Renault Club ČR / SR

diskuzní fórum RCČR a RCSR
 RC Stránky Renaultclubu  * FAQ    * Hledat  * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je stř zář 03, 2014 04:04




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 526 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 09:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
Ja si to tiez presne pametam....len teraz som si to chcel objasnit aj prakticky, ze co presne sa tam deje. Ja menim sviecky kazde 2 roky a pokoj...mozno az prehnane casto, lebo vytahujem ich vcelku pekne.... A 2 x mi cievka odisla (teda uz zacala vynechavat), aj ked tam boli sviecky nove....No ale s novymi 2 cievkami to zatial drzi vyse roka a pokoj

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 11, 2010 21:48 
Offline
Starting member

Registrován: ned lis 28, 2010 20:25
Příspěvky: 23
Bydliště: severní čechy
trichopter píše:
Kuno píše:
ahoj, zřejmě rozumíš daleko více elektrice jako takové,protože,co je to ten coulomb či co nemám tušení. :oops:
Zato jsem si jist,že při větší vzdálenosti elektrod jiskra přeskočí ale bude SLABŠÍ-tedy tzv."nevýživná" a pod tlakem ve válcích nemusí přeskočit vůbec-pak válec vynechává,což je důvodem k výměně svíčky.
Jinak bychom je přece měnit vůbec nemuseli,pokud by byla schopny pálit i při větším odtrhu,ktrý vzniká právě opalováním elektrod,ne?
Z toho co jsem popsal,lze vyvodit,že proud dodávaný cívkou k přeskoku jiskry je konstantní bez ohledu na velikosti odtrhu svíčky.

Přivítal bych názor odborníka- PRAKTIKUJÍCÍHO autoelektrikáře aby se vyjádřil jak to celé funguje a zdali svíčka má zásadní vliv na životnost cívky zapalování.
Pak rád uznám,že se mýlím.


Ja si myslým že to kedysi niekde zvýrazňoval wc že treba meniť sviečky aby neodchádzali cievky.mohol by trebárs on niečo povedať k tomu.


Určitě na tom něco bude podle mne by se měli svíčky měnit asi tak po25-40 tisících,nebo každé dva roky.Dalo by se říci "jedu na emise vyměním svíčky" :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 11, 2010 21:55 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Jednou ročně svíčky vytáhnout, podívat se na jiskřiště, očistit, případně snížit rozestup elektrod poklepem kladívka a hotovo :)

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 12, 2010 21:20 
Offline
Junior member
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 12, 2009 13:41
Příspěvky: 126
Bydliště: Košice
ak vam mozem poradit ...

predtym ako vam uplne odide cievka .... da o sebe vediet ;)

asi takto ..... ak je motor studeny .... a idete cestou s uplne miernym stupanim ... a z tretieho prevodoveho stupna to date do stvrteho napriklad pri rychlosti 60 km/h a otackach tesne nad 2000 .... budete citit ze to auto trosicku šklbe .... ale fakt velmi velmi jemne ..... je to mozno prejav presne toho co tu vyssie opisovali chanali .... a to spolupracu medzi svieckou a cievkou .... najlepsie si je aj poznacit kedy sa dana cievka menila .... a tak budete mat prehlad ktora je kedy zrela na vymenu .... ;)

vesele sviatky ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 11:26 
Offline
Experienced member

Registrován: sob lis 27, 2010 19:18
Příspěvky: 753
Mne sa niekedy stáva, že pri rozjazde na jednotke a niekedy ešte aj na dvojke ho trochu ako keby pridusilo, trvá to tak 1-2 sekundy.Robí to len studený, teplý je už OK. Môže toto súvisieť s cievkami, alebo so sviečkami?

_________________
RENAULT MEGANE II 1,6 16V
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 15:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
No bude to asi tak.....aj ked toto je cosi trochu ine - tu je hlucha diera za studena presne ako pises 1 - 2 sekundy, a to je hodne dlha doba. Bezne ked cievka vynechava je to take okamihove trhnutie. Chalani vravia ze to bude cievka/sviecka problem, ale dodnes o tom nie som presvedceny. Mne to pride ako "diera v plyne", alebo nejaka chyba v tabulke. Myslim ze vzduchom to 100% nebude, iskrou 99% tiez nie, ale ako keby to za studena nacákalo malo paliva.... Fakt ze to trva na 1 a 2-jke cca 1-2 sekundy, takze nejde o vynechanie iskry....to by museli vypadnut vsetky valce na mrte otacok uplne.
Co s tym? Nic. Proste to tak je. Ked to motor spravi, proste uberiem z plynu a radsej sa rozjedem pomalsie. Alebo este viac pridam, pockam tie cca 2 sekundy, a potom to odrazu vystreli. Mozno ide dokonca o nejaku chybu presuvnika.... Neriesim

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 19:59 
Offline
Experienced member

Registrován: sob lis 27, 2010 19:18
Příspěvky: 753
Rado77 píše:
Co s tym? Nic. Proste to tak je. Ked to motor spravi, proste uberiem z plynu a radsej sa rozjedem pomalsie. Alebo este viac pridam, pockam tie cca 2 sekundy, a potom to odrazu vystreli..... Neriesim

Presne tak, neuberiem plyn a zrazu ako keby živoriaci motor ožil, ale dám si poradiť, neriešim :lol: , išlo mi len o to, či to nie náznak nejakej umierajúcej súčiastky.
A ešte jedna vec v tejto téme: Asi 3-krát sa mi stalo, že slabo zohriaty motor (po prejdení pár sto metrov do obchodu) to nechce chitiť a dosť dlho točí, keď preruším štart a skúsim asi po 10s. znovu, tak chytí bez problémov. Štartuje aj pri -17 v pohode, aj zohriaty, je to bežné, že slabo zohriaty má problém?

_________________
RENAULT MEGANE II 1,6 16V
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 20:22 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
S tím slabě zahřátým motorem mám problém taky. Stačí s tím chvilku jet a pak prostě jen točí a točí, má nějakou snahu a obvykle se po chvilce i roztočí. Občas mu pomůžu plynem.

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 00:04 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Kluci, potřebuju poradit. Podle schématu jsou cívky zapojené takto:
Obrázek
Červená a zelená jsou propojení páru cívek (1-4, 2-3). Žlutá je +12V, je to napájené z jednotky na blatníku (propojovací jednotka) a ukostřované jsou v požadovaném okamžiku jednotkou vstřikování - černá.
Podle tohoto, jak je to nakreslené to vypadá, že jsou cívky zapojené do série - stejně jako žárovky na vánočním stromečku. +12V jde vždycky do jedné z páru a stejně tak ukostření. Ale jakto, že motor běží na tři válce, když se jedna cívka odpojí? Pokud jednu cívku odpojím, pak zákonitě na druhé musí dojít k tomu, že ta přestane pálit taky, protože se ztratí 12V, nebo ukostření z řj. Nebo je to jinak?

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 11:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
A nieje to tak, ako sme kreslili na strane 9 uplne dole v tejto teme?

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 13:13 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Není, sekl jsem se s tím tvrzením, že je to paralelně. Jak jsem měl teď položený noťas na motoru a kontroloval dráty, tak jsem to viděl a hned jsem si říkal, co je to za blbost. Je fakt, že cívky jsem jako jediné neměřil, takže to zhasínání motoru bude asi tím - problém kabeláže.
Jak jsme přemýšleli o tom, že by se tam daly cívky z jiného motoru, tak by to asi ani tak nešlo. Cívka má určitý odpor, při sériovém zapojení se odpory sčítají, takže výsledný odpor je dvakrát větší. U paralelního zapojení zase menší. Takže by to jednotka asi na jistotu poznala, že se něco děje.

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 13:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
Aha, takze potom keby bola niektora cievka uplne (trvalo) zla, tak z toho trvalo (alebo aspon suvisle nejaku dobu) zmeneneho odporu potom RJ vie oznamit kontrolkou motora/emisii, ze je chyba v spalovani. Doteraz mi totizto nebolo jasne, ako vie RJ identifikovat, ze je zla cievka. Ale takto by to logicky aj slo. Ale ozaj iba pri uplnom vypadku iskry za urcity cas. Ak sa ten cas prekroci, tak sa kontrolka rozsvieti..... OK.
Takze tuto schemu ktoru si nakreslil teraz, tak ta je platna jo?

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 14:40 
Offline
Grafoman

Registrován: pát lis 12, 2004 17:00
Příspěvky: 2721
Bydliště: Bratislava
to by vysvetlovalo, preco ked odide jedna cievka , po case ide aj druha z paru v zavislosti na case prevadzky so zlou cievkou. Mne ta druha z pary vydrzala asi 100km a sla ....

_________________
Mazda 6 WGN 2l 107kW, Obrázek
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
No jo, ale fakt keby to bolo takto, tak pri vadnej cievke nemoze fungovat ani ta druha... :shock:

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:22 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Pokud by odešlo sekundární vinutí, tak by ta jedna ještě fungovat mohla. Pokud primární, tak ne. Ale proč to jede na tři válce, když jednu z páru odpojím a přeruším tak impulz z řj?

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:26 
Offline
Grafoman

Registrován: pát lis 12, 2004 17:00
Příspěvky: 2721
Bydliště: Bratislava
no ja neviem ako presne to je zapojene, ale auto ide v poho na 3 valce, takze palia 3 cievky. Inak tie cievky budu nieco ine ako zapojene ziarovky par. ci seriovo.

_________________
Mazda 6 WGN 2l 107kW, Obrázek
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:27 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Tady je to zachycené přímo z VISU. 1337 je ta jednotka na blatníku, od které jde 12V a nalevo, ten podlouhlý obdélník je jednotka vstřikování.
Obrázek

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Naposledy upravil Zefek dne pon led 10, 2011 15:29, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
A sme si vlastne isti, ze ked odpojim jednu cievku (c.1), tak to ide na tri valce a nie iba na dva? Odpajal vobec niekto 2 cievky sucasne (c.1 a c.4) ? :shock: To by sa musel spravit test, a ked sa odpoji c.1 a c.2, tak by mal motor zhasnut... :?

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:34 
Offline
Grafoman

Registrován: pát lis 12, 2004 17:00
Příspěvky: 2721
Bydliště: Bratislava
ja som to testoval a niekde tu aj popisoval co to robilo. Ked odpojis jednu cievku zlu, motor ide, ked druhu raz motor ide a raz nie. Teraz neviem, kedy zhasol, ci ked druha bola odpojena z toho isteho paru alebo z druheho. Dufam som vas uplne domotal :-)

_________________
Mazda 6 WGN 2l 107kW, Obrázek
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
Praveze nedomotal - mierne to suladi s nakresom a tvrdenim Zefeka, ze su v paroch ale za sebou

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:36 
Offline
Grafoman

Registrován: pát lis 12, 2004 17:00
Příspěvky: 2721
Bydliště: Bratislava
inak ak tam su dve jednotky a z toho jedna riadi impulzy na iskru( vstrekovacia), tak ten prvy nakres je zly

_________________
Mazda 6 WGN 2l 107kW, Obrázek
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Příspěvky: 6981
Bydliště: Bratislava II
Prvy (stary nakres na strane 9) je zly

_________________
Fotoalbumy z opráv a fotky súčiastok: https://picasaweb.google.com/113336648753990554517
Fluence 1,6 Expression 10/2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:38 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Rado: Tuhle otázku jsem chtěl iniciovat :) Motor by měl běžet stále stejně, když odpojíš cívku 1 a pak i cívku 4. Z toho by pak bylo jasné, že motor jede na dva válce. A když odpojíš cívku 1 a cívku 2, tak by se měl zastavit. Otázkou ale je, jestli skutečně jede na dva válce, a pokud jede na tři, zda by se na dva udržel.

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:39 
Offline
Grafoman

Registrován: pát lis 12, 2004 17:00
Příspěvky: 2721
Bydliště: Bratislava
Zefek, cievky su oznacene ako 1,2,3,4 ?

_________________
Mazda 6 WGN 2l 107kW, Obrázek
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2011 15:41 
Offline
Grafoman
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Příspěvky: 12161
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Jo, cívky jsou označené jako 1, 2, 3 a 4 a číslování odpovídá i číslování válců.

_________________
Diagnostika vozidel Renault. Provádění drobných oprav - výměny snímačů, čidel, akčních prvků, ...
Přípravky rozvodu pro 16V motory.

Obrázky fóra
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 R.I.P

Se zármutkem musím konstatovat, že dne 23.4.2011 kolem 14:00 se zastavil tachometr na našem věrném Renaultu 21. Dne 2.5.2011 proběhlo poslední rozloučení v rodinném kruhu. Čest jeho památce.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 526 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz