej verzie vdiag.
Korekcie na jednom vstrekovaci su vacsie ako maximum uvadzane Renaultom ale skontroloval by som prepady a az podla toho by som sa rozhodol ci tie 2 alebo jeden vstrekovac vymenim (len keby bol okrem korekcii na vstrekovaci aj velky prepad).
Aky mas motor? Kovove klepanie nemusi byt od vstrekovacov.

_________________
BMW 530xd E61, Laguna II 2.2dci, 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 22:29 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Laco19 píše:
IgorGSM píše:
Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?

Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?


IMA kody su napisane na vstrekovacoch - ak su, na starsich myslim neboli a aj do RJ sa daju zapisat az od urcitej verzie vdiag.
Korekcie na jednom vstrekovaci su vacsie ako maximum uvadzane Renaultom ale skontroloval by som prepady a az podla toho by som sa rozhodol ci tie 2 alebo jeden vstrekovac vymenim (len keby bol okrem korekcii na vstrekovaci aj velky prepad).
Aky mas motor? Kovove klepanie nemusi byt od vstrekovacov.


Takze ked je prepad este v norme tak by si vstrek nemenil? Sudim podla toho ze asi bude v prdeli lebo na emisnej som mal horsie hodnoty a pri vypnuti dost zatrasie a zaklepe motor (silent som menil) a aj pri volnobehu trasie.
Ake hadicky si pouzil na zmeranie prepadov aby tesnili?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 22:44 
Offline
Grafoman

Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Příspěvky: 3041
Bydliště: Kosice
IgorGSM píše:
Takze ked je prepad este v norme tak by si vstrek nemenil? Sudim podla toho ze asi bude v prdeli lebo na emisnej som mal horsie hodnoty a pri vypnuti dost zatrasie a zaklepe motor (silent som menil) a aj pri volnobehu trasie.
Ake hadicky si pouzil na zmeranie prepadov aby tesnili?

Ja som bol na emisnej tento rok, 2. katalyzator vybraty ale hlavne EGR zaslepeny a derava hadica nad EGR - hodnoty boli OK (myslim ze viac nez 10x nizsie ako mohli byt). Myslim si ze nemam motor v dobrom stave ale emisie OK - neviem si predstavit v akom stave by motor musel byt aby som nepresiel.
Ak by bol na tom vstrekovaci aj velky prepad tak by bolo iste ze s tym vstrekovacom nieco je. Ak su len velke korekcie tak moze byt na tom valci napr. podpaleny ventil a vstrekovac vymenis zbytocne.
Priemer koncovky prepadu na 2.2dci je 5,5mm, da sa tam natlacit plastova hadicka s vonkajsim priemerom 6mm a tesni - ja mam tie hadicky z nejakeho tvrdeho plastu, nie makke skoro ako gumove.

_________________
BMW 530xd E61, Laguna II 2.2dci, 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 28, 2010 22:59 
Offline
Starting member

Registrován: ned pro 27, 2009 21:54
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Ta kluci :( jak to teda je? [b]Dá se uvedený test přepadů dělat i na motoru který má piezoelektrické vstřikovače : :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 29, 2010 01:17 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
A este otazocka, ja mam vstreky 8200100272, mozem pouzit aj ine? Napriklad 0445110110 ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 29, 2010 01:25 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Aaaaa uz som to nasiel, jedno je Renault PN a druhe je BOSCH PN ale je to ten isty vstrekovac


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 19, 2010 16:34 
Offline
Experienced member

Registrován: pon led 29, 2007 08:22
Příspěvky: 594
Bydliště: staňkov
Nejdou mi zobrazit IMA korekce. v tom dolním obrázku nemám v okně status IMA nic a pod tím v tom okénku numero soft A4 a application IMA mám 0. v těch horních okénkách correctionsIMA-APV-Inj 1,2,3,4 mám čísla 414141414141. jak je tam dostat a navíc zobrazit ty korekce? věděl by prosím někdo?


IgorGSM píše:
Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Obrázek



Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?

Obrázek

_________________
Laguna II 1.9dCi Privilége - 323000km, moje kapely - Girl Talk, Bona Via, Fenomendés, Pilsner Jazz Band


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 21, 2010 17:35 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
A si si isty ze mas vstreky co podporuju IMA korekcie? Ak ano tak mas ich zadane v polickach "Corrections IMA - APV - Inj 1 až 4" ?



magadafagada píše:
Nejdou mi zobrazit IMA korekce. v tom dolním obrázku nemám v okně status IMA nic a pod tím v tom okénku numero soft A4 a application IMA mám 0. v těch horních okénkách correctionsIMA-APV-Inj 1,2,3,4 mám čísla 414141414141. jak je tam dostat a navíc zobrazit ty korekce? věděl by prosím někdo?


IgorGSM píše:
Tak dnes som sa aj ja dokopal k vycisteniu skrtiacej klapky a EGR a precitaniu korekcii vstrekov.
Auto ide v pohode ale doost ma serie jemne trasene a kovovy zvuk na volnobehu a kovove zaklepanie pri vypnuti a starte.

Tu su korekcie a podla toho to vyzera ze trojka je KO a stvorka je skoro v prdeli:
Aky mate nazor?
Obrázek



Tie APV IMA korekcie su napisane na vstrekovacoch? Alebo je to potrebne nejako vypocitat?

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 21, 2010 18:31 
Offline
Experienced member

Registrován: pon led 29, 2007 08:22
Příspěvky: 594
Bydliště: staňkov
jak poznám, že mám vstřiky na kterých jdou sledovat IMA?
a které z těch čísel na vstřiku se má zadat do DDT a hlavně jak?

_________________
Laguna II 1.9dCi Privilége - 323000km, moje kapely - Girl Talk, Bona Via, Fenomendés, Pilsner Jazz Band


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 22, 2010 15:43 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Poznas to tak ze na vrchnej cievke vstrekovaca (tam kde je prepad) mas 6 miestny kod pozostavajuci z pismen A az Z a cisla 1 az 8 a nasledne z týchto znakov prelozis IMA kod podľa tabuľky "Table de correspodence" a zapises do kolonky "Data - Injecteur 1 az 4" a potvrdis tlacitkom "Ecriture Inj 1 az 4"

magadafagada píše:
jak poznám, že mám vstřiky na kterých jdou sledovat IMA?
a které z těch čísel na vstřiku se má zadat do DDT a hlavně jak?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 22, 2010 19:30 
Offline
Experienced member

Registrován: pon led 29, 2007 08:22
Příspěvky: 594
Bydliště: staňkov
aha já tam mám po levé straně 2xčtyři(např.3208,4385) čísla pod nimi 5 čísel(např.28715 na všech stejné) a dole do oblouku dvě desetimístná číslav tak stejná(např.0445110021 a pod ním 7700111014)

_________________
Laguna II 1.9dCi Privilége - 323000km, moje kapely - Girl Talk, Bona Via, Fenomendés, Pilsner Jazz Band


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 25, 2010 15:42 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Kedze tam nemas tie 6 miestne kody ktore musia byt samozrejme na kazdom vstreku ine tak nemas vstreky s IMA korekciou 8)

magadafagada píše:
aha já tam mám po levé straně 2xčtyři(např.3208,4385) čísla pod nimi 5 čísel(např.28715 na všech stejné) a dole do oblouku dvě desetimístná číslav tak stejná(např.0445110021 a pod ním 7700111014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vsřiky
PříspěvekNapsal: sob pro 25, 2010 21:33 
Offline
Starting member

Registrován: ned dub 19, 2009 15:21
Příspěvky: 9
Bydliště: Lanškroun
Před rokem řekli kámošovi v servisu že jeho meganek (comonr.) potřebuje generálku vstřiku a takove ty další kecy. Nekdo mu hned poradil nalít do nádrže nějaký sráč na čištění vstřiků. Dopadlo to tak že to tam leje každou 3 nádrž preventivne a auto ma najeto co by firemní dalších 70 tis. a jezdí pořád. Možná to zabere


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 28, 2010 18:37 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Příspěvky: 2003
Bydliště: Ostrava, Brno
Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.
Obrázek

_________________
Laguna III liftback Initiale Paris, 2.0dCi 127kW, 2009, 205 000km

Dále doma:
Laguna II liftback Initiale Paris, 1.9dCi 88kW, 2001, Carminat, 340 000km. Kromě střešního okna opravdu vše. :)
Laguna III liftback Expression, 1.5dCi 81kW, 2010, 80 000km
Megane II hatchback 3D Privilege Luxe, 1.6 16V 83kW, 2004, 95 000km

Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na facebooku: Renault News


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 28, 2010 20:14 
Offline
Moderátor

Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Příspěvky: 7858
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Čtvrtý vstřik je evidentně mimo, začal bych čistícími přípravky VIF a pak sledovat zda se to časem zlepšuje, nebo zhoršuje.

_________________
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW, filtr vložka Green, intercooler z 2.2dCi, zaslepené EGR,
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), Silverstone 17" 290500km

Obrázek
BMW 635csiA 1987 155kW(nerez svody, čip MillerPerformance+váha)=170kW Remotec 16" 340500km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2010 01:10 
Offline
Grafoman

Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Příspěvky: 3041
Bydliště: Kosice
amat píše:
Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.

Myslim si ze je to OK. Regulovany prietok paliva je dobry - prepady vstrekovacov by mali byt OK. Na 4. valci mas sice vyssiu korekciu ale podla Renaultu je hodnota do +/- 5mm3 este OK (Bosch uvadza ze do +/- 2mm3). V preklade je uvedena hranicna hodnota +/- 1mm3 - tu neviem skadial som ziskal ale spravne su horeuvedene hodnoty.

_________________
BMW 530xd E61, Laguna II 2.2dci, 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 15:26 
Offline
Experienced member

Registrován: pon led 29, 2007 08:22
Příspěvky: 594
Bydliště: staňkov
a co moje laguša řekl bych, že trojka je mírně v pytli?
Obrázek

_________________
Laguna II 1.9dCi Privilége - 323000km, moje kapely - Girl Talk, Bona Via, Fenomendés, Pilsner Jazz Band


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2011 19:35 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2011 19:42 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Příspěvky: 2003
Bydliště: Ostrava, Brno
Laco19 píše:
amat píše:
Konečně jsem rozjel DDT, tak se každou volnou chvíli divám své lagy pod sukni a zjištuju co a jak. Auto mám kompletně bez chyb což mi přijde při náběhu 209000km docela zázrak (nebo se jen špatně dívám do DDT - jsem zatím amatér 8) ).

Zajímá mě co zdejší odbornící řeknou na stav mých vstřikovačů.

Myslim si ze je to OK. Regulovany prietok paliva je dobry - prepady vstrekovacov by mali byt OK. Na 4. valci mas sice vyssiu korekciu ale podla Renaultu je hodnota do +/- 5mm3 este OK (Bosch uvadza ze do +/- 2mm3). V preklade je uvedena hranicna hodnota +/- 1mm3 - tu neviem skadial som ziskal ale spravne su horeuvedene hodnoty.


Laco mockrát díky, docela jsi mě uklidnil. Zkusil jsem aditivum VIF, tak to budu sledovat jestli se to nějak projeví. Každopádně myslíš, že by mohl tento čtvrtý vstřikovač způsobovat houpavou akceleraci?

_________________
Laguna III liftback Initiale Paris, 2.0dCi 127kW, 2009, 205 000km

Dále doma:
Laguna II liftback Initiale Paris, 1.9dCi 88kW, 2001, Carminat, 340 000km. Kromě střešního okna opravdu vše. :)
Laguna III liftback Expression, 1.5dCi 81kW, 2010, 80 000km
Megane II hatchback 3D Privilege Luxe, 1.6 16V 83kW, 2004, 95 000km

Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na facebooku: Renault News


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2011 20:18 
Offline
Grafoman

Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Příspěvky: 3041
Bydliště: Kosice
amat píše:
... myslíš, že by mohl tento čtvrtý vstřikovač způsobovat houpavou akceleraci?

Myslim ze nie.

_________________
BMW 530xd E61, Laguna II 2.2dci, 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 20:20 
Offline
Moderátor

Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Příspěvky: 7858
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
IgorGSM píše:
Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?

Vyšroubuje se imbus šroub a demontuje třmen co vstřikovač udržuje, no a pak naleješ uvolňovák, demontuješ cívky(i s převlečnou matkou) a seženeš sadu na vytahování, nebo necháš vyrobit oko se závitem místo cívky, namontíš a pověsíš to na zvedák motorů a ráno možná bude venku. :D

_________________
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW, filtr vložka Green, intercooler z 2.2dCi, zaslepené EGR,
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), Silverstone 17" 290500km

Obrázek
BMW 635csiA 1987 155kW(nerez svody, čip MillerPerformance+váha)=170kW Remotec 16" 340500km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 10:32 
Offline
Starting member

Registrován: sob říj 03, 2009 20:34
Příspěvky: 74
Šamša píše:
IgorGSM píše:
Ako sa vlastne demontuje vstrek na 1.9 DCI? Co ho drzi a aky je postup pri vyberani? Mozu sa vyskytnut nejake problemy pri tom?

Vyšroubuje se imbus šroub a demontuje třmen co vstřikovač udržuje, no a pak naleješ uvolňovák, demontuješ cívky(i s převlečnou matkou) a seženeš sadu na vytahování, nebo necháš vyrobit oko se závitem místo cívky, namontíš a pověsíš to na zvedák motorů a ráno možná bude venku. :D


A to ako vsetci co tu menili vstrekovace mali na to sadu na vyberanie vstrekovacov? Neveriim... :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 11:50 
Offline
Senior member
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 10, 2006 13:05
Příspěvky: 1333
Zas tak hrozný jako píše Šamša to být nemusí. Já jsem vytahoval vstřikovač kvůli repasi z 1,9 dCi na Laguně I, který měl 200000 km a šel vytáhnout jednoduše rukou. Jen se s ním muselo otáčet.

_________________
Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi @ 180k, 400Nm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 233 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz