Oprava kompresoru klimatizace a ventilátor topení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
JV
Advanced member
Příspěvky: 320
Registrován: stř dub 02, 2008 12:31
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Oprava kompresoru klimatizace a ventilátor topení

Příspěvek od JV » stř dub 16, 2008 17:10

Na mem kompresoru mam po ráně mirně ohnutou řemenici na kompresoru, klima spíná a chladí nic neuniká, ale při vyndaní kom. je při ručním otočením cejtit jak tta řemenice v jednom místě drhne asi o ten magnet ve vnitř kterej vlastně sepne ten kompresor.
Nevíte někdo o někom kdo by umněl sehnat tu řemenici novou? v Renaultu mi řekli jen novej celej za 30 tisíc což je blbost nebot se to dá v pohodě rozebrat tak proč ji jen nevyměnit.
dík.

Sender
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: pát bře 14, 2008 15:41

Příspěvek od Sender » stř dub 16, 2008 17:51

Nevím sice přesně o co jde,ale já bych se to pokoušel řešit výrobou nové řemenice (pokud se nedá sehnat origo)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř dub 16, 2008 21:13

Záleží, jestli je ohlá hřídel, nebo utrpěla jen řemenice.

ND koupíš tady:

http://www.autoelektrika.cz/kompresory-ke-klimatizacim/

nebo soustruh a bastlit.


čauec

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
robo2561
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon srp 03, 2009 10:08
Bydliště: Slovensko

nefunkčný kompresor

Příspěvek od robo2561 » čtv led 07, 2010 12:57

čavte,
mám taký malý? problém.Prestal mi fungovať ventilátor na klíme(digitálnej).Keď po ňom buchnem,tak sa rozíde,ale skoro nič nefúka.Od dnes nepomáha už ani búchanie.Niečo tam drhne.
Nevie niekto poradiť,ako sa k nemu dostanem?Musím vyhodiť celú palubovku alebo je aj nejaký jednoduchší spôsob :?:
Renault Megane Grandtour 1,5 dci, 60 Kw, r.v. 2004.
http://picasaweb.google.com/Robo25611/MojeAuto#

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv led 07, 2010 13:43

Robo - z Tvojho nicku predpokladam, ze 2561 bude aj PIN Tvojej karty... :D Alebo ze by koniec rodneho cisla...? :roll: Dalej predpokladam, ze ked pomahalo na roztocenie ventilatora buchanie, tak to bude elektricky problem, nie mechanicke zadretie. Ked sa kukas ako vodic na palubku, tak ventilator je az hore pod palubkou (pod celnym sklom) mierne vlavo od stredu, takze neviem-neviem ci sa tam da prestrcit ruka ku konektoru od pedalov....najskor by si ju musel mat tenku tak 5 centi a 4 x zlomenu. Kuk fotky v albumoch, kde Stanley29 demontoval palubku, az sa dostal k vetraku: http://picasaweb.google.com/rado.megane ... iacaSStava# . Ak sa do toho vazne pustis a rozoberes celu palubku, aspon si mozes pocistit cely komin zvnutra kam dociahnes.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
robo2561
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon srp 03, 2009 10:08
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od robo2561 » pát led 08, 2010 07:55

Rado, netrafil si,ale za pokus to stálo.Bolo to nasledujúce číslo na SKYPE na meno Robo. Takže odtiaľ.Ale k tomu čisteniu.Dnes sa mi to znovu po poklepaní rozbehlo,frčí naplno, ale neviem do kedy.Ak sa nájde čas cez víkend, tak sa na to budem musieť pozrieť.Skúsim to tak,ako si napísal a uvidím,či sa tam dostanem.Za pokus to stojí.Keď sa do toho zahryznem, dám vedieť.
Zaťiaľ dííík. :lol:
Renault Megane Grandtour 1,5 dci, 60 Kw, r.v. 2004.
http://picasaweb.google.com/Robo25611/MojeAuto#

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pát led 08, 2010 09:22

No skus to dociahnut, ked si lahnes hlavou na brzdovy pedal a posvietis si dohora. Ale podla obrazku tam blizko ide este striborna rurka do radiatora kurenia, tak neviem neviem...:
Obrázek
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pát led 08, 2010 12:39

Pokud ho chceš vyhodit, musí palubka ven, viz zdejší Návod na demontáž palubní desky.

Padívat se, vypucovat popř vyměnit uhlíky, namazat ložiska.

Nový v Autobenexu cca 2500 CZK. Asi bych ho vyměnil, protože namazaný vydrží rok a budeš zase drbat s palubkou.

Záleží jak si vážíš peněz...
:wink:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pát led 08, 2010 12:58

Skor som myslel na to, ze by len skusil konektor vystrcit/zastrcit, ci to nemoze byt len porucha elektricka, kedze pri buchnuti po palubke sa rozbehne....a mozno sa tam zospodu da dostat rukou natolko, aby ten konektor checkol...prip. aj prestrekol (ale so sprejom sa tam asi neda dostat). Prip. spustit, a ak nepojde, tak skrucat kable v prstoch, ci nieje niekde po ceste zrada. Potom je tam este (tusim niekde dole pri radiatore kurenia?) nejaky regulator toho ventilatora - tak ci tam je to OK, a v konecnom rade aj preverit kontakty na samotny otocny ovladac vetraku na palubke.
Mozno by som na to isiel dokonca opacne - zacat u tych dostupnych komponentov, a az nakoniec sparat za palubku. Taktiez ak ma vetrak poistku v interierovej skrinke, ci je OK kontakt - aj zozadu, nie len samotny kontakt poistka/petica.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Stanley29
Advanced member
Příspěvky: 475
Registrován: čtv lis 20, 2008 14:28
Bydliště: ČR

Příspěvek od Stanley29 » pát led 08, 2010 15:55

Neodhaduji,čím by to mohlo býti. Ze spoda od pedálů se tam dá sáhnout. Bude to ale z 90% po slepu a ten kdo to ještě neviděl naživo se asi moc orientovat nebude. Snad jen podle fotek. Ten konektor je docela spešl. Každy vodič je zapíchnutej jakoby samostatně ve vzdálenosti od sebe tak 4 cm. Dá se nahmatat tak, že pojedete rukou po drátech až k ventilátoru. Ze spodu od pedálů by měli kabely být vidět. Víc neporadím. Snad jen ještě aby s rozebráním palubky si to každý pořádně rozmyslel. Není to nic těžkého,ale je to pakec.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/10; 5-dveřák

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů