schéma zapojení zapalovacích kabelů (řazení ke svíčkám)
Moderátor: Moderators General
schéma zapojení zapalovacích kabelů (řazení ke svíčkám)
Nevíte někdo prosím, jak jsou zapojené zapalovací kabely ke svíčkám, jak jdou za sebou?? Motoru 2,0 8V. Předem strašně dík!
Re: schéma zapojení zapalovacích kabelů (řazení ke svíčkám)
dost jednoduché, navíc u 2.0 8V máš různě dlouhé kabely ke svíčkám, já je mám dokonce označené číslem válce, na víčku rozdělovače by měl být také popis, ale protože jsem nedávno měnil rozdělovač i s palcem, tak pokud nejsem popleta, je to od hora a od levé strany při pohledu od chladiče pořadí: 1-2-4-3 ve směru hodinových ručiček. Prostřední kontakt (mezi kabelem pro 2-4 válec) je přívod od zapalovací cívky (nejdelší kabel k cívce vlevo nahoře vedle horního uložením tlumiče). Pokud je i nadále problém, mohl bych ti to vyfotit. Zdar.Luke píše:Nevíte někdo prosím, jak jsou zapojené zapalovací kabely ke svíčkám, jak jdou za sebou?? Motoru 2,0 8V. Předem strašně dík!
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Ivico myslíš, že by jsi mi to mohl vyfotit, jak to tam máš zapojený?? Buď to hoď sem nebo mi to pošli na maila: mink1@seznam.cz
Dík moc!
Dík moc!
jasně že můžu, dnes sebou nemám foťák, jinak bys to měl hned, doma to vyfotím a zítra ráno to máš tady. Zkusím udělat v grafice i popis.Luke píše:Ivico myslíš, že by jsi mi to mohl vyfotit, jak to tam máš zapojený?? Buď to hoď sem nebo mi to pošli na maila: mink1@seznam.cz
Dík moc!
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
pokud všechno dopadlo OK, tak je to dobře. Omlouvám se ti, ale musel jsem nutně služebně na Slovensko a vrátil jsem se teprve včera. Stejně to asi vyfotím a dám tady pro případné další zájemce. Ať ti to jezdí.Luke píše:Vyřešeno !! Díky za spolupráci
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
cos s tím měl, že to muselo vidět servis, neříkej, že to bylo kvůli těm kabelům, to by ti poradil a ukázal zapojení i zkušenější majitel jiného auta než Renaultu Laguny. Uveď, jak se závada projevovala, co ti měnili a jak jsi spokojen. Jako návod pro ostatní šťastné majitele této závady "jak na to".Luke píše:díky!!!! Jinak příští týden to asi dávám do servisu, protože už s tim ani nikam nedojedu. Pak dám vědět co to bylo
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
tak předem díky za ochotu uživateli Ivico!!
Měl jsem takovýhle problém, Laguna mi začala cukat při rozjezdu mezi 1000-1500 otáčkami. Při volnoběhu otáčky šíleně kolísaly, tak sem se mrkl na svíčky, akorát sem bohužel neměl klíč na svíčky pro Lagunu......je tam okolo svíček strašně málo prostoru. Jak sem odpojil ty kabely tak se mi proházely a já je neměl označený, velká to chyba (nevěděl jsem kam patří dva kabely). Nakonec sem přišel jak mají být správně. Jinak mi přišlo jak kdyby Laguna jela nejdřív na tři a pak na dva válce. Nedalo se s tím ujet ani kousek, motor jsem musel točit do 2000-3000 otáček. Dal jsem ji do servisu a nechal jsem vyměnit svíčky a přišlo se na to, že je v háji i zapalovací cívka, dodává málo proudu. Tu cívku jsem tam ještě nechal, brzo jí vyměnim, každopádně po výměně svíček motor šlape jak hodinky, jen občas při studeném startu je cítít, že zapalovací cívka dáva málo proudu a občas se otáčky na volnoběhnou hnou. Jinak zatím OK
Měl jsem takovýhle problém, Laguna mi začala cukat při rozjezdu mezi 1000-1500 otáčkami. Při volnoběhu otáčky šíleně kolísaly, tak sem se mrkl na svíčky, akorát sem bohužel neměl klíč na svíčky pro Lagunu......je tam okolo svíček strašně málo prostoru. Jak sem odpojil ty kabely tak se mi proházely a já je neměl označený, velká to chyba (nevěděl jsem kam patří dva kabely). Nakonec sem přišel jak mají být správně. Jinak mi přišlo jak kdyby Laguna jela nejdřív na tři a pak na dva válce. Nedalo se s tím ujet ani kousek, motor jsem musel točit do 2000-3000 otáček. Dal jsem ji do servisu a nechal jsem vyměnit svíčky a přišlo se na to, že je v háji i zapalovací cívka, dodává málo proudu. Tu cívku jsem tam ještě nechal, brzo jí vyměnim, každopádně po výměně svíček motor šlape jak hodinky, jen občas při studeném startu je cítít, že zapalovací cívka dáva málo proudu a občas se otáčky na volnoběhnou hnou. Jinak zatím OK
tak předem díky za ochotu uživateli Ivico!!
Měl jsem takovýhle problém, Laguna mi začala cukat při rozjezdu mezi 1000-1500 otáčkami. Při volnoběhu otáčky šíleně kolísaly, tak sem se mrkl na svíčky, akorát sem bohužel neměl klíč na svíčky pro Lagunu......je tam okolo svíček strašně málo prostoru. Jak sem odpojil ty kabely tak se mi proházely a já je neměl označený, velká to chyba (nevěděl jsem kam patří dva kabely). Nakonec sem přišel jak mají být správně. Jinak mi přišlo jak kdyby Laguna jela nejdřív na tři a pak na dva válce. Nedalo se s tím ujet ani kousek, motor jsem musel točit do 2000-3000 otáček. Dal jsem ji do servisu a nechal jsem vyměnit svíčky a přišlo se na to, že je v háji i zapalovací cívka, dodává málo proudu. Tu cívku jsem tam ještě nechal, brzo jí vyměnim, každopádně po výměně svíček motor šlape jak hodinky, jen občas při studeném startu je cítít, že zapalovací cívka dáva málo proudu a občas se otáčky na volnoběhnou hnou. Jinak zatím OK
Měl jsem takovýhle problém, Laguna mi začala cukat při rozjezdu mezi 1000-1500 otáčkami. Při volnoběhu otáčky šíleně kolísaly, tak sem se mrkl na svíčky, akorát sem bohužel neměl klíč na svíčky pro Lagunu......je tam okolo svíček strašně málo prostoru. Jak sem odpojil ty kabely tak se mi proházely a já je neměl označený, velká to chyba (nevěděl jsem kam patří dva kabely). Nakonec sem přišel jak mají být správně. Jinak mi přišlo jak kdyby Laguna jela nejdřív na tři a pak na dva válce. Nedalo se s tím ujet ani kousek, motor jsem musel točit do 2000-3000 otáček. Dal jsem ji do servisu a nechal jsem vyměnit svíčky a přišlo se na to, že je v háji i zapalovací cívka, dodává málo proudu. Tu cívku jsem tam ještě nechal, brzo jí vyměnim, každopádně po výměně svíček motor šlape jak hodinky, jen občas při studeném startu je cítít, že zapalovací cívka dáva málo proudu a občas se otáčky na volnoběhnou hnou. Jinak zatím OK
skoro podobnou závadu jsem řešil nedávno, taky bylo podezření na zapalovací cívku, otáčky dost kolísaly, nejvíce při volnoběhu, nad 2700ot už to bylo dost hlučné s takovým "chraplavým" zvukem, nešlo to úplně dobře za plynem. Přijel "trouba" těsně před odjezdem na dovolenou. Svíčky měl zánovní, tak jsem mu očistil Kontaktolem veškeré kontakty a že s tou cívkou zajede do servisu, neměli jsme náhradní. Pak mi to nedalo a demontoval rozdělovač. Ikdyž kabelové kontakty zvenku vypadaly dost dobře, ale uvnitř!!! No hrůůza, černo až pošmourno, kontakty opálené a palec již taky asi nebyl nejmladší. Že to prý před časem "něčím" namazal. Tak jsme to kompletně vyměnili a paráda. Daleko lepší starty, motor poměrně tichý, volnoběh klidný a i na výkonu to bylo znát.
Žádný servis, odjel na tom v pohodě Chorvatsko a jezdí až dodnes. Někdy stačí i prkotina a vypadá to na větší, a hlavně dražší problém.
Ivan
Žádný servis, odjel na tom v pohodě Chorvatsko a jezdí až dodnes. Někdy stačí i prkotina a vypadá to na větší, a hlavně dražší problém.
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Luke, tobě už to asi nepomůže, ale slíbil jsem vystavit zapojení kabelů Laguny 2.0i 8V na rozdělovači, je to sice velice nepraktické, že se to nedá vložit tady, ale ti, kteří to ještě mohou potřebovat, najdou fotky v Album/testovací. Také jsem musel drasticky zmenšit velikost a při těch 72dpi to zvěšit asi moc nepůjde. Více mi tento WEB nevezme. Alespoň něco.
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/album_ ... pic_id=309
Číslování válců je od rozdělovače (od prava): 1-2-3-4. Mám žlutým číslem označeny všechny kabely, když se díváš na vrchní kontakt vlevo, uvidíš žlutou jedničku, to je ke svíčce na válci 1), na spodní straně je na stejné pozici vlevo označení svíčky k válci 3). Nahoře vedle 1) napravo je 2), dole napravo od 3) je 4). Kontakt mezi 2) a 4) je trochu "utopený" dovnitř a je to přívod od zapalovací cívky (zobrazeno na dalším snímku). Z obou fotek to již musí být jasné každému. A pokud ne, na obrázku se zapojeným kabelem od zapalovací cívky je 1) kontakt vlevo nahoře, po směru hodinových ručiček to je: 1-2-4-3. Tak už snad všem jasné!!!
Asi jó, měl kliku, ikdyž jsem se dost mračil, měl jsem také před dovolenou, všechno nechávám na poslední chvíli, ale Chorvatsko dostalo přednost, navíc jsem ZATÍM neměl se svoji Lagunkou žádné problémy, tak to byla jen klasická kontrola náplní, obložení brzd, pylového filtru, prostříkl jsem si všechny kontakty v motorovém prostoru, vyměnil vzduchový filtr a očistil kontakt ventilátoru klímy, protože mám dost štěstí na počasí a očekával jsem jeho téměř nepřetržitou činnost. Také jsem čekal jen asi 800-900km, což není nic moc, to najezdím více za 1 měsíc. Po opravě nám sice pěkně poděkoval, za což jsme si moc nekoupili, ale potom dovezl něco fajnovýho "z Chorvatského Krku do našeho krku", takže asi byl spokojen. Ať ti to jezdí!
Ivan
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/album_ ... pic_id=309
Číslování válců je od rozdělovače (od prava): 1-2-3-4. Mám žlutým číslem označeny všechny kabely, když se díváš na vrchní kontakt vlevo, uvidíš žlutou jedničku, to je ke svíčce na válci 1), na spodní straně je na stejné pozici vlevo označení svíčky k válci 3). Nahoře vedle 1) napravo je 2), dole napravo od 3) je 4). Kontakt mezi 2) a 4) je trochu "utopený" dovnitř a je to přívod od zapalovací cívky (zobrazeno na dalším snímku). Z obou fotek to již musí být jasné každému. A pokud ne, na obrázku se zapojeným kabelem od zapalovací cívky je 1) kontakt vlevo nahoře, po směru hodinových ručiček to je: 1-2-4-3. Tak už snad všem jasné!!!
Asi jó, měl kliku, ikdyž jsem se dost mračil, měl jsem také před dovolenou, všechno nechávám na poslední chvíli, ale Chorvatsko dostalo přednost, navíc jsem ZATÍM neměl se svoji Lagunkou žádné problémy, tak to byla jen klasická kontrola náplní, obložení brzd, pylového filtru, prostříkl jsem si všechny kontakty v motorovém prostoru, vyměnil vzduchový filtr a očistil kontakt ventilátoru klímy, protože mám dost štěstí na počasí a očekával jsem jeho téměř nepřetržitou činnost. Také jsem čekal jen asi 800-900km, což není nic moc, to najezdím více za 1 měsíc. Po opravě nám sice pěkně poděkoval, za což jsme si moc nekoupili, ale potom dovezl něco fajnovýho "z Chorvatského Krku do našeho krku", takže asi byl spokojen. Ať ti to jezdí!
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
pokud někomu obrázek a popis zapojení kabelů nedávají smysl, je tam ještě jeden obrázek i se zapojením kabelů, tam je také vidět to zluté číslování kabelů. Jinak je to banalita, ale někomu se může hodit, né každý vrazí 600Kč za knížku "Jak na to".
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/album_ ... pic_id=308
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/album_ ... pic_id=308
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů