Renault Club ČR / SR

diskuzní fórum RCČR a RCSR
 RC Stránky Renaultclubu  * FAQ    * Hledat  * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je pát črc 25, 2014 17:56




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: schéma zapojení zapalovacích kabelů (řazení ke svíčkám)
PříspěvekNapsal: stř čer 20, 2007 21:25 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
Nevíte někdo prosím, jak jsou zapojené zapalovací kabely ke svíčkám, jak jdou za sebou?? Motoru 2,0 8V. Předem strašně dík!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: schéma zapojení zapalovacích kabelů (řazení ke svíčkám)
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 08:41 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
Luke píše:
Nevíte někdo prosím, jak jsou zapojené zapalovací kabely ke svíčkám, jak jdou za sebou?? Motoru 2,0 8V. Předem strašně dík!


dost jednoduché, navíc u 2.0 8V máš různě dlouhé kabely ke svíčkám, já je mám dokonce označené číslem válce, na víčku rozdělovače by měl být také popis, ale protože jsem nedávno měnil rozdělovač i s palcem, tak pokud nejsem popleta, je to od hora a od levé strany při pohledu od chladiče pořadí: 1-2-4-3 ve směru hodinových ručiček. Prostřední kontakt (mezi kabelem pro 2-4 válec) je přívod od zapalovací cívky (nejdelší kabel k cívce vlevo nahoře vedle horního uložením tlumiče). Pokud je i nadále problém, mohl bych ti to vyfotit. Zdar.
Ivan

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 16:06 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
Ivico myslíš, že by jsi mi to mohl vyfotit, jak to tam máš zapojený?? Buď to hoď sem nebo mi to pošli na maila: mink1@seznam.cz
Dík moc!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2007 07:59 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
Luke píše:
Ivico myslíš, že by jsi mi to mohl vyfotit, jak to tam máš zapojený?? Buď to hoď sem nebo mi to pošli na maila: mink1@seznam.cz
Dík moc!


jasně že můžu, dnes sebou nemám foťák, jinak bys to měl hned, doma to vyfotím a zítra ráno to máš tady. Zkusím udělat v grafice i popis.
Ivan

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2007 19:09 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
díky!!!! Jinak příští týden to asi dávám do servisu, protože už s tim ani nikam nedojedu. Pak dám vědět co to bylo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 04, 2007 16:34 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
Vyřešeno !! Díky za spolupráci :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 10, 2007 07:24 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
Luke píše:
Vyřešeno !! Díky za spolupráci :!:


pokud všechno dopadlo OK, tak je to dobře. Omlouvám se ti, ale musel jsem nutně služebně na Slovensko a vrátil jsem se teprve včera. Stejně to asi vyfotím a dám tady pro případné další zájemce. Ať ti to jezdí.
Ivan

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 10, 2007 07:32 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
Luke píše:
díky!!!! Jinak příští týden to asi dávám do servisu, protože už s tim ani nikam nedojedu. Pak dám vědět co to bylo


cos s tím měl, že to muselo vidět servis, neříkej, že to bylo kvůli těm kabelům, to by ti poradil a ukázal zapojení i zkušenější majitel jiného auta než Renaultu Laguny. Uveď, jak se závada projevovala, co ti měnili a jak jsi spokojen. Jako návod pro ostatní šťastné majitele této závady "jak na to".
Ivan

