čištění klimatizace

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
rybi
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned črc 22, 2007 19:06
Bydliště: Krkonoše

čištění klimatizace

Příspěvek od rybi » ned črc 22, 2007 19:40

Protože jsem tu nový, tak nejdřív všechny zdravím. Vlastním "Mucíka II" r.v. 2005 1.5dci-slabší verzi, najeto 50.000, průměrem 4,5l (tak jezdí dokonce i moje baby), takže neuvěřitelná spokojenost co se týká motoru. Snad ne pouze "zatím", jak jsem si na fóru přečetl. Ale teď ke klimačce. Nejsem odborník, ale pozoruju, že starosti se zápachem z klimatizací "rendlů" jsou přímo úměrné teplotám, které venku panují. Až se ochladí, tak šanci dostanou jiná témata. Jeden mechanik z autor. servisu mi vůbec nevymlouval možnost vyzkoušet čištění klimy pomocí parního čističe (200 st.C apod. všechny brebery stopro zahubí) a potom dát ten voňavej sprejík, jehož používání je podle mé zkušenosti fakt jen dočasné a pěkně tahá prašule z našich kapes. Některé butele se mají dávat celé, některé jsou na 2-3krát, no ale co si budeme povídat, pro nosánky našich bab tam pořád něco smrdí. Proto se ptám, co vy na to s tou párou, někde to dělají (snad BMW za 500,-?), možná před tím demontáž čidla klimy, ale nemělo by se nic stát.
rybi

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon črc 23, 2007 00:06

vykašli se na to. Dej to na plné kule na 2 hodiny a máš od smradu pokoj.

Bude Tě to stát litr ropy.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: čištění klimatizace

Příspěvek od Šamša » pon črc 23, 2007 09:22