zkusímduron píše:Zkoušel jsi odpojit kabel od EGR a vytočit to? Jestli ti to taky zdechne, či ne...
STOP - Laguna nejede
Moderátor: Moderators General
Takže, všechno je jinak.
Zajel sem ke kámošovi a dali jsme to na diagnostiku.
Nestačil jsem se divit. Žádné jen 2 chyby. Motorické závady celkem 10. Byly tam ty, které se projevovaly před výměnou v.t. čerpadla + další 2.
Promazal jsem je, provedl test akčních členů jako EGR a další a vše OK, bez chyby.
Zajel jsem na ABS, 4 vážné chyby. AIR BAGy 3 chyby. Nejspíš souvisely s dlouhodobým odpojením baterky(kód k rádiu v renaultu za 200,- . Všechny jsem promazal a provedl test akčních členů. Vše pak OK, bez chyby, ať se týká MOTORU, ABS, AIR BAGU, a to po 2 testovacích jízdách. Kromě 1 chyby, která nastala při "voroštování" jedničky na asi 4000 otáček a samovolném chcípnutí motoru(motor pak lze v poho nastartovat a jede normálně):
!Signál snímače tlaku paliva.
Takže se budu teď pídít po něm Že by další tisícovky do luftu??...
Jo, mám vyfocené všechny kroky, co sem na diagnostice dělal.. kdyby bylo zapotřebí..
Zajel sem ke kámošovi a dali jsme to na diagnostiku.
Nestačil jsem se divit. Žádné jen 2 chyby. Motorické závady celkem 10. Byly tam ty, které se projevovaly před výměnou v.t. čerpadla + další 2.
Promazal jsem je, provedl test akčních členů jako EGR a další a vše OK, bez chyby.
Zajel jsem na ABS, 4 vážné chyby. AIR BAGy 3 chyby. Nejspíš souvisely s dlouhodobým odpojením baterky(kód k rádiu v renaultu za 200,- . Všechny jsem promazal a provedl test akčních členů. Vše pak OK, bez chyby, ať se týká MOTORU, ABS, AIR BAGU, a to po 2 testovacích jízdách. Kromě 1 chyby, která nastala při "voroštování" jedničky na asi 4000 otáček a samovolném chcípnutí motoru(motor pak lze v poho nastartovat a jede normálně):
!Signál snímače tlaku paliva.
Takže se budu teď pídít po něm Že by další tisícovky do luftu??...
Jo, mám vyfocené všechny kroky, co sem na diagnostice dělal.. kdyby bylo zapotřebí..
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Mal som vadny vstrekovac. Prepad na jednom vstrekovaci bol niekolkonasobne vacsi ako na ostatnych. Motor velmi zle startoval ale ked uz nastartoval zdochol jedine pri plnom zatazeni (160km/h hore kopcom). Zapisovalo to chybu "Informacia o tlaku paliva - namerany tlak je prilis vysoky".radekc píše:Výměna snímače tlaku paliva nepomohla, chová se to stejně
Mají podezření na vadný vstřik.
Měl jste někdo podobný problém??
Já už z toho auta nemůžu
Zmeraj prepady vstrekovacov a vymienaj az ked zistis problem.
Pisal si o chybe "signal snimaca tlaku paliva" - co si s nim mal? Su totiz 2 chyby tykajuce sa toho snimaca, prva je elektricky stav snimaca (skrat, rozpojeny obvod, porucha napajania) a druha sa tyka nameranej hodnoty tlaku (prilis nizky, vysoky, atd).
Signál snímače tlaku paliva - to hlasi diagnostika v pameti zavad potom, co to vorostuju na jednicku, cca kolem 4tis otacok. Jinak to jede perfektne, zadne problemy - startovani, turbo,...
Na ten prepad se zamerim, i kdyz nevim jak, nevim, co to presne znamena..
Na ten prepad se zamerim, i kdyz nevim jak, nevim, co to presne znamena..
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
"Signál snímače tlaku paliva" je len polovicna informacia, je to vlastne len nazov chyby. V RJ je zapisana vzdy aj druha polovica hlasenia, v tomto pripade co sa nepaci RJ na signale snimaca tlaku paliva. Je to akoby ti manzelka po nastupeni oznamila "mame problem s kolesom" a ty nevies ktore koleso, ci ho ukradli, je prazdne, je poskodene alebo len chyba puklica.radekc píše:Signál snímače tlaku paliva - to hlasi diagnostika v pameti zavad potom, co to vorostuju na jednicku, cca kolem 4tis otacok. Jinak to jede perfektne, zadne problemy - startovani, turbo,...
Na ten prepad se zamerim, i kdyz nevim jak, nevim, co to presne znamena..
Ak by vedel aj tu druhu polovicu hlasenia dalo by sa zistit ci RJ oznamuje problem s tlakom alebo problem so snimacom a dalej upresnit o aky problem ide. Renault diagnostika take pomenovanie chyby nepouziva, takze aj ked si myslim ze ide o problem snimaca (ak by slo o tlak asi by sa spominala "hodnota tlaku") nie som si tym isty.
Prepad: zo vstrekovacov sa male mnozstvo nafty vrati spat do nadrze -ciernymi hadickami hore na vstrekovacoch. Pri merani sa nafta z kazdeho vstrekovaca zachytava do samostatnej nadobky a ich mnozstvo sa porovnava. Ak by si mal problem s tlakom nafty, mohlo by to byt aj vadnym prepadom na niektorom vstrekovaci.
Pořád si myslím, že zakopaný pes je v některém čidle nebo kabelech napájení těch zpropadených snímačů.
Tohle sice vypadá jasně na EGR, ale člověk nikdy neví.
Plynový pedál dokáže taky nadělat pěkný bordel a nebyla by to jeho první porucha...
wecka
Tohle sice vypadá jasně na EGR, ale člověk nikdy neví.
Plynový pedál dokáže taky nadělat pěkný bordel a nebyla by to jeho první porucha...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Přepady se dají odměřit, existuje na to sada odměrných nádob a hadičky, ale jde to i udělat amatérsky, kdy se použijou flašičky od dětských pitíček. Odpojí se přepady od vstřiků a hadičkami se zavedou do flašiček, pak startuj a přepad nafty by měl být na všech vstřikách stejný, jestli to u některého teče víc, tak je vadný.radekc píše:Signál snímače tlaku paliva - to hlasi diagnostika v pameti zavad potom, co to vorostuju na jednicku, cca kolem 4tis otacok. Jinak to jede perfektne, zadne problemy - startovani, turbo,...
Na ten prepad se zamerim, i kdyz nevim jak, nevim, co to presne znamena..
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Problem je s koncovkami na vstrekovace. Nic hotove som nevedel zohnat tak to urobim osustruzenim z nejakeho plastu, medi alebo hliniku - co najdem .Šamša píše:Přepady se dají odměřit, existuje na to sada odměrných nádob a hadičky, ale jde to i udělat amatérsky, kdy se použijou flašičky od dětských pitíček. Odpojí se přepady od vstřiků a hadičkami se zavedou do flašiček, pak startuj a přepad nafty by měl být na všech vstřikách stejný, jestli to u některého teče víc, tak je vadný.radekc píše:Signál snímače tlaku paliva - to hlasi diagnostika v pameti zavad potom, co to vorostuju na jednicku, cca kolem 4tis otacok. Jinak to jede perfektne, zadne problemy - startovani, turbo,...
Na ten prepad se zamerim, i kdyz nevim jak, nevim, co to presne znamena..
V nudzi, ked to uz ani nestartuje, sa da velky prepad zistit aj bez pripravku. Treba odmontovat zo vstrekovacov prepady, dokladne vystlat okolie savym papierom, handrami a sledovat pri startovani hladinu nafty vo vstrekovacoch. Tam kde je prepad OK sa hladina skoro ani nepohne ale na vadnom vstrekovaci strieka prudom. Ja som takto zdiagnostikoval svoj vadny vstrekovac.
Tomu zodpoveda DF072 (alebo DF197) 1.DEF.radekc píše:Zatim sem to dal na diagnostiku a zobrazil detail zobrazovane chyby:
Rika Vam to neco??
Presne to mi robil vstrekovac s velkym prepadom. V manuale sa spomina ako mozna pricina poruchy aj zavada kabelaze okolo snimaca tlaku alebo regulatora tlaku.
Neviem ci by som nestavil skor na kabelaz, kedze si mal problemy s napajanim snimacov 1 ktore sa zahadne opravilo po vymene VT cerpadla.
V jednom servisu mi taky rikali, ze by to mohl robit vstrikovac.
Ted mi jde o to, jestli se to nemuze nejak po..vit. Zadna zavada v jednotce, dokud to nevosolim. Chci jet o vikendu 1000km a nerad bych aby se to nicilo. Jinak to jede uplne normalne.
Mj. terazky sem alespon opravil podsviceni displeje klima. Z toho mam radost.
Ted mi jde o to, jestli se to nemuze nejak po..vit. Zadna zavada v jednotce, dokud to nevosolim. Chci jet o vikendu 1000km a nerad bych aby se to nicilo. Jinak to jede uplne normalne.
Mj. terazky sem alespon opravil podsviceni displeje klima. Z toho mam radost.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
V priebehu kratkej doby si tu popisal 3 problemy:radekc píše:V jednom servisu mi taky rikali, ze by to mohl robit vstrikovac.
Ted mi jde o to, jestli se to nemuze nejak po..vit. Zadna zavada v jednotce, dokud to nevosolim. Chci jet o vikendu 1000km a nerad bych aby se to nicilo. Jinak to jede uplne normalne.
Mj. terazky sem alespon opravil podsviceni displeje klima. Z toho mam radost.
- chyby skupiny snimacov a zavada ich napajania
- vymena VT cerpadla
- teraz problem z tlakom paliva
Bud tie poruchy nejako spolu suvisia alebo mas strasnu smolu na auta.
Ak je to prepadom vstrekovaca, nic dalsim jazdenim nepokazis.
Jak budu moct, tak zkusim ty prepady.
Do servizu se to bojim dat. Anamneza je nezajima, ani indicie.
Vzdycky prijdedu do servizu, rikam, co hlasi pocitac a ptam se co s tim, jak postupovat. Ale oni, ze maji svoji diagnostiku a blabla... To, co ukazala diagnostika u kamose(pro mne zadarmo) ukazala i diagnstika u borce na elektriku(1000,-). Zbytecny prachy.
Do servizu se to bojim dat. Anamneza je nezajima, ani indicie.
Vzdycky prijdedu do servizu, rikam, co hlasi pocitac a ptam se co s tim, jak postupovat. Ale oni, ze maji svoji diagnostiku a blabla... To, co ukazala diagnostika u kamose(pro mne zadarmo) ukazala i diagnstika u borce na elektriku(1000,-). Zbytecny prachy.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Nedymi to.Laco19 píše:Je to mozne ale pri takom mnozstve aby to zaregistroval snimac tlaku by to uz asi extremne dymilo - to by si si urcite vsimol.radekc píše:Je mozne, ze by to vstrikovac propoustel do valcu? To by mohlo znicit nevim co vyssim tlakem ve valcich.. Uz hledam asi nesmysle
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Takze, vec se ma nasledovne.
Lagunku jsem v pondeli odvezl do Modletic do servisu.
Dnes jsem si ji odvezl. Problem byl s podavacim cerpadlem v nadrzi. Dali mi tam jine a chyba se jiz neprojevuje
Zajimava byla diagnostika, ktera mi ukazala "Prilis vysoky tlak...". Jim pry jejich diagnostika ukazala neco jineho.
Tak snad budu uz konecne jezdit! I kdyz.. potrebuji brzd. desticky, pneu.
Snad tato moje anabaze pomuze nekomu jinemu pro detekovani problemu. Diky vsem, co pomahali.
Lagunku jsem v pondeli odvezl do Modletic do servisu.
Dnes jsem si ji odvezl. Problem byl s podavacim cerpadlem v nadrzi. Dali mi tam jine a chyba se jiz neprojevuje
Zajimava byla diagnostika, ktera mi ukazala "Prilis vysoky tlak...". Jim pry jejich diagnostika ukazala neco jineho.
Tak snad budu uz konecne jezdit! I kdyz.. potrebuji brzd. desticky, pneu.
Snad tato moje anabaze pomuze nekomu jinemu pro detekovani problemu. Diky vsem, co pomahali.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
To cerpadlo sa vypina hned po roztoceni spustaca, pocas behu motore je vypnute. Takze nie som tou opravou isty...radekc píše:Takze, vec se ma nasledovne.
Lagunku jsem v pondeli odvezl do Modletic do servisu.
Dnes jsem si ji odvezl. Problem byl s podavacim cerpadlem v nadrzi. Dali mi tam jine a chyba se jiz neprojevuje
Zajimava byla diagnostika, ktera mi ukazala "Prilis vysoky tlak...". Jim pry jejich diagnostika ukazala neco jineho.
Tak snad budu uz konecne jezdit! I kdyz.. potrebuji brzd. desticky, pneu.
Snad tato moje anabaze pomuze nekomu jinemu pro detekovani problemu. Diky vsem, co pomahali.
Cudujem sa ti po tvojich skusenostiach s opravami, ze sa uspokojis s tvrdenim "diagnostika ukazala neco jineho" (co ukazala?).
Pry u teto "verze" motoru 2,2 DCi (jsou asi 3) bezi cerpadlo v nadrzi porad. To, co jim hlasila diagnostika jsem se nedozvedel.Laco19 píše:To cerpadlo sa vypina hned po roztoceni spustaca, pocas behu motore je vypnute. Takze nie som tou opravou isty...radekc píše:Takze, vec se ma nasledovne.
Lagunku jsem v pondeli odvezl do Modletic do servisu.
Dnes jsem si ji odvezl. Problem byl s podavacim cerpadlem v nadrzi. Dali mi tam jine a chyba se jiz neprojevuje
Zajimava byla diagnostika, ktera mi ukazala "Prilis vysoky tlak...". Jim pry jejich diagnostika ukazala neco jineho.
Tak snad budu uz konecne jezdit! I kdyz.. potrebuji brzd. desticky, pneu.
Snad tato moje anabaze pomuze nekomu jinemu pro detekovani problemu. Diky vsem, co pomahali.
Cudujem sa ti po tvojich skusenostiach s opravami, ze sa uspokojis s tvrdenim "diagnostika ukazala neco jineho" (co ukazala?).
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Je to podla typu vstrekovacieho cerpadla. Ty mas s najvacsou pravdepodobnostou G9T 702 a takmer iste cerpadlo CP3 - tam podavacie cerpadlo pri chode motora nebezi lebo CP3 uz ma predradene zubove cerpadlo.radekc píše:Pry u teto "verze" motoru 2,2 DCi (jsou asi 3) bezi cerpadlo v nadrzi porad. To, co jim hlasila diagnostika jsem se nedozvedel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 41 hostů