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 17:24 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
tak předem díky za ochotu uživateli Ivico!!
Měl jsem takovýhle problém, Laguna mi začala cukat při rozjezdu mezi 1000-1500 otáčkami. Při volnoběhu otáčky šíleně kolísaly, tak sem se mrkl na svíčky, akorát sem bohužel neměl klíč na svíčky pro Lagunu......je tam okolo svíček strašně málo prostoru. Jak sem odpojil ty kabely tak se mi proházely a já je neměl označený, velká to chyba (nevěděl jsem kam patří dva kabely). Nakonec sem přišel jak mají být správně. Jinak mi přišlo jak kdyby Laguna jela nejdřív na tři a pak na dva válce. Nedalo se s tím ujet ani kousek, motor jsem musel točit do 2000-3000 otáček. Dal jsem ji do servisu a nechal jsem vyměnit svíčky a přišlo se na to, že je v háji i zapalovací cívka, dodává málo proudu. Tu cívku jsem tam ještě nechal, brzo jí vyměnim, každopádně po výměně svíček motor šlape jak hodinky, jen občas při studeném startu je cítít, že zapalovací cívka dáva málo proudu a občas se otáčky na volnoběhnou hnou. Jinak zatím OK :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 17:25 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
tak předem díky za ochotu uživateli Ivico!!
Měl jsem takovýhle problém, Laguna mi začala cukat při rozjezdu mezi 1000-1500 otáčkami. Při volnoběhu otáčky šíleně kolísaly, tak sem se mrkl na svíčky, akorát sem bohužel neměl klíč na svíčky pro Lagunu......je tam okolo svíček strašně málo prostoru. Jak sem odpojil ty kabely tak se mi proházely a já je neměl označený, velká to chyba (nevěděl jsem kam patří dva kabely). Nakonec sem přišel jak mají být správně. Jinak mi přišlo jak kdyby Laguna jela nejdřív na tři a pak na dva válce. Nedalo se s tím ujet ani kousek, motor jsem musel točit do 2000-3000 otáček. Dal jsem ji do servisu a nechal jsem vyměnit svíčky a přišlo se na to, že je v háji i zapalovací cívka, dodává málo proudu. Tu cívku jsem tam ještě nechal, brzo jí vyměnim, každopádně po výměně svíček motor šlape jak hodinky, jen občas při studeném startu je cítít, že zapalovací cívka dáva málo proudu a občas se otáčky na volnoběhnou hnou. Jinak zatím OK :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 07:44 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
skoro podobnou závadu jsem řešil nedávno, taky bylo podezření na zapalovací cívku, otáčky dost kolísaly, nejvíce při volnoběhu, nad 2700ot už to bylo dost hlučné s takovým "chraplavým" zvukem, nešlo to úplně dobře za plynem. Přijel "trouba" těsně před odjezdem na dovolenou. Svíčky měl zánovní, tak jsem mu očistil Kontaktolem veškeré kontakty a že s tou cívkou zajede do servisu, neměli jsme náhradní. Pak mi to nedalo a demontoval rozdělovač. Ikdyž kabelové kontakty zvenku vypadaly dost dobře, ale uvnitř!!! No hrůůza, černo až pošmourno, kontakty opálené a palec již taky asi nebyl nejmladší. Že to prý před časem "něčím" namazal. Tak jsme to kompletně vyměnili a paráda. Daleko lepší starty, motor poměrně tichý, volnoběh klidný a i na výkonu to bylo znát.
Žádný servis, odjel na tom v pohodě Chorvatsko a jezdí až dodnes. Někdy stačí i prkotina a vypadá to na větší, a hlavně dražší problém.
Ivan

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 08:20 
Offline
Starting member

Registrován: stř čer 20, 2007 20:54
Příspěvky: 11
To máš pravdu, někdy to vypadá na dost velkej a drahej problém, ale štěstí je, když je to nakonec uplně jinak a je to nějaká blbost. Hele to měl ten chlap kliku, když si přijel těsně před dovolenou a vy ste mu to dali do kupy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 07:56 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
Luke, tobě už to asi nepomůže, ale slíbil jsem vystavit zapojení kabelů Laguny 2.0i 8V na rozdělovači, je to sice velice nepraktické, že se to nedá vložit tady, ale ti, kteří to ještě mohou potřebovat, najdou fotky v Album/testovací. Také jsem musel drasticky zmenšit velikost a při těch 72dpi to zvěšit asi moc nepůjde. Více mi tento WEB nevezme. Alespoň něco.
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/album_ ... pic_id=309

Číslování válců je od rozdělovače (od prava): 1-2-3-4. Mám žlutým číslem označeny všechny kabely, když se díváš na vrchní kontakt vlevo, uvidíš žlutou jedničku, to je ke svíčce na válci 1), na spodní straně je na stejné pozici vlevo označení svíčky k válci 3). Nahoře vedle 1) napravo je 2), dole napravo od 3) je 4). Kontakt mezi 2) a 4) je trochu "utopený" dovnitř a je to přívod od zapalovací cívky (zobrazeno na dalším snímku). Z obou fotek to již musí být jasné každému. A pokud ne, na obrázku se zapojeným kabelem od zapalovací cívky je 1) kontakt vlevo nahoře, po směru hodinových ručiček to je: 1-2-4-3. Tak už snad všem jasné!!!

Asi jó, měl kliku, ikdyž jsem se dost mračil, měl jsem také před dovolenou, všechno nechávám na poslední chvíli, ale Chorvatsko dostalo přednost, navíc jsem ZATÍM neměl se svoji Lagunkou žádné problémy, tak to byla jen klasická kontrola náplní, obložení brzd, pylového filtru, prostříkl jsem si všechny kontakty v motorovém prostoru, vyměnil vzduchový filtr a očistil kontakt ventilátoru klímy, protože mám dost štěstí na počasí a očekával jsem jeho téměř nepřetržitou činnost. Také jsem čekal jen asi 800-900km, což není nic moc, to najezdím více za 1 měsíc. Po opravě nám sice pěkně poděkoval, za což jsme si moc nekoupili, ale potom dovezl něco fajnovýho "z Chorvatského Krku do našeho krku", takže asi byl spokojen. Ať ti to jezdí!
Ivan

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2007 06:46 
Offline
Advanced member
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 21, 2006 08:18
Příspěvky: 305
Bydliště: Úvalno 145
pokud někomu obrázek a popis zapojení kabelů nedávají smysl, je tam ještě jeden obrázek i se zapojením kabelů, tam je také vidět to zluté číslování kabelů. Jinak je to banalita, ale někomu se může hodit, né každý vrazí 600Kč za knížku "Jak na to".
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/album_ ... pic_id=308

_________________
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz