Oprava kompresoru klimatizace a ventilátor topení
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 320
- Registrován: stř dub 02, 2008 12:31
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Oprava kompresoru klimatizace a ventilátor topení
Na mem kompresoru mam po ráně mirně ohnutou řemenici na kompresoru, klima spíná a chladí nic neuniká, ale při vyndaní kom. je při ručním otočením cejtit jak tta řemenice v jednom místě drhne asi o ten magnet ve vnitř kterej vlastně sepne ten kompresor.
Nevíte někdo o někom kdo by umněl sehnat tu řemenici novou? v Renaultu mi řekli jen novej celej za 30 tisíc což je blbost nebot se to dá v pohodě rozebrat tak proč ji jen nevyměnit.
dík.
Nevíte někdo o někom kdo by umněl sehnat tu řemenici novou? v Renaultu mi řekli jen novej celej za 30 tisíc což je blbost nebot se to dá v pohodě rozebrat tak proč ji jen nevyměnit.
dík.
Záleží, jestli je ohlá hřídel, nebo utrpěla jen řemenice.
ND koupíš tady:
http://www.autoelektrika.cz/kompresory-ke-klimatizacim/
nebo soustruh a bastlit.
čauec
wecka
ND koupíš tady:
http://www.autoelektrika.cz/kompresory-ke-klimatizacim/
nebo soustruh a bastlit.
čauec
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
nefunkčný kompresor
čavte,
mám taký malý? problém.Prestal mi fungovať ventilátor na klíme(digitálnej).Keď po ňom buchnem,tak sa rozíde,ale skoro nič nefúka.Od dnes nepomáha už ani búchanie.Niečo tam drhne.
Nevie niekto poradiť,ako sa k nemu dostanem?Musím vyhodiť celú palubovku alebo je aj nejaký jednoduchší spôsob
mám taký malý? problém.Prestal mi fungovať ventilátor na klíme(digitálnej).Keď po ňom buchnem,tak sa rozíde,ale skoro nič nefúka.Od dnes nepomáha už ani búchanie.Niečo tam drhne.
Nevie niekto poradiť,ako sa k nemu dostanem?Musím vyhodiť celú palubovku alebo je aj nejaký jednoduchší spôsob
Renault Megane Grandtour 1,5 dci, 60 Kw, r.v. 2004.
http://picasaweb.google.com/Robo25611/MojeAuto#
http://picasaweb.google.com/Robo25611/MojeAuto#
Robo - z Tvojho nicku predpokladam, ze 2561 bude aj PIN Tvojej karty... Alebo ze by koniec rodneho cisla...? Dalej predpokladam, ze ked pomahalo na roztocenie ventilatora buchanie, tak to bude elektricky problem, nie mechanicke zadretie. Ked sa kukas ako vodic na palubku, tak ventilator je az hore pod palubkou (pod celnym sklom) mierne vlavo od stredu, takze neviem-neviem ci sa tam da prestrcit ruka ku konektoru od pedalov....najskor by si ju musel mat tenku tak 5 centi a 4 x zlomenu. Kuk fotky v albumoch, kde Stanley29 demontoval palubku, az sa dostal k vetraku: http://picasaweb.google.com/rado.megane ... iacaSStava# . Ak sa do toho vazne pustis a rozoberes celu palubku, aspon si mozes pocistit cely komin zvnutra kam dociahnes.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Rado, netrafil si,ale za pokus to stálo.Bolo to nasledujúce číslo na SKYPE na meno Robo. Takže odtiaľ.Ale k tomu čisteniu.Dnes sa mi to znovu po poklepaní rozbehlo,frčí naplno, ale neviem do kedy.Ak sa nájde čas cez víkend, tak sa na to budem musieť pozrieť.Skúsim to tak,ako si napísal a uvidím,či sa tam dostanem.Za pokus to stojí.Keď sa do toho zahryznem, dám vedieť.
Zaťiaľ dííík.
Zaťiaľ dííík.
Renault Megane Grandtour 1,5 dci, 60 Kw, r.v. 2004.
http://picasaweb.google.com/Robo25611/MojeAuto#
http://picasaweb.google.com/Robo25611/MojeAuto#
Pokud ho chceš vyhodit, musí palubka ven, viz zdejší Návod na demontáž palubní desky.
Padívat se, vypucovat popř vyměnit uhlíky, namazat ložiska.
Nový v Autobenexu cca 2500 CZK. Asi bych ho vyměnil, protože namazaný vydrží rok a budeš zase drbat s palubkou.
Záleží jak si vážíš peněz...
wecka
Padívat se, vypucovat popř vyměnit uhlíky, namazat ložiska.
Nový v Autobenexu cca 2500 CZK. Asi bych ho vyměnil, protože namazaný vydrží rok a budeš zase drbat s palubkou.
Záleží jak si vážíš peněz...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Skor som myslel na to, ze by len skusil konektor vystrcit/zastrcit, ci to nemoze byt len porucha elektricka, kedze pri buchnuti po palubke sa rozbehne....a mozno sa tam zospodu da dostat rukou natolko, aby ten konektor checkol...prip. aj prestrekol (ale so sprejom sa tam asi neda dostat). Prip. spustit, a ak nepojde, tak skrucat kable v prstoch, ci nieje niekde po ceste zrada. Potom je tam este (tusim niekde dole pri radiatore kurenia?) nejaky regulator toho ventilatora - tak ci tam je to OK, a v konecnom rade aj preverit kontakty na samotny otocny ovladac vetraku na palubke.
Mozno by som na to isiel dokonca opacne - zacat u tych dostupnych komponentov, a az nakoniec sparat za palubku. Taktiez ak ma vetrak poistku v interierovej skrinke, ci je OK kontakt - aj zozadu, nie len samotny kontakt poistka/petica.
Mozno by som na to isiel dokonca opacne - zacat u tych dostupnych komponentov, a az nakoniec sparat za palubku. Taktiez ak ma vetrak poistku v interierovej skrinke, ci je OK kontakt - aj zozadu, nie len samotny kontakt poistka/petica.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Neodhaduji,čím by to mohlo býti. Ze spoda od pedálů se tam dá sáhnout. Bude to ale z 90% po slepu a ten kdo to ještě neviděl naživo se asi moc orientovat nebude. Snad jen podle fotek. Ten konektor je docela spešl. Každy vodič je zapíchnutej jakoby samostatně ve vzdálenosti od sebe tak 4 cm. Dá se nahmatat tak, že pojedete rukou po drátech až k ventilátoru. Ze spodu od pedálů by měli kabely být vidět. Víc neporadím. Snad jen ještě aby s rozebráním palubky si to každý pořádně rozmyslel. Není to nic těžkého,ale je to pakec.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/10; 5-dveřák
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů