Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Oldřich Horák
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř pro 31, 2003 12:12
Bydliště: Brno

Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od Oldřich Horák » úte led 06, 2004 10:00

Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
Olda

kneiflpe
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pon bře 08, 2004 14:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od kneiflpe » úte bře 09, 2004 08:44

Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.[/quote]
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř úno 23, 2005 22:05

takže 10klacků za vejfuk je málo :?: :!:

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od awe_cz » čtv úno 24, 2005 09:45

Oldřich Horák píše:Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
myslet si to muzes :)

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » čtv úno 24, 2005 16:13

:D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte bře 01, 2005 10:27

Ivan Rous píše::D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan
Jo jo Ivane...
Mě teď stál kompletní vejfuk 10000,-
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte bře 01, 2005 11:29

BTW, v tejto suvislosti ma napadla jedna otazka, aku farbu pouzit na vyfuk, resp. vyfukove potrubie ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte bře 01, 2005 13:15

Z praxe vím o jediné - česká vypalovací stříbřenka, nebo nechat pozinkovat - ale stejně je to vše na nic. Pomůžou snad jen dobře udělaný nerezový trubky (tlumiče taky, ale leze to do peněz).

S pozdravem Ivan

Ladislav Mička
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: ned led 08, 2006 14:45
Bydliště: svycarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav Mička » sob úno 03, 2007 20:15

10000 za vejfuk je urcite fajn.Chlubit se tim ze je to pro nekoho vic nez pulka auta je sileny.Ja dal za opravu svetla, blinkru,lanka ke spojce a zadni brzd 13000kc a nelituju.Chci spolehlive auto.
R19 16V 99kw třídvéřáček r.1994

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od 100KUC » ned úno 04, 2007 03:58

kneiflpe píše:
Oldřich Horák píše:Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.
Hele Kneiflpe a seš si tím tak jistej? Co tě vede k názoru, že odstraněním katalyzátoru vozu pomůžeš? Mě by to strašně moc zajímalo... díky za poučení neznalého renaulťáka :lol: 8) Tedy myslím to tak abys mi vysvětlil to tvé "Bez něj to jede líp"

děkuji
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

daggereall
Starting member
Příspěvky: 84
Registrován: sob lis 27, 2004 14:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od daggereall » ned úno 04, 2007 20:25

zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
Megane classic 1.6e r.v. 98

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned úno 04, 2007 23:43

daggereall píše:zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
s Bosalem mám bohužel podobné zkušenosti :(
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon úno 05, 2007 00:58

Pokud to neni jedine mozne reseni, Bosal nebrat. Mam stejnou zkusenost.
Kupoval jsem na Espace novy vyfuk komplet (asi za 11.000,- - nepamatuju se presne) a jeden z dilu byl Bosal, protoze jiny v tu chvili proste nebyl a ja potreboval jezdit. Za 1/2 roku mi ho v ramci zaruky u Vasendy vymenovali za Walker, protoze byly vysypane prepazky.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pon úno 05, 2007 08:49

Na Espace Grand to bylo s výběrem výfuku vcelku jednoduchý. Originál Renault zadní díl je za 23000 Kč, Bosal je nedělá, nakonec jediný kdo je měl v katalogu byl ARVIN. Výhodou Arvinu, kromě dostupnosti a ceny je i to, že dlouhatánský zadní dvoutlumičový díl rozdělili na dva (prostřední tlumič mi jaksi odešel dřív, než ten zadní). Díl od Arvina je na konci rozšířený, stará roura se uprostřed přeřízne a rozšířený díl se nasadí na zbytek zadního dílu. Spojky i držáky jsou hodně masívní.
O životnosti těžko mluvit, mám ho tam teprv od podzimu.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » čtv úno 15, 2007 17:59

daggereall píše:zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
Pěkně podražily ?
Mrkni se na datum původního příspěvku.
Já tefda nevim, že pořád votravuju s tím Walkerem (Viktor mi ho doporučil ;)), ale proti Bosalu je to nebe a dudy už jen na pohled. Už jsem psal, že "origo" Bosal s kosočtvercem stál v Renaultu přes dvacet tisíc a přitom mnohem lépe udělaný a patrně i v životnosti kvalitnější Walker je za pár kaček (vyjma toho katu).
Vymění si to kdejakej jouda, ale je to možná o tom pohodlí a jiném měřítku.....
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » čtv úno 15, 2007 18:32

....p.s.
tedy abych nekecal, kat jsem neměnil, tam by mohla číhat zrada v podobě špatného přístupu atp.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Sidonius1
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát čer 20, 2008 08:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od Sidonius1 » pát čer 20, 2008 09:18

Oldřich Horák píše:Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
Moje řeč. Katalizátor jsem sehnal taky universal od Bosal ale levněni. za 3000,-kč ale výfuk Bosal už jsem nechtěl. Už jsem ho měl a po roce a půl byl pryč. Našel jsem prima alternativu a zatím drží.Celo pohliníkovaný od bezva výfuky.cz. A jak čtu, vyšel mě asi o 180,-Kč levněji než tebe. zadní díl 2.000,- a střední 2.500,-Uvidím jak dlouho bude na autě ale už ho mám přes dva roky a drží téměř bez koroze.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy neautorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